Advertentie | |
|
![]() |
|
Heb toch maar een beetje uitgeslapen, ik ben elke dag 7:10 opstaan gewoon niet gewend. Dus vandaag niet vroeg in de bieb. Ik ben aan het twijfelen of ik naar Amsterdam zal gaan, vanwege de voorspelde storm. Straks zit ik daar en is er weer gedoe met treinen. Ik denk dat ik wel ga, dan zie ik het wel. Er is geen weeralarm dus het zal allemaal wel meevallen. Als ik er om 12 uur ben, heb ik nog een hele middag om wat te doen.
![]() |
![]() |
|
Apart hoe sommige dingen je dag toch een beetje leuker kunnen maken. Ik fietste zo langs een basisschool, vraagt zo'n jochie ineens: Meisje, MEISJE, wil jij die bal even oppakken??' Echt zo lief. <3 Heb het maar gedaan, ik was toch al te laat.
![]() Jeej, voel me goed.
|
Wat is het toch heerlijk om naast mijn vriendje in mijn kleine eenpersoonsbed wakker te worden. <3
Nu koffie om wakker te blijven, fijne muziek aan, en typen aan mijn werkstuk! Ik wil verdorie vandaag dat laatste hoofdstuk voor het grootste gedeelte af hebben.
|
Verwijderd
|
redhair, echt dikke knuf (maar wel voorzichtig anders doet ie pijn). kan niets anders zeggen dan dat ik het echt klóte voor je vind. hopelijk gaat het wat beter de komende dagen. wat een eikels zijn N en zn vriendin, zo'n vriendin wil je toch ook helemaal niet?
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Knuffels voor Daantje, Redhair, Yana, lentekriebel, Nijn*, kroot en iedereen die er eentje nodig heeft.
Ontopic; Ik word een beetje moe van alle verslagen die ik steeds moet schrijven. M'n stage evaluatie is nu af, maar moet nog een spelverslag, verslag van begeleiding, verslag van gesprek. Vanavond ook weer vergadering en ik heb nergens zin in. Ben moe maar wil ook niet slapen. Heb steeds honger maar wil niet meer eten, en zeker geen dropjes. ![]() Zucht, ik wil even helemaal niks. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Echt, in al die tijd dat ik studeer heb ik nog nooit zo'n stom tentamen gehad.
![]() Ik wist niet goed wat ik moest verwachten, en wat ze er wél over gezegd had bleek gewoon niet waar te zijn ![]() Stom vak dus. Ik heb gebeld (ggz) en afgesproken dat ik binnen een maand laat weten wat ik met m'n klacht wil. Dat lucht wel op, want nu kan ik er tenminste even rustig over nadenken. Nu even bijkomen. En het stormt hier enorm, werd bijna van de weg geblazen net. En ik moet vanavond nog weg ![]() |
![]() |
||
Citaat:
OT: Ik hoor een piep in mijn oor als ik praat of als een ander praat en het maakt me echt gék.
|
![]() |
Om middernacht heb ik mijn resultaten eindelijk gekregen
![]() ( Zo de leerlingen pesten door dat er s'nachts op te zetten, terwijl je de volgende dag op school moet zijn om 8.45 ) ![]() En toen ik gekeken had, was ik zo blij... En mijn ouders sliepen al, dus was er niemand om mijn blijdschap mee te delen. ( Mijn broer die juist met zijn examens gedaan had niet meegeteld, want de enige opmerkingen die hij kon geven was ' je hebt geen 18' ) Ik was ZOO blij, maar als je niemand hebt om het direct mee te delen is dat toch maar stom ![]() ![]() ( ik heb 2 keer 17, 16, 2 keer 14 en 1 keer 12 ![]() ![]() Eigenlijk moet ik vandaag bellen voor een stageovereenkomst, maar eigenlijk moet dat niet eens binnen vrijdag;.. Niemand let daar toch niet op, dus ik denk dat ik dat gewoon volgende week maandag doormail naar mijn begeleider... Oké, ik haat bellen...maar ik heb dat toch meoten doen om mijn 2 stages in orde te brengen... Dus nu ga ik niet nog eens bellen voor een stom formulier... Vanavond mijn vriend voorstellen aan mijn vriendinnen ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als ik te weinig te doen, te ontdekken heb stomp ik af. Misschien moet ik een tweede studie gaan doen. Hoeveel tijd zou politicologie in beslag nemen hmm? Of filosofie ofofof. Ik weet best wat ik wil, alleen dàt bestaat dan weer niet. Eerst maar mijn boek uitlezen, er liggen nog genoeg leuke dingen op me te wachten.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Net met mijn moeder de stad in geweest en ik heb een nieuw vest gekocht <3.
