Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Laatste weekend van februari naar Milan met m'n basketballteam voor een mini-toernooitje. Op de vlucht na geheel bekostigd door the hosting university.
![]() Laatste weekend van maart naar Normandie met een groep vrienden (ouders van een vriend hebben daar een huis waar we in mogen).
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Wij hebben trouwens geboekt, gaan in 4 weken van Denver naar San Francisco rijden (San Francisco om de familie die daar woont, maar het gaat ons om de Rockies), vanaf 11 juli tot 9 augustus. Zou graag langer blijven, maar het geld is op... dat wordt dus minimaal volgend jaar ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Spijt heb ik er niet van. Het was de tweede keer Amerika en ik heb echt een hele hoop leuke hoogtepunten gezien. En ook vind ik dat Amerika niet met een ander werelddeel te vergelijken is. Zoveel cultuur is daar niet en ik heb het na een tijd allemaal wel gezien daar.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
in juni paar dagen naar Oostenrijk (familiebezoek)
in juli hopelijk een weekje naar frankrijk met vriendinnen en misschien in het najaar naar new york met mijn broer (geldissues)
|
Over twee weekjes 5 dagen New York
![]() Van april tot juni n curcao voor stage Eind van de zomer een paar weekjes Sienna voor Italiaanse lessen En hopelijk in de herfst richting Engeland Wat is het leven toch slecht ![]()
|
Verwijderd
|
het noorden van palawan moet heel mooi zijn en bohol ook. zelf ga ik naar palawan maar ben er dus nog niet geweest. waar ik ben geweest (manila en boracay) was enorm leuk, maar ik denk dat er mooiere plekken zijn. trouwens, hoe heb je dat ticket naar de filipijnen geboekt? ik probeerde vanmiddag via de site van cebu te boeken maar dat lukt niet
![]() OT: vandaag ticket naar bangkok en sydney geboekt, vertrek 2 september, de reis zal ongeveer zo gaan: thailand-filipijnen-thailand-laos-vietnam-cambodja-thailand-australie ![]() |
![]() |
|
Iig een weekendje Oslo (nog niet geboekt maar dat gaat wel door waarschijnlijk met pasen), waarschijnlijk een dagje Talinn en misschien naar IJsland, maar dat is alleen nog maar een vaag plan. Oh en een weekendje Nederland in mei, maar ik weet niet of dat als vakantie telt.
|
Na m'n eindexamens eerst een midweekje naar centerparcs met alle eindexamenklassen
![]() ![]() Daarna hele zomer keihard werken om vanaf semptember naar Portugal te gaan en daar rond te reizen en werken. ![]()
|