Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-10-2007, 22:22
Verwijderd
Er is nu een slet op bezoek bij mijn ex en ik dacht o o o wat ga ik een kut avond hebben maar het was supergezellig met vriendinnen En gister een leukerd ontmoet
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-10-2007, 22:22
Rob
Rob is offline
Citaat:
sonata is pas 25 november lieverd

en ik ga vanaf januari op zoek
Oh shit, ik zit er weer 's grandioos naast.
Wat is er dan dit weekend?

Sweet! Je blijft toch wel een beetje in de buurt, hè?
Oud 28-10-2007, 22:25
Dott
Dott is offline
Citaat:
Oh shit, ik zit er weer 's grandioos naast.
Wat is er dan dit weekend?

Sweet! Je blijft toch wel een beetje in de buurt, hè?
mn ouders gaan een weekendje weg dus ik heb een leuk weekend voor mezelf gepland, laten we het daar maar op houden

en ja, ik blijf in de buurt hangen..

nogmaals een knuffel en een bak ijs voor iedereen.. het is kennelijk weer nationale-dump-week (sorry, term die ik in de 1e heb verzonnen en nooit weer heb losgelaten).

ot: Woensdag afgesproken met 'de goede vriend die verliefd op me is, en wat ik sinds zondag weet' dus dat word wel gezellig..
Oud 28-10-2007, 22:31
Verwijderd
Citaat:
Hoe zie jij de 'meiden van de havo' voor je dan?
'de meiden van de havo' staat voor mij synoniem aan echt meidengedrag. Over elkaar roddelen, je druk maken of je haar nog wel goed zit, of je poeder niet uitloopt, of je zaterdag wel of niet met die ene jongen zal kussen, elke week een ander hebben.... Dat deden de 'meiden van de havo' toen ik daar zat. Verschrikkelijk vond ik het toen, elke week verhalen over hoe ze met welke jongen en waar gekust hadden. Daar had ik toen geen behoefte aan, dus vond ik het zwaar kut.
Nu begin ik ook zo te worden, maar dan anders. Ik roddel nog steeds niet, maar vind het heerlijk om uren voor de spiegel te staan tutten, om flink wat rond te sjansen, om me druk te maken over de verkeerde kleur oogschaduw. Weetikveel, alles. Ik kan het niet hoe uitleggen, maar de mensne die mij kennen en die weten wie de 'meiden van de havo' toen waren, snappen me.

ot: Ik kan niet genoeg benadrukken hoe ontzettend blij ik ben met dit groepje. Ik hou van ze! <333
En oh, pm'en is best tof.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2007, 22:49
Verwijderd
Citaat:
En dan is het uit...
sterkte ermee...

uberhaupt iedereen waar het uit is!

ot: morgen zie ik m weer
Met citaat reageren
Oud 28-10-2007, 23:15
Orpheo
Orpheo is offline
ja, het is uit. Het kon gewoon niet meer, het is over, op, klaar. Ik heb genoeg van d'r, en ik wil haar echt NOOIT meer zien!

en daar dan het tegenovergestelde van jammer alleen dat ik me alleen kan uiten in inverse-negatief
Oud 28-10-2007, 23:22
Verwijderd
Jij loopt nog niet zo hard, maar een slechte start
wil niet altijd zeggen, dat alles dan ook meteen over is
Met citaat reageren
Oud 29-10-2007, 06:49
Dott
Dott is offline
Citaat:
Jij loopt nog niet zo hard, maar een slechte start
wil niet altijd zeggen, dat alles dan ook meteen over is
donker hart <3
Oud 29-10-2007, 07:33
Verwijderd
Citaat:
donker hart <3
Ontzettend mooi nummer ja.
En ontzettend toepasselijk.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2007, 08:44
Verwijderd
Hoeraaaaaaaaa! Ik heb zin in mn stage, ben verliefd op mijn vriend(innet)jes, hou van mijn ouders, ben knettergek op mijn brommer, vind pm'en leuk, voel me heel erg knap in mijn nieuwe kleren, ga waarschijnlijk binnenkort iemand meeten, vind NoL fantastisch en vind knuffelen met vreemden geweldig. Wat wil je nog meer?

Laatst gewijzigd op 29-10-2007 om 08:56.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2007, 09:23
Verwijderd
Nouja..hij zou dus zaterdag komen klussen. Vrijdag nog gesproken en hij kwam echt. Weer heel de dag nix van hem vernomen tot hij me om 4.30 s nachts wakker belde. Hij was gaan chillen met zn maatje en had teveel gedronken en het was te laat geworden om nog naar mij toe te komen. Kut reden dus. En ff bellen heeftie geeneens aan gedacht

Gisterenavond ff met em gepraat. Hij had heel lief kaarsjes enzo neergezet. Gelukkig kan ik daar wel doorheen kijken en hebben we ff goed kunnen praten. Doordat het erg laat werd ben ik maar blijven slapen. Duidelijk gezegd dat ik op dat moment geen beslissing kon maken en dat ik er nog over na moest denken. Op alleen n beetje zoenen na is er nix gebeurd, omdat ik anders niet helder kan blijven denken. Vandaag heb ik me gerealiseerd dat ik het ontzettend ga missen en en hem ook n beetje. Mn leven zal weer wat kaler zijn, maar tussen ons is het toch een aflopende zaak. Hij had het er met een vriendin over gehad. En zij had dus gezegd tegen hem: 'Jongen je veranderd ook nooit.'
Dit zegt voor mij ook een boel. Ik kan dus lullen als brugman, maar veranderen doettie toch niet. Zo wil ik geen relatie met iemand. Dan ben ik liever vrijgezel. Mn leven is toch al druk zat en dit wil en kan ik er niet bij hebben. K ben net op mezelf gaan wonen in Rotterdam en als het nu al niet werkt, gaat het volgend jaar als ik dienst uit ben helemaal niet werken.

Jammer dat ik hem vanavond moet teleurstellen, want het lijkt alsof hij het gevoel heeft dat ik em al vergeven heb. Maar reed vanmorgen naar mn werk en ik besefte me dat ik dit niet wil en niet kan.
Damn.. t leven is moeilijk.

Nu nog zelf de 'kracht' vinden om er vanavond niet weer in te trappen.

Voel me echt heel rot..maar stiekem toch ook wel opgelucht.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2007, 10:39
metallica
metallica is offline
Er zijn echt nog duizend dingen die ik hem zou willen zeggen of vragen, maar ik voel me zo echt het vervelende ex-vriendinnetje. Maar aan de andere kant terwijl het aan was heb ik zoveel tijd en energie aan hem gespendeerd, dat ik vind dat hij mij nu toch echt wel eens een goede motivatie verschuldigd is. "Ik geef wel om je, maar niet genoeg voor een relatie" is duidelijk, maar waarom hij me dan nog een maand of vier aan het lijntje heeft gehouden niet.... Dus ik denk dat ik maar eens ga mailen, want een echt gesprek aangaan werkt toch niet en na gisterenavond ga ik toch echt maar eens afstand houden (hmm, hoevaak heb ik dat nu al gezegd...) Nee, maar er valt toch niets meer te halen en om nou de hele avond netjes naast elkaar op de bank te zitten om daarna weer naar huis te moeten gaan, daar doe ik het niet voor....
Oud 29-10-2007, 10:40
Neko*
Neko* is offline
Hij heeft studievrij en dus zit hij ongeveer de hele week bij mij. <3
Oud 29-10-2007, 10:44
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
En dan is het uit...

Heel veel sterkte

En ook voor de rest, want t lijkt weer de tijd van het jaar met uitgaande relaties. Vorig jaar rond deze tijd ook al.
Oud 29-10-2007, 10:47
Rob
Rob is offline
Citaat:

Heel veel sterkte

En ook voor de rest, want t lijkt weer de tijd van het jaar met uitgaande relaties. Vorig jaar rond deze tijd ook al.
't Zal de winterdip wel zijn.
Ik heb rond deze tijd van het jaar altijd het tegenovergestelde. o_O
Oud 29-10-2007, 10:54
Verwijderd
Citaat:

Heel veel sterkte

Ik heb altijd het idee dat het rond de lente en in deze tijd is dat er veel relaties uitgaan. Heel maf. Ik let er nooit zo op wanneer mijn relaties beginnen en eindigen. Meestal doe ik maar gewoon iets.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2007, 15:59
Dott
Dott is offline
Citaat:
Ontzettend mooi nummer ja.
En ontzettend toepasselijk.

ik ken het gevoel..

risico's nemen maakt het leven wat interessanter, maar sommige mensen durven niet
Oud 29-10-2007, 16:50
Verwijderd
Citaat:
ik ken het gevoel..

risico's nemen maakt het leven wat interessanter, maar sommige mensen durven niet
In dit geval gaat t liedje eigenlijk over mij .
Met citaat reageren
Oud 29-10-2007, 16:59
luchtballon
luchtballon is offline
Nou, tis dat ik zo'n vergevingsgezind persoon ben en helemaal geen zin heb in ruzie. Makkelijk om over dingen heen te praten en als ik dan om een echte verklaring vraag te gaan zuchten en zeggen dat ik ook heel erg hard sloeg. Ja fijn, ik heb al 6 keer gezegd dat het harder was dan de bedoeling, maar jij was ook fout, leg dat dan uit.
Maargoed, ik heb geen zin om er nog moeilijk over te gaan doen, het zal wel. Ik wil wel nog met hem praten in de kroeg, maar moeite doen om hem te begrijpen en er zijn voor hem zit er voorlopig niet in. daar heeft hij zn vriendin voor die dat toch ook niet kan en ook teveel met zichzelf bezig is
Oud 29-10-2007, 17:03
Dott
Dott is offline
Citaat:
In dit geval gaat t liedje eigenlijk over mij .
haha, dat kan ook ik ken het zelf ook wel hoor
Oud 29-10-2007, 17:58
I C U
I C U is offline
Ikkeh... Ja. Ach ja. Het zal ook allemaal wel, alleen een beetje jammer dat nu alles tegelijk komt op school Deze week en volgende week moet alles ingeleverd worden, beetje jammer.
Oud 29-10-2007, 18:44
igfy
igfy is offline
ik heb voor niemand tijd, want tentamens Beetje een dipje qua studie en ook qua vrienden momenteel. Nouja over twee weken is het weer voorbij. Ik ga zometeen een zuurstok halen voor mijn vriendje, misschien vrolijkt dat me op...
Oud 29-10-2007, 19:29
metallica
metallica is offline
Citaat:
Ik heb altijd het idee dat het rond de lente en in deze tijd is dat er veel relaties uitgaan. Heel maf. Ik let er nooit zo op wanneer mijn relaties beginnen en eindigen. Meestal doe ik maar gewoon iets.
Je hebt gelijk, maar als er al een verband zou zitten tussen de tijd en een het-is-uit-boom zou ik dat toch echt niet rond deze tijd verwachten. Het is koud buiten en de feestdagen komen eraan, toch niet echt de tijd dat je er voor kiest om alleen thuis op de bank te zitten...
Oud 29-10-2007, 19:48
Verwijderd
Het gaat wel goed, misschien wordt het nog wel wat. Ik weet alleen niet of ik de 1e stap durf te zetten en ik weet niet hoe. Maar ja, we zullen wel zien. Met m'n vriendinnen gaat het ook wel heel goed, ik merk wel dat ik gewaardeerd word om hoe ik ben en dat is fijn.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2007, 19:57
snoopy
snoopy is offline
Het gaat eigenlijk erg goed. Ik merk dat hij opgelucht is dat hij het uitgesproken heeft, en ik heb goede hoop dat we het gaan redden samen.
Hij had me heel erg gemist het afgelopen weekend
Oud 29-10-2007, 20:56
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik voel me zo onwijs goed met hem. Afgelopen week had ik herfstvakantie en heb ik hem lekker veel gezien. Woensdag zag ik hem weer na een week niet dus dat was wel erg leuk, donderdag met hem bij m'n moeder en broertje gaan eten, was gezellig, vrijdag Efteling en daarna naar zijn huis en daar heerlijk tegen hem aan in slaap gevallen <3 Hij maakte me min of meer per ongeluk wakker 'kruip je nou helemaal tegen me aan' en hij keek zo lief Zo lief, zo leuk. Vrijdag en zaterdag lekker rondgehangen en gestudeerd en genoten van een weekendje samen. Ik vind het zo gezellig bij hem thuis, ook met zijn ouders en zusje. Zo'n relaxte sfeer hangt daar. Zaterdagavond met zijn vrienden gekookt, vergaderd en film gekeken, erg gezellig, vooral als zijn vriend dan zegt 'ow, kom jij ook, gezellig!' Leuk is dat. Verder lekker samen geslapen, echt heerlijk. En hij zegt van die lieve dingen. Het ging erover waar hij op viel omdat een vriend van me al eens gezegd had dat hij op blond viel en ik maar uit moest kijken, zegt hij 'blond, slim, lief en leuk, jij hebt het alle vier' Wow, zo ontzettend gaaf vond ik dat.

Ik houd zo onwijs veel van hem en woensdag zie ik hem weer en dan ook echt tot zondag. Zo tof. Het weekend familieweekend van zijn opa en oma, met zijn hele familie in drie acht persoons huisjes in een Landalpark. Ik vind het onwijs eng en ben best wel zenuwachtig maar het lijkt me heel erg gezellig en vind het alleen al onwijs lief en leuk dat ik mee mag met hem en zijn ouders en zijn familie en het lijkt me echt heel leuk. Hopelijk wordt het dat ook Z'n moeder ging al helemaal vragen hoe laat ik vrijdag kwam 'want dan is er iig iemand thuis, anders sta je voor een dichte deur'. Zijn ouders zijn ook echt heel erg tof.
Oud 29-10-2007, 21:34
ST*R
ST*R is offline
Hij is leuk en lief! Was fijn om lang (nouja 1,5 dag) bij hem te zijn, en volgens mij wordt het ook wat serieuzer
Ow en met mn ex ga ik maar niet meer praten, hij zorgt altijd dat het gesprek over zijn ellende gaat en ik ben het zat om zijn psycholoog te spelen.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2007, 21:48
Verwijderd
Citaat:
Je hebt gelijk, maar als er al een verband zou zitten tussen de tijd en een het-is-uit-boom zou ik dat toch echt niet rond deze tijd verwachten. Het is koud buiten en de feestdagen komen eraan, toch niet echt de tijd dat je er voor kiest om alleen thuis op de bank te zitten...
Houdt misschien meer verband met het begin van het nieuwe studiejaar.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2007, 22:09
Verwijderd
We hebben ruzie om iets stoms, eikel.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2007, 22:29
Verwijderd
Omg morgen onverwachte meeting. En ik vind het zo spannend dat ik nog in staat ben om, als hij op het staon staat, af te bellen. Maarrrr dat ga ik denk ik niet doen want ik ben best benieuwd. Maar spannend is t zekerrrrr.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2007, 22:51
Verwijderd
Citaat:
Maar misschien wel de tijd waarin dat mensen 'kouder' worden (als je snapt wat ik bedoel, ik met subtiele verschillen dat het weer wel degleijk invloed heeft op het humeur van bijna alle mensen). Bovendien besef ik me meestal juist rond deze tijd hoe blij ik ben met mijn vrienden. Of juist niet. Misschien is dat bij relaties ook wel zo.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 00:09
Verwijderd
Blegh, ik baal echt van zoveel de laatste tijd Van m'n vrienden die niet leuk doen, van m'n stomme-maar-nog-steeds-onweerstaanbare ex, van het feit dat geluk in de liefde voor iedereen in m'n omgeving behalve voor mij lijkt weggelegd te zijn, van m'n stomme nieuwe huisgenootje, van die ene leuke jongen die niks meer van zich laat horen, van m'n ouders, van van van... ja waarvan eigenlijk niet? Ik zou zoveel willen veranderen aan m'n leven, maar dat lukt me gewoon maar niet
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 01:19
Verwijderd
belachelijk goed.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 02:23
Verwijderd
Ik voel me net een bakvis
Ik kan niet eens slapen omdat ik weet dat hij me leuk vind. Lang niet gehad, zoveel vlinders. Normaal gesproken ben ik vrij nuchter wat dit soort dingen betreft.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 05:36
Verwijderd
Winterdip hierzo. We zijn met z'n tweeen ontieglijk moe en 't is donker als we opstaan en als we gaan eten is het ook alweer donker.
Deprimerend. Alhoewel het wel heel lief is als we tv kijken en ik hem dan inene zachtjes hoort brommen op mn borst. Hij is zo lief alsie slaapt
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 07:04
Dott
Dott is offline
Zo, dat klasgenootje denkt wel heel lief over ons
Oud 30-10-2007, 07:34
ST*R
ST*R is offline
Bah ik voel me ziek en wil bij hem zijn
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 07:48
stout!
stout! is offline
Ik ben gisteravond teruggekomen en het was heel fijn, alles waar ik me op verheugd had . De gewone dingen zoals samen douchen, samen wakker worden en een beetje klieren in bed, hand in hand over straat lopen...daar heb ik zo van genoten.
Ook mijn geimproviseerde verjaardag (eigenlijk pas donderdag) was fantastisch, hij had een mooi horloge voor me gekocht wat voor ons heel symbolisch is en een superlief kaartje waar ik om moest huilen.
En gisteren ook weer huilen toen ik in de trein moest.. zo moeilijk om te accepteren dat het weer de laatste kus is. Maar het zit goed, en ik ben ervan overtuigd dat de komende twee maanden snel voorbij gaan en dat het goed blijft. Als hij terug is, blijft hij héél lang dichtbij me, heeft hij al beloofd.
En toen kwam ik thuis en heb ik lekker met 2 vriendinnetjes gegeten en op de bank gehangen en wijntjes gedronken, en toen was het niet eens zo erg om weer thuis te zijn. Wel een beetje raar, maar ook wel weer ok. Ben denk ik een beetje gewend dat hij hier niet is.
En nu komt er een hele leuke week aan .
Oud 30-10-2007, 09:37
Ohmygosh!
Ohmygosh! is offline
Vanavond zie ik hem weer, ik kan niet wachten! Hij is zó lief. Zaterdag zijn we ergens gaan eten, en daarna hadden we een house/electro feest. We gingen ook echt als vriendje/vriendinnetje , heerlijk! Een heleboel vrienden van hem gezien, lekker samen gedanst en drankjes gehaald, en aan het eind van de avond naar zijn huis
Oud 30-10-2007, 10:59
tuttebel
tuttebel is offline
ja fijn!
we zitten echt op 1 lijn, en dat is echt heel bijzonder en tof.
Oud 30-10-2007, 12:14
Verwijderd
Ik moet niet zo focking moeilijk doen, het zo focking moeilijk maken. Ze heeft hardstikke gelijk en ik maar moeilijk doen. Wat moet ik toch zonder haar.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 13:41
Verwijderd
Sommige mensen moeten worden afgeschoten.
Meeting daarentegen was gezellig.

Laatst gewijzigd op 30-10-2007 om 13:51.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 13:51
I C U
I C U is offline
Lalala... De hele dag op school gezeten terwijl ik niet eens les heb, heb wel weer het een en het ander af, dat is dan wel weer relaxed. Doorstrepen is altijd fijn.

Verder heb ik zin om naast een lieve en leuke jongen in slaap te vallen na voor mijn part wat knuffelen... Pfff. Maar ja, arme jongen, dan moet ie de rest van de nacht naar m'n gehoest luisteren
Oud 30-10-2007, 14:29
Verwijderd
Ik wil weer eens een relationeel gebied.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 14:37
BleuEyes
BleuEyes is offline
Citaat:
Ik wil weer eens een relationeel gebied.
Lijkt mij ook wel wat.
Oud 30-10-2007, 14:42
Verwijderd
liefde, muchos!
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 16:04
Verwijderd
Hm, gaat ie me wel midden in de nacht (en dan ook echt om half vier) wakker smsen met interessante mededelingen, maar ho maar dat ie een vervolgdate oppert. Ik snap het niet meer. Als ie geen zin heeft in meer daten, waarom zou hij dat dan überhaupt eerst opperen en vervolgens uit zichzelf contact zoeken? Maar als ie dat wel wil, waarom stelt ie het dan niet voor? (En het feit dat ie nu in een andere stad zit en deze week ws. niet meer hier komt, telt dan even niet ). Grm. Maar ik was natuurlijk al gewaarschuwd dat hij nogal wisselvallig gedrag vertoont.

En er gaat iets mis als ik exlief advies ga geven op relationeel gebied geloof ik, haha. Maar ik vind het erg leuk dat dat allemaal kan Ga morgen met hem lunchen, gezellig

La. Allemaal leuke feestjes en bijeenkomsten in de planning, deze week en de volgende. Het betere werk Mensen zijn leuk.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 16:37
Verwijderd
Ik zie m eigenlijk nooit doordeweeks, maar vandaag wel een uurtje. <3
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 18:09
Rob
Rob is offline
Citaat:
Ik zie m eigenlijk nooit doordeweeks, maar vandaag wel een uurtje. <3
Fijn is dat dan, hè, tijdens een weekendrelatie? ^^

OT: