Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-12-2007, 20:19
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Not done = incongruent in dit zinsverband.
Euh, nee. Sorry, maar congruent betekent overeenkomstig. Gelijk. Not done = niet normaal. Niet niet gelijk. Je hebt gewoon ongelijk.

Citaat:
Jij hebt echt een heel groot onterecht ego, je bent fftjes niets ok? Je begreep het niet omdat je DOM bent, niet omdat [insert iets wat niet met jou te maken heeft]. Artistieke/Technische vader/moeder my ass, vergeleken met mij ben je nog steeds nada.
Hehe. Ah, dus dit zijn nu jouw geweldige argumentatietechnieken? Gaan roepen dat mensen "dom" zijn als je een woord verkeerd gebruikt? Je bent gewoon een sjonnie. Een luie bijstandstrekker die te koop moet lopen met z'n Mad Skillz en het feit dat 'ie 'legaal' 200 euro per dag verdient. Lieve schat, je bent en blijft een pauper. Kusje.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2007, 20:22
Verwijderd
Hoe serieus denk je dat ik het meen, Armoed? Ik heb aanloop zat, ik reageerde alleen even op Chimera.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2007, 20:55
Armoed
Armoed is offline
Citaat:
Euh, nee. Sorry, maar congruent betekent overeenkomstig. Gelijk. Not done = niet normaal. Niet niet gelijk. Je hebt gewoon ongelijk
Dit is gewoon niet waar.

Citaat:
pauper
Vervuil jij Fok! ook al?
Oud 02-12-2007, 21:46
Verwijderd
armoed je bent absoluut de koning der drogredenatie
Met citaat reageren
Oud 02-12-2007, 21:58
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Ik weet niet of 'ie dat woord kent, moet je misschien ff uitleggen
Met citaat reageren
Oud 02-12-2007, 22:07
deoxyribose
deoxyribose is offline
Citaat:
Not done = incongruent in dit zinsverband.
Nee, dat is het niet. Dat maak jij ervan. Kijk maar naar van Dale:

in·con·gru·ent (bn.)
1 niet gelijkvormig <=> congruent
2 niet overeenstemmend <=> congruent

'incongruent' betekent niet 'not done'. Zie post van Chimera voor verdere uitleg.

Citaat:
Jij hebt echt een heel groot onterecht ego, je bent fftjes niets ok? Je begreep het niet omdat je DOM bent, niet omdat [insert iets wat niet met jou te maken heeft]. Artistieke/Technische vader/moeder my ass, vergeleken met mij ben je nog steeds nada.
Wow, I'm floored by your "mad" reasoning "skillz". Denk je nou echt dat het mij wat interesseert wat jij van mij denkt?
Met citaat reageren
Oud 02-12-2007, 23:06
mikander
mikander is offline
[QUOTE=Chimera;26524035]Euh, nee. Sorry, maar congruent betekent overeenkomstig. Gelijk. Not done = niet normaal. Niet niet gelijk. Je hebt gewoon ongelijk. QUOTE]

Ik denk dat je gewoon een goede beurt nodig hebt. Je moet wel heel gefrustreerd zijn wil je hier zo'n ophef over maken. Het is zeker lang geleden, of niet soms Niels?! Toch best triest als je in Utrecht op hockey zit en zelfs daar geen tail krijgt.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2007, 23:34
Armoed
Armoed is offline
Citaat:
Wow, I'm floored by your "mad" reasoning "skillz". Denk je nou echt dat het mij wat interesseert wat jij van mij denkt?
Nee, elke aanval op jouw ego rationaliseer jij toch wel weer weg. Uiteindelijk loop je tegen de lamp en denk je "hmm ik ben toch niet zo uberzzzz". Of misschien ook wel niet.

Citaat:
True.

Citaat:
Nee, dat is het niet. Dat maak jij ervan.
Oh, dus als iemand een topic 'een schopje geeft' dan zie jij dat dus als iemand die een topic letterlijk een schop geeft? Of als iemand de draak met je steekt dan zie je dat ook werkelijk zo???? xDDDD

Citaat:
Ik denk dat je gewoon een goede beurt nodig hebt. Je moet wel heel gefrustreerd zijn wil je hier zo'n ophef over maken. Het is zeker lang geleden, of niet soms Niels?! Toch best triest als je in Utrecht op hockey zit en zelfs daar geen tail krijgt.

