Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Hee, het wordt een soort afvalrace.
Maar, het punt was, ik heb dus wel een soort van DVD speler in die zin dat je op mijn computer DVDs kunt kijken. Maar ja, dan kijk je dus op een computer. Ik zit nu trouwens in het hotel op internet, dus ik ben niet opeens terug, ofzo.
|
Verwijderd
|
Ah shit N00dles, gecondoleerd.
Op zich vind ik 3 weken verzetten ook wel best, is er ook meer kans op dat Juice een bank heeft ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Hoe zit men in het weekend van 9 februari?
En als er betere locaties zijn dan mijn huis (zoals locaties met een televisie + DVD-speler) zijn die natuurlijk ook welkom.
|
Als we nog even wachten heb ik sowieso een bank, want die staat al in mijn nieuwe woning. Maar daar ga ik pas eind maart in. Hij is minder gaaf dan deze woning (want Geuzenveld ipv Westerpark), maar we groot als ik dan eindelijk een fatsoenlijke DVD-speler koop is het koek en ei.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Als het maar niet komende twee weken is, ik ben dood aan het gaan omdat ik alles in één keer wil halen en ook alle cursuspunten wil hebben maar dat houdt in dat ik belachelijk veel verslagen moet maken. Omdat ze bij alle vakken opeens hebben besloten dat het nu heel druk moet zijn.
Overigens heb ik weleens een sinterklaasviering in oktober oid meegemaakt. En we waren dus niet twee maanden te vroeg maar tien maanden te laat. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind trouwens dat Uice moet krimpen voor de meeting, hij is echt drieduizend meter lang en dat is heel intimiderend voor mensen zoals ik en midgets enzo. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Ik stel voor dat jullie allemaal naar de Night of Terror komen op het AFFF
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
|