Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-03-2008, 14:21
STP
STP is offline
Citaat:
hm, da's inderdaad een andere situatie...

*knuf*
sweet!

dankje!
Oud 06-03-2008, 14:23
Verwijderd
ok.. damn chick, die kerel heeft je al een flinke reis laten maken.
Ik ben niet zo heel goed in raad geven, maar als ik krijg hier het gevoel bij dat hij je maar als vanzelfsprekend beschouwd. En die vriend van je heeft helemaal gelijk; je bent goed zoals je bent en al helemaal niet vanzelfsprekend.

Vraag jezelf eens af..zelf als je vriend jou in zn plannen voor komende maanden betrekt, heb je daar dan vrede mee? Zijn drank en drugsgebruik zit je ook onzettend dwars. Als hij daar echt aan verslaafd is, geeft hij alles op om het te krijgen. Ook jou. Zie jij de moeite dan nog om verder energie in hem te steken?

Erg moeilijke situatie, maar ik wil je graag een raad geven; Je bent de moeite waard! En als hij die moeite niet wil doen..is hij jou niet waard!
Met citaat reageren
Oud 06-03-2008, 14:24
Verwijderd
Citaat:
ok.. damn chick, die kerel heeft je al een flinke reis laten maken.
Ik ben niet zo heel goed in raad geven, maar als ik krijg hier het gevoel bij dat hij je maar als vanzelfsprekend beschouwd. En die vriend van je heeft helemaal gelijk; je bent goed zoals je bent en al helemaal niet vanzelfsprekend.

Vraag jezelf eens af..zelf als je vriend jou in zn plannen voor komende maanden betrekt, heb je daar dan vrede mee? Zijn drank en drugsgebruik zit je ook onzettend dwars. Als hij daar echt aan verslaafd is, geeft hij alles op om het te krijgen. Ook jou. Zie jij de moeite dan nog om verder energie in hem te steken?

Erg moeilijke situatie, maar ik wil je graag een raad geven; Je bent de moeite waard! En als jij die moeite niet wil doen..is hij jou niet waard!
QFT
Met citaat reageren
Oud 06-03-2008, 14:26
Verwijderd
Oja.. en ultimatum klinkt niet slecht, maar persoonlijk vind ik dat hij al te ver is gegaan om nog een ultimatum te krijgen.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2008, 15:13
Dott
Dott is offline
Citaat:
Oja.. en ultimatum klinkt niet slecht, maar persoonlijk vind ik dat hij al te ver is gegaan om nog een ultimatum te krijgen.
mee eens
Oud 06-03-2008, 15:41
Verwijderd
Hmm, ik denk even weer wat minder na en ga morgen (en hopelijk ook vanavond ) even genieten van mijn mooie niet-vriendje. Want dat is hij zeer zeker, oi, erg erg plezierig om naar te kijken.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2008, 15:43
Luna
Luna is offline
Citaat:

Ik heb hem dus voor de keus gesteld... hij gaat zich een beetje als een volwassen man gedragen, mij fatsoenlijk behandelen en in elk geval tentatieve plannen voor de toekomst maken, MET mij erin.
denk je dat hij van de een op de andere dag kan veranderen in een volwassen persoon?

het feit dat hij meer verdienen belangrijker vind dan bij jou zijn (zeker na zo'n lange relatie) zou toch een belletje moeten doen rinkelen bij jou. En dit is nog maar 1 punt waarom ik me afvraag waarom je hem in godsnaam nog steeds een kans geeft. Het is zo overduidelijk 1 richtingsverkeer. Op het moment dat jij met hem wilt praten over de relatie en je twijfels aangeeft wil hij liever met zn vrienden bier drinken, hij doet niet eens alsof hij nog moeite wil doen voor jullie relatie.
Oud 06-03-2008, 16:28
Qimm
Qimm is offline
Hij is er voor me, en dat is fijn om te weten.
Oud 06-03-2008, 16:44
Verwijderd
Morgen!
Met citaat reageren
Oud 06-03-2008, 16:46
Dott
Dott is offline
ik heb een dipje, maar het is me niet helemaal duidelijk waarom
Oud 06-03-2008, 16:52
metallica
metallica is offline
*knuft Dott*
Oud 06-03-2008, 18:01
Neko*
Neko* is offline
Hij baalt dat hij niet langs kan komen om mij een knuffel te geven. Nu gaan we morgen chocoladecake bakken en opeten. Morgen dus nog ff slagroom halen en dan lekker smullen.
Oud 06-03-2008, 18:12
Verwijderd
Vanmiddag lekker geluierd, samen op de bank dvdtje aangezet, heerlijk zo'n extra middagje samen. Dit weekend wordt ook top! Morgen werken en wss stappen met mn beste dinnetje, zaterdag lekker boodschapjes doen, koken, bank hangen en misschien de stad in en zondag uitslaaaaapen <33 Kijk er al naar uit
Met citaat reageren
Oud 06-03-2008, 19:13
luchtballon
luchtballon is offline
Vanmiddag 2 uur staan kletsen met mijn huisgenoot en een vriendin van hem, en toen besloten dat we te weinig deden met onze gang en toen zijn we samen gaan eten

Verder voel ik me wel prima vandaag. Alleen ik ga toch ehct mezelf kwellen door naar thuisthuis te gaan en op mn vriendje te wachten tot minstens 4 uur. Maargoed. Eigen keus en ik ga nu niet meer terug.
Oud 06-03-2008, 19:25
Armoed
Armoed is offline
Even tussendoor trouwens voor al die uitgebreide dramaverhalen:

Citaat:
Vrouwen praten elkaar de put in
Samen piekeren en klagen vergroot het risico op angsten en depressies

Vriendinnen praten vaker met elkaar over problemen. Voor het eerst zijn er biologische aanwijzingen dat dit juist meer stress oplevert.

Rotterdam, 5 maart. Als vriendinnen met elkaar over hun persoonlijke problemen praten, stijgt daardoor het gehalte van het stresshormoon cortisol in hun speeksel, vooral als de vrouwen lang blijven stilstaan bij hun negatieve gevoelens. Dat hebben psychologen van de University of Missouri-Columbia aangetoond (Hormones and Behavior, maart 2008).

Daarmee hebben ze voor het eerst biologische aanwijzingen gevonden voor een verschijnsel dat veel vrouwen zullen herkennen: dat vriendinnen elkaar niet alleen kunnen steunen bij problemen, maar elkaar ook met de beste bedoelingen verder de put in kunnen praten. Vrouwen doen dat door uitvoerig over hun problemen te praten, dat ook bij elkaar aan te moedigen, details telkens weer in nieuwe woorden te vatten, veel te speculeren over hoe het precies zit en vooral ook veel aandacht te besteden aan hoe slecht ze zich voelen. Psychologen noemen dat co-rumination, ‘samen piekeren’. Zes jaar geleden dook het voor het eerst in de wetenschappelijke literatuur op. Meisjes en jonge vrouwen doen het vaker dan jongens en mannen. Het duidt op een hechte vriendschap, maar naarmate vrouwen vaker samen piekeren lopen ze meer kans op depressie en angsten.

Voor het nieuwe onderzoek werden 24 vrouwen met hun beste vriendin uitgenodigd; de 48 vrouwen waren gemiddeld twintig jaar oud. De helft van de vriendinnenstellen werd gevraagd over de problemen van een van hen of beiden te praten zoals ze normaal ook zouden doen. De andere helft, de controlegroep, moest samen een nieuw recreatiecentrum ontwerpen. Bij de vrouwen in de probleemgroep die (volgens de psychologen) zaten te co-rumineren, stegen de cortisol-niveaus in het speeksel binnen een kwartier, vooral als ze over negatieve gevoelens praatten. Bij de controlegroep was dit niet het geval.

Het is niet helemaal duidelijk, schrijven de psychologen, wat dit allemaal betekent voor vrouwenvriendschappen waarin veel ‘samen gepiekerd’ wordt. Want aan de andere kant blijkt uit onderzoek dat de vriendschap er hechter door wordt.
bron
Oud 06-03-2008, 21:24
Velma
Velma is offline
Ja dat samenwonen gaat wel
Oud 06-03-2008, 21:26
Nienna*
Nienna* is offline
@ Armoed: Dat heb ik ook gelezen, maar af en toe je hart luchten, je frustraties uiten, is iets anders dan elkaar de put in praten. Vond persoonlijk het artikel erg ongenuanceerd.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2008, 21:48
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Als je nu misschien denkt dat ik nog verliefd op hem ben of opnieuwe een relatie met hem wil dan is het antwoord nee, maar het is gewoon dat het nu zo fijn is en dat wil ik niet kwijt.
*herkenning*
Dat heb ik ook ruim een half jaar vol gehouden en toen was ik er zo zat van dat ik het heb afgekapt. Uiteindelijk heb je namelijk helemaal niets. Hij laat je vallen op het moment dat hij een nieuw meisje heeft en wat jullie nu hebben is niet eens een echte relatie. Even door de zure appel heen bijten, en daarna weer gelukkig zijn met iemand anders. Iets wat wel toekomst heeft
Citaat:
denk je dat hij van de een op de andere dag kan veranderen in een volwassen persoon?

het feit dat hij meer verdienen belangrijker vind dan bij jou zijn (zeker na zo'n lange relatie) zou toch een belletje moeten doen rinkelen bij jou. En dit is nog maar 1 punt waarom ik me afvraag waarom je hem in godsnaam nog steeds een kans geeft. Het is zo overduidelijk 1 richtingsverkeer. Op het moment dat jij met hem wilt praten over de relatie en je twijfels aangeeft wil hij liever met zn vrienden bier drinken, hij doet niet eens alsof hij nog moeite wil doen voor jullie relatie.
Helemaal mee eens!
Ik heb het al eerder gezegd: dumpen die gozer
Oud 06-03-2008, 21:50
Verwijderd
Oh 't lijkt net alsof we elkaar eeuwen niet hebben gezien als hij hier in zn tussenuur langskomt terwijl we elkaar drie dagen niet hebben gezien. We kunnen dan amper een zin afmaken door de kusjes en kunnen echt totaal niet van elkaar afblijven (nog meer dan normaal)

En morgen ga ik bij hem slapen =D
Met citaat reageren
Oud 06-03-2008, 21:55
Menahem
Menahem is offline
Citaat:
Even tussendoor trouwens voor al die uitgebreide dramaverhalen:

bron

*man meldt zich om de sfeer te verbeteren*
Oud 06-03-2008, 22:15
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
Ik bedenk steeds allemaal romantische scenario's hoe hij me de liefde verklaart enzo.
Haha nou hij heeft zoiets gedaan, wel in erg gematigde vorm hoor. Paar keer gebeld, lieve smsjes (dronken en nuchter). En jahoor, ik trap er weer in. Denkend dat hij misschien nu wél veranderd is, denkend dat hij me me misschien nu wél echt leuk vindt. We zouden misschien morgen afspreken, maar ws vergeet hij me weer. Ik snap hem niet. En mezelf ook niet. Nouja eigenlijk wel, want hij is gewoon zo leuk (ookal is het eigenlijk een klootzak).
Met citaat reageren
Oud 06-03-2008, 23:55
Verwijderd
Citaat:
*
Ik heb het al eerder gezegd: dumpen die gozer
Ja ik weet het.

Het is alleen zo moeilijk allemaal.
Goed ik had hem dus gebeld, hij belde mij een uur later terug om te kijken of ik wel ok was en dat hij me niet zo wou laten gaan slapen.
Nog een tijd gekletst, veel tranen aan mijn kant maar ik heb wel volgehouden dat ik wil dat hij die keuze maakt. Ik ga niet voor hem beslissen, en ik loop ook niet zo weg en maak ook niet op die manier de beslissing voor hem... het balletje ligt in zijn park nu.

Ik heb geprobeerd zo duidelijk mogelijk aan hem te vertellen, op een zo minst mogelijke botte manier hoe ik me hieronder voel en dat ik vind dat hij mij gewoon rot behandeld. Maar ik probeer ook tegelijkertijd zijn waarde een beetje in tact te laten want het gaat met hem ook al een tijd niet helemaal lekker.

Maar bah, het is gewoon zo moeilijk allemaal... hij wil altijd direct wegrennen als hij keuzes moet maken en ik neem het wel als een goed teken dat hij dat nu niet meteen doet.

