Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
het feit dat hij meer verdienen belangrijker vind dan bij jou zijn (zeker na zo'n lange relatie) zou toch een belletje moeten doen rinkelen bij jou. En dit is nog maar 1 punt waarom ik me afvraag waarom je hem in godsnaam nog steeds een kans geeft. Het is zo overduidelijk 1 richtingsverkeer. Op het moment dat jij met hem wilt praten over de relatie en je twijfels aangeeft wil hij liever met zn vrienden bier drinken, hij doet niet eens alsof hij nog moeite wil doen voor jullie relatie. ![]()
|
Verwijderd
|
Vanmiddag lekker geluierd, samen op de bank dvdtje aangezet, heerlijk zo'n extra middagje samen. Dit weekend wordt ook top! Morgen werken en wss stappen met mn beste dinnetje, zaterdag lekker boodschapjes doen, koken, bank hangen en misschien de stad in en zondag uitslaaaaapen <33 Kijk er al naar uit
|
![]() |
|
Vanmiddag 2 uur staan kletsen met mijn huisgenoot en een vriendin van hem, en toen besloten dat we te weinig deden met onze gang en toen zijn we samen gaan eten
![]() Verder voel ik me wel prima vandaag. Alleen ik ga toch ehct mezelf kwellen door naar thuisthuis te gaan en op mn vriendje te wachten tot minstens 4 uur. Maargoed. Eigen keus en ik ga nu niet meer terug.
||
Even tussendoor trouwens voor al die uitgebreide dramaverhalen:
Citaat:
|||
Citaat:
Dat heb ik ook ruim een half jaar vol gehouden en toen was ik er zo zat van dat ik het heb afgekapt. Uiteindelijk heb je namelijk helemaal niets. Hij laat je vallen op het moment dat hij een nieuw meisje heeft en wat jullie nu hebben is niet eens een echte relatie. Even door de zure appel heen bijten, en daarna weer gelukkig zijn met iemand anders. Iets wat wel toekomst heeft ![]() Citaat:
Ik heb het al eerder gezegd: dumpen die gozer ![]()
|
Verwijderd
|
Oh 't lijkt net alsof we elkaar eeuwen niet hebben gezien als hij hier in zn tussenuur langskomt terwijl we elkaar drie dagen niet hebben gezien. We kunnen dan amper een zin afmaken door de kusjes en kunnen echt totaal niet van elkaar afblijven (nog meer dan normaal)
En morgen ga ik bij hem slapen =D |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is alleen zo moeilijk allemaal. Goed ik had hem dus gebeld, hij belde mij een uur later terug om te kijken of ik wel ok was en dat hij me niet zo wou laten gaan slapen. Nog een tijd gekletst, veel tranen aan mijn kant maar ik heb wel volgehouden dat ik wil dat hij die keuze maakt. Ik ga niet voor hem beslissen, en ik loop ook niet zo weg en maak ook niet op die manier de beslissing voor hem... het balletje ligt in zijn park nu. Ik heb geprobeerd zo duidelijk mogelijk aan hem te vertellen, op een zo minst mogelijke botte manier hoe ik me hieronder voel en dat ik vind dat hij mij gewoon rot behandeld. Maar ik probeer ook tegelijkertijd zijn waarde een beetje in tact te laten want het gaat met hem ook al een tijd niet helemaal lekker. Maar bah, het is gewoon zo moeilijk allemaal... hij wil altijd direct wegrennen als hij keuzes moet maken en ik neem het wel als een goed teken dat hij dat nu niet meteen doet. Hij was trouwens helemaal overdonderd en had dit echt niet verwacht... het ging nl naar zijn denken vrij goed, hij had me net een paar lieve smsjes gestuurd en gevraagd of ik naar hem toe kwam volgende week. (Op zijn kosten) En ja ik voelde me er alleen maar slechter onder en toen kwam het er allemaal ineens uit.... BWUH! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dankjulliewel trouwens voor de reacties. Ik probeer zo weinig mogelijk met mijn vriendengroep hier over te praten (iomdat het ook zijn vrienden zijn) en dat is zo lullig.... dus ik spui mijn gal vooral op dit forum eigenlijk... maar jullie reacties zitten allemaal op 1 lijn met dingen die bv mijn beste vriendin en moeder ook zeggen... er is eigenlijk niemand die nog iets positiefs ziet... dat is best wel hard eigenlijk.
![]() Net weer aan de telefoon, ik heb officieel een pauze ingelast en nuja hij gaat nadenken en we zien wel. Ik voel me een beetje opgelucht... de brok in mijn keel is bijna weg. Voor de rest voel ik me gewoon heel raar, en heel alleen... Laatst gewijzigd op 07-03-2008 om 01:24. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Met mij gaat het redelijk. Ik ben blij dat ik het nu echt duidelijk heb, dat ik niet meer met hem verder wil. Vorige keer was het ook uit, en toen vroeg ik me steeds af waarom en had ik geen problemen om naar hem terug te gaan. Maar nu heb ik die redenen zoo duidelijk in mijn hoofd, heel apart. Dat maakt het dealen ermee wel een stuk makkelijker. Al heb ik nog steeds mijn verdrietige momentjes. Ik snap daarom sommige forumers ook niet (bv ST*R en Gothic, no offense) die zich in de armen van mannen blijven storten. Laat mij eerst maar een moment van rust hebben. Even zonder man en lekker met mezelf ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ot: ik weet het ff allemaal niet, hij was wel lief gister. Ik vroeg of hij liever een nieuwe liefde zou hebben of liever deze situatie zou houden, en hij wou voorlopig liever dit. Da's best lief. Maar ja.. we weten beiden dat dit nooit goed kan aflopen..
