Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||||
![]() |
Citaat:
Dus steek die rol-oog maar ergens anders. Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ahum, on-topic.
Het is vooral belangrijk dat deze 'indoctrinatie-theorie' niet te serieus genomen wordt. Als dat gebeurt, krijgen we belachelijke situaties, waarin overdreven gebruik wordt gemaakt van een zondebok. De schuld geven aan de invloed van entertainment. ''This or that made me do it.'' Mooi excuus. Nee, liever niet. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Dan krijg je van die situaties waarin mensen liegend als smoes zeggen ''This or that made me do it.'' Trouwens, die beinvloeddingstheorie zal leidden tot censuur. En niet alleen die belachelijke pimpcultuur zal daaronder lijdden. Laatst gewijzigd op 25-11-2007 om 03:56. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Deze discussie is al zo oud als de weg naar Rome. Iedere oudere generatie vindt de jongere oversekst, crimineel, brutaal. Pak een boek van Erasmus (15zoveel) en hij vertelt precies hetzelfde. Maar iets minder droog is dit filmpje van Frank Zappa, muzikant, die in de jaren '80 streed tegen de PMRC (Parents Music Resource Center) dat met graagte van alles wil verbieden. Saillant is dat de aanvoerster van deze puriteinse club Tipsy Gore is, de vrouw van Al Gore. De jonge Al Gore komt zelf ook nog aan het woord waarin hij lijkt te sympathiseren met Frank Zappa, maar schijn bedriegt. Ook wordt er tijdens de senaatshoring gerookt (!) in de zaal
kijken dus ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Trend is toch met een d, of met een t? Is het een nieuwe regel? ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||