Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nu begin ik ook zo te worden, maar dan anders. Ik roddel nog steeds niet, maar vind het heerlijk om uren voor de spiegel te staan tutten, om flink wat rond te sjansen, om me druk te maken over de verkeerde kleur oogschaduw. Weetikveel, alles. Ik kan het niet hoe uitleggen, maar de mensne die mij kennen en die weten wie de 'meiden van de havo' toen waren, snappen me. ![]() ot: Ik kan niet genoeg benadrukken hoe ontzettend blij ik ben met dit groepje. Ik hou van ze! <333 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En oh, pm'en is best tof. ![]() |
![]() |
|
ja, het is uit. Het kon gewoon niet meer, het is over, op, klaar. Ik heb genoeg van d'r, en ik wil haar echt NOOIT meer zien!
en daar dan het tegenovergestelde van ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Hoeraaaaaaaaa! Ik heb zin in mn stage, ben verliefd op mijn vriend(innet)jes, hou van mijn ouders, ben knettergek op mijn brommer, vind pm'en leuk, voel me heel erg knap in mijn nieuwe kleren, ga waarschijnlijk binnenkort iemand meeten, vind NoL fantastisch en vind knuffelen met vreemden geweldig. Wat wil je nog meer?
Laatst gewijzigd op 29-10-2007 om 08:56. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nouja..hij zou dus zaterdag komen klussen. Vrijdag nog gesproken en hij kwam echt. Weer heel de dag nix van hem vernomen tot hij me om 4.30 s nachts wakker belde. Hij was gaan chillen met zn maatje en had teveel gedronken en het was te laat geworden om nog naar mij toe te komen. Kut reden dus. En ff bellen heeftie geeneens aan gedacht
Gisterenavond ff met em gepraat. Hij had heel lief kaarsjes enzo neergezet. Gelukkig kan ik daar wel doorheen kijken en hebben we ff goed kunnen praten. Doordat het erg laat werd ben ik maar blijven slapen. Duidelijk gezegd dat ik op dat moment geen beslissing kon maken en dat ik er nog over na moest denken. Op alleen n beetje zoenen na is er nix gebeurd, omdat ik anders niet helder kan blijven denken. Vandaag heb ik me gerealiseerd dat ik het ontzettend ga missen en en hem ook n beetje. Mn leven zal weer wat kaler zijn, maar tussen ons is het toch een aflopende zaak. Hij had het er met een vriendin over gehad. En zij had dus gezegd tegen hem: 'Jongen je veranderd ook nooit.' Dit zegt voor mij ook een boel. Ik kan dus lullen als brugman, maar veranderen doettie toch niet. Zo wil ik geen relatie met iemand. Dan ben ik liever vrijgezel. Mn leven is toch al druk zat en dit wil en kan ik er niet bij hebben. K ben net op mezelf gaan wonen in Rotterdam en als het nu al niet werkt, gaat het volgend jaar als ik dienst uit ben helemaal niet werken. Jammer dat ik hem vanavond moet teleurstellen, want het lijkt alsof hij het gevoel heeft dat ik em al vergeven heb. Maar reed vanmorgen naar mn werk en ik besefte me dat ik dit niet wil en niet kan. Damn.. t leven is moeilijk. Nu nog zelf de 'kracht' vinden om er vanavond niet weer in te trappen. ![]() ![]() |
![]() |
|
Er zijn echt nog duizend dingen die ik hem zou willen zeggen of vragen, maar ik voel me zo echt het vervelende ex-vriendinnetje. Maar aan de andere kant terwijl het aan was heb ik zoveel tijd en energie aan hem gespendeerd, dat ik vind dat hij mij nu toch echt wel eens een goede motivatie verschuldigd is. "Ik geef wel om je, maar niet genoeg voor een relatie" is duidelijk, maar waarom hij me dan nog een maand of vier aan het lijntje heeft gehouden niet.... Dus ik denk dat ik maar eens ga mailen, want een echt gesprek aangaan werkt toch niet en na gisterenavond ga ik toch echt maar eens afstand houden (hmm, hoevaak heb ik dat nu al gezegd...) Nee, maar er valt toch niets meer te halen en om nou de hele avond netjes naast elkaar op de bank te zitten om daarna weer naar huis te moeten gaan, daar doe ik het niet voor....
||
Citaat:
![]() Heel veel sterkte ![]() En ook voor de rest, want t lijkt weer de tijd van het jaar met uitgaande relaties. Vorig jaar rond deze tijd ook al.
||
Citaat:
Ik heb rond deze tijd van het jaar altijd het tegenovergestelde. o_O
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Nou, tis dat ik zo'n vergevingsgezind persoon ben en helemaal geen zin heb in ruzie. Makkelijk om over dingen heen te praten en als ik dan om een echte verklaring vraag te gaan zuchten en zeggen dat ik ook heel erg hard sloeg. Ja fijn, ik heb al 6 keer gezegd dat het harder was dan de bedoeling, maar jij was ook fout, leg dat dan uit.
Maargoed, ik heb geen zin om er nog moeilijk over te gaan doen, het zal wel. Ik wil wel nog met hem praten in de kroeg, maar moeite doen om hem te begrijpen en er zijn voor hem zit er voorlopig niet in.
|
ik heb voor niemand tijd, want tentamens
![]()
||
Citaat:
|
Ik voel me zo onwijs goed met hem. Afgelopen week had ik herfstvakantie en heb ik hem lekker veel gezien. Woensdag zag ik hem weer na een week niet dus dat was wel erg leuk, donderdag met hem bij m'n moeder en broertje gaan eten, was gezellig, vrijdag Efteling en daarna naar zijn huis en daar heerlijk tegen hem aan in slaap gevallen <3 Hij maakte me min of meer per ongeluk wakker 'kruip je nou helemaal tegen me aan' en hij keek zo lief
![]() ![]() Ik houd zo onwijs veel van hem en woensdag zie ik hem weer en dan ook echt tot zondag. Zo tof. Het weekend familieweekend van zijn opa en oma, met zijn hele familie in drie acht persoons huisjes in een Landalpark. Ik vind het onwijs eng en ben best wel zenuwachtig maar het lijkt me heel erg gezellig en vind het alleen al onwijs lief en leuk dat ik mee mag met hem en zijn ouders en zijn familie en het lijkt me echt heel leuk. Hopelijk wordt het dat ook ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Blegh, ik baal echt van zoveel de laatste tijd
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Winterdip hierzo. We zijn met z'n tweeen ontieglijk moe en 't is donker als we opstaan en als we gaan eten is het ook alweer donker.
Deprimerend. Alhoewel het wel heel lief is als we tv kijken en ik hem dan inene zachtjes hoort brommen op mn borst. Hij is zo lief alsie slaapt ![]() |
![]() |
|
Ik ben gisteravond teruggekomen en het was heel fijn, alles waar ik me op verheugd had
![]() Ook mijn geimproviseerde verjaardag (eigenlijk pas donderdag ![]() En gisteren ook weer huilen toen ik in de trein moest.. zo moeilijk om te accepteren dat het weer de laatste kus is. Maar het zit goed, en ik ben ervan overtuigd dat de komende twee maanden snel voorbij gaan en dat het goed blijft. Als hij terug is, blijft hij héél lang dichtbij me, heeft hij al beloofd. En toen kwam ik thuis en heb ik lekker met 2 vriendinnetjes gegeten en op de bank gehangen en wijntjes gedronken, en toen was het niet eens zo erg om weer thuis te zijn. Wel een beetje raar, maar ook wel weer ok. Ben denk ik een beetje gewend dat hij hier niet is. En nu komt er een hele leuke week aan ![]()
|
Vanavond zie ik hem weer, ik kan niet wachten! Hij is zó lief. Zaterdag zijn we ergens gaan eten, en daarna hadden we een house/electro feest. We gingen ook echt als vriendje/vriendinnetje , heerlijk! Een heleboel vrienden van hem gezien, lekker samen gedanst en drankjes gehaald, en aan het eind van de avond naar zijn huis
![]()
|
Lalala... De hele dag op school gezeten terwijl ik niet eens les heb, heb wel weer het een en het ander af, dat is dan wel weer relaxed. Doorstrepen is altijd fijn.
Verder heb ik zin om naast een lieve en leuke jongen in slaap te vallen na voor mijn part wat knuffelen... Pfff. Maar ja, arme jongen, dan moet ie de rest van de nacht naar m'n gehoest luisteren ![]()
|
Verwijderd
|
Hm, gaat ie me wel midden in de nacht (en dan ook echt om half vier) wakker smsen met interessante mededelingen, maar ho maar dat ie een vervolgdate oppert. Ik snap het niet meer. Als ie geen zin heeft in meer daten, waarom zou hij dat dan überhaupt eerst opperen en vervolgens uit zichzelf contact zoeken? Maar als ie dat wel wil, waarom stelt ie het dan niet voor? (En het feit dat ie nu in een andere stad zit en deze week ws. niet meer hier komt, telt dan even niet
![]() En er gaat iets mis als ik exlief advies ga geven op relationeel gebied geloof ik, haha. Maar ik vind het erg leuk dat dat allemaal kan ![]() ![]() La. Allemaal leuke feestjes en bijeenkomsten in de planning, deze week en de volgende. Het betere werk ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied # 73 Verwijderd | 0 | 24-10-2007 20:06 |