Voor de rest... Vanochtend weer niet naar dat activiteitengedoe geweest. Echt... Grrr, maar ik ben steeds zo moe en kan mijn bed niet uitkomen... Over een uurtje heb ik een gesprek bij Altrecht met mijn ouders erbij. Ik ben benieuwd... Het is heel lang geleden dat we samen zo'n gesprek hebben gehad. Vaak waren ze wel bij crisisgesprekken enzo, maar voor de rest niet. Na anderhalf jaar oudergesprekken hadden mijn ouders (vooral mijn vader) er helemaal genoeg van. Nouja, ik ben benieuwd dus. Oja, en dan nog iets. Voor het UWV had ik van mijn oude school een verklaring nodig over het aantal uren dat ik in een bepaald jaar had gevolgd. Stuurt die kwast mij een brief: bij deze verklaar ik dat lentekriebel in die en die periode de lessen met uitstekende resultaten heeft gevolgd. Nee, daar heb ik wat aan! Ik wil het aantal uren weten en bij het UWV weten ze ook dat ik een half jaar niet op school ben geweest vanwege een opname ![]() Nouja, het zal wel goedkomen ofzo... Laatst gewijzigd op 10-03-2011 om 13:53. |
![]() |
|
Verwijderd
|
whooot, ik heb een 8.1
![]() ![]() maar goed, dan denk ik ook direct, oh als ik een 8.1 kan halen, kan ik ook een 9 halen..baal wel een beetje, want met 2 vragen meer goed had ik wel gewoon die 9 op mn eindlijst gehad. ben vanmiddag direct al begonnen met mn nieuwe vak ![]() ![]() |
![]() |
|
Ojee ojee vanavond optreden met theater. En nu beginnen mijn handen zweterig te worden en mijn hart wel te bonken en mijn hoofd te tollen. Waarom leek het me ook alweer zo'n goed plan om op theater te gaan?
![]() ![]() NOU EN. Dan word ik maar rood. Ik ga superheelveel plezier hebben en en proberen me niet (al te) druk te maken om hoe ik over kom. Ophouden met die faalangst. En als het fout gaat, is het niet erg. *herhaalt dat 250000 keer als mantra* Want fouten maken is niet erg.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() @ Daantje: gecondoleerd. @ Nijn*: wat een leuk commentaar! ![]() OT: Zo, ik heb alles terug. En m'n leesdossier is af. Moe nu. En blij. Vooral moe. Ik heb geen tijd om na te denken over studies/studeren whatever! Ik leef nu, niet straks. Maar als ik straks ook nog wil leven mag ik wel eens wat beslissen. Ik heb wel een meeloopdag farmacie binnenkort maar toch. Zucht. Om eerlijk te zijn vind ik het wel leuk zo. Van alles wat leren. Meer mag ook. Ik wil het allemaal. Maar ik wil niet zo'n vage studie. ![]() |
![]() |
|
ARGHH. ONSUBTIELE ZAK STRONT! Mijn leraar Scheikunde: "ja, hoe is het nu? Ga je dit jaar wel halen?" Bedankt voor de deuk in m'n zelfvertrouwen, bedankt voor de deuk in het vertrouwen in dit jaar. Nu blijf ik continu denken, is er iemand die tegen hem gezegt heeft dat ik het niet ga halen? Verdomme, ik kan dit profiel helemaal niet! Argh.
![]() Ik heb ook helemaal geen energie over om te studeren, als ik thuis kom van school ben ik bekaf. Heb ik het wel gehad. En dan móet ik nog zoveel. Ik red het gewoon allemaal niet. Hoe kan ik nu blokken voor 3!! profielvakken die gewoon verekte klote moeilijk zijn? Kutkutkut. Ik had hier gewoon nooit aan moeten beginnen..
|
@ Vogelvrij: m'n schrijftentamen heb ik vorige week al gehad en m'n docente had het vandaag al nagekeken maar ze wilde niets zeggen.. pfft
![]() OT: Oké, gelukkig had ik mezelf er al op voorbereid dat dit tentamen het moeilijkste van allemaal zou worden, ik wist het van te voren, maar dat het zó kut zou gaan, dat had ik niet verwacht.. ![]() ![]()
|
Pff, nu ben ik toch weer veel te laat begonnen met alles doorlezen. Het gaat me waarschijnlijk maar twee keer lukken, het alles doorlezen... Mja, we zien morgenw el, ik had iig alles gemaakt. Maar ik voel me toch wel een klein beetje stom. Mn tattoo is alweer een klein stukje verder en het begint echt mooi te worden <3 mja misschien geen goed idee om dat de dag voor mn tentamen te doen... Achja, de vorige keer is het zo ook gelukt, dus we gaan ervan uit dat het nu ook zo gaat
![]()
|
Ik kan het ong steeds niet geloven. Maar ik krijg gewoon een kamer en die zit gewoon op een halve minuut lopen van m'n studentenvereniging, midden in de stad
![]() ![]()
|
^ super Gothic! gefeliciteerd.
![]() En zet oo em ef gee, morgen betoog. :\ Ik hou heelmaal niet van betogen. Niet als ze mondeling zijn. hahahaha. ![]()
|
Verwijderd
|
Volgens mij heb ik ooit een keer in dit topic gepost.
Edit: Juh, http://forum.scholieren.com/showthre...1#post22910711 . |
![]() |
||
Citaat:
|
Gothic, Ave en Maaike: gefeliciteerd
![]() Duivelaartje: wanneer heb je tentamen? Ik heb vandaag echt weinig gedaan. Maar ik voelde me vandaag echt niet goed en ik had geen zin om te leren. Ik heb alle stof gehad, ik heb het oefententamen gemaakt, ik denk dat ik alles begrijp en onthouden heb. Straks nog even alles doorkijken denk ik, maar dat kan ook morgenochtend nog. Als ik het niet haal, ben ik wel boos op mezelf omdat ik vandaag zo weinig heb gedaan. Maarach, ik kan wel de hele dag lopen stressen maar dat schiet niet op. En ik heb echt het idee dat ik de meeste dingen weet. Ik ben echt nog nooit zo rustig geweest de dag voor een tentamen. Zul je net zien dat ik het nu wel verpest. Ik werd van de week ineens midden in de nacht wakker. Ik hoorde achter ons huis een mannenstem "Politie!" roepen, zoals je het ook in van die series hoort, en ik werd daar wakker van. Met mijn ogen wijd open liggen staren en luisteren, maar ik hoorde niks. Ik had die hele schreeuw gedroomd, maar het leek echt net echt. Vond ik wel grappig. Niet vergeten: batterijen in mijn GRM!
|
Dankjulliewel voor alle condoleances, echt lief
![]() ![]() Vandaag naar school geweest voor de laatste terugkomactiviteit omdat ik toch nog graag even wilde kijken en luisteren naar de presentaties van mijn klasgenootjes ondanks dat ik eigenlijk niet meer hoefde te gaan. Was wel gezellig. En veel lieve docenten die naar me toe kwamen met tips. De tamtam op school is wel rondgegaan dat ik gestopt ben met mijn stageplaats maar gelukkig niet met verder negatieve opmerkingen over mij dat is wel heel fijn ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Maar he, als je het idee hebt dat je alles hebt onthouden en alles begrijpt komt het morgen wel goed hoor. Ik was woensdagochtend ook heel rustig en terwijl anderen in de trein en bus nog driftig de boel zaten door te lezen zat ik nog even wat dingen in m'n hoofd te herhalen en ging het tentamen uiteindelijk best goed. Dus niet bang zijn. Als je het kent komt het morgen gewoon goed. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ooh ik ben het zat dat N. in mijn hoofd blijft. Waarom ben ik niet boos op hem? Waarom wil ik nog steeds gewoon een keer met hem praten? Hij is gek.
Zondagochtend stond hij hier voor de deur. Hij belde eerst O. die hier was, degene waar hij verblijft, om te vragen of hij wist waar zijn vriendin was. Daarna kwam hij hier om te kijken ofzo. Maar de bel ging in ieder geval en ik wist dat hij het was, of zijn vriendin. Ik liep eerst dapper naar beneden maar toen ik hem ook daadwerkelijk voor de deur zag staan ben ik de trap weer opgevlucht en heb O. naar beneden gestuurd. We zaten bij een huisgenoot, ik ben toen even naar mijn kamer gegaan. Ik hoorde N. gewoon naar boven lopen, naar mijn huisgenoot en toen weer weggaan. Ik baalde er zo van dat ik niet gewoon open had gedaan. Hoefde niet eens een confrontatie aan te gaan, maar wilde gewoon kijken of hij iets tegen me zou zeggen, al was het maar hallo, en hoe hij zou kijken, hoe anders zijn blik zou zijn als een maand geleden, toen we nog bezig waren met onze fout. Wat een lef ook, om gewoon hier aan de deur te komen. Zou hij bang zijn geweest dat ik open zou doen? Of zou hij dat gewild hebben? Waarschijnlijk dacht hij daar helemaal niet aan. Ik ken hem niet, ik heb vroeger met hem gespeeld en ga al jaren met hem om maar ik ken hem totaal niet. Ik kom die gast nog vaak genoeg tegen en wil gewoon de eerste ontmoeting achter de rug hebben. De laatste keer dat ik hem sprak was toen hij me aan de telefoon zo'n klap gaf omdat zijn vriendin erbij zat en hij toen nog ontkende dat er iets gebeurd was. Die koudheid, gadverdamme. Ik ben het allemaal zo zat. Ben bang dat het met zijn vriendin nog niet afgelopen is, dat ze me nog meer wil aandoen. Want ja, ze heeft me in elkaar getrapt, maar niet ernstig. De builen en bloeduitstortingen verdwijnen weer, over een week zal ik waarschijnlijk geen pijn meer hebben als ik loop. Maar zij is gek en ze wil meer. Aargh wat een zooi allemaal, waar ben ik toen aan begonnen zeg?
|
Studenten OV-mischbruick ftw. XD Vanochtend om 10 voor 9 in de trein naar Nijmegen gestapt, daar even gauw een koekje gehaald bij de AH to go, vervolgens door naar Deventer en daar een meeting in de trein, mee naar Den Haag. Op Deventer moest ik 25 minuten wachten in de kou en toen in de trein gestapt bij Rob.
![]() Over metal zitten praten en rare treinreizen, vervolgens op Den Haag wat te eten gehaald, toen ben ik alleen verder gegaan, terug naar Venlo. Vlak voor Delft in een andere coupé in die coupétrein gaan zitten en toen raakte ik met iemand aan de praat over vertragingen in treinen, rare conducteurs en mensen die rare dingen doen in de trein, echt geweldig was dat. Vervolgens op station Eindhoven uitgestapt, om te wachten op een oud-klasgenoot van mij, die ik nog ken uit de brugklas. Nouja, een uur zitten wachten en ik helemaal gelukkig door allemaal mooie herinneringen die voorbij kwamen in mijn gedachten en alle gehaaste en gestresste mensjes op station Eindhoven, die de bussen naar Weert aan het zoeken waren, of hun trein moesten vinden (want de bovenleiding tussen Eindhoven en Weert was kapot). Dat voelde echt zo geweldig he. En echt iedereen dacht dat ik daar helemaal alleen zat te wachten op de trein naar Roermond en Maastricht en heel veel mensen zeiden mij ook dat die niet reed en nouja, ik vond dat echt grappig, aangezien ik juist naar allemaal mensjes zat te kijken die de bussen aan het zoeken waren. Achja, het was echt leuk. ^^ Stukken beter dan maar wat doelloos spelletjes zitten te spelen. In de carnavalsvakantie weer, kijken wie er zin hebben om mee te gaan. ![]() En toen tussen Venlo en Tegelen, laatste trein die ik moest hebben, een tas met 25 lege DVD's gevonden en een verpakking van een 2 GB USB-stick. Nouja, die verpakking was leeg, kwam ik thuis achter, mja, de DVD's waren van niemand in de trein, dus toen besloot ik ze maar mee te nemen. ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Een poosje later stonden wij met z'n allen beneden in de aula, komt de lerares daar aan en vraagt aan mij of ik nu boos ben. Ik heb gezegd dat ik niet boos was ofzo, maar dat ik altijd het gevoel heb als ik iets fout doe dat ik dan dom/stom/slecht ben. Begin ik nog half te huilen ook. ![]() ![]() Het is trouwens wel een ontzettend warrig verhaal geworden. Maar ja, ik moest even m'n hart luchten. |
![]() |
|
Net weer thuis, in totaal 7uur gestudeerd in de bieb. Het schiet alleen voor geen meter op, maar het is ook vet moeilijk. Ik zal ook ooit eens een makkelijk onderwerp voor een essay kiezen. Maarja, het is m'n laatste essay ooit, daarna alleen nog scriptie, hoewel dat natuurlijk ook wel een soort essay is.
Morgen eerst naar de tandarts en daarna denk ik maar weer naar de UB. En ik snap haar niet, dan hebben we een vergadering en verdelen we de taken, krijg ik nu allemaal bijlages toegemaild met flyers etc. die ik zou maken... ![]() En eigenlijk vind ik haar schrijfstijl niks, maar ik kan ze toch ook niet helemaal gaan afkraken. Ik wou dat ik nooit in die commissie gegaan was, ik voel me ook niet zo betrokken bij het koor, ik ben de helft van de week niet in Zwolle. Nouja, nog maar even aankijken, waarschijnlijk hou ik er in september toch mee op. |
![]() |
|
![]() |
Het is zo eindeloos. Vandaag werd bijna een dag waarvan ik grandioos zou afvallen (en dat mag inmiddels ook écht wel weer eens! (ja, dat vínd ik, maar ja, ook objectief
![]() ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 | |
Verhalen & Gedichten |