Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ot: ik heb ruzie met m'n moeder omdat ik vroeg of ik als kerstcadeau ook naar de kapper mocht, en nu vind ze me ondankbaar omdat ik al zoveel krijg. ik vraag toch ook andere cadeaus voor kerst, waarom dan geen knipbeurt. big deal. verder ben ik m'n kerstcadeaus aan het inpakken, en ik kwam erachter dat ik een beetje te praktische ben ingesteld. |
![]() |
|
nou eerst waren ik en mijn broers ervan overtuigd dat hij een softe zou worden, toen had hij zo'n dc rich gitaar ( of hoe je het schrijft) en luisterde hij metallica en nu luistert hij radiohead. ik zie wel een stijgende lijn.
|
ik heb eindelijk besloten wat ik met oud&nieuw ga doen. eerst naar een feestje bij een vriend van mijn vriend, en daarna rond een uurtje of 1 met een grote groep naar de poema waar een hele techno/minimal/house avond is. weet niet 100% zeker of het mijn ding is maar ik ben blij dat ik nu niet elke keer "weet ik niet" hoef te beantwoorden als iemand me vraagt wat ik ga doen.
|
Ik ging vandaag sporten, opruimen, schoonmaken en 1000 boodschappen doen want ik wilde hapjes en een diner bereiden voor collega's. Gelukkig viel het in de smaak en ik ben weer helemaal bij met alle roddels. Vanavond zou ik eigenlijk naar een serial killer feestje maar ik heb geen zin en morgen ga ik al naar de Trut. Dus blijf ik maar op de bank zitten met een colaatje ehh?
|
Gister was ik OP STAP met dannay/ctrl-z en nu ben ik zo brak als een mofo. Zeker omdat ik pas om 7 uur in bed lag en ik om 9 uur mijn bed uit moest omdat die harry's die de badkamer verder kwamen renoveren aan de deur stonden. Dus ging ik in mijn boxershort open doen en zij adviseerden me dan ook om mijn bed weer in te gaan. Ook gedaan, maar de man met de hamer had me al te pakken.
Nu ben ik mijn huis op aan het blazen, drink ik een biertje en tegen beter weten in ga ik dadelijk waarschijnlijk breaken op dillinja en noisia in de effenoar, met bovengenoemde en Brrrradamu. En daarna gelijk slapen want ik krijg ws. bezoek.
|
Gisteren naar washington DC gegaan en heb ik de grote kerstboom gezien met alle kleine kerstbomen van elke state erom heen. Daarna Juno gekeken in de bioscoop en dat was echt tof. Ik weet niet of hij al in Nederland uit is maar het is zeker een aanrader
![]() Vanmiddag heb ik overheerlijke vegan cookies gemaakt als kerst kadootjes voor vrienden. Morgen ga ik naar die vrienden op bezoek en op avontuur in de IKEA volgens mij. Woensdagochtend vertrek ik op mijn roadtrip, SIKED!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
vandaag heb ik p.: ntil een ansichtkaart gestuurd, dus let op je brievenbus |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ben wel blij dat ik gewoon lekker centrale verwarming heb ![]() |
![]() |
|
Ik krijg ineens allemaal berichten van mensen die ik lang niet heb gesproken. En dat vind ik vervelend. Want vooral nu het kerst is heb ik 't gevoel dat ik moet laten weten dat ik nog leef en eigenlijk heb ik daar niet zo'n zin in want dan meot ik weer met die mensen gaan afspreken enzo.
1 van die mensen is iemand waarvan ik walg, en hij wil nu ineens dingetjes gaan 'uitpraten'. Pleur op man. Maar verder vermaak ik me wel, want ik ben bij m'n ouders en ik luister muziekjes en drink liters thee. Oh joy.
|
![]() |
gisteravond bij een vriendin met vrienden gegeten en cadeautjes voor sinterklaas/kerst gedaan en dat was heel gezellig
![]()
|
Ik heb vandaag filmopnames gemaakt van weids uitgesponnen Brabantse landschappen en geschaakt tot ik een ons woog. Straks ga ik hardlopen in diezelfde landschappen en mijn haren uittrekken bij de aanblik van een slechte Zweedse film.
|
Verwijderd
|
ik vind het nu allemaal weer chill dus dat is al een stuk beter dan gisteren
![]() vet fijn geslapen en daarna ging de hele familie hier vlees eten en het was echt ZWART ik weet niet het woord in het Nederlands maar wel dat ik dat nooooi ga eten echt. nu doe ik braintrain spelletjes en ik win van m'n gastbroertje en hij kan dat helemaaaaal niet hebben ![]() |
![]() |
|
ik was van plan om het niet te laat te maken maar ik kwam om half6 de poema uitrollen en moest om 12u weer werken, ik kon nog 5 uur slapen wat veel is voor mijn doen in het weekend, dus prima
![]() werken was gezellig en nu ga ik lekker groetekroketten maken(L) ![]()
|
Verwijderd
|
nou gisteren gewerkt en het was enorm druk en dat vind ik altijd wel leuk
![]() ![]() |
![]() |
|
vrijdag ging ik bier drinken in een ballencafé in de pijp en we kwamen 2 dronken studiegenootjes tegen en dat was heel grappig. zaterdag met een kater opgestaan, uitgebreid ontbeten met mn beste mate en 's avonds gegeten met een andere mate en daarna sin city gekeken omdat we te lui waren om mijn huis te verlaten. vandaag is mijn broer jarig en net zijn we uit eten geweest. morgen moet ik werken van 8 tot 10 uur.
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dresscode sex and the city, kan niet missen. |
![]() |
|
ik luister kerstliedjes en het is bijna kerst dat vind ik leuk omdat ik dol ben op al die kutliedjes alleen het familiedrama is al losgebarsten en de helft van de familie zit nu boos aan de telefoon met de andere helft en er zijn al flessen wijn en stripjes prozac doorheen gegaan naar ik begrijp dus dat wordt een dolle boel. ik denk dat ik mijn kerst in een alcoholroes ga doorbrengen.
|
Vanochtend om te vroeg wakker geworden en in de bus gestapt voor dag twee door de Mekong Delta. Lekker weer met 35 graden. Daarna lang in de bus terug gezeten en toen naar ons nieuwe hotel. Daarna lekker gegeten en morgen vroeg op (te vroeg) voor een vliegtuigreis naar Hanoi. Of Hoi An.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Top allertijden 1dags vliegen jaren '90 Purgatori | 136 | 15-07-2007 00:13 | |
Psychologie |
Het grote gedichtentopic #5 Mariekje* | 496 | 22-05-2007 15:55 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaaltje]~My Fake Gonzo Dream~ (incl. spelfouten) De Nacht | 0 | 11-06-2006 12:58 | |
Psychologie |
Het Grote Gedichten Topic #3 Droomvlucht | 500 | 29-06-2004 19:49 | |
Muziek |
Welke bands allemaal in jou playlist? MazeMouse | 64 | 13-12-2002 19:25 | |
Verhalen & Gedichten |
my heart and mind... AnTaRTiCa | 1 | 15-09-2001 19:15 |