Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-12-2007, 17:26
Verwijderd
Ja, doe 'es?

Komen:
MargotTenenbaum
Paranoide
DanielC
metroidminded
N00dles

Misschien:
Ieke

Hééél misschien:
MadameMinke

En oja, bedankt voor de felicitaties natuurlijk.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-12-2007, 17:28
Verwijderd
En we moeten nog steeds een dvdspeler.

Ik heb hier trouwens wel nog een portable dvdspeler, als die valt aan te sluiten op een tv dan wil ik 'm in geval van nood wel meenemen. Alleen heb ik dus geen tv, dus ik kan het niet uittesten en ik weet niet of 'ie regiovrij is.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2007, 10:05
DanielC
DanielC is offline
Ik meld me af. Ik vind het nogal duur om te komen, €52. En vermoed ik dat ik na de kerstdagen weinig zin heb, om weer helemaal naar Amsterdam te gaan, een nacht lang wakker te blijven, en weer terug te gaan. Het is al zo druk deze dagen, dan kom ik liever wat bij.
Oud 22-12-2007, 11:13
Verwijderd
Ik twijfel zelf ook of ik er wel zin in heb om een hele nacht op klapstoeltjes film te kijken, en vind het nogal een gedoe om met stoelen, een tv (vooral dat) en een dvdspeler te gaan slepen. Misschien kom ik dus ook niet.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2007, 19:56
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
En toen viel het in het water.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2007, 20:17
Verwijderd
Citaat:
Ja, doe 'es?

Komen:
MargotTenenbaum
Paranoide
DanielC
metroidminded
N00dles

Misschien:
Ieke

Hééél misschien:
MadameMinke

En oja, bedankt voor de felicitaties natuurlijk.
Nog gefeliciteerd! Bij dezen ook een soort van veel te late felicitatie van mij.
En ik weet nog steeds niet of ik ga kunnen komen.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2007, 15:01
Verwijderd
Kutzooi, gisteravond is mn opa overleden en de 28e is de crematie. Dus of ik naar meet kan komen weet ik nog niet.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2007, 15:03
SushiMonster
SushiMonster is offline
Citaat:
Ik meld me af. Ik vind het nogal duur om te komen, €52. En vermoed ik dat ik na de kerstdagen weinig zin heb, om weer helemaal naar Amsterdam te gaan, een nacht lang wakker te blijven, en weer terug te gaan. Het is al zo druk deze dagen, dan kom ik liever wat bij.
Draak!
Oud 23-12-2007, 18:46
Verwijderd
doe het dan in u trecht, de 28e
daar zijn nog 2 meets
Met citaat reageren
Oud 23-12-2007, 21:11
Uice
Uice is offline
Hee, het wordt een soort afvalrace.

Maar, het punt was, ik heb dus wel een soort van DVD speler in die zin dat je op mijn computer DVDs kunt kijken. Maar ja, dan kijk je dus op een computer.

Ik zit nu trouwens in het hotel op internet, dus ik ben niet opeens terug, ofzo.
Oud 24-12-2007, 17:55
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Als de mensen van ver niet kunnen lijkt me het gemakkelijk het geheel een weekje of 3 uit te stellen, zeker omdat het voor de mensen in amsterdam toch gemakkelijk is zoiets voor een korte tijd te verzetten. Als N00dels wel komt zal de tv reis toch nog wel plaats gaan vinden
Met citaat reageren
Oud 25-12-2007, 02:32
Verwijderd
Ah shit N00dles, gecondoleerd.

Op zich vind ik 3 weken verzetten ook wel best, is er ook meer kans op dat Juice een bank heeft Alleen moet ik dan wel eerst even uitzoeken wanneer m'n tentamens vallen, want als ik me niet vergis heb ik er over een week of drie minstens één met vrij veel leerstof.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2007, 09:49
Verwijderd
Tja, en als ik al zou kunnen vanuit mijn werk, dan kon ik toch niet want ik heb hetzelfde probleem als Paranoide de vorige keer: Ik ben ziek.

@Noodles: gecondoleerd.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2007, 11:15
Verwijderd
Citaat:
Ah shit N00dles, gecondoleerd.

Op zich vind ik 3 weken verzetten ook wel best, is er ook meer kans op dat Juice een bank heeft Alleen moet ik dan wel eerst even uitzoeken wanneer m'n tentamens vallen, want als ik me niet vergis heb ik er over een week of drie minstens één met vrij veel leerstof.
Wat mij betreft ook graag na 22-1.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2007, 19:38
Uice
Uice is offline
Gecondoleerd, N00dles.