Ik viel zijn begrijpend lezen aan en dat kan natuurlijk niet want meneer is de bom met zijn pauperwerk...

Hoe laat moet je vandaag opstaan Chimera? 6 uur? 7 uur? :') :') Ik zal aan je denken als ik lekker rond een uur of 12 wakker word en van mijn PayPal account 250 dollar afhaal en ik zal nog een keer aan je denken als ik de check van clickbank van mijn deurmat afgris.

En nog een keer als ik een uitkering ga aanvragen van jouw centjes waar je elke dag rond een uur of 6-7 voor opstaat.
Oud 02-12-2007, 23:34
Verwijderd
STOP MET DE DISCUSSIE OVER CONGRUENT EN PRAAT OVER BEFFEN IN VREDESNAAM

Ik ben nog nooit gebeft met een beflapje of een opengeknipt condoom, mocht een jongen het voorstellen zou ik zeggen NEE LAAT MAAR. en me omdraaien en in slaap vallen.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2007, 00:17
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Je had kennelijk gemist dat ik een vriendin heb, maar voor de rest ben je een schatje

Citaat:
True.
Volgens mij is dat iets wat je niet wil, maargoed

Citaat:
Oh, dus als iemand een topic 'een schopje geeft' dan zie jij dat dus als iemand die een topic letterlijk een schop geeft? Of als iemand de draak met je steekt dan zie je dat ook werkelijk zo???? xDDDD
Wat zijn dit nu weer voor laffe uitvluchten? Je zit er gewoon naast, en je schiet zwaar in de stress als een meisje je vertelt dat je een woord verkeert gebruikt

Citaat:
Hoe laat moet je vandaag opstaan Chimera? 6 uur? 7 uur? :') :') Ik zal aan je denken als ik lekker rond een uur of 12 wakker word en van mijn PayPal account 250 dollar afhaal en ik zal nog een keer aan je denken als ik de check van clickbank van mijn deurmat afgris.

En nog een keer als ik een uitkering ga aanvragen van jouw centjes waar je elke dag rond een uur of 6-7 voor opstaat.
Ten eerste kun je niet legaal 250 per dag verdienen en nog een uitkering vangen, maargoed, dat terzijde.

Ik sta morgen (het is hier nog zondag, het is hier 19:21 op dit moment) om 7 uur op, ga een uurtje rennen, dan ff in de lobby een lekker ontbijtje eten, en dan weer een stel Amerikanen training geven. Volgens mij leuker dan op je luie reet thuis zitten maargoed.

Post die site eens waar je geld mee verdient trouwens? Het zal niet dat treurige forum van je zijn.

Laatst gewijzigd op 03-12-2007 om 00:26.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2007, 08:40
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:

Ben je daar trots op of zo?
Goh, wat ben jij een ontzettend zielig en triest figuur.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2007, 09:45
Verwijderd
Wat een topic
Met citaat reageren
Oud 03-12-2007, 10:01
Verwijderd
Citaat:
Ik weet niet of 'ie dat woord kent, moet je misschien ff uitleggen
ah joh, hij is er vast trots op, of wijzigt anders de betekenis
Met citaat reageren
Oud 03-12-2007, 14:22
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
ah joh, hij is er vast trots op, of wijzigt anders de betekenis

Hoe dan ook, ik hoop niet dat 'ie een ban krijgt. Op dit moment is 'ie de meest entertaining persoon op 't forum

Crap, hij heeft een ban

Laatst gewijzigd op 03-12-2007 om 14:28.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2007, 19:00
Nona
Nona is offline
Alles om jou teleur te stellen.

Ontopic please.
Oud 06-12-2007, 15:16
Verwijderd
Citaat:
Ben je daar trots op of zo?
Goh, wat ben jij een ontzettend zielig en triest figuur.
Ach, er is altijd iemand met een grotere dus echt indrukwekkend is zijn paypal accountje niet..

Sowieso al niet omdat het via paypal gaat
Met citaat reageren
Oud 06-12-2007, 16:00
Nona
Nona is offline
Nogmaals: ontopic please.

Regels voor berichten