Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-11-2007, 21:34
Demosthenes
Demosthenes is offline
Citaat:
Zo, dat is een nuttige up. Misschien moet jij solliciteren bij de VVD, daar lopen ze ook altijd achter de feiten aan.
Er zat wel degelijk een punt in. Iemand doet zijn best een boodschap over te krijgen door een voorbeeld te gebruiken waar het woord marrokaan in voor komt, en in plaats van een normale reactie te krijgen wordt het aan de kant geschoven omdat het 'weer' over marokkanen gaat. Ik dacht, kennelijk onterecht, dat mijn wellicht ietwat populistische opmerking ook afdoende zou zijn om mijn mening hierover te ventileren.
Oud 21-11-2007, 21:41
Eric Berger
Eric Berger is offline
Citaat:
Er zat wel degelijk een punt in. Iemand doet zijn best een boodschap over te krijgen door een voorbeeld te gebruiken waar het woord marrokaan in voor komt, en in plaats van een normale reactie te krijgen wordt het aan de kant geschoven omdat het 'weer' over marokkanen gaat. Ik dacht, kennelijk onterecht, dat mijn wellicht ietwat populistische opmerking ook afdoende zou zijn om mijn mening hierover te ventileren.
Je moet het anders zien: iemand (in dit geval T_ID) geeft in iedere discussie de schuld aan de Marokkanen. Denk je echt dat dat voorbeeld puur toevallig is? Hij had honderden voorbeelden kunnen kiezen, maar alles (van breezerseks tot inbraak, van belastingverhoging tot de filevorming) is de schuld van de Marokkanen...
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 21:43
Demosthenes
Demosthenes is offline
Citaat:
Je moet het anders zien: iemand (in dit geval T_ID) geeft in iedere discussie de schuld aan de Marokkanen. Denk je echt dat dat voorbeeld puur toevallig is? Hij had honderden voorbeelden kunnen kiezen, maar alles (van breezerseks tot inbraak, van belastingverhoging tot de filevorming) is de schuld van de Marokkanen...
Als je van mening bent dat zijn voorbeeld omtrent marokkanen niet klopt, kun je die proberen te weerleggen. Dat lijkt me iets constructiever.
Oud 21-11-2007, 21:51
Eric Berger
Eric Berger is offline
Citaat:
Als je van mening bent dat zijn voorbeeld omtrent marokkanen niet klopt, kun je die proberen te weerleggen. Dat lijkt me iets constructiever.
Discussiëren met T_ID is per definitie niet constructief.

En ik had mijn punt toch al gemaakt.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 22:01
Demosthenes
Demosthenes is offline
Citaat:
Discussiëren met T_ID is per definitie niet constructief.

En ik had mijn punt toch al gemaakt.
Dus je post als je je punt toch al had gemaakt... en dan verwijt je mij zinloos posten
Oud 21-11-2007, 22:09
Eric Berger
Eric Berger is offline
Citaat:
Dus je post als je je punt toch al had gemaakt... en dan verwijt je mij zinloos posten
Wat is dit voor huilerige doordrammerij? Ik dacht dat dit topic ging over bloot op tv en niet over Eric Berger?
Met citaat reageren
Oud 22-11-2007, 09:21
Verwijderd
Citaat:
Wat is dit voor huilerige doordrammerij? Ik dacht dat dit topic ging over bloot op tv en niet over Eric Berger?
Jij begint te zeiken over T_ID, terwijl ik juist dacht dat het over bloot op TV ging.

Met citaat reageren
Oud 22-11-2007, 18:13
JaJ
JaJ is offline
Citaat:
Wat is dit voor huilerige doordrammerij?
jouw huilerige drammerij, zoals altijd.
Oud 22-11-2007, 18:17
Verwijderd
Citaat:
Waarom bannen jullie 'm niet, iedereen weet inmiddels toch wel dat hij een uc is van Mark Almighty.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2007, 18:35
JaJ
JaJ is offline
Citaat:
Waarom bannen jullie 'm niet, iedereen weet inmiddels toch wel dat hij een uc is van Mark Almighty.
ohjajoh? waarom vertelt niemand mij ooit wat?
Oud 22-11-2007, 18:36
Verwijderd
Citaat:
ohjajoh? waarom vertelt niemand mij ooit wat?
Omdat ik het niet kan bewijzen.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2007, 18:49
JaJ
JaJ is offline
Citaat:
Omdat ik het niet kan bewijzen.
hoe weet je dan uberhaubt of ik niet ook een clone ben

enfin, laten we het weer over naakte rap-deernes hebben
Oud 22-11-2007, 19:02
Eric Berger
Eric Berger is offline
Citaat:
Jij begint te zeiken over T_ID, terwijl ik juist dacht dat het over bloot op TV ging.

