Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Die 'vinden jullie' gaat niet over wanneer je vindt dat iemand een DK'er is. ![]()
||
Citaat:
![]()
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Jet heeft toen ze nog Jet666 heette best een grote rol op DK gespeeld hoor
![]() Ik vind iemand een echte DK'er als diegene regelmatig op DK komt en daar niet alleen opsomtopics beantwoordt maar ook echt 'mee doet'. Oh en Zaagmanz ken ik uitstekend van naam maar volgens mij heb ik nooit een post van 'm gelezen... hij wordt gewoon altijd genoemd als het over oldskool forumers gaat ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ik weet nog wel dat ze hier postte ja. Oh en Zaagmanz was grappig. Ik heb nog wel in die tijd gepost, het was echt een zooitje toen met speculaties en foto's van een forumorgie ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hahaha SHIT MAN ![]() |
![]() |
|
Dus.
Ontopic: Ik blijf dit een beetje een zinloos topic vinden. De huidige DK groep heeft wel een paar eigenschappen (een groot deel van die mensen, iig) en daardoor komen andere mensen er minder makkelijk tussen. Maar om nou te zeggen dat iemand een 'echter DK'er' is.... Iedereen die meepost hoort erbij. ![]()
||
Citaat:
![]()
|
wooooeeeeeee het DK dorp, dat was BRIL-JANT!! Ja vroeger kwamen mensen hier nog wel eens met interessante/grappige topics. Tegenwoordig is het allemaal herhaling en zie ik alweer de 100ste weerwolf en wat vind je van de forummer boven je threads.
Misschien ben ik daarom wel naar onzin verhuisd. DK is tegenwoordig dood ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Vroegah was alles betah. *whine whine whine*
Ik vind het stom dat dit soort topics daar altijd naartoe lopen. Vroeger komt niet terug, accepteer het en maak het zelf leuker als je het stom vindt. Ik heb gesproken!
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Ik was vroeger een echte DK-er, toen ik hier bijna 6 jaar geleden voor het eerst kwam. Toen ik na anderhalf jaar voor het eerst een beetje actief werd op onzin werd ik bijna teruggeschopt naar DK en nu is het geloof ik bijna andersom
![]()
||
Citaat:
![]() Verder gaat dit topic niet over "echte DK-ers" maar over "echte DK-nostalgen" wat dat betreft beschouw ik iedereen die zich de forumverkiezingen niet meer herinnert als mijn mindere. De "echte-DKer" is in mijn ogen iemand die tenminste een uur per dag postend verdoet op DK. In dat opzicht ben ik slechts een paar weken "echte-DKer" geweest Laatst gewijzigd op 29-09-2007 om 15:03. |
![]() |
||
Citaat:
Machiavelli is natuurlijk nog steeds de rechtse vmbo krantenbezorger. ![]() ^^ Niemand weet wat er met Quiana gebeurd is. :') En met een groep in een paar uur een topic volspammen. ![]() Betamethason.
Laatst gewijzigd op 29-09-2007 om 18:14. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Het huidige FB systeem Verwijderd | 419 | 15-01-2013 16:19 | |
De Kantine |
Ranking the Scholieren #2 Geel | 244 | 08-06-2010 00:59 | |