Advertentie | |
|
![]() |
|
Oké, voor Skilly:
Skilly studeert uiteindelijk af in de Communicatiewetenschappen en krijgt een baan bij een succesvol PR-bedrijf. Daar leert ze haar toekomstige man kennen, ze trouwen en krijgen 2 kinderen. Ze besluiten een hond bij te nemen voor de completering ( ? ) van het gezin. Beiden hebben een auto en hun kindjes zijn briljant. En ze leefden nog lang en gelukkig zonder Huntington of iets engs. Now do me! ![]()
|
Verwijderd
|
Jaha
![]() Maggie gaat samenwonene met Maarten. Maar helaas ( ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Skilly, jouw verhalen zijn echt te grappig!!
![]() ![]() Als Skilly een jaar of 30 is heeft ze er genoeg van. Na al die jaren studie en de daaropvolgende jaren werkend in een laboratorium wil ze gewoon weer iets leuks doen. Niks pippetteren, PCR, schudbaden, centrifugeren en dat soort onzin. Ze wil weer vrij zijn. Zelf beslissen wat ze gaat doen, haar eigen keuzes maken!! Ze neemt drastisch besluit en hangt haar witte labjas aan de wilgen. Van het kleine beetje spaargeld dat ze nog heeft gaat ze in een hutje op de Drentse heide wonen, waar ze 's nachts in haar hangmat naar de sterren kan kijken en overdag kan wandelen, paardrijden, of kan schrijven. Want dat laatste is eigenlijk haar grote passie. Skilly begint een serie kinderboeken over een lief klein katje: "Hello Skilly" en deze wordt ontzettend populair. Maar het geld veranderd Skilly niet. Ze blijft lekker in haar hutje wonen. [edit] wow, ik zag even een hele pagina over het hoofd!! ![]() Ooze was zijn hele jonge leven een normale nette jongeman. Af en toe had hij een vriendinnetje. Soms een flirt, soms een bijna serieuze relatie, maar genoeg om normaal te lijken. Ooze's mama maakte zich geen zorgen in ieder geval. Ooze wist echter diep van binnen dat er iets niet klopte. Hij leefde een leugen. Eigenlijk voelde hij zich ook helemaal geen Ooze. Hij was Juice: een extravagante, op het randje van ordinaire, vrouw. Na de scheiding van zijn tweede vrouw zag hij haar kleding nog in de kast hangen en kon hij zich niet langer bedwingen. Voor de spiegel paste hij haar bloemetjesjurken, haar groene galajurk (en wat kleurde die mooi bij zijn ogen!) en de rest van haar garderobe. Juice besloot zijn haar te laten groeien, omdat dat zo mooi vrouwelijk was. En in heel overmoedige buien droeg hij een licht laagje mascara. Enkel 's avonds durfde hij zichzelf te zijn. Samen met zijn beste vriendin Moesha (a.k.a. Mark) maakten ze de straten onveilig. Ondanks het feit dat Juice/Ooze nu eindelijk eerlijk was tegen zichzelf, werd zijn eerlijkheid niet erg gewaardeerd. De ochtend na zijn dood werd hij gevonden door de schoonmaakster, die bijna zelf een hartaanval kreeg van haar dikke baas in een kanten doorschijnende jurk met roze lippenstift op. Laatst gewijzigd op 05-10-2007 om 11:54. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Lisaaah maakt op haar 29e uit pure eenzaamheid maar een nieuw profiel aan op s.com, omdat ze de hoon over haar leeftijd niet meer aankan. De vergelijkingen met TheCreator worden haar echt te veel, maar ze kan toch niet zonder haar pixelvriendjes en forumsletjes. Bovendien werd het ook wel eens tijd voor het verwijderen van de "aaaaaaaaaaaaaah" (grapje hoor!!
