Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-12-2007, 12:26
Verwijderd
Ik ga zo los met mijn favoriete ex, kk lekkere griekse olijven halen bij de botermarkt en dan naar een kutfilm, want we hebben weinig keus met de huidige bioscoop-lineup.

Oh, en uit eten. Ik zat te denken aan mexicaans.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-12-2007, 12:27
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
the golden compas is gaaf, ook als je niet van het genre houdt
Oud 22-12-2007, 12:28
Verwijderd
Het leek mijn van de plaatjes een beetje lijken op Narnia (oid), klopt dat?
Met citaat reageren
Oud 22-12-2007, 12:33
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
gisteren en vandaag een overdosis aandacht van mn vriendje gehad omdat ik hem nu tot vrijdagavond niet ga zien. en eigenlijk is dat helemaal niet eens zo lang maar volgens mij heb ik hem nooit langer dan 3 dagen niet gezien, wat erg

nu ga ik mijn vakantietas pakken en morgenochtend vertrek ik dan met de auto inclusief vader en zusje naar londen waar mijn broer woont, in midden centrum. een heel huis voor onszelf, londen met de kerst. omg, ik heb er zin in.
Oud 22-12-2007, 12:35
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
Ik ben kk gaar van tivoli gister maar het was wel tof. Nog wat forummers gespot ook en meteen kaartjes geregeld voor opgezwolle volgende week
dat feest in de helling? daar wilde ik ook graag heen, was het vet?
Oud 22-12-2007, 12:42
Verwijderd
Ik vrees gewoon oude gracht
Met citaat reageren
Oud 22-12-2007, 12:44
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Het leek mijn van de plaatjes een beetje lijken op Narnia (oid), klopt dat?
hmm, nouja er zitten ook pratende dieren in, maar verder lijken ze weinig op elkaar. narnia is een beetje een zeikfilm qua moraal, maar the golden compass is sowieso minder oppervlakkig en minder fantasysprookjesachtig. en als je het verhaal ruk vindt is het ook gewoon een ontzettend mooie film om te zien, die landschappen en de manier waarop iedereen zich voortbeweegt, er is namelijk een mix tussen magie en techniek. en het is ook in beeld gebracht hoe de ziel van de mens, die buiten zijn lichaam in de vorm van een dier leeft, zich tot de personen verhoudt en tot andere daemons ( zo heten die)
Oud 22-12-2007, 16:54
Drez
Drez is offline
Ik heb te lang uitgeslapen en toen te lang doelloos in de stad rondgelopen, straks ga ik naar opgezwolle mits er nog kaartjes zijn en daarna naar de puddingfabriek.
Oud 22-12-2007, 17:08
lapin
lapin is offline
dolly fisher/noep: ik speel bij lapin en matt trakker en ik wil het hele forum de kerstgroetjes doen.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2007, 18:22
Verwijderd
Citaat:
ik ga eerst naar een feestje bij iemand thuis, dan werken maar anders lijkt vera of simplon me wel oke.
vera is alleen voor genodigden , al die vrijwilligers + 4 introducees. ik ga gewoon bij vrienden thuis zitten en daarna naar de ster (als ik überhaupt nog de stad in ga).

ot: ik heb ruzie met m'n moeder omdat ik vroeg of ik als kerstcadeau ook naar de kapper mocht, en nu vind ze me ondankbaar omdat ik al zoveel krijg. ik vraag toch ook andere cadeaus voor kerst, waarom dan geen knipbeurt. big deal. verder ben ik m'n kerstcadeaus aan het inpakken, en ik kwam erachter dat ik een beetje te praktische ben ingesteld.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2007, 18:27
]{ing
]{ing is offline
vakantie -> hele dag klussen, nu bier en zometeen..