|
Woehoe, gisteravond/nacht was grotendeels helemaal leuk
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik werd vanmorgen wel wakker met een leeg en alleen gevoel maar ik voel me echt zo opgelucht en zo blij... Het was gewoon echt niet goed voor me. Toen wij vorig jaar een periode uit elkaar waren heb ik echt geleerd blij te zijn met mezelf en mijn eigen dingen te doen, en dat heb ik wel vast gehouden... ik ga dus nu ook lekker verder. Ik heb steun van een paar goede vrienden (en jullie ![]() Ik voel me wonderbaarlijk goed vandaag. ![]() Voor de rest hou ik gewoon niet van alleen zijn, en dat is ook voor mij nu ook de reden dat het nu uit is... ik wil niet langer alleen zijn. ![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Maar schrap die vier mannen maar hoor, volgens mij waren het er al vijf, als ik jullie clubblad mag geloven ![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() Haha, ik ging vanmiddag klussen voor school met een lieve jongen en toen gingen we met elkaar flirten en elkaar half insmeren met behanglijm enzo ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Gisteravond was tof, trouwens ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Mijn relationele leven heeft een tijdje op een laag pitje gestaan maar ik heb het vermoeden dat als ik een beetje m'n best ga doen volgende week woensdag en donderdag dat daar dan op niet al te lange termijn wel eens verandering in kan komen.
![]()
|
Een update hier. Dat mag vast wel na 4 weken
![]() Het gaat geweldig. De afgelopen week heb ik fulltime bij hem gezeten omdat mijn stage veel te ver van het huis van m'n moeder af is. Vanaf komende maandag woon ik weer in Utrecht (in een kamer voor 3 maanden) dus dan 'hoeft' dat niet meer, maar het was erg fijn. Vorige week hebben we allemaal leuke dingen gedaan samen; Cirque du soleil, uit eten in het restuarant waar zijn beste vriend kok is en familieweekend bij zijn ouders in Frankrijk. ![]() Het voelt alsof het al veel langer is dan 4 weken. Wel logisch natuurlijk omdat we elkaar al zo lang en goed kennen. Maar daardoor hebben we wel het verliefd zijn van een prille relatie, maar tegelijkertijd ook de rust en het vertrouwen van een lange(re) relatie. Ideaal dus ![]()
|
Verwijderd
|
@ Snoopy:
Joh, wat heerlijk voor je echt ![]() Ontopic: Oooohwww.. nachtje efteling hotel en het was ZO heerlijk. Wat kunnen we elkaar toch goed vermaken. We lachen, praten etc. van alles.. Genoten van de kamer, van het bubbelbad, van elkaar, van een film, van het slapen en wakker worden, het eten.. alles.. en daarna nog heerlijk gewandeld door de duinen, lekker even door het zand gehold, elkaar constant uitgedaagd tot rare dingen en wedstrijdjes denneappels gooien gedaan ![]() Haaa.. en we waren naar Herman Finkers.. volgend weekend komt mijn beste vriendinnetje en gaan we een dagje naar Antwerpen met z'n drietjes.. eind april Ardennen.. eind maart is hij jarig en heb ik nog leuke plannetjes voor die dag.. van de zomer ws naar Rock Werchter.. etc. etc. We doen ZOveel leuke dingen, ha.. liefde en leven is leuk!! |
![]() |
|
Ik hoop echt dat ie het doet, al zei ie: ik zie nog wel even.
Het voelt gewoon fijn 's morgens. En morgen voor het eerst sinds lang weer paardrijden ![]() Nog geen mail weer terug, al wil ik dat stiekem wel graag.. en verder is er weinig veranderd sinds mn laatste posts. Heb gewoon een baggerdag ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
@Snoopy: Fijn dat het zo gelopen is! Ik wilde je eigenlijk al een hele tijd pm'en om te vragen hoe t ging, maar het kwam er maar niet van. Tof dat het zo goed gaat en dat je nu weer lekker in je vel zit. Keep up the good work!
ot: Shit, ik begin steeds meer kriebels te krijgen als ik aan dinsdag denk. Dan zie ik hem weer. Tis raar, wantja, ik denk dat ik weer verliefd begin te worden en dat ben ik in lange tijd niet meer geweest. Tenminst,e niet op deze manier. Maar ik vind het wel leuk ![]() denk ik. En verder was de reactie van mam echt heel lief. Ze was er echt mee bezig dat ik het foonnummer van die jongen zomaar had gekregen. Ik kan het niet uitleggen, maar ze was heel emotioneel en het was overduidelijk. Echt heel lief en zorgzaam... Nouja, eignelijk gewoon heel mama-achtig. Laatst gewijzigd op 07-03-2008 om 22:41. |
![]() |
|
Haha, ik ben ook eens uitgeweest. En ik moet toch even melden dat ik blij ben met mezelf en zo'n lol kan hebben in mijn eentje (of eigenlijk waren we met zijn tweeën). Gekke danspasjes, samen de salsa of merengue dansen, lekker swingen. Ik heb echt de hele avond op mijn voeten gestaan
![]() ![]() ![]()
|
straks op een paard klimmen, terwijl hij nog in mijn bed ligt te slapen.
Ach ja, wat wil je als je pas om half 7 en aangeschoten uit de stad komt. Maar ja, is verder mijn zaak niet. Ik ga vanavond denk ik ook wel uit, en dan kan ik ook zo lang blijven als ik wil, dus ach. Maar ja, nog geen mail gekregen, denk dat ie weer terug is van wintersport. Hoop dat ie komt morgen ^^ Lijkt me wel gezellig. Nou ja, nog steeds weinig veranderd, en ik voel me raar.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied? #82 Rob | 0 | 04-03-2008 16:36 |