Nee nee, meelopertje. Demosthenes begon te zeiken over mijn reactie over Marokkanen, die weer een reactie was op T_ID.

Dus steek die rol-oog maar ergens anders.

Citaat:
Val dood. Demosthenes begon te zeiken over mijn reactie en dramde daarna door, niet ik.

Citaat:
Volgens mij moeten jullie die Mark maar eens un-bannen, want jullie schijnen echt een obsessie te hebben met die gast.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2007, 21:47
Mening Gever
Mening Gever is offline
Ahum, on-topic.

Het is vooral belangrijk dat deze 'indoctrinatie-theorie' niet te serieus genomen wordt. Als dat gebeurt, krijgen we belachelijke situaties, waarin overdreven gebruik wordt gemaakt van een zondebok. De schuld geven aan de invloed van entertainment. ''This or that made me do it.'' Mooi excuus.

Nee, liever niet.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2007, 23:53
JaJ
JaJ is offline
Citaat:
Val dood. Demosthenes begon te zeiken over mijn reactie en dramde daarna door, niet ik.
Wie is er hier nu dood?
sorry, dat kon ik niet laten : (
Oud 23-11-2007, 10:41
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
De schuld geven aan de invloed van entertainment. ''This or that made me do it.'' Mooi excuus.
Een oorzaak vormt uiteraard niet automatisch een excuus of rechtvaardiging.
Oud 25-11-2007, 03:47
Mening Gever
Mening Gever is offline
Citaat:
Een oorzaak vormt uiteraard niet automatisch een excuus of rechtvaardiging.
Je begrijpt heus wel wat ik bedoel. Andere verwoording:

Dan krijg je van die situaties waarin mensen liegend als smoes zeggen ''This or that made me do it.''

Trouwens, die beinvloeddingstheorie zal leidden tot censuur. En niet alleen die belachelijke pimpcultuur zal daaronder lijdden.

Laatst gewijzigd op 25-11-2007 om 03:56.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2007, 17:51
Verwijderd
Deze discussie is al zo oud als de weg naar Rome. Iedere oudere generatie vindt de jongere oversekst, crimineel, brutaal. Pak een boek van Erasmus (15zoveel) en hij vertelt precies hetzelfde. Maar iets minder droog is dit filmpje van Frank Zappa, muzikant, die in de jaren '80 streed tegen de PMRC (Parents Music Resource Center) dat met graagte van alles wil verbieden. Saillant is dat de aanvoerster van deze puriteinse club Tipsy Gore is, de vrouw van Al Gore. De jonge Al Gore komt zelf ook nog aan het woord waarin hij lijkt te sympathiseren met Frank Zappa, maar schijn bedriegt. Ook wordt er tijdens de senaatshoring gerookt (!) in de zaal

kijken dus
Met citaat reageren
Oud 16-12-2007, 18:11
Verwijderd
Citaat:
MTV niet eens zozeer, dat wordt meer gedomineerd door domme programma's over domme Amerikanen die een lelijke auto bouwen, een groot lelijk huis hebben, in Orange County wonen en hersens noch leven hebben, etc. Het is meer TMF waar elke tweede clip een of andere urban dombo met een seksclip is.

Maar goed, als metalfan kom ik toch niet al te veel van dergelijke clips tegen.

Makkelijke oplossing om die trent te stoppen: Stoppen met domme urban clips te kijken. Elke jongen die zichzelf pimp noemt prompt in elkaar trimmen omdat pooiers smerige misdadigers zijn, en elke toenaderingspoging van een anorexiafiguur beantwoorden met "Aah, net vakantie gehad in Biafra, lelijkerd?"
Jo fakka G ouwe?

Trend is toch met een d, of met een t? Is het een nieuwe regel?
Met citaat reageren
Oud 16-12-2007, 18:12
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Trend is toch met een d, of met een t? Is het een nieuwe regel?
Ik bedoelde natuurlijk Trent Reznor. Het lijkt me overduidelijk dat die gestopt moet worden.
Oud 16-12-2007, 18:53
Verwijderd
Citaat:
Ik bedoelde natuurlijk Trent Reznor. Het lijkt me overduidelijk dat die gestopt moet worden.
Ahww man.. Ik dacht dat ik je te slim af was!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten