Advertentie | |
|
![]() |
|
Schrikken en mijn handen omhoog doen en huilen.
wzjda je je sleutel kwijt bent en het huis niet in kunt komen. Je ouders/huisgenootjes komen pas over 23 uur terug van vakantie en niemand anders heeft de sleutel van jouw huis.
|
Zoals ik altijd doe: de schuursleutel bij de buurvrouw lenen, grote ladder uit de schuur halen, tegen het huis zetten, omhoog klimmen en naar binnen. Mijn slaapkamerraam staat altijd open.
Als hij dat opeens niet staat, dan zou ik naar vriendlief gaan en daar overnachten. WZJDA je tijdens de seks opeens zonder iets geks te doen enorm uitscheurde? |
![]() |
|
Ieh huilen en pijn hebben, stoppen (iig even) kijken wth er gebeurd..
Wzjda je probeert te solliciteren in het buitenland, contact hebt met een bedrijf dat nederlandse werknemers zoekt voor een bedrijf in het buitenland. Vanmiddag belde iemand van dat bedrijf dat hij jouw cv door stuurt naar een ander bedrijf, dat nederlandse mensen zoekt die via msn/mail werken voor de klantenservice. Je vindt het oké dat jouw cv wordt doorgestuurd naar het bedrijf en dan na een paar uur krijg je zo'n mailtje. I received your details from (bedrijf dat werk voor jouw zoekt). Please advise if you are stillinterested in a role in (bedrijfsnaam van het bedrijf dat nederlands talige werknemers zoekt)?.
|
Dan zeggen dat dat te ver weg is, maar ik zou sowieso niet solliciteren in het buitenland.
Wat zou je doen als de baron van Bassie en Adriaan aan de deur komt om met je over je geloof te praten?
|
JA maar ik wel en ik weet neit wat ik moet antwoorden>..
Zeggen dat ik hem niet geloof ![]() Wzjd als je vriendin/vriend na vakantie terug komt, 20 kilo is aangekomen, al zijn/haar goede kledingsmaak kwijt is geraakt, een fout kapsel heeft en een lelijke huid.
|
Haar laten slapen en gaan spammen op het forum (Is momenteel gaande namelijk, moet toegeven dat ik zelf ook aardig bezopen ben, maar niet zo erg als haar
![]() Wat zou je doen als je de Power Rangers zou betrappen tijdens een orgie en één van hen nodigt je uit om mee te doen?
|
ook over de kop vliegen, als ik erin zit uiteraard. Als ik er niet in zit dan zou ik alleen maar balen.
Wat zou jij doen als je kamer vol staat met vieze afwas en je hebt geen zin om te gaan afwassen?
|
Balen en hopen dat jouw familieleden veilig uit het huis zijn gekomen.
Wat zou je doen als je champignons aan het snijden bent en één champignon begint ineens tegen je te praten?
|
gewoon gaan; ik zou toch niet met een ander dan mn vriendje afspreken en al zit mijn hele lichaam onder de zwarte zweren, hij houdt toch wel van me.
wat zijn puiten trouwens? ;x Wat zou je doen als je een gitarist was en je kreeg voor je 41e verjaardag een speelgoedgitaartje voor kinderen vanaf 5 jaar? ![]() |
![]() |
|
Verbaasd opkijken. Ik heb nog nooit van dat lijstje gehoord, ik wist ook niet dat ik er in sta, en ik geef er ook niet zo heel veel om, ondanks dat ik Uice een aardige kerel vind, voor zover ik hem van het forum ken.
Wat zou jij doen als je doorweekt op het station op de trein staat te wachten, de trein komt, maar dat je er niet bij mag omdat de trein te vol zit?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Koelkast-topics: Het overzicht. Nieuwe aanpassing! Mariekje* | 30 | 23-05-2008 06:40 | |
De Kantine |
Hoe zou jij reageren? #2 Verwijderd | 1 | 19-09-2007 22:14 | |
Liefde & Relatie |
mannen en vreemdgaan Verwijderd | 59 | 19-05-2005 16:08 | |
Liefde & Relatie |
Vriend heeft kritiek op famillie Verwijderd | 25 | 12-10-2003 17:33 | |
Liefde & Relatie |
hoe zou JIJ reageren als je vriendje... [ Seks..] devilcat | 4 | 29-09-2003 08:11 | |
Psychologie |
hoe zou jij reageren Boer_kameeL | 16 | 20-11-2002 07:47 |