![]() Al heeft ze nooit één van hen ontmoet en zou ook niemand haar kunnen herkennen, aangezien ze nergens een foto van zichzelf publiek heeft gemaakt, toch voelt ze zich verbonden met haar mede dk-ers. Ze heeft wel eens geprobeerd via internet een date te regelen, maar ook dat liep op niks uit. Haar soulmates bleken ook elke keer meisjes te zijn. Dus nu eet Lisaaah maar 's nachts pizza in haar eentje. (iedereen: "aaawwwwwwwwwwwwwwwwww") |
![]() |
||
Citaat:
![]() Next torrie: Studeren en studeren en eind van de rit is Sterrenmeisje helemaal klaar. Iedereen is trots. Ze is de beste in 50 jaar afgestudeerd op de universiteit. Met alleen 9 en 10 op haar cijferlijst wil natuurlijk elk bedrijf haar in dienst. Bij de diploma-uitrijking is haar vader, broer en vriendlief aanwezig. En natuurlijk haar moeder die trots begint te zwaaien en om te draaien naar de andere ouders met de worden:,,dat is me dochter hé!!’’, wanneer Sterrenmeisje naar voren wordt geroepen met de mededeling dat ze de beste student in 50 jaar is geworden. Verlegen pak Sterrenmeisje de microfoon en zegt:,,Dit heb ik te danken aan de liefde en steun van me ouders, broer en me vriend.’’ Haar moeder wordt helemaal blij en begint overdreven te zwaaien zodat iedereen naar achteren kijk. Sterrenmeisje schaamt zich er behoorlijk voor... Na de diploma-uitrijking komt er opeens een mevrouw naar haar toe. Ze schijnt proffesor van Der Zanden te zijn. Proffesor van de RuG universiteit. Ze is zo onder de indruk dat ze Sterrenmeisje wel in dienst wil. Sterrenmeisje denk even na en na een week stuurt ze een brief dat ze dit heel graag wil. Ondertussen is ze 29 en trouwt ze met haar vriend. Ze kopen een huis in Groningen dat is natuurlijk makkelijker voor sterrenmeisje. Want dan hoeft ze niet elke dag 3 uur te reizen met de NS van Schiedam Centrum tot Groningen. Sterrenmeisje raakt in verwachting en op haar 30ste schenk ze het leven aan een heel lief meisje genaamt Salena. Ze groeit op en iedereen is dol op het kind. En natuurlijk hebben we haar moeder (van sterrenmeisje) die natuurlijk weer apetrots is en nu niet alleen kan verkondigen op het werk hoe goed haar dochter wel niet is, maar nu kan ze ook vertellen dat ze ook nog een fantastisch kleinkind heeft. Ze leven nog lang en gelukkig en daarna op 87 jarig leeftijd sterft Sterrenmeisje van ouderdom en blijft haar nu man over en ook hij sterft maar pas op 91 jarig leeftijd. In 2100 staat Sterrenmeisje in de biologie boeken als ontdekker van de celkloning theorie. Jammer dat haar moeder dan al meer dan 60 jaar er niet meer is anders kon ze ook hierover opscheppen.
Laatst gewijzigd op 05-10-2007 om 13:22. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Bedankt voor het verhaal wel ![]() |
![]() |
|
Skilly gaat na haar opleiding werken in een lab, haar baas is een snodaard, een slechte boze man, dus als skilly klaar is met het werk smokkelt zij chemicalien mee van haar werk naar huis.
In de nachtelijke uurtjes werkt zij in haar thuis laboratorium, dan gaat er iets mis, alle potjes vallen om een een vreemde zwart/roze wolk vult het lab, als de wolk optrekt ziet skilly dat ze in een soort van zwevend zeepaardje is veranderd. Ze schiet de ruimte in en beleefd allerlei wilde avonturen. Uiteindelijk word zij het rijdier van een alien prins op een planeet heel erg ver hier vandaan.
|
Sylph begint een trophus fanclub, binnen not-time heeft de club een paar miljoen leden. Voornamelijk beeldschone vrouwen en homofiele mannen. Sylph vind de man van zijn leven en samen stappen zij in het huwelijksbootje.
Ze trekken de wijde wereld in en beleven alle mogelijke avonturen.
|
Verwijderd
|
als trophus na een twintigtal zwarte en zware jaren eindelijk uit zijn dal opkrabbelt besluit hij toch maar een boek over zijn leven te gaan schrijven. dit blijkt nogal een flinke klus te zijn, aangezien hij zo precies is dat hij zelfs de smerige details over elke gore ziekte tot in het ranzige uitmeet. na 60 pagina's gekots, gehoest, gerochel en geschijt besluit de uitgever het hele plan te cancelen.
dit laat trophus natuurlijk niet op zich zitten en hij geeft het boek in 7 delen uit in eigen beheer. helaas wordt dit een grote flop en in zijn wanhoop besluit trophus er een einde aan te maken. theatraal gooit hij zichzelf voor een trein. de dag na zijn dood wordt zijn boek ontdekt en krijgt het lovende recensies in allerhande belangrijke literaire tijdschriften. maar dan is het al te laat. trophus, die zijn hele leven zo geduldig is geweest en hoopvol, had dat nog één dagje langer vol moeten houden. (jeetje, wat een deprimerend verhaal ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ja als ik over 8 jaar nog ben waar ik nu zit leef ik dan allang niet meer hoor ![]()
|
Sterrenmeisje wordt ontvoerd naar een mystiek land waar ze in een toren wordt opgesloten die door een draak wordt bewaakt. Menig ridder probeert haar te bevrijden en sneuvelt.
Dan komt er een moedige ridder die de draak doodt en sterrenmeisje bevrijdt. Als beloning trouwt ze met hem en ze bezegelen hun huwelijk in een roze donzen hemelbed. Sterrenmeisje en haar vriend gaan in een kasteel wonen. Op een dag begint sterrenmeisje een affaire met de butler, zodra haar vriend hier achter komt neukt hij het kamermeisje op de keukentafel. Dan loopt sterrenmeisje binnen, een groots drama ontknoopt zich. Sterrenmeisje ontwikkelt haar relatie met de butler tot een ruige SM relatie in de kelder, de video's verkoopt ze op het internet. Haar vriend wordt razend, op zijn zakenreizen neukt hij elke stewardess en vrouwelijke hotelbediende binnen zijn handbereik als een op hol geslagen en razend geil beest. Sterrenmeisje komt hier achter en geeft op haar beurt de melkboer, de groenteboer, de slagen en de vuilnisman wekelijks erotische massages en ze werken elkaar oraal af. Als haar vriend hier achter komt haalt hij 12 playmates over naar jullie kasteel waar hij om het uur ruige seks mee heeft in het zwembad. Sterrenmeisje word woest en nodigt een of ander baseball team uit Amerika uit om in de gastenverblijven te "logeren" en ze laat zich hard nemen door elke speler op het bed waar zij en haar vriend hun huwelijk hadden bezegeld. De rest van hun leven bestaat uit ruige orgies met de Playmates en Baseball spelers en ze leven erg gelukkig maar niet lang want redelijk vroeg komt er bij beide een hartaanval omdat de playmates en baseball spelers een beter conditie hebben en ze letterlijk dood hebben geneukt. The End
|
De torrie van Trophus (sorry als je geen bril draagt)
Na op de middelbare school door ht leven zijn gegaan als de nerd van de school met de grote donkere zwarte bril. Besluit wanneer hij met de universiteit begint, zijn bril in te ruilen voor 1 paar lenzen. Opeens veranderde deze boy van nerd naar chick magneet. Zijn vriendin die hij had sinds de middelbare school kan hier niet meer tegen. Trophus wordt heletijd nagekeken en nageroepen op de campus. Linda maakt het uit:,,Wat moet jij met mij? Je kan beter krijgen kijk naar babette dan ze heeft alles wat ik niet hebt. Ik maak het uit met je!’’ Hard voor onze jongen? Nee hoor Trophus gaat gewoon door het leven als de casanova van de campus. Trophus heeft 1 goede vriend zijn nerd maatje van de middelbare school. Samen domineren ze de campus. Hoewel zijn vriend Brutus af en toe een gokje waagt bij de dames zonder succes blijft hij toch gelukkig. Trophus daar in tegen? 3 vriendinnen tegelijk in relatie? No problem als ze elkaar maar niet ontmoeten. Uiteindelijk is onze casanova klaar met studeren en begint te werken. Daar leert hij een hele lieve jongedame kennen. Niet erg knap maar toch wel leuk en lief op gezicht. Zij temt onze casanova en Trophus verruilt zijn playerig bestaan voor een normaal volwassen leven. Hoewel haar vader Trophus echt niet mag en haar dochter waarschuwt voor hem trouwt ze toch met Trophus. De dag van de trouwerij is prachtig. Alleen zijn de ouders van de nu vrouw van Trophus niet aanwezig. Ze zijn zo boos dat hun dochter met hem gata trouwen. Ze hadden veel liever dat hun dochter ging trouwen met Jan Wouter zoon van de dominee van hun dorpskerk. Trophus en zijn vrouw gaan op huwelijksreis op Curaçao en daar hebben ze het ontzettend naar hun zun. Samen krijgen ze 5 lieve kinderen. En leven ze lang en gelukkig. 50 jaar later zijn ze nog samen en schrijf Trophus ter ere van hun 50 jaar samen zijn een boek. Genaamd: Gelukkig 50 jaar samen. Dit wordt een bestseller boek die iedereen in huis wilt hebben en zo wordt Trophus en zijn gezin steeds rijker. Maar ze blijven gezellig wonen in hun knusse huisje in Volendam. (niet 1 van me goed verhalen maar heb gebrek aan inspiratie)
|
Sylph wordt over 2 jaar gevraagd om op de lijst van Groenlinks te gaan staan.
