Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() rd was vorig spel gewoon grafirritant. al moet ik eerlijk zijn: hij doet nu hard zijn best. dat wel ![]() Citaat:
![]() hahaha, dan heb ik verkeerd gelezen. of ik doe gewoon alsof ik alleen jou bedoelde ![]() |
![]() |
|
Even voor de duidelijkheid!
Er zijn 22 spelers! 1, cupido, 13 Dorpelingen, 1 tovenaar, 4 wolven, 1 wolfsbane, 1 verrader en 1 ziener De cupido kiest 2 geliefden. Over het spel, de manier van spelen, het spelleiden of het gedrag van andere forummers (buiten de verdenkingen) Wordt gepm'd met spelleiders of na het spel gesproken. NU is het spel begonnen, het heeft geen zin daar nu over te discussieren.
|
Verwijderd
|
ow, ik wil hierbij even melden dat ik dit weekend in centerparcs zit met mijn familie en dat ik dus pas maandag weer online ben. maar ik neem aan dat in de eerste rondes dat geen probleem is eigenlijk. hoop ik
![]() speel se voor de komende dagen en tot snel!! (ben benieuwd wat er van lekker wandelen komt met dit weer ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nee hoor, zo'n grote fout maken we daar niet mee, want als je geen wolf bent ben je gewoon een vrij irritante dorpeling en die kunnen we ook best missen. Zeker na een eerste stemronde waarin het toch al lastig is om te kiezen en het dus vrij willekeurig kiezen is.
Ik ga ook voor Racing Dutch. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik vind het nogal flauw om meteen RD eruit te stemmen, hij is in dit spel nog niet irritant geweest dus stem ik op Death-tears, omdat zij op mij stemt
![]() Death-tears Mr Soija drukknoopje Racing Dutch Dark Phoenix Darkiekurd Kazet Nagorra Flowtje Lisaaah Sterrenmeisje Lucky Luciano Eye of Sauron Drukknoopje Death-tears
|
Verwijderd
|
Death-tears
Mr Soija Racing Dutch Drukknoopje Racing Dutch Dark Phoenix Darkiekurd Kazet Nagorra Flowtje Lisaaah Sterrenmeisje Lucky Luciano Eye of Sauron Martino87 Drukknoopje Death-tears @Minke, hij kan ook wolfsbane zijn. ![]() Ik vind het opmerkelijk dat Martino zijn stem niet op de lijst zet, maar wel doet alsof. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik stond zelf nog niet in het lijstje: Death-tears Mr Soija Racing Dutch Drukknoopje Racing Dutch Dark Phoenix Darkiekurd Kazet Nagorra Flowtje Lisaaah Sterrenmeisje Lucky Luciano Eye of Sauron Martino87 Minke Drukknoopje Death-tears |
![]() |
|
uhmmmm
ik stem op uhmmmm op death tears. omdat ik mr hieboven zo aardig vind ![]() Death-tears Mr Soija Racing Dutch Drukknoopje waves Racing Dutch Dark Phoenix Darkiekurd Kazet Nagorra Flowtje Lisaaah Sterrenmeisje Lucky Luciano Eye of Sauron Martino87 Minke Drukknoopje Death-tears
|
Verwijderd
|
Als het maar geen gelijkspel wordt...
Misschien zitten alle wolven wel in het rijtje van Racing Dutch, daar ben ik nu ineens heel bang voor. ![]() edit: Maar goed; alle wolven (= 4), dan blijven er nog genoeg wél-stemmers over om gelijkspel te voorkomen. Zoals het er nu naar uit ziet althans. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Oh wacht, maar die kan natuurlijk zeggen dat hij op RD stemt... en vervolgens doodleuk op iemand anders stemmen, om gelijkspel te veroorzaken... Je hebt gelijk. Lastig. Edit: en ik dacht even dat je mij verrader noemde. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel 72 deel 2 Heksjuh | 273 | 15-09-2010 08:12 | |
De Kantine |