Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-12-2007, 16:47
darkfairy
darkfairy is offline
ik heb liever niks in me reet alleen in me kut.
Oud 30-12-2007, 18:22
Uice
Uice is offline
En pijpen dan?
Oud 30-12-2007, 18:31
Qimm
Qimm is offline
dat was de vraagstelling niet he
Oud 31-12-2007, 15:06
Magican
Magican is offline
Citaat:
ik heb liever niks in me reet alleen in me kut.
Wat poetisch.
Oud 01-01-2008, 14:55
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Waarom???

OT: vaginaal is zeker lekkerder. En zeker als je een vent met een enorme leuter hebt, is echt geen prettige manier van werken dan hoor, als je het anaal doet!!

Anaal is wel een geil idee, maar echt lekker kan ik het niet noemen.

heeft mijn vriendin geen last van. Gewoon flink rekken met vingers, vaseline/glijmiddel gebruiken, en gewoon gaan met die banaan.

@fizzle fluffy: wellicht is dit een goed idee als je het eens wilt proberen:

en dit is niet lullig bedoeld, maar ik meen t echt!
Oud 19-01-2008, 12:44
Soraya..
Soraya.. is offline
Eens!
Oud 19-01-2008, 22:25
LaAnnE.
LaAnnE. is offline
Citaat:
Anaal is misschien lekkerder dan vaginaal in de zin dat sinterklaassnoepgoed lekkerder is dan een goed stuk vlees.

Ja, soms vind is het eerste een stuk lekkerder, op speciale momenten, maar als gangbare kies ik liever voor het laatste .
dit dus. Bij tijd en wijle heel geil, maar vaginaal is intiemer dus vaker geschikt.
Oud 20-01-2008, 11:07
Verwijderd
Ik moet niet aan anale seks denken.
Auw.
Oud 21-01-2008, 19:57
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
heeft mijn vriendin geen last van. Gewoon flink rekken met vingers, vaseline/glijmiddel gebruiken, en gewoon gaan met die banaan.
Nouja, goed, dan is de anus van jouw vriendin misschien wat wijder dan gemiddeld, óf je hebt niet zo'n grote lul als waar ik 't over had, óf het ligt aan mij, want ik heb het een paar jaar terug ook eens geprobeerd, maar met geen mogelijkheid ging 'ie verder dan 5cm erin.
Oud 21-01-2008, 20:07
Fastergirl
Fastergirl is offline
Citaat:
dat, en ik ben het met de stelling eens. het is een uitgang, geen ingang.

Oud 21-01-2008, 20:24
deoxyribose
deoxyribose is offline
Citaat:
Dan hebben veel studies ongelijk. En zelfs al zou je seks als primaire levensbehoefte zien, het ging om voortplanting.

le·vens·be·hoef·te (de ~ (v.))
1 voorwaarde om te kunnen leven
Beetje laat, maar nee, Changshan heeft gelijk. Wijs me die studies anders even aan, dan wil ik je wel gelijk geven(als dat zo is). Van wat ik in deze 2,5 jaar geleerd heb is voortplanting is wel degelijk een primaire behoefte van het individu. Seks is leuk omdat de mens zich anders niet zouden voortplanten, immers kunnen de hogere functies van de hersenen de basale instincten onderdrukken.
Oud 22-01-2008, 13:02
Uice
Uice is offline
Citaat:
Beetje laat, maar nee, Changshan heeft gelijk. Wijs me die studies anders even aan, dan wil ik je wel gelijk geven(als dat zo is). Van wat ik in deze 2,5 jaar geleerd heb is voortplanting is wel degelijk een primaire behoefte van het individu.
Dat zou betekenen dat je als individu niet kunt overleven zonder seks. Ik hoef neem ik aan geen tegenbewijzen tegen die stelling te leveren.

Citaat:
Seks is leuk omdat de mens zich anders niet zouden voortplanten, immers kunnen de hogere functies van de hersenen de basale instincten onderdrukken.
Uiteraard.
Oud 22-01-2008, 13:42
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Dat zou betekenen dat je als individu niet kunt overleven zonder seks. Ik hoef neem ik aan geen tegenbewijzen tegen die stelling te leveren.
Hangt er van af hoe je dat definieerd. Je hoeft ook niet noodzakelijk dood te gaan zonder een vorm van een dak boven je hoofd, maar dat betekend niet dat wonen geen eerste levensbehoefte is.
Oud 22-01-2008, 17:08
deoxyribose
deoxyribose is offline
Citaat:
Als individu kan je in de meest stricte zin wel overleven uiteraard. Maar iedereen heeft die seksuele behoeftes wel, net zozeer als een behoefte aan slaap, eten en drinken. Daarnaast wordt 'levensbehoefte' wordt in de biologie vaak in de context van de hele soort gezien.
Oud 22-01-2008, 17:18
Changshan
Changshan is offline
^ Dat had ik gezegd als jij het niet al gezegd had.
Oud 22-01-2008, 18:28
Uice
Uice is offline
Citaat:
Als individu kan je in de meest stricte zin wel overleven uiteraard. Maar iedereen heeft die seksuele behoeftes wel, net zozeer als een behoefte aan slaap, eten en drinken.
Nee hoor, je hebt ook aseksuelen.

Citaat:
Daarnaast wordt 'levensbehoefte' wordt in de biologie vaak in de context van de hele soort gezien.
Ja, maar dat was niet de context die jij net aanhaalde. Je had het specifiek over het individu.

Maar goed, nu wordt het weer zo'n taaldiscussie en dat is niet de bedoeling. Het ging erom dat een kut evenmin als een anus bedoeld is om te neuken.
Oud 22-01-2008, 22:47
deoxyribose
deoxyribose is offline
Citaat:
Nee hoor, je hebt ook aseksuelen.
Ik denk dat aseksuelen nogal buiten de norm vallen.
Oud 22-01-2008, 22:53
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik denk dat aseksuelen nogal buiten de norm vallen.
Uiteraard. Maar heb je ooit gehoord van iemand die kan overleven zonder eten en drinken?
Oud 23-01-2008, 16:12
Changshan
Changshan is offline
Jap, Tibetaanse monniken.
Oud 24-01-2008, 10:57
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Jap, Tibetaanse monniken.
Dus er zijn geen levensbehoefte, zo klaar, ontopic.
Vraag me serieus wel af wat er zo boeiend is aan lang elkaar heen posten
Oud 24-01-2008, 15:39
Changshan
Changshan is offline
Ik vond het wel boeiend, maar het gaat nu inderdaad te ver langs elkaar heen.
Oud 25-01-2008, 19:57
BoemInJeBallen
BoemInJeBallen is offline
Citaat:
dat, en ik ben het met de stelling eens. het is een uitgang, geen ingang.
Yess, iemand met gezond verstand.
Oud 15-10-2009, 00:36
Verwijderd
Oh wow, nice up.

Oh en btw, voel je je nou echt stoer door in ieder topic zo'n stomme foto te posten?
Oud 15-10-2009, 09:53
Pluis
Pluis is offline
Slotje wegens waardeloze up.

Regels voor berichten