Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Holy crap! En in "Bridget Jones' diary" zag ze er nog zo mooi uit! o_O OMG...
EDIT Citaat:
In de tijd dat die beeldjes van die Venus werden gemaakt was een dergelijk figuur blijkbaar het ideale toonbeeld van vruchtbaarheid. Tegenwoordig is dat beeld dus enorm veranderd, maar bovendien leggen we denk ik helemaal niet meer zo'n belang bij vruchtbaarheid. We hebben tegenwoordig genoeg mensen op de aardkloot, dus nu liggen de idealen bij macht, geld, enz. Anywho... Mijn vrouw zou je ook in die Venus-categorie kunnen plaatsen. Ze heeft grote billen/benen/buik/borsten en is daarnaast ook nog eens erg lang (1.88 oid). Waarom vind ik het mooi? Omdat zo'n figuur voor mij een combinatie van kracht en tederheid uitstraalt. Aan de ene kant de spieren/het gewicht/het vurige karakter, aan de andere kant de rondingen/de zachtheid/de zorgzaamheid. Laatst gewijzigd op 08-12-2007 om 09:03. |
![]() |
||
Citaat:
|
mijn post sloeg in geen enkele mate op de beginpost en was zoals elk normaal denkend mens wel door zou hebben, niet seieus bedoeld. dus je hebt jezelf weer eens bij de neus genomen, hihi
![]()
|
![]() |
Ik pas niet meer goed in maatje 34 en daar ben ik blij mee. 36 klinkt wat gezonder.
Ik hou van ultraslank, maar dan zonder uitstekende botten en zo, eew ![]() Maar goed. Jennifer Lopez en Shakira hebben een prachtlijf. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
ja als ik op die maten van H&M af zou moeten gaan zou ik een E moeten terwijl als ik naar hema ga ik een c heb en bij zaken als hunkemoller ook. maar misschien moet ik maar eens alles op laten meten en een hooggesloten fugly sportbeha kopen want mijn tieten vallen echt overal uit
![]()
||
Citaat:
Ik ben op zich niet heel dik, maar de vrouwelijke vormen zijn bij mij gewoon wat ovdreven uitgevallen. Liever was ik een latje (zonder uitstekende botten), maar aangezien ik nogal van eten hou en ik geen tijd heb voor anorexia, zit dat er niet in. |
![]() |
|
@CailinCoilleach
Ik meende ook dat 'dik' vroeger voor rijkdom stond. En nu nog steeds btw, maar dan in arme landen. Maar ik weet het niet zeker (dit heeft verder ook niets met het venusbeeldje te maken, want is dan weer erg lang geleden, maar iets later zeg maar).
|
Er zijn sowieso meerdere theorieën over die Venus-beeldjes, en een ervan is dat het moeder Aarde voorstelt, dus het hoeft op zich helemaal niet het ideaalbeeld van een vrouw te zijn uit die tijd.
|
![]() |
True... Helemaal waar.
Neemt niet weg dat er dus altijd mannen en vrouwen zijn geweest die mollige/stevige/dikke vrouwen mooi vinden. Tegenwoordig wordt dat een fetisj genoemd, maar IMHO alleen omdat het niet meer aansluit op wat de "normale" mens sexy of mooi vind. Zelf zie ik het niet op die manier; mijn voorliefde voor stevige vrouwen is niets vreemds. |
![]() |
|
![]() |
Heb je gelijk in, maar me dunkt dat nog minder dan 1% van de dikke vrouwen ook te maken heeft met een feeder. Dat is toch wel zo'n speciaal geval...
Overigens vind ik het leuk om weer eens positieve liedjes over stevige vrouwen te horen. Ik bedoel, Sir Mixalot is ook al weer een hele lange tijd geleden. Nu hebben we dus bijvoorbeeld Mika, met "Big girls". Ik mag het liedje en de vent dan vervelend vinden, de boodschap vind ik des te beter. Of mijn favoriet (die overigens NSFW is) -> Lo-Rider, met "Skinny". Ik ga maar even niet linken, want da's mogelijk tegen de forum regels ![]() NSFW betekent natuurlijk "Not Safe For Work", mocht je op school nu heel boos worden aangekeken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Disclaimer: veel mensen met obesitas kunnen daar heus soms niets aan doen, en zitten er mss erg mee enz. Maar doe nou gewoon a.u.b. alsof flubberlijven nou zo 'mooi' enz. want dat is ('vindt men') nou eenmaal gewoon meestal niet zo. |
![]() |
|
bovendien, ze kunnen er misschien niet veel aan doen, het is en blijft gewoon erg ongezond om teveel overgewicht te hebben. net zo goed als ondergewicht.
||
Citaat:
||||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
Ik zeg alleen wel dat ik een stuk blijer ben met een meid in maatje 48, dan in maatje 38. Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[WI] Bereken het figuur joos23 | 10 | 13-05-2011 16:28 | |
figuren met dezelfde oppervlakte Playerboy_1986 | 6 | 31-01-2004 09:01 | |