Met citaat reageren
Oud 22-12-2007, 19:12
Verwijderd
vanmiddag naar de stad gegaan met wat vrienden en hebben we cadeautjes gekocht en daarna gechilled in een cafe. toen naar huis gegaan en avond gegeten en nu zit ik te wachten om weg te gaan
Met citaat reageren
Oud 22-12-2007, 19:50
Verwijderd
Ik zit middenin mijn driedagenkater en daarom ga ik vanavond maar uit.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2007, 20:05
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
hoerah hoerah hoerah mijn neefje luistert nu radiohead in plaats van metallica
Oud 22-12-2007, 20:08
botulismf
botulismf is offline
Hahaha, het begin van het einde!
Oud 22-12-2007, 20:38
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
nou eerst waren ik en mijn broers ervan overtuigd dat hij een softe zou worden, toen had hij zo'n dc rich gitaar ( of hoe je het schrijft) en luisterde hij metallica en nu luistert hij radiohead. ik zie wel een stijgende lijn.
Oud 22-12-2007, 21:04
Luna
Luna is offline
FUCK ik wil naar club11 maar tis uitverkocht en james holden draait en nu wil ik dood.
verder shopte ik vandaag en was het zo druk dat je er echt gek van werd.
goede dag dus weer
Oud 22-12-2007, 21:10
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik heb eindelijk besloten wat ik met oud&nieuw ga doen. eerst naar een feestje bij een vriend van mijn vriend, en daarna rond een uurtje of 1 met een grote groep naar de poema waar een hele techno/minimal/house avond is. weet niet 100% zeker of het mijn ding is maar ik ben blij dat ik nu niet elke keer "weet ik niet" hoef te beantwoorden als iemand me vraagt wat ik ga doen.
Oud 22-12-2007, 21:32
Luna
Luna is offline
^daar ben ik ook met O&N!
Oud 22-12-2007, 21:44
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Ik ging vandaag sporten, opruimen, schoonmaken en 1000 boodschappen doen want ik wilde hapjes en een diner bereiden voor collega's. Gelukkig viel het in de smaak en ik ben weer helemaal bij met alle roddels. Vanavond zou ik eigenlijk naar een serial killer feestje maar ik heb geen zin en morgen ga ik al naar de Trut. Dus blijf ik maar op de bank zitten met een colaatje ehh?
Oud 22-12-2007, 21:57
Metal
Metal is offline
Gister was ik OP STAP met dannay/ctrl-z en nu ben ik zo brak als een mofo. Zeker omdat ik pas om 7 uur in bed lag en ik om 9 uur mijn bed uit moest omdat die harry's die de badkamer verder kwamen renoveren aan de deur stonden. Dus ging ik in mijn boxershort open doen en zij adviseerden me dan ook om mijn bed weer in te gaan. Ook gedaan, maar de man met de hamer had me al te pakken.

Nu ben ik mijn huis op aan het blazen, drink ik een biertje en tegen beter weten in ga ik dadelijk waarschijnlijk breaken op dillinja en noisia in de effenoar, met bovengenoemde en Brrrradamu. En daarna gelijk slapen want ik krijg ws. bezoek.
Oud 22-12-2007, 23:11
innogen
innogen is offline
Gisteren naar washington DC gegaan en heb ik de grote kerstboom gezien met alle kleine kerstbomen van elke state erom heen. Daarna Juno gekeken in de bioscoop en dat was echt tof. Ik weet niet of hij al in Nederland uit is maar het is zeker een aanrader
Vanmiddag heb ik overheerlijke vegan cookies gemaakt als kerst kadootjes voor vrienden. Morgen ga ik naar die vrienden op bezoek en op avontuur in de IKEA volgens mij.

Woensdagochtend vertrek ik op mijn roadtrip, SIKED!
Oud 22-12-2007, 23:18
Verwijderd
Citaat:
hmm, nouja er zitten ook pratende dieren in, maar verder lijken ze weinig op elkaar. narnia is een beetje een zeikfilm qua moraal, maar the golden compass is sowieso minder oppervlakkig en minder fantasysprookjesachtig. en als je het verhaal ruk vindt is het ook gewoon een ontzettend mooie film om te zien, die landschappen en de manier waarop iedereen zich voortbeweegt, er is namelijk een mix tussen magie en techniek. en het is ook in beeld gebracht hoe de ziel van de mens, die buiten zijn lichaam in de vorm van een dier leeft, zich tot de personen verhoudt en tot andere daemons ( zo heten die)
Het was ipv bios maar een paar afleveringen californication geworden maar het was niettemin gezellig
Met citaat reageren
Oud 23-12-2007, 00:12
Verwijderd
Ik was naar een 7 uur durend familiefeest met 230958 mensen want m'n ouders zijn 25 jaar getrouwd. Toen schonk iemand me constant wijn bij dus toen ging ik maar een heel groot fort bouwen van zoutvaatjes. Hij was heel mooi.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2007, 02:54
asjdfl
asjdfl is offline
Citaat:
Ik ging vandaag sporten, opruimen, schoonmaken en 1000 boodschappen doen want ik wilde hapjes en een diner bereiden voor collega's. Gelukkig viel het in de smaak en ik ben weer helemaal bij met alle roddels. Vanavond zou ik eigenlijk naar een serial killer feestje maar ik heb geen zin en morgen ga ik al naar de Trut. Dus blijf ik maar op de bank zitten met een colaatje ehh?

vandaag heb ik p.: ntil een ansichtkaart gestuurd, dus let op je brievenbus
Met citaat reageren
Oud 23-12-2007, 03:52
Verwijderd
Het uitkateren bevalt me behoorlijk nu ik gedronken heb en ik ben mijn nieuwe grote liefde tegen gekomen. (L)
Met citaat reageren
Oud 23-12-2007, 04:00
STP
STP is offline
Opgezwolle, wat een 'afscheidsshow', tent ging ka-pot!
Oud 23-12-2007, 07:20
woezel
woezel is offline
ik ben net thuis en dronken. gisteren zelfde scenario,maar de voorijbe dag best veel nuttige dingen gedaan.
Oud 23-12-2007, 09:54
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Citaat:
vandaag heb ik p.: ntil een ansichtkaart gestuurd, dus let op je brievenbus
.

-

Ik ga vandaag naar een toffe gratis foto expositie en vanavond een feestje.
Oud 23-12-2007, 11:43
Verwijderd
Citaat:
Opgezwolle, wat een 'afscheidsshow', tent ging ka-pot!
Hopelijk ook volgende week in tivoli dan
Met citaat reageren
Oud 23-12-2007, 12:47
Broeder
Broeder is offline
De koelkast ruikt naar ui : (
Oud 23-12-2007, 13:09
Verwijderd
Citaat:
gister ochtend moest ik bloed laten prikken en dat was zo gezellig zz. daarna wou ik mijn ovjaarkaart ophalen maar toen ik aan de beurt was kwam ik er achter dat ik mijn id niet bij had zztom, naar huis gegaan en toen heerlijk ontbeten. daarna ging ik weer naar het postkantoor voor mn ovjk, en toen ineens stond er 2312 man voor mij, heb met geduld gewacht maar moest toch echt mijn trein halen, dus nu heb ik m gvd nog steeds niet. straks maar even een poging wagen dan. oke dus ik ging in breda chillen bij het nieuwe pand van vrienden van me, fucking gaaf gewoon. een dude heeft een loods voor zn eigen en daar hangen overal netten aan het plafond dus je hebt like 6 uber grote hangmatten haha, die shit is geweldig. dus we hebben ons daar wel vermaakt, en toen ging ik met 2 girlfriends eten en daarna nog verder gechilled. en ben net wakker en ga zometeen even eten en douchen en daarna weet ik nog niet!
zal wel koud zijn die loods
ben wel blij dat ik gewoon lekker centrale verwarming heb
Met citaat reageren
Oud 23-12-2007, 13:39
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik krijg ineens allemaal berichten van mensen die ik lang niet heb gesproken. En dat vind ik vervelend. Want vooral nu het kerst is heb ik 't gevoel dat ik moet laten weten dat ik nog leef en eigenlijk heb ik daar niet zo'n zin in want dan meot ik weer met die mensen gaan afspreken enzo.
1 van die mensen is iemand waarvan ik walg, en hij wil nu ineens dingetjes gaan 'uitpraten'. Pleur op man.
Maar verder vermaak ik me wel, want ik ben bij m'n ouders en ik luister muziekjes en drink liters thee. Oh joy.
Oud 23-12-2007, 16:24
Larry Flint
Larry Flint is offline
gisteravond bij een vriendin met vrienden gegeten en cadeautjes voor sinterklaas/kerst gedaan en dat was heel gezellig . vanochtend was ik brak, kreeg ik een beetje mot met mn vriendje en sindsdien heb ik eigenlijk alleen nog maar mn kamer opgeruimd. zometeen maar gaan koken want ik heb hongerrrrrrrr, en vanavond naar alles is liefde met mn vriendje en daar heb ik zin in.
Oud 23-12-2007, 16:36
woezel
woezel is offline
ik ben net wakker en dat is veel te laat want nu heb ik geen daglicht gezien?
Oud 23-12-2007, 16:42
HenkMul
HenkMul is offline
Ik heb vandaag filmopnames gemaakt van weids uitgesponnen Brabantse landschappen en geschaakt tot ik een ons woog. Straks ga ik hardlopen in diezelfde landschappen en mijn haren uittrekken bij de aanblik van een slechte Zweedse film.
Oud 23-12-2007, 16:47
Verwijderd
ik vind het nu allemaal weer chill dus dat is al een stuk beter dan gisteren
vet fijn geslapen en daarna ging de hele familie hier vlees eten en het was echt ZWART ik weet niet het woord in het Nederlands maar wel dat ik dat nooooi ga eten echt.
nu doe ik braintrain spelletjes en ik win van m'n gastbroertje en hij kan dat helemaaaaal niet hebben
Met citaat reageren
Oud 23-12-2007, 17:13
Luna
Luna is offline
ik was van plan om het niet te laat te maken maar ik kwam om half6 de poema uitrollen en moest om 12u weer werken, ik kon nog 5 uur slapen wat veel is voor mijn doen in het weekend, dus prima
werken was gezellig en nu ga ik lekker groetekroketten maken(L)
Oud 23-12-2007, 20:19
Verwijderd
Citaat:
Ik zit middenin mijn driedagenkater en daarom ga ik vanavond niet meer uit
Maar die drie feestjes waren goed te doen!
Met citaat reageren
Oud 23-12-2007, 20:43
Verwijderd
nou gisteren gewerkt en het was enorm druk en dat vind ik altijd wel leuk en toen kwam een stalkerachtig figuur zijn excuses aanbieden voor zijn stalkgedrag 'zoals ik en mijn vriendinnen het beschouwden'. toen dacht ik HUH hoe weet hij dat nou weer maar daar is ie natuurlijk stalker voor. daarna kreeg ik een gratis pizza van de pizzaman en werd ik in de auto thuisgebracht door een collega omdat ik het koud had. . vandaag heb ik te weinig gedaan.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2007, 21:06
Carn
Carn is offline
gewerkt van 10 tot 9, maar wel 200% uitbetaald dus dat scheelt.
Oud 23-12-2007, 21:18
Broeder
Broeder is offline
Hm, iemand heeft aan de volumeknop van de afstandsbediening geknabbeld en ik was het niet.
Oud 23-12-2007, 21:47
kuik
kuik is offline
vrijdag ging ik bier drinken in een ballencafé in de pijp en we kwamen 2 dronken studiegenootjes tegen en dat was heel grappig. zaterdag met een kater opgestaan, uitgebreid ontbeten met mn beste mate en 's avonds gegeten met een andere mate en daarna sin city gekeken omdat we te lui waren om mijn huis te verlaten. vandaag is mijn broer jarig en net zijn we uit eten geweest. morgen moet ik werken van 8 tot 10 uur.
Oud 24-12-2007, 13:01
Verwijderd
Ik verveel me nu de graftyfus en mijn sigaretten zijn op, maar ik ga vanavond met mijn crew naar t paard in Den haag. Er schijnt een verschrikkelijk fout feest te zijn en ik weet zeker dat ik er spijt van ga krijgen, maar je moet wat.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2007, 13:03
Verwijderd
Citaat:
Ik verveel me nu de graftyfus en mijn sigaretten zijn op, maar ik ga vanavond met mijn crew naar t paard in Den haag. Er schijnt een verschrikkelijk fout feest te zijn en ik weet zeker dat ik er spijt van ga krijgen, maar je moet wat.
Fout? Vertel.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2007, 13:09
Verwijderd
Citaat:
‘LOS welcomes Santa in Sex and the City style.’

De beste vrienden van LOS zijn gecharterd. Hun aanwezigheid zal het begin zijn van een fantastisch feest. Om de muziek van deze jongens tot hun recht te laten komen heeft Soulmax de jingle bells ingeruild voor de beste draaitafels en de kerstkransjes voor gigantische speakers. Bij deze extra lange nachtmis kan je je laten meeslepen op de X-mas beats van Funkerman, Victor Coral, Sidney Samson, Soulfonic Scource en Fetish Verdi.

Op de beats van deze fantastische DJ’s en de ritmische percussionist Norman Soares krijg je beelden te zien van VJ Fury. Ook worden er 3 engelachtige verschijningen verwacht. Eentje met een stem van goud, Soulmax favoriete MC Vika Kova en twee met moves waar je u tegen zegt, de prachtige danseressen.

De welcome Santa in Sex and the City style editie van LOS wordt verpakt in het Paard van Troje. Als je een kerst wil om niet te vergeten pak dan je slee en laat je vervoeren naar Santa’s playground.

Kerstavond gaat langer door dan normaal. Deze keer kan je na kerstmissen en familiediners gewoon door naar het Paard van Troje. Hier kan je vanaf elf uur deel uitmaken van een ander heilig feestje ‘LOS.’ Deze party gaat door tot 5 uur dus dat betekent 6 uur van totale gezelligheid en warmte. Kortom een goede manier om de feestdagen te beginnen.

Zoals je ziet hoeft kerstavond voor niemand eenzaam te zijn. Soulmax heeft je uitgenodigd om erbij te zijn op LOS. Zorg dat je er goed uitziet de dress code is tenslotte Sex and the City."

Dresscode sex and the city, kan niet missen.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2007, 13:13
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 24-12-2007, 13:39
capibara
capibara is offline
Ik ging naar de kroeg, en daar kreeg ik veel gratis tequila van een dronken gast die de jackpot ofzo uit de gokmachine won.
Oud 24-12-2007, 14:49
ragdoll
ragdoll is offline
ik luister kerstliedjes en het is bijna kerst dat vind ik leuk omdat ik dol ben op al die kutliedjes alleen het familiedrama is al losgebarsten en de helft van de familie zit nu boos aan de telefoon met de andere helft en er zijn al flessen wijn en stripjes prozac doorheen gegaan naar ik begrijp dus dat wordt een dolle boel. ik denk dat ik mijn kerst in een alcoholroes ga doorbrengen.
Oud 24-12-2007, 14:53
vixen
vixen is offline
Vanochtend om te vroeg wakker geworden en in de bus gestapt voor dag twee door de Mekong Delta. Lekker weer met 35 graden. Daarna lang in de bus terug gezeten en toen naar ons nieuwe hotel. Daarna lekker gegeten en morgen vroeg op (te vroeg) voor een vliegtuigreis naar Hanoi. Of Hoi An.
Reageren

Regels voor berichten