Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() - Ik heb een eng raam wat niet sluit en hij waaide vannacht minstens 5 keer open door de storm. Ik vind het eng en ik ga vandaag weer bellen hiervoor en deze keer laat ik me niet afwimpelen door een of ander grietje dat zegt "ja moet je ff naar de scharniertjes kijken". ![]()
|
het feit dat ik al vijf weken achtereen ongesteld ben verontrust me lichtelijk. maar vooral omdat ik er net achter kom dat de tampons op zijn.
||
Citaat:
![]()
|
ja maar ik zit nu net in een stopweek van mijn anticonceptie dus stel dat ik naar de dokter zou gaan en het zou na deze week ineens ophouden, dan is dat wel suf. dus ik wacht even af of ik na de stopweek nog ongesteld ben.
||
Citaat:
ik slik geen pil en heb een anticonceptiemiddel waarbij je zonder problemen bij zou moeten doorplakken. Maar daar ligt het niet aan.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
dat raam is terror ja bij mij waaide hij niet vanzelf open, maar hij hing wel soms aan 1 scharnier. ik denk dat buuf dewi de boel heeft gesaboteerd. |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb gebeld en ze zeiden dat een reparatie voor eigen rekening is en dat ik korting kan krijgen met dat puntensysteem van Rochdale. Wow, thanks. ![]()
||
Citaat:
En dat ik mn vriendiinetje er opeens vandoor ging terwijl we vette sjans hadden met de gasten aan de andere tafel. Eeuwig zonde.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
en buuf dewi is nooit binnen geweest, ik meed haar als een school blobfishes. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
een boooring topic zoals wat is je favoriete kledingmerk en waarom staat er al een eeuw terwijl de enige antwoorden zijn: willekeurig kledingmerk, omdat het mooi staat, lekker zit, goed bij mn smooth operator imago past zzzzz |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Een lekkere steak van Gordon Ramsaai #1655 Noedelhap | 500 | 15-05-2012 17:21 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied #117 ST*R | 500 | 02-07-2011 18:42 | |
Lifestyle |
OPGELET: veranderingen en evaluatie. Verwijderd | 212 | 13-01-2007 18:14 | |
Films, TV & Radio |
wilke film je het laatst gezien hebt en wat je dr van vond, deel nummero twintig Uice | 500 | 05-03-2006 16:38 | |
Liefde & Relatie |
Wat ben ik toch een stomme doos Yab-Yum | 22 | 25-11-2003 21:24 |