Goed, dan stellen we later een andere datum vast.
Oud 28-12-2007, 07:14
Verwijderd
Dank voor de condoleances.

Mja, verplaatsen lijkt me wel de beste oplossing, ja.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2008, 15:57
Verwijderd
Zullen we maar eens een nieuwe datum prikken?
Met citaat reageren
Oud 08-01-2008, 16:16
Uice
Uice is offline
Hoe zit men in het weekend van 9 februari?

En als er betere locaties zijn dan mijn huis (zoals locaties met een televisie + DVD-speler) zijn die natuurlijk ook welkom.
Oud 08-01-2008, 16:48
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
misschien bij mij, maar weet niet of dat gaat passen(zou me huiskamer er een beetje voor om moeten gooien)
Met citaat reageren
Oud 29-01-2008, 16:54
Verwijderd
Aangezien ik de laatste tijd echt te weinig films heb gezien, schop ik dit topic omhoog in de hoop dat die filmmeet toch echt eens geplanned gaat worden
Met citaat reageren
Oud 29-01-2008, 17:25
Uice
Uice is offline
Ik noemde al eerder het weekend van 9 februari.
Oud 07-02-2008, 02:14
Verwijderd
*schopt omhoog*

Aangezien de 9e niet meer gaat lukken, en mijn weekend ook al volgepland zit, moet er maar een andere datum komen!

Of is de animo plots afgenomen en gaan we Kantinemeet-achtige toestanden krijgen? (lees: pas weer een meeting over 2 jaar.)
Met citaat reageren
Oud 12-02-2008, 10:11
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Als er een geschikt huis was geweest was de meeting er al lang geweest, nu is het volgens mij kijken wanneer ik zin heb mijn huis een beetje op orde te brengen, al heeft julius al we bijna een bank volgens mij
Met citaat reageren
Oud 12-02-2008, 12:45
Uice
Uice is offline
Als we nog even wachten heb ik sowieso een bank, want die staat al in mijn nieuwe woning. Maar daar ga ik pas eind maart in. Hij is minder gaaf dan deze woning (want Geuzenveld ipv Westerpark), maar we groot als ik dan eindelijk een fatsoenlijke DVD-speler koop is het koek en ei.
Oud 12-02-2008, 18:05
Verwijderd
Citaat:
Als we nog even wachten heb ik sowieso een bank, want die staat al in mijn nieuwe woning. Maar daar ga ik pas eind maart in. Hij is minder gaaf dan deze woning (want Geuzenveld ipv Westerpark), maar we groot als ik dan eindelijk een fatsoenlijke DVD-speler koop is het koek en ei.
Heb je al wel een tv dan?
Met citaat reageren
Oud 12-02-2008, 18:09
Uice
Uice is offline
Citaat:
Heb je al wel een tv dan?
Ja, een kleintje.
Oud 12-02-2008, 19:15
Verwijderd
Ik vind dit: ongeacht wanneer het plaatsvindt, de naam blijft 'Kerstmeeting'.
Met citaat reageren
Oud 29-02-2008, 18:48
Uice
Uice is offline
En waarschijnlijk wordt het straks zomervakantie.
Oud 01-03-2008, 00:32
Verwijderd
Als het maar niet komende twee weken is, ik ben dood aan het gaan omdat ik alles in één keer wil halen en ook alle cursuspunten wil hebben maar dat houdt in dat ik belachelijk veel verslagen moet maken. Omdat ze bij alle vakken opeens hebben besloten dat het nu heel druk moet zijn.

Overigens heb ik weleens een sinterklaasviering in oktober oid meegemaakt. En we waren dus niet twee maanden te vroeg maar tien maanden te laat.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2008, 07:41
Verwijderd
Maar eh, over 4 weken dan. Ofzo.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2008, 13:14
Verwijderd
Citaat:
Maar eh, over 4 weken dan. Ofzo.
Oh ja best. Hoewel het me wijs lijkt om dan eerst uit te zoeken wanneer de komende tentamenperiode eigenlijk valt.

Ik vind trouwens dat Uice moet krimpen voor de meeting, hij is echt drieduizend meter lang en dat is heel intimiderend voor mensen zoals ik en midgets enzo.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2008, 15:15
Uice
Uice is offline
Citaat:
Oh ja best. Hoewel het me wijs lijkt om dan eerst uit te zoeken wanneer de komende tentamenperiode eigenlijk valt.

Ik vind trouwens dat Uice moet krimpen voor de meeting, hij is echt drieduizend meter lang en dat is heel intimiderend voor mensen zoals ik en midgets enzo.
Dan mag je hopen dat DanielC niet komt opdagen.
Oud 03-03-2008, 15:35
Verwijderd
Hoooo-oo-o. Is die ook heel lang? Dan ga ik wel eerst een tijdje onder de tafel zitten om me moed in te drinken.

