Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Misschien is het ook juist wel fijn om wél naar school te blijven gaan, je eigen leven vol te blijven houden. Als je ineens alles kwijt bent waar je aan gewend was, dat lijkt me ook lastig. Succes, in ieder geval ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
We gaan nog normaal met elkaar om, hij troost me gewoon, we hebben geen ruzie, de knoop is eindelijk doorgehakt, ik kan gewoon in het kraakpand blijven wonen, ik kan eindelijk de kamer inrichting zoals ik het wil, ik krijg niet steeds te horen dat ik goed moet eten ofzo, ik heb de vrijheid die ik al een poos wilde, hij voelt zich goed, is niet in een zwart gat gevallen, waar ik bang voor was. Ik ben niet alleen, mijn huisgenoten zijn er voor me, mijn moeder, mijn vriendinnetje, mijn vrienden, hij. Ja, zo veel goede kanten, daar ga ik me maar eens op richten. ![]()
|
Ik heb echt een heel leuk weekeinde gehad
![]() En mijn motivatie om goed te eten is een beetje verdwenen en nu moet ik die gaan terugvinden maar daar is natuurlijk ook niet zoveel motivatie voor. En nu ga ik mezelf dwingen nog een boterham te eten.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zou er nog een voorbeeld aan kunnen nemen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Oke, het is echt leuk zoiets te horen. Soort bevesteging van hoe ik nu bezig ben. ![]() Neem er een voorbeeld aan, zou ik zeggen. ![]() Het werd ook wel tijd dat ik nu zo veranderd ben, na jaren 'fulltime negatief zijn'. ![]() Maar dank je.
|
Verwijderd
|
Ik ben kotsmisselijk van angst. Ik durf haar voicemail niet eens nog eens af te luisteren, terwijl ik precies weet wat ze zal zeggen en ze mij niet kan horen. Gisteren zat ik voel moed, en vandaag is er niets meer van over. Ik vermijd zelfs enig contact met m'n telefoon; ik wil hem niet zien, laat staan aanraken...
*haalt adem* Oké, ik ga het berichtje afluisteren, ik schrijf haar naam op, ik mail m'n man het telefoonnummer van het secretariaat en haar naam en vraag of hij een afspraak voor me wil maken, het liefst voor donderdag als dat gaat. *haalt nog eens adem* Dit zijn dus dingen die niet goed voor m'n buik zijn ![]() Maar als ik gemaild heb, dan mag ik naar de Mediamarkt om naar een printer te kijken. (En bij die mediamarkt kan je alleen naar buiten langs de kassa, dus moet ik altijd iets kopen, maar gelukkig heb ik nu ook een SD-kaartje nodig, dus mocht ik geen printer kunnen vinden, dan koop ik een SD-kaartje...) En dan gaat m'n telefoon en is het die therapeute weer... Waarom sturen ze nou niet gewoon wéér een brief?! (En nee, opnemen kan ik niet.) Als ik weg zou kunnen rennen, voor altijd, dan zou ik het doen. Edit; jeeej, hij belt ![]() En hij gaat zeggen dat ze een e-mailadres moeten nemen omdat dat het maken van afspraken voor veel mensen veel makkelijker maakt ![]() Laatst gewijzigd op 24-09-2007 om 13:31. |
![]() |
|
@Redhair: hele stevige *knuff* , ik heb niet exact hetzelfde als jij mee gemaakt maar ik herken het wel een beetje en ik kan me vooral ook gewoon totaal inleven in hoe je je moet voelen. Ik vind het ook gewoon heel normaal!
*leest nu pas bovenste berichtje en de rest* o,oke ik zie dat het al beter gaat ![]() ot: ja, en ik heb er alweer een huilbui opzitten. Het zal wel met het weer te maken hebben ofzo. Het is sowiezo niet zulk vrolijk weer, maar het is ook het weer waarin we met onze hond langs het strand gingen wandellen. De herfstvakanties waren de leukste tijd van het jaar, mede door haar. Zij was zo gek op het strand. Het gemis is zo hard, weten dat dat nooit meer terug komt. Het is zo moeilijk. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Je kunt eventueel ook gewoon achter in de rij aansluiten en dan gewoon voorbij lopen als degene voor je aan de beurt is geweest (doe je net of je daarbij hoort ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
@Nijn*: gefeliciteerd!
![]() Citaat:
Nu is het kwart voor drie en heb ik nog niks gehoord. ![]() Nu ga ik het toch maar voorbereiden, heb geen zin om er wéér achteraan te gaan. En als dan morgen ofzo blijkt dat het toch niet hoeft ben ik in ieder geval voorbereid voor het moment dat het wél moet. Maar ik vind het echt niet gaaf ofzo.... ![]() |
![]() |
|
Ik voel me helemaal niet zo goed. Ik heb vanavond weer zelfhulpgroep, maar ik krijg steeds meer het gevoel dat ik er echt niet hoor. Ik hou het niet meer vol om te lijnen zoals ik eerst deed. Zelfs op de dagen dat het niet ongecontroleerde vreetbuien zijn eet ik meer dan ik mezelf voorneem. Ik heb het gevoel alsof ik niets kan, zelfs lijnen niet meer. Ik raak helemaal overstuur als ik aankom, en vervolgens blijf ik maar doorvreten. Ik kan niet meer hongeren, ik geef me over aan eten en ik voel me alleen maar slechter. Ik hoor niet in die groep. Ik eet toch, ik eet genoeg, ik eet goed, ik ben geweldig bezig
![]() En steeds weer beloof ik mezelf dat het morgen echt anders zal gaan. Dat ik dan écht ga afvallen. Dat ik dan weer doe wat tot voor kort helemaal niet zo moeilijk was, wat me sterk deed voelen en trots. Nu voel ik alleen maar walging-walging-walging. Ik wil niet praten over eten, ik wil niet denken aan eten, ik wil niet naar zo'n kut groep met mensen die wél echt problemen hebben terwijl ik te zwak ben om te lijnen. Als ik mezelf toe zou laten, zou ik deze hele computer in elkaar kunnen trappen. Arghh, frustratie ![]()
|
Verwijderd
|
Volgende week donderdag de eerste keer CGT, ik ben heel benieuwd
![]() Nu voel ik me al weer een stuk beter ![]() (En die printer gaan we samen kopen, dus geen gedoe met langs de kassa moeten zonder iets gekocht te hebben ![]() Hah, nu ontspannen met warme chocolademelk en taalhobby-dingen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
ot. Ik heb al de hele week buikpijn, ik moet ongesteld worden en t komt maar niet.. (maar hierdoor eet ik meer en kom ik wat aan) verder voel ik me niet zo goed maar ja. @ nijn* gefeliciteerd. @Ifeellikerain:vannacht na het volleyballen (dat is echt vannacht ben pas rond 1 uuer thuis) kan ik eindelijk weer rust crieeeren in me hoofd, helaas op een verkeerde manier.. dus dat bedoelde ik, verder niks ernstigs hoor. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb het donderdag gevraagd, vervolgens niks gehoord, en vanochtend nog een keer en toen zei hij dat hij me zou mailen, "rond lunchtijd". 'k Heb nu zoiets van 'laat maar'. 'k Vraag het morgen wel weer ![]() ![]() Of misschien mail ik vanavond alsnog... ![]() |
![]() |
|
![]() |
Vanmorgen weer goed gesprek gehad op therapie. Helaas liep ik de ginzinstherapeut ook nog op het lijf, dus moest ik ook weer met hem mee. Maar hij heeft wel wat duidelijkheid geschept. Maar hij wil het dus ook over alle onderwerpen hebben, ook over diegene waar ik het niet over wil hebben...
|
![]() |
|
Verwijderd
|
pfoe, wat ben ik een k*tmens. Ik ben de verjaardag van een hele goede vriendin vergeten
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn tentamen vandaag ging volgens mij prima, dus dat hebben we ook weer achter de rug. Vrijdag het andere tentamen en dan zijn we weer klaar met de stomme tweedejaarsvakjes. Morgen ga ik scriptie bespreken met P. en dan kan ik mij daar mee bezig gaan houden. Alleen wel irritant dat zij dan direct 4 weken weg is en ik dus geen begeleider heb, hmm. Maar ja, we zien wel, ik heb 3 maanden om dat ding te schrijven, dat moet goed komen. En woensdag heb ik een intake-gesprekje, dus misschien dat ik dan ook een bijbaantje heb. Kan ik nog net iets meer sparen voor Amerika.
![]() Over een half uurtje ga ik weer salsadansen en daarna direct door naar zwemtraining. Maandagavonden zijn leuk. <3 |
![]() |
|
*huil, huil en nog eens huil*
![]() Ik ben gister en vandaag wel bezig zeg. Het lijkt wel alsof het gister gebeurt is. Wat vreemd is dat, ik dacht dat het sinds vorige week een beetje over begon te gaan maar nu voel ik dat alles nog hetzelfde is. Ik mis haar zoveel, ik kan het gewoon niet los laten. De foto's van haar zijn ook nog zo sprekend, alsof ze er zo uit komt lopen. Het lijkt nog steeds alsof het allemaal niet waar is. Kom ik er ooit overheen? Ze is altijd zo mijn leven geweest. Ik heb het geluk gehad nooit eerder mensen/dieren die me zo dierbaar waren te verliezen. Ik heb wellicht eens materiëlle dingen verloren die me dierbaar waren, maar dat is een teleurstelling waar je overheen komt. Dat zij weg is klopt gewoon niet, het is net of dat niet kan. Zij is zo een deel van mijn leven geweest dat (ook al weet je rationeel dat het anders is) ik haar nooit dacht te kunnen verliezen. Je kunt je toch ook gewoon geen voorstelling maken van 'nooit meer'. Ik mis haar zo zo zo erg en wat kan ik er mee? ik kan er om huilen, maar dat vult de leegte niet. En er komt een moment, dat misschien zelfs al lang is aangebroken, dat mensen je verdriet niet meer begrijpen. Vooral omdat het volgens veel mensen MAAR een hond is. Wat zou ik me ook eigenlijk aantrekken van die mensen? moet ik mijn verdriet dan maar verdringen? is het voor mijn lol dat is zoveel huil? nee!!! Ik ben er depressief van. En ik ben ook bang, ik maak mezelf gek met bepaalde gedachtes, stom natuurlijk. Gister bijvoorbeeld bedacht ik me dat als ze nog ergens is, ze misschien wel de hele tijd onze aandacht probeert te krijgen en dat wij haar dan gewoon niet zien. Dat maakte me gister bijna hysterisch. Hoe leer ik omgaan met dit verdriet? hoe leer ik het een plaatsje geven? is het raar dat ik nog steeds (iets meer dan een maand later) zoveel verdriet heb? waar is ze nu? gaat het goed met haar? komen we elkaar ooit nog tegen? het zijn vragen waar ik zo graag antwoord op zou willen hebben, dat zou zoveel meer rust geven!
|
@moon: Pfoe, dat lijkt me echt een nare situatie
![]() OT: hihi whieeej ik ging gewoon béllen en ik ging even met B. praten maar zijn telefoon deed het niet echt lekker dus belden we maar 4 minuten maar dat geeft niet. Hij komt op mijn verjaardag en dat vind ik tof ![]()
|
![]() |
Anders ga je, terwijl niemand ervan weet dat het me af en toe gebeurt, op school even tegen de flakte van benauwdheid en stress...
![]() ![]() En m'n telefoon is van vergrendeling af gegaan vanmiddag en is haar gaan bellen, maar m'n beltegoed was ook bijna op dus ik kreeg al na 1 seconde ofzo een berichtje daarover en toen heb ik 'm maar gauw uitgezet ![]() ![]()
|
![]() |
het gaat wel. Niet slecht in ieder geval. Maar ik kan ook niet zeggen dat het goed gaat.
Heb het zo gehad hier, voel me nog steeds niet thuis. Vraag me nog steeds af waarom ik nog hier woon en deze studie doe. Heb helemaal geen zin meer om te studeren. En die sleur, bah... En ik word gek van alleen maar contact hebben via e-mail. Ik mis hem . En ik mis vrienden, ze hebben het allemal te druk voor me, te druk zelfs om even terug te mailen. Maar ik voel me niet heel rot over mezelf, en ik doe alles nog. Dus dat is een positief punt. Ik zak niet weg in negatieve gedachtes. Straks lekker met thee en een boek op de bank en slapen. Ik zie op tegen morgen, maar die dag gaat ook weer voorbij. Het komt vast goed |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hoe kan ik nou een opdracht maken als het filmpje het niet doet en niemand terug mailt??????
![]() Verder gaat het al een paar dagen belabberd, ik ben moe en ontzettend chagrijnig. En ik wil alleen maar huilen of weg. *zucht* Wat zou je doen, als ik je gezicht weer in mijn handen nam.. Wat zou je doen, als ik met mijn mond dichtbij de jouwe kwam.. Wat zou je doen, als ik dat deed..? |
![]() |
|
Verwijderd
|
@ Nijn*: gefeliciteerd
@ Redhair: houd die positieve gedachtes vast hè. OT: Ik heb vandaag een van m'n eerste onvoldoendes ooit gehaald. En een goeie ook; een 3,8. Ik was echt woest op die kerel, hij rekent meer als 1,5 punt per fout. W. had 4 fout en een 5, terwijl het 12 vragen waren. Dat slaat toch helemaal nergens op. Ik heb vandaag iemand geslagen. Hij zei tegen me: dat viel tegen hè met bio. Ik was al kwaad, komt er iemand met zo'n opmerking. Anders zitten ze altijd te zeuren over m'n hoge cijfers en nu had hij behoorlijk leedvermaak. Dus heb ik hem een klap verkocht. Dat was echt lang geleden, want meestal kan ik me wel goed beheersen, maar nu even niet. Ik zat het 7e bijna te huilen. We hadden een so en ik had net dat slechte cijfer terug gehad en M. en W. deden vreselijk vervelend. Toen kon ik me echt totaal niet concentreren op de so en het leek net of ik alles vergeten was. Maar volgens mij valt het nog redelijk mee. (hoop ik) Ik heb echt geen zin om morgen naar school te gaan, als je met buikpijn naar school gaat zit er volgens mij iets niet goed. Maar ja, wat kan ik eraan veranderen? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Iedereen zegt dat ik zo enorm ben afgevallen maar of dat nou positief is is nog maar de vraag, want ik wil het helemaal niet, niet nóg meer iig. En dat gaat lastig als je zoveel beweegt, ik doe zo ongeveer de hele dag evenveel als je doet in de sportschool. ;x En de kans bestaat dat ik tóch nog in mijn oude kamer blijf, tóch nog. Enen vandaag 10 maanden <333333333333
|
![]() |
|
![]() |
Ze belde net, hij is vanmiddag overleden.....
![]() WAAROM IS HET LEVEN TOCH ZO VERDOMDE ONEERLIJK?! En waarom heb ik het idee dat er steeds maar van forummers dierbaren overlijden? ![]() Lieve T, ik hou van je en ik zal je missen... Rust zacht lieverd. <3
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Bedankt voor de felicitaties allemaal!!
@ Redhair: kom op he meis, hou vast aan dat positieve!! OT: Verjaardag was leuk, voelde me écht jarig. Heb minstens 7 telefoontjes, 14 mailtjes, 12 smsjes, 5 krabbels gehad en 45 mensen gezoend, heb ik me net bedacht ![]() ![]() Morgen weer naar therapie en dan anderhalve week niet, bah. School was ook echt tof, kreeg een onwijs compliment van m'n tekenen docent dus voel me best goed over het begin van m'n serie! Loop nog best op schema met de rest maar ben nu eigenlijk voornamelijk erg moe en wil dat het weekend is. Heel handig, dit voelen op een maandag.. ![]()
|
![]() |
Ik word echt zo moedeloos van BW. Max 1 contactuur per dag, da's toch helemaal geen studie? Ik mis de practica verschrikkelijk, het was ook zo leuk en gezellig toen we kolomchromatografie mochten uitvoeren en ELISA en al die assays en stofjes bij elkaar mochten gooien...ik mis zelfs de microscopie. Een moleculaire bioloog die niet van practica houdt hoort er niet thuis mijns inziens. Ik kijk nu al uit naar m'n stage.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Eindelijk mail
![]() M'n presentatie is een paar weken uitgesteld. En nu baal ik een klein beetje ervan, ik keek er niet naar uit, maar ik voelde me er wel steeds zekerder over, (nog) niet belachelijk gespannen ofzo. Maargoed, over een paar weken ben ik ook weer wat verder en is m'n voorbereiding alleen nog maar beter! En ik ben net naar toneel geweest. Ik vond het leuk, wel weer een beetje eng... |
![]() |
|
Thx Lienepien nog voor je advies.
Vandaag was heftig. Het probleem is, dat mijn problematiek zo complex is, ik op het randje van "uitbehandeld" balanceer. Ik word nu doorverwezen naar het LCVT (traumacentrum), maar ik vind het moeilijk hoop te houden. Ik, op het randje van uitbehandeld? (door mijn complexe problematiek is er eigenlijk niets van hulpverlening meer over dat me kan helpen, en de groepsbehandeling zorgt voor crisis door een ernstige sociale fobie) Ik ben 19, volgende maand 20. Uitbehandeld? Dat kan toch niet? en dan? "Hoi meneer van het uwv, ik weet dat u zei dat als ik niet opgenomen was ik geen uitkering meer kreeg. Maar niemand wil me meer hebben, moet ik hier nu ook bij het grofvuil?" Sorry. zit er een beetje doorheen geloof ik
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Nijn*, nog gefeliciteerd meis! (: Dat het maar een heel mooi jaar moge worden.
![]() En haha mijn geurtje doet me denken aan toen ik mijn vriendje net kende. <3 En ik heb me toch een partij wazig gedroomd.. maar wanneer doe ik dat nou niet?
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |