Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
gisteravond had ik eerst een soort ouderavond op mijn stageschool, en toen stelde een leerling mij voor aan z'n ouders als zijn nieuwe vriendin en z'n ouders geloofden het en vonden het leuk
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En nee mijn RP is nog intact, voor zover dat gaat. Ik probeer het te houden, maar af en toe slipt er wel een eurrrr in helaas. Hoe gaat het in Leiden? ![]()
|
Verwijderd
|
godverdetering ik heb oorpijn en ik had net gehoopt dat mijn jaarlijkse oorontsteking dit jaar zou uitblijven maar blijkbaar dus niet het begint altijd zo half januari en in februari komt het echt
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik hang alleen maar de hobby Bob uit in mijn nieuwe huis. En net heb ik een CBGB's douchegordijn besteld. ![]()
||
Citaat:
![]() Gisteren naar TBS geweest in de sneak en ik vond het een toffe film. Daarna even met collega's (die ook massaal naar de film waren gegaan) wat gaan drinken in de buckshot. Toen ik naar huis wilde fietsen zat mijn trapper vast in de kettingkast en toen kon ik niet meer fietsen, maar gelukkig ging mijn vriendinnetje met me mee lopen. Net naar de fietsenmaker geweest en hij doet het weer, straks UB en eindelijk mijn OV ophalen ![]()
|
Eigenlijk moet ik twee tentamens leren maar ik ben in de ban geraakt van een suf geografiespelletje : (
||
Citaat:
![]() Nou ja, het kost me in ieder geval niet 50 cent per potje zoals bij die Photoplay-apparaten.
|
Verwijderd
|
vanmorgen heb ik me eerst verslapen, daarna wat opgeruimd en schoongemaakt want daar had ik nog geen tijd voor gehad sinds m'n feestje, iehl. toen gelunched met een vriendin, schoenen naar een andere vriendin gebracht, een proefwerk naar m'n stageschool gebracht en nu ben ik aan het inpakken maar ik kom er niet echt uit. straks uit eten met m'n vader en z'n vriendin, en dan morgen naar schiphol en dan honderdduizend uur in het vliegtuig zitten
![]() |
![]() |
|
Vanochtend uitgeslapen tot niet zo heel laat en toen naar school gegaan en daar het sufste laatste college van het sufste vak ooit gehad. Toen bleek ook nog dat het helemaaal niet erg was dat ik mn essay niet had ingeleverd omdat ik het in principe niet hoef te maken om dat vak te halen. Haha.
|
Verwijderd
|
vandaag ging mijn wekker weer vroeg, kon echt niet uit bed komen en was bijna thuis gebleven maar ben met goede moed toch gegaan. hele saaie lessen gehad vandaag maar gelukkig was ik redelijk vroeg klaar en toen ben ik nog met vrienden gaan chillen en dat was wel gezelliggg. nou eh en nu ben ik thuis en zometeen ga ik burritos eten dit shit is zo lekkah en straks ga ik wat aan school doen en voor de rest tv hangen enzo.
|
![]() |
|
hemeltjelief ik heb meer gebabbeld met schoolgenoten dan iets gedaan. nouja k ben herstellende van ziektes en onmheil en bovendien heeft iedereen een zenuwinzinking, zowel thuis als op het werk. en m'n pony gaat toch niet weg want omdat ik te eerlijk was en zei dat iedereen in mijn omgeving haar niet vertrouqwd wilden de mensen haar niet meer. nouja, dan maar verder zoeken.
|
Verwijderd
|
ik ging meelopen bij een stageplaats die me GE WEL DIG leek, maar ik ben nog nooit ergens geweest waar het zooooo kut was
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik moest werken, maar ik was te laat want die ***trein reed niet, en toen moest ik via Den Haag en Gouda naar R'dam zien te komen.
![]() Verder was het weer eens abnormaal stil op m'n werk en ik voel(de) me doodziek dus ik zat steeds te twijfelen of ik eerder naar huis zou gaan, maar ik ben toch gebleven en nu voel ik me nog kutter. En m'n voeten zijn naar de tering door gigantische kloven enzo, dus nu strompel ik als een bejaarde. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Ik ben gisteren na m'n stage uit eten geweest met m'n beste vriend en dat was lompheid ten top. Die mensen hebben zich waarschijnlijk enórm lopen ergeren! Daarna had ik voor 't eerst sinds tijden een officiele date, en het was vet tof! ![]()
|
shit, ik moest vanochtend om kwart voor 7 opstaan omdat mn vriend moest werken. normaal zou ik kunnen blijven liggen maar ik moest studeren.
alleen heb ik nog geen moer uitgevoerd. ik heb het nieuws gekeken, muziek gedownload, koffie gedronken, nu luister ik naar calvin harris en ik wil het niet uitzetten. maar het moet. dus nu ga ik mn essay afschrijven. en afschrijven houdt in dat ik een A4tje heb en er nog 4 moet...
||
Citaat:
hahaha, mijn moeder zit sinds vorige week op schaatsles, moest ze de eerste les bij de kleuters schaatsen ![]()
|
Ik vond zojuist mijn exemplaar van Broken Social Scene - Broken Social Scene terug in een oude discman, was hem al een jaar kwijt.
![]() Verder bedroeg mijn AH Bonus Voordeel €2,50 dus ik kan met een gerust hart slapen vanavond.
|
ik heb gewerkt vandaag en nog teringveel last van die fucking verstandskies
![]() gister shit geregeld voor afstuderen, daarna op bezoek bij een vriend in amsterdam. gratisss lekker gedronken en gegeten bij ristretto, zn oude werk. toen naar i am legend, was wel tof. oh en toen belde z'n jaloerse vriendinnetje helemaal kwaad 'jaaaa en waarom spreek je met michelle af huhuhuhu' hehe zeikwijf, vorig jaar hebben we anderhalve maand gedate ofzo ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
engels: vandaag de dag Elizaaa | 5 | 14-01-2007 18:07 | |
Verhalen & Gedichten |
De ekster in de context van de vidaaa | 3 | 08-03-2006 16:35 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Een keerpunt in de geschiedenis. De val van het atheïsme... BiL@L | 62 | 17-09-2003 04:17 | |
Wetenschappers bevestigen de Tekenen van God. Iqra | 94 | 30-07-2003 21:36 | |
Europa tegenover de Islam Klager | 58 | 24-02-2002 22:31 | |
ARTistiek |
Pluk de Zon drama | 6 | 31-10-2001 16:35 |