![]() |
|
Ik kopiëer ff een stukje:
Captains of Crush (COC) grippers zijn het gouden standaard voor het opbouwen en testen van je hand/onderarm grip kracht. COC's zijn vervaardigd van zeer hoogwaardig materiaal en bijna onverwoestbaar. Het is bijna niet voor te stellen hoeveel wereldwijde erkenning deze officiele krachtsport grippers krijgen, maar als je ze eenmaal in je handen hebt gehad zul je begrijpen waarom dit is en wordt het moeilijk om ze weer neer te leggen. Let op: deze COC grippers zijn ONVERGELIJKBAAR met de handknijpers die je in sportzaken e.d. koopt! http://www.sportfood.nl/shop/product...roducts_id=325 Die dingen zijn een hele rage op zo'n bodybuildingforum waar ik veel kom.. Ik kocht ze in eerste instantie omdat ik nogal slechte grip heb met deadliften, maar het wordt na een tijdje best verslavend om je handkracht te trainen ![]() De zwaarste gripper van deze reeks (#4) is nog maar door 5 mensen ter wereld gesloten ![]()
|
Overal goeie vooruitgang
![]() Hier nog een filmpje van die #2 ![]() [filmpje]
Laatst gewijzigd op 26-01-2008 om 13:32. |
![]() |
|
Alles powerlift style
![]() Dus bankdrukken even stilleggen op de borst, en kont op de bank. Deadlift vanaf de grond beginnen en squat is iets dieper dan parallel nog wel maar net niet full. Als ik meerdere herhalingen doe met de deadlift laat ik hem altijd even de grond aantikken! Eerder ging ik zelfs rechtop staan tussen twee herhalingen in ![]() Mn ouwe stats waren trouwens BP: 1x110kg SQ: 1x160kg DL 1x170kg Dus ik heb nog wel wat in te halen ![]()
|
Vandaag laatste training gehad van de volume phase.. Geen een herhaling gemist dus tot nu toe doet het programma wat het beloofd
![]() Mn PR bij squatten was: 60, 75, 90, 105, 120 (Alles 5 herhalingen) En vandaag moest ik dit doen: 96, 103, 111, 118, 126 Bench vandaag: 5x5x82.5, ging makkelijk Bent over rows: 5x5x67.5, ging wat moeilijker maar lukte wel ![]()
|
Verwijderd
|
Maandag: Borst, Biceps en Buik
Bench Press Incline Dumbell Press Cable Fly Chest Press Small Biceps Preacher Dumbell Curl Biceps Sitting Hammer Curl Biceps Cable Curl One Arm Till 90 Degrees Crunch met schijf Cable Twist Woensdag: Benen en Schouders Dead Lift Leg Press Standing Calf Raise Seated Calf Raise Shoulder Dumbell Press Upright Row Straight Bar Front Raise Rope Back Shoulder Fly Vrijdag: Rug, Triceps en Buik Small Pull Up Lat Pull Down Biceps Grip Bend Over Row Biceps Grip Seated Cable Row Breed Dumbell Pullover Triceps Rope Triceps Push Down Reverse Crunch met schijf Cable Twist |
![]() |
|
Hmm ziet er goed uit maar ik zou deadlift eerder verplaatsen naar rug dag, zijn wel meer mensen die hem op benendag doen maar ik voel hem echt voornamelijk in mn rug
![]() ![]() En eigenlijk hoort de squat gewoon niet te missen in je schema ![]() Verder ziet het er heel compleet uit, voor triceps had ik zelf altijd close grip bench en skullcrushers in mn schema, vind ik echt geweldige oefeningen ![]() Ik zal binnenkort is foto van mn benen plaatsen als ik een manier vind om ze vna mn mobiel naar mn computer te krijgen ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Verandering van spijs. ![]() Ja das echt top als je die koppen kan zien. ![]() ![]() ![]() Ik heb geen moeite met die grip bij squatten maar tis gewoon ter afwisseling. ![]() Maar je ziet dus ook dat ik bo - bi en rug - tri nu heb..was eerst andersom...even kijken of ik dan wel vooruit ga met mn armen. ![]() Trouwens deze week train ik 2 keer in de week een fullbody schema. |
![]() |
|
netjes
![]() voor mij geldt bij deadliften echt dat als ik het veel doe ik veel vooruitgang boek, de beweging gaat dan gewoon stuk soepeler na een paar weken en het lijkt of ik mn spieren dan veel effectiever gebruik. Goeie warming-up maakt ook altijd heel veel verschil ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Alles gaat dan ook via ons controle kamertje the brains ![]() Hoe vaker je m doet, des te beter de aansturing wordt. Motor units, inter musculaire training ![]() Vanaf maandag weer vollop beginnen!! Hoe gaat t bij jou? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Krachttraining Darkmond | 11 | 15-10-2013 14:49 | |
Lichaam & Gezondheid |
Langer worden hoe? Verwijderd | 28 | 06-09-2011 06:40 | |
Vrije tijd |
Algemeen Fitness/Krachttrainings Topic Hulk | 14 | 25-02-2010 09:34 | |