Ik bedacht trouwens net dat je jouw naam kan doen als Juluice en/of Juliuce.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2008, 16:26
DanielC
DanielC is offline
Ja, want ik ben naast een stukje langer dan Julius ook vier keer zo dik.
Oud 03-03-2008, 16:48
Uice
Uice is offline
Daan zou mij in een Pino-pak kunnen zijn.
Oud 03-03-2008, 21:28
Verwijderd
Citaat:
Daan zou mij in een Pino-pak kunnen zijn.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2008, 21:48
Uice
Uice is offline
Ik denk dat hij bij de bioscoop ook wel eens niet naar binnen mag omdat ze hem aanzien voor twee kinderen op elkaar met een regenjas.
Oud 03-03-2008, 21:58
Verwijderd
Hahaha
Met citaat reageren
Oud 03-03-2008, 22:24
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat hij bij de bioscoop ook wel eens niet naar binnen mag omdat ze hem aanzien voor twee kinderen op elkaar met een regenjas.
Tssss!
Met citaat reageren
Oud 03-03-2008, 23:16
Uice
Uice is offline
Wakka wakka!
Oud 04-03-2008, 07:52
DanielC
DanielC is offline
2 keinders in een regenpak.
Oud 25-03-2008, 12:58
Verwijderd
Ik stel voor dat jullie allemaal naar de Night of Terror komen op het AFFF

Citaat:
TERUG IN TUSCHINKI: THE NIGHT OF TERROR!
Goed nieuws voor de gorehounds van het eerste uur! De Night of Terror belooft dit jaar een trip down memory lane te worden, ondanks een viertal gloednieuwe bloeddoordrenkte films. De NoT is dit jaar namelijk terug op de oude stek: de grote zaal van Tuschinski.
Op zaterdagnacht 12 april zijn achtereenvolgens te zien:

Het Spaanse [REC], een ‘live televisieverslag’ van een virusuitbraak in Barcelona van Paco Plaza en Jaume Balaguero. Met hun bloedstollende en enerverende zombiefilm kreeg het Spaanse regisseursduo het publiek van het festival in Sitges in elk geval al tegen het plafond. Zie dit geestige filmpje op YouTube.

Na deze snoeiharde aanslag op de zenuwen zorgt de splatterkomedie HATCHET bijna voor een gevoel van opluchting. Tot de eerste arm natuurlijk uit de kom wordt... gehakt.

Een stuk grimmiger is het Franse INSIDE, waarvan de dubbelzinnige titel al weinig goeds voorspelt: een psychopate dringt het huis van een zwangere vrouw binnen. Aanstaande moeders zijn gewaarschuwd.

Tot slot is het weer lachen geblazen met Robert Kurtzman’s THE RAGE, waarin een krankzinnige geleerde met een besmettelijk virus experimenteert en de hilarische special make-up effects de kijker ouderwets om de oren vliegen.
[REC] heb ik al gezien, maar Inside schijnt echt gruwelijk smerig en naar te zijn.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2008, 16:18
Uice
Uice is offline
Inside is echt totaal geen film voor de NoT.
Oud 25-03-2008, 18:22
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
NoT lijkt me ook niets voor mij, toch ga ik er maar een keer aan, wie weet vermaak ik me nog wel in die idioterie
Met citaat reageren
Oud 25-03-2008, 22:01
DanielC
DanielC is offline
12 april kan ik niet. Zit ik in Engeland. Maar jullie kunnen natuurlijk wel gezellig daar naartoe gaan. Maak er wat moois van!
Oud 26-03-2008, 16:06
Verwijderd
Citaat:
12 april kan ik niet. Zit ik in Engeland. Maar jullie kunnen natuurlijk wel gezellig daar naartoe gaan. Maak er wat moois van!
NoT of niet, dan wil ik een andere datum voor de meet.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2008, 17:15
DanielC
DanielC is offline
Ik zeg van 28 op 29 december.
Oud 26-03-2008, 18:07
Verwijderd
Kan het niet rond koninginnedag? Dan komen jullie toch sowieso?
Met citaat reageren
Oud 26-03-2008, 19:28
DanielC
DanielC is offline
Ja, lekker met z'n drieën bij jou in bed. Lekker na Nick Cave, zodat ik een lekker klam zweetruggetje heb.
Oud 26-03-2008, 20:11
Verwijderd
Ruggetje? Jij hebt toch altijd een zweetrug, niet alleen na Nick Cave.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten