Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-01-2008, 17:01
Verwijderd
Ik wilde vandaag een heel boek leren maar uiteindelijk heb ik films gekeken, thee gedronken en maar twee hoofdstukken doorgelezen. Oh, en ik kreeg een belachelijk hoge telefoonrekening en dat wordt precies een dag voordat ik naar Londen ga afschreven, verdomme. En ik heb zo'n zin in sushi maar ja, dat heb ik hier natuurlijk niet.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-01-2008, 17:19
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
NGGGGGGGG nou mijn vader wilde perse dat we mijn viool gingen ophalen en achteraf was dat maar goed ook want bij openmaken in dde winkel bleek er een onderdeel los en toen konden ze meteen een nieuwe bestellen die donderdag of vrijdag binnenkomt en dat zal een beter type zijn voor hetzelfde geld dus yay komt alles toch nog goed
Oud 15-01-2008, 17:47
Verwijderd
Ik moest vanochtend vroeg voor onderzoek naar het ziekenhuis en was ontzettend bang, en mijn moeder zou meegaan maar kon nergens parkeren dus was te laat, maar het bleek allemaal mee te vallen dus ik ben echt zo opgelucht. Daarna schoenen gekocht en een meetlint in de vorm van een poes (?), nu lig ik op de bank en kijk ik Six Feet Under.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2008, 17:55
Verwijderd
Citaat:
Ik moest vanochtend vroeg voor onderzoek naar het ziekenhuis en was ontzettend bang, en mijn moeder zou meegaan maar kon nergens parkeren dus was te laat, maar het bleek allemaal mee te vallen dus ik ben echt zo opgelucht. Daarna schoenen gekocht en een meetlint in de vorm van een poes (?), nu lig ik op de bank en kijk ik Six Feet Under.
Check sms!

Plannen zijn gewijzigd en ik ga vanavond met kornuiten utrecht onveilig maken.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2008, 18:38
Verwijderd
gisteravond had ik eerst een soort ouderavond op mijn stageschool, en toen stelde een leerling mij voor aan z'n ouders als zijn nieuwe vriendin en z'n ouders geloofden het en vonden het leuk . daarna had ik een date en dat was gezellig maar er komt geen vervolg omdat ik overmorgen vertrek huu. vandaag had ik mijn laatste stagedag en dat was leuk, als afscheid wezen poolen met een klas. nu ben ik bij m'n moeder maar ze moest invallen voor een collega dus nu ben alsnog alleen. vanavond ga ik nog even afscheid nemen van wat collega's en ze hebben cadeautjes voor me jaaaa.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2008, 19:06
innogen
innogen is offline
Citaat:
Omg, een roadtrip! <3
Praat je nog steeds wel RP, of klink je al als een Yank?
Ja het was echt geweldig. 7000 miles across country in 2,5 week.
En nee mijn RP is nog intact, voor zover dat gaat. Ik probeer het te houden, maar af en toe slipt er wel een eurrrr in helaas.

Hoe gaat het in Leiden?
Oud 15-01-2008, 20:09
Verwijderd
godverdetering ik heb oorpijn en ik had net gehoopt dat mijn jaarlijkse oorontsteking dit jaar zou uitblijven maar blijkbaar dus niet het begint altijd zo half januari en in februari komt het echt ik wil of NU een week ziek worden of NIET want als ik eind februari ziek word ga ik echt mensen doodmaken want dan ga ik op vakantie.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2008, 22:46
ZerO
ZerO is offline
Het tocht in mijn kamer en ik weet niet waar het vandaan komt aangezien ik sinds kort dubbelglas heb hmmmm... maar het waait dan ook zo verdomd hard buiten
ik ga zo in bed liggen en hersenloos tv kijken
Oud 15-01-2008, 23:33
STP
STP is offline
Citaat:
daarna had ik een date en dat was gezellig
die gekke fons ook!
Oud 16-01-2008, 07:17
ragdoll
ragdoll is offline
werk zzz maar dan eten met mn babes en morgen weet ik niet maar vrijdag WEG
Oud 16-01-2008, 08:16
Charlott
Charlott is offline
school zzz, maar gisteravond wel nog gezellig gechill'd
Oud 16-01-2008, 11:51
DeadNation
DeadNation is offline
Op t werk

Shows aan t regelen, een UK tour aan t "regelen"/bespreken met 1 van de coolste hc bands van Europa.

Ben best siked, dus t werk kan me gestolen worden.
Oud 16-01-2008, 13:13
hellebel
hellebel is offline
Citaat:
Shows aan t regelen, een UK tour aan t "regelen"/bespreken met 1 van de coolste hc bands van Europa.

Ben best siked, dus t werk kan me gestolen worden.
Da's gaaf!
Ik hang alleen maar de hobby Bob uit in mijn nieuwe huis. En net heb ik een CBGB's douchegordijn besteld.
Oud 16-01-2008, 13:30
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
daarna wat Burnout gespeeld.

Gisteren naar TBS geweest in de sneak en ik vond het een toffe film.
Daarna even met collega's (die ook massaal naar de film waren gegaan) wat gaan drinken in de buckshot. Toen ik naar huis wilde fietsen zat mijn trapper vast in de kettingkast en toen kon ik niet meer fietsen, maar gelukkig ging mijn vriendinnetje met me mee lopen.
Net naar de fietsenmaker geweest en hij doet het weer, straks UB en eindelijk mijn OV ophalen. En ik had een 7 op methodologie (en een 2 op statistiek, maar dat telt niet).
Oud 16-01-2008, 13:39
DeadNation
DeadNation is offline
Citaat:
Da's gaaf!
Ik hang alleen maar de hobby Bob uit in mijn nieuwe huis. En net heb ik een CBGB's douchegordijn besteld.
Oja gefeliciteerd nog met je nieuwe woonunit!
Oud 16-01-2008, 14:16
Broeder
Broeder is offline
Eigenlijk moet ik twee tentamens leren maar ik ben in de ban geraakt van een suf geografiespelletje : (
Oud 16-01-2008, 14:23
Verwijderd
Uitgeweest in Utrecht, Storm. Wat een slettentent. Maar was toch wel dope hehe.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2008, 14:28
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Citaat:
Da's gaaf!
Heb je piccies? En wat is CBGB? Carmen en ik zoeken ook nog een indrukwekkend douchegordijn.
Oud 16-01-2008, 14:35
DeadNation
DeadNation is offline
Wat is CBGB's? Damn.

Een van de belangrijkste/legendarische clubs in NYC. Bekend van punk en new wave enz. Tevens prijkt het logo op shirts van talloze marginalen die niet weten wat t uberhaupt is.
Oud 16-01-2008, 14:41
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Damn idd zeg, das wel heel wereldvreemd!

@DeadNation: welke band?
Oud 16-01-2008, 14:53
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Eigenlijk moet ik twee tentamens leren maar ik ben in de ban geraakt van een suf geografiespelletje : (
Oh shit, moest dat nou.

Nou ja, het kost me in ieder geval niet 50 cent per potje zoals bij die Photoplay-apparaten.
Oud 16-01-2008, 14:55
Broeder
Broeder is offline
Mijn fascinatie is alweer over. Toen het na drie keer eindelijk gelukt was level 12 te halen bleek dat het toen afgelopen was. Ik voel me verraden.
Oud 16-01-2008, 15:19
botulismf
botulismf is offline
Ik heb blijkbaar toch een aanzienlijke verstandelijke achterstand, ik kom niet voorbij level 10.
Oud 16-01-2008, 15:24
Verwijderd
ik baal want ben de hele middag vrij en ik wou 'm doorbrengen met mn nieuwe liefde maar hij kan niet.
verder wel chill met thee en tijdschriften
Met citaat reageren
Oud 16-01-2008, 15:32
Verwijderd
vanmorgen heb ik me eerst verslapen, daarna wat opgeruimd en schoongemaakt want daar had ik nog geen tijd voor gehad sinds m'n feestje, iehl. toen gelunched met een vriendin, schoenen naar een andere vriendin gebracht, een proefwerk naar m'n stageschool gebracht en nu ben ik aan het inpakken maar ik kom er niet echt uit. straks uit eten met m'n vader en z'n vriendin, en dan morgen naar schiphol en dan honderdduizend uur in het vliegtuig zitten
Met citaat reageren
Oud 16-01-2008, 15:44
vixen
vixen is offline
Vanochtend uitgeslapen tot niet zo heel laat en toen naar school gegaan en daar het sufste laatste college van het sufste vak ooit gehad. Toen bleek ook nog dat het helemaaal niet erg was dat ik mn essay niet had ingeleverd omdat ik het in principe niet hoef te maken om dat vak te halen. Haha.
Oud 16-01-2008, 17:12
Verwijderd
vandaag ging mijn wekker weer vroeg, kon echt niet uit bed komen en was bijna thuis gebleven maar ben met goede moed toch gegaan. hele saaie lessen gehad vandaag maar gelukkig was ik redelijk vroeg klaar en toen ben ik nog met vrienden gaan chillen en dat was wel gezelliggg. nou eh en nu ben ik thuis en zometeen ga ik burritos eten dit shit is zo lekkah en straks ga ik wat aan school doen en voor de rest tv hangen enzo.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2008, 19:14
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
hemeltjelief ik heb meer gebabbeld met schoolgenoten dan iets gedaan. nouja k ben herstellende van ziektes en onmheil en bovendien heeft iedereen een zenuwinzinking, zowel thuis als op het werk. en m'n pony gaat toch niet weg want omdat ik te eerlijk was en zei dat iedereen in mijn omgeving haar niet vertrouqwd wilden de mensen haar niet meer. nouja, dan maar verder zoeken.
Oud 16-01-2008, 19:42
Verwijderd
ik ging meelopen bij een stageplaats die me GE WEL DIG leek, maar ik ben nog nooit ergens geweest waar het zooooo kut was echt totaaaaaal niet mijn ding, dus daarna rechtstreeks naar school gegaan en geregeld dat ik bij een andere stageplaats kan solliciteren waar niet iedereen bijna dood is . nu ben ik een film aan het kijken en daarna ga ik slapen.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2008, 22:50
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik moest werken, maar ik was te laat want die ***trein reed niet, en toen moest ik via Den Haag en Gouda naar R'dam zien te komen. Gelukkig had ik m'n Mp3 ding bij me om de 3e serie van de Mighty Boosh af te kijken. <3
Verder was het weer eens abnormaal stil op m'n werk en ik voel(de) me doodziek dus ik zat steeds te twijfelen of ik eerder naar huis zou gaan, maar ik ben toch gebleven en nu voel ik me nog kutter. En m'n voeten zijn naar de tering door gigantische kloven enzo, dus nu strompel ik als een bejaarde.
Oud 17-01-2008, 00:18
Verwijderd
ik ben zo vaak op mn muil gegaan, kutschaatsen kut ijs kut alles au, maar natuurlijk ga ik volgende week weer
Met citaat reageren
Oud 17-01-2008, 08:01
Verwijderd
zit nu op school en heb gelukkig maar tot kwart voor 1 les yesssssss
wat ik daarna ga doen is nog een verassing
Met citaat reageren
Oud 17-01-2008, 08:06
Charlott
Charlott is offline
Citaat:
zit nu op school en heb gelukkig maar tot kwart voor 1 les yesssssss
wat ik daarna ga doen is nog een verassing
same here
Oud 17-01-2008, 08:08
STP
STP is offline
Citaat:
waar niet iedereen bijna dood is

Ik ben gisteren na m'n stage uit eten geweest met m'n beste vriend en dat was lompheid ten top. Die mensen hebben zich waarschijnlijk enórm lopen ergeren!

Daarna had ik voor 't eerst sinds tijden een officiele date, en het was vet tof!
Oud 17-01-2008, 08:48
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
shit, ik moest vanochtend om kwart voor 7 opstaan omdat mn vriend moest werken. normaal zou ik kunnen blijven liggen maar ik moest studeren.

alleen heb ik nog geen moer uitgevoerd. ik heb het nieuws gekeken, muziek gedownload, koffie gedronken, nu luister ik naar calvin harris en ik wil het niet uitzetten. maar het moet. dus nu ga ik mn essay afschrijven.

en afschrijven houdt in dat ik een A4tje heb en er nog 4 moet...
Oud 17-01-2008, 09:03
Verwijderd
ik had maar één uur les maar in plaats daarvan zijn we maar met zn allen koffie gaan drinken omdat er iemand jarig was.
nu luister ik ineens green lizard oh wat een herinneringen.
en straks sporten en daarna met m'n amerikaantje naar de stad.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2008, 10:15
Drez
Drez is offline
Ik had de gaafste droom sinds tijden waardoor ik nu weer te laat ga studeren. Essay afmaken en duizend dingen lezen. Maar ik ga vanavond ook door. Het wordt dus een kutdag .
Oud 17-01-2008, 10:28
Verwijderd
vandaag vlieg ik naar hong kong au revoiiir
Met citaat reageren
Oud 17-01-2008, 13:05
STP
STP is offline
goede vlucht maura, ik zal je missen, op 't forum, aan beide kanten van de bar en op feestjes! doe je ook webloggen daar?
Oud 17-01-2008, 15:57
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
ik ben zo vaak op mn muil gegaan, kutschaatsen kut ijs kut alles au, maar natuurlijk ga ik volgende week weer

hahaha, mijn moeder zit sinds vorige week op schaatsles, moest ze de eerste les bij de kleuters schaatsen
Oud 17-01-2008, 16:05
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Leuke signature, Ton.
Oud 17-01-2008, 16:13
Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Ik had de gaafste droom sinds tijden waardoor ik nu weer te laat ga studeren. Essay afmaken en duizend dingen lezen. Maar ik ga vanavond ook door. Het wordt dus een kutdag .
Dan hebben we samen een kutdag
Met citaat reageren
Oud 17-01-2008, 16:16
Verwijderd
Ja, het wordt toch maar weer tivoli vanavond.

En guitar hero <o/
Met citaat reageren
Oud 17-01-2008, 16:36
vixen
vixen is offline
Gave dag met een gezellige afspraak en veel thee en toen een suf tv programma en spss geinstalleerd zodat ik dat ook lekker thuis kan doen. Vanavond ga ik dat dus niet doen.
Oud 17-01-2008, 17:53
botulismf
botulismf is offline
Ik vond zojuist mijn exemplaar van Broken Social Scene - Broken Social Scene terug in een oude discman, was hem al een jaar kwijt.

Verder bedroeg mijn AH Bonus Voordeel €2,50 dus ik kan met een gerust hart slapen vanavond.
Oud 17-01-2008, 18:00
idontcare
idontcare is offline
ik heb gewerkt vandaag en nog teringveel last van die fucking verstandskies

gister shit geregeld voor afstuderen, daarna op bezoek bij een vriend in amsterdam. gratisss lekker gedronken en gegeten bij ristretto, zn oude werk. toen naar i am legend, was wel tof. oh en toen belde z'n jaloerse vriendinnetje helemaal kwaad 'jaaaa en waarom spreek je met michelle af huhuhuhu' hehe zeikwijf, vorig jaar hebben we anderhalve maand gedate ofzo
Oud 17-01-2008, 19:17
Drez
Drez is offline
Citaat:
Dan hebben we samen een kutdag
eigenlijk viel het best mee want essay ingeleverd en boek uit en straks wie is de mol kijken .
Oud 17-01-2008, 19:28
*oma*
*oma* is offline
Ik heb vandaag mijn eerste zangles gehad en ik mocht 'een nieuw begin' van Aladdin zingen, omdat ik had gezegd dat ik Disney liedjes leuk vond . Daarna naar een vriendinnetje, helpen huisje schilderen.
Oud 17-01-2008, 19:28
*oma*
*oma* is offline
Urm: nogmaals veel plezier!
Oud 17-01-2008, 20:04
llell
llell is offline
vandaag een moeilijk tentamen gekilled, en toen ik thuis kwam was er ook nog eens andijviestampot. Lang leve holland
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten