Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jaja die poorten kloppen allemaal wel ![]() |
![]() |
|
mijn ipod is kapot en nu heb ik de ipod van de buurman gekregen zodat ik toch wat kan luisteren, hij gebruikt hem toch niet. maar nu kan ik mijn muziek er niet eens opzetten en het enige luisterbare wat erop staat is the beatles, voor de rest alleen alle nederlandstalige hits van de afgelopen 50 jaar. nee, serieus: ALLES!
|
tering, een overdosis nog wel. Was toch wel een van de betere acteurs van het moment. raar met die nieuwe batman hoor... ik hoop dat het een hoax is maar dat zal helaas wel niet
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
heuhh nu is mijn verjaardag de sterfdag van heath ledger, dat is wel een dubbele reden om voortaan op 22 janurai in m'n nest te blijven.
|
Is nog niet duidelijk, toch? En hij had ook nog een klein kindje
![]() verder hier een vanuit de rug optrekkende hoofdpijn terwijl ik nog briljant en productief moet zijn. Over een week een essay en onderzoeksvoortel voor mijn scriptie inleveren. En Helmondse bouwvakkers die er nieuwe ramen in moeten zetten en mijn kamer aanranden met hun vieze poten, shagsigaretten en dikke gele viezemannenplas en -haren op de bril.
|
Dear all,
Because of the illness of one of the supervisors there is a delay in publishing the end results of the IR module. They will become available next week, Friday (1 Februray 2008). Our sincere excuses for this. Best regards En dat ik per dag 25 mailtjes krijg over penis enlargement en replica watches ![]()
|
scheisse ik heb komende week geen esthetica en calculatie, en daarom mis ik vijf weken op rij die les en toenik tegen meneer snape zei dat ik dat maar een flink zwart gat vond kon hij dit alleen maar be-amen.
||
Citaat:
|
Hahahaha mijn tentamen ging zo ongelooflijk kut en de vragen waren vreselijk onduidelijk en de multiple choice ging allemaal over de colleges die ik na drie keer niet meer gevolgd heb omdat de docent zo'n vreselijke zemelende droogkloot was met een repertoire stopwoordjes waar Jan Wolkers jaloers op was geweest en ik baal verschrikkelijk als ik het niet haal want het is verdomme een Algemeen Vormend Vak en dat zijn van die kutvakjes die je gewoon fluitend zonder ook maar een boek open te hebben gehad moet kunnen halen
![]() ![]() ![]() ![]() EN DAAR HEB IK DAN TWEE WEKEN FULLTIME VOOR IN DE BIBLIOTHEEK GEZETEN.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
de miraculeuze vondst van wat platgestampte pijnboompitjes / vóór de provisiekast Verwijderd | 13 | 06-04-2008 21:09 | |
Lifestyle |
Bier drinken, crack roken, SOG-en, dansjes doen, utrecht onveilig maken;je dagelijkse Metal | 500 | 13-03-2008 22:26 | |
Lifestyle |
Vandaag de dag Verwijderd | 500 | 31-01-2008 09:14 |