Bij de eerstvolgende verkiezingen wordt hij met voorkeursstemmen gekozen, de gehele homosexuele gemeenschap stemt namelijk op hem. Zijn grote overwinning is een wetvoorstel dat toestaat dat radicale moslimgroeperingen hier vrij mogen rondlopen en dat de politie ze geen strobreed in de weg mag leggen omdat dit volgens Sylph discriminatie is. Na twee jaar in de kamer gezeten te hebben scheurt hij zich af van de partij en begint hij voor zichzelf. Hij noemt zijn eigen partij 'Homo's aan de macht'. Helaas vinden de mensen zijn standpunten wat te radicaal waardoor hij geen enkele zetel meer krijgt. Bovendien trekt hij de aandacht van radicale moslimgroeperingen, die niks van homo's moeten hebben en die dankzij de verderfelijke invloed van groenlinks vrij in onze samenleving mochten bewegen. Daar plukt Sylph de zure vruchten van: op een kwade nacht word hij namelijk in zijn slaap vermoord door een moslimterrorist. De volgende dag zegt Geert Wilders op TV: 'Ik had hem gewaarschuwd. Ik had jullie allemaal gewaarschuwd'
||
Verwijderd
|
Jij komt gaat later kapot als frodo de ring in de lava laat vallen.
Heel jou koninkrijk word verpletterd en jou geest dwaald door heel middel aarde. Je krijgt een vriendinnetje in het dodenrijk en je zult daar heel lang gelukkig ehhmz... 'leven' Maar je verlangt nog altijd naar heerschpij over middel aarde. Na duizende jaren in het dodenrijk heeft iemand de ring opnieuw gesmeden en er komt een nieuwe tijd je tegemoet, maar de islam schiet je gelijk al dood. Dat krijg je nou na zo lang weg zijn he, de hele wereld veranderd. Citaat:
Mocht ik een beetje laat zijn, deze is voor niemand anders dan Eye of Sauron. En nu ik... Laatst gewijzigd op 20-10-2007 om 10:52. |
![]() |
|
Eindelijk iemand die nieuw leven in dt topic blaasd.
Jammer dat ik EOS niet had. Story of Rubykum of rummiekub however you wanna call it. Basha mi kwenta (mijn verhaal) Rubykuby de natuurtalent van de gymnasium. Na lang denken of hij partij moest kiezen voor zijn populaire klasgenoten of de kinderachtige jongen van 10 jaar besloot hij toch om vrienden te worden met hem. Samen worden ze best buddy's voor het leven en maken samen de gymansium af. Op de gymansium schrijft Rubykuby heel veel voor de schoolkrant. Het AD merkt zijn talenten en wilt hem graag hebben als hij klaar is met de gymnasium. Zogezegt zo gedaan na het gymnasium gaat Rubykub als journalist werken bij het AD. Zijn ouders zijn trots. Rubykub wint de ene journalisten prijs na de andere. Als hij op een dag naar Noorwegen gaat voor een interview met de beroemde zangeres Naøsk Zwitér, ontmoet hij een leuk vrouw genaamd Shakuntala, ook een interviewer. Zij komt uit Marokko. Rubykub valt voor haar charmes en besluiten te gaan trouwen. Ze gaan in Duitsland wonen waar ze 5 kinderen krijgen. Ze leefden nog lang en gelukkig.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laat duits nou net mijn slechtste vak zijn... O ja... Noem me maar gewoon Ruben ![]() Skilly is na 2 jaar afgestudeerd (als je dat nu al niet was). Ze neemt een baan bij nuon, telefoniste... Ze kreeg na 3 weken al een heel erg schorre stem en neemt ontslag. Dit keer wou ze een baan waar ze niet de hele dag stil zit. Ze ging een dagje winkelen van het kleine beetje geld wat ze nog had... Toen ging ze een kledingzaak binnen en schoot in de lach! Ze zag daar zo'n apanpakje wat de nieuwste mode moest voorstellen. Ze ging naar huis en merkte dat ze nog wat stof had liggen en ging direct aan de slag. Ze wou zelf een nieuwe modetrend starten. Toen Skilly eindelijk haar jasje en broek, en alles wat er bij hoort af had, ging ze weer winkelen ![]() Dit keer had Skilly heel veel geluk, er liep iemand van een nieuw gesticht bedrijf Top Model. (beetje on-orgineel, whatever...) De meneer zag Skilly en werd stapel verliefd, ze vond haar jas heel mooi (en de rest natuurlijk ![]() De meneer vroeg waar Skilly de jas, en de rest vandaan had. Skilly vroeg: 'wie bent u nou?' 'Frederik' Zei de meneer vriendelijk. Skilly zei dat ze de jas, en de rest zelf gemaakt had. Frederik vroeg Skilly of ze een baan wou hebben bij Top Model. Skilly zei ja natuurlijk. Frederik gaf haar een héél aantrekkelijk salaris. (wat, ga ik lekker niet zeggen ![]() Na een jaar was het bedrijf al heel groot en Skilly heeft het nog steeds naar haar zin. Toen kwam er een bedrijfsetentje waar iedereen vrolijk aan het feesten was. Frederik verbergde nog steeds zijn gevoel. Toen Frederik zag toen Skilly tijdens het dansen helemaal alleen was, stapte hij op haar af. Hij vroeg: 'Moet jij niet dansen' Skilly schrok wakker. Frederik zei het opnieuw, want Skilly was aan het 'slapen'. Toen zei Skilly: 'Met jou?!?' 'Graag!!!' En ze leefden nog lang en gelukkig. Lang verhaal, maar ik vind het een pracht-verhaal. Ik wou vroeger toen ik klein was altijd schrijver worden, dus jou voorspelling zit er niet ver naast ![]() Ik denk dat mijn voorspelling er kilometers naast zit, maar whatever. Ik had lol met het maken van dit verhaal ![]() Laatst gewijzigd op 21-10-2007 om 09:40. |
![]() |
|
Skilly komt over 3 jaar een kat tegen die erg veel lijkt op haar avatar. De kat volgt haar naar huis en Skilly besluit hem maar binnen te laten. Haar vriend vind het maar niks want hij is allergisch voor katten en eigenlijk wil hij liever een hond. Skilly is juist bang voor honden en wil dat de kat blijft. Haar vriend zegt: de kat eruit of ik eruit. Natuurlijk kiest Skilly voor de kat. Haar ex vertrekt en de volgende dag gaat ze met de kat die ze MissPoes noemt naar de dierenarts. De zeer aantrekkelijke, jonge en geweldige dierernarts is erg gefacineerd door de intens blauwe ogen van de kat maar eigenlijk nog meer door Skilly. MissPoes wordt heel ziek en Skilly moet heel vaak naar de dierenarts met haar. Intussen bouwt ze met de dierenarts een hele hechte relatie op. Na hun eerste 'ik hou van je' wordt MissPoes op miraculeuze wijze weer beter. MissPoes is erg geïnteresseerd in de kat van de dierenarts, Dr Bibber, en iedereen leeft nog lang en gelukkig
![]()
|
Kazet komt erachter dat kleine kindjes lieveheersbeestjes pijn doen als ze de beestjes willen vangen. Hij is zeer begaan met het leed van deze lieveheersbeestjes en richt de actiegroep 'Doe lieveheersbeestjes geen pijn' op. Hij trekt langs basisscholen om zijn verhaal te doen en om kinderen ervan te overtuigen geen lieveheersbeestjes meer te vangen. Op een dag komt hij echter op een basisschool en de kinderen daar zijn het totaal niet met hem eens. Tijdens zijn praatje bespringen ze hem en schoppen en slaan ze hem net zolang tot hij levensloos blijft liggen.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Het vreemde verhalen topic! Issun | 4 | 01-07-2010 23:21 | |
De Kantine |
wat is het saai # 78 Verwijderd | 500 | 27-11-2007 16:48 | |
Beleidszaken |
posts wijzigen? Verwijderd | 3 | 18-11-2007 22:10 | |
De Kantine |