Hij was trouwens helemaal overdonderd en had dit echt niet verwacht... het ging nl naar zijn denken vrij goed, hij had me net een paar lieve smsjes gestuurd en gevraagd of ik naar hem toe kwam volgende week. (Op zijn kosten) En ja ik voelde me er alleen maar slechter onder en toen kwam het er allemaal ineens uit....

BWUH!
Met citaat reageren
Oud 06-03-2008, 23:57
Verwijderd
Dankjulliewel trouwens voor de reacties. Ik probeer zo weinig mogelijk met mijn vriendengroep hier over te praten (iomdat het ook zijn vrienden zijn) en dat is zo lullig.... dus ik spui mijn gal vooral op dit forum eigenlijk... maar jullie reacties zitten allemaal op 1 lijn met dingen die bv mijn beste vriendin en moeder ook zeggen... er is eigenlijk niemand die nog iets positiefs ziet... dat is best wel hard eigenlijk.

Net weer aan de telefoon, ik heb officieel een pauze ingelast en nuja hij gaat nadenken en we zien wel. Ik voel me een beetje opgelucht... de brok in mijn keel is bijna weg. Voor de rest voel ik me gewoon heel raar, en heel alleen...

Laatst gewijzigd op 07-03-2008 om 01:24.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2008, 01:13
Ohmygosh!
Ohmygosh! is offline
Pauze's zijn nooit leuk Sterkte! Zorg voor een beetje afleiding, want alleen in een hoekje blijven zitten heeft niemand zich ooit beter laten voelen.
Oud 07-03-2008, 05:44
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
maar jullie reacties zitten allemaal op 1 lijn met dingen die bv mijn beste vriendin en moeder ook zeggen... er is eigenlijk niemand die nog iets positiefs ziet... dat is best wel hard eigenlijk.
Ja, dat was mij bij ook zo Maar ik weet hoe moeilijk het is! Want jij houdt wel van die persoon en jij ziet ook zijn positieve eigenschappen. Wat het nu is, is dat zijn negatieve eigenschappen de overhand nemen. Soms moet je gewoon accepteren dat iets niet kan werken, en daar hoef je geen slecht persoon voor te zijn (hij ook niet). Maar blugh! Ik ben het met je eens hoe moeilijk het is

Met mij gaat het redelijk. Ik ben blij dat ik het nu echt duidelijk heb, dat ik niet meer met hem verder wil. Vorige keer was het ook uit, en toen vroeg ik me steeds af waarom en had ik geen problemen om naar hem terug te gaan. Maar nu heb ik die redenen zoo duidelijk in mijn hoofd, heel apart. Dat maakt het dealen ermee wel een stuk makkelijker. Al heb ik nog steeds mijn verdrietige momentjes.
Ik snap daarom sommige forumers ook niet (bv ST*R en Gothic, no offense) die zich in de armen van mannen blijven storten. Laat mij eerst maar een moment van rust hebben. Even zonder man en lekker met mezelf
Oud 07-03-2008, 06:52
Verwijderd
Citaat:
sandelaaatjuh schreef:
Als je nu misschien denkt dat ik nog verliefd op hem ben of opnieuwe een relatie met hem wil dan is het antwoord nee, maar het is gewoon dat het nu zo fijn is en dat wil ik niet kwijt.
Dit is dus precies wat ik voel. En als ik al een relatie met em zou willen, is omdat ik dan (zo zeker als mogelijk) weet dat we t voorlopig nog ff leuk hebben.

Citaat:
x-spekkie-x schreef:
*herkenning*
Dat heb ik ook ruim een half jaar vol gehouden en toen was ik er zo zat van dat ik het heb afgekapt. Uiteindelijk heb je namelijk helemaal niets. Hij laat je vallen op het moment dat hij een nieuw meisje heeft en wat jullie nu hebben is niet eens een echte relatie. Even door de zure appel heen bijten, en daarna weer gelukkig zijn met iemand anders. Iets wat wel toekomst heeft
Ik weet dat je gelijk hebt, maar voorlopig gaat dat nog niet werken. Ik ben ngo niet echt klaar met em, de vraag is wanneer ik dat dus wel zal zijn.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2008, 07:31
Verwijderd
Ja godverrrr.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2008, 09:10
woezel
woezel is offline
kut ik wil hem zien, voor ik mn hoofd helemaal gek maak. Er is uiteindelijk niks gebeurd en er zijn nog zoveel andere meisjes. grmpfff
Oud 07-03-2008, 09:17
zeep007
zeep007 is offline
Oeh hij gaat heeerlijk! Lekker lang weekend vrij samen, doen wat we willen, hij is nu ontbijtjes aan het bakken/maken. En ik ben helemaal in een jeej-stemming.
En we fantaseren lekker over de toekomst, en dat vind ik ook heerlijk.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2008, 10:23
Dott
Dott is offline
Citaat:
*knuft Dott*
dank en knuffel terug

ot: ik weet het ff allemaal niet, hij was wel lief gister.
Ik vroeg of hij liever een nieuwe liefde zou hebben of liever deze situatie zou houden, en hij wou voorlopig liever dit.
Da's best lief.
Maar ja.. we weten beiden dat dit nooit goed kan aflopen..
Oud 07-03-2008, 13:00
Cethlion
Cethlion is offline
Woehoe, gisteravond/nacht was grotendeels helemaal leuk . Met vriendinnetjes uitgaan en gek doen en me (bijna) niets aantrekken van andere mensen. Ik had alleen mee moeten gaan met hen toen zij weggingen. Want daarna zag ik een übermooiewauwrillingen mooie jongen en ik wou met mijn onzekerheid toch zoooo graag dat hij mij ook leuk zou vinden maar ik durfde hem niet aan te spreken en en en. Dan word ik geïrriteerd en stom en voel ik me een sociale debiel. Maar na veel aandringen heb ik 'm aangesproken en ookal was het zonder resultaat en een knullig gesprekje, het was een overwinning yeey . Maar na 3 uur blijven is misschien toch niet zo'n goed idee meer want dan word ik moe en snel negatief en dat is niet leuk. En uitroepen dat ik een sociaal gehandicapte ben werkt natuurlijk ook niet. Maar uiteindelijk veel gelachen deze avond en dat is blijmakend. Nu nog even leren aanvoelen wanneer het genoeg is geweest en ik beter naar huis kan gaan en dan komt het helemaal goed met mij. En ga ik oefenen met praten tegen stommeriken of gekke medewerkers van het sportcentrum HA.
Oud 07-03-2008, 13:30
Dott
Dott is offline
ik wil mail
Oud 07-03-2008, 13:36
Verwijderd
Citaat:
Ik snap daarom sommige forumers ook niet (bv ST*R en Gothic, no offense) die zich in de armen van mannen blijven storten. Laat mij eerst maar een moment van rust hebben. Even zonder man en lekker met mezelf
Dat kan ik snappen... Voor mijzelf geld dat het wel een tijdje duurt voor ik echt helemaal over iemand heen ben. En dit was toch wel mijn grote liefde denk ik....maar ik denk ook dat ik de afgelopen paar maand al goodbye heb lopen zeggen... in mijn hoofd zeg maar. (Hoelang was jou relatie?)

Ik werd vanmorgen wel wakker met een leeg en alleen gevoel maar ik voel me echt zo opgelucht en zo blij... Het was gewoon echt niet goed voor me. Toen wij vorig jaar een periode uit elkaar waren heb ik echt geleerd blij te zijn met mezelf en mijn eigen dingen te doen, en dat heb ik wel vast gehouden... ik ga dus nu ook lekker verder. Ik heb steun van een paar goede vrienden (en jullie ) als dat moet en mjah..

Ik voel me wonderbaarlijk goed vandaag. Ik voel me alleen wel schuldig dat hij dit niet zag komen van mijn kant.

Voor de rest hou ik gewoon niet van alleen zijn, en dat is ook voor mij nu ook de reden dat het nu uit is... ik wil niet langer alleen zijn. Ik bedoel... 2 jaar latten... afgelopen jaar zag ik hem nou... een week of twee elke twee maand... dat is ook echt niks. Mss maakt dat het ook makkelijker om erover heen te komen, omdat ik hemal zo weinig zag maakt het niet echt een verschil in mijn dag, ik heb niet eens overal tijd over ineens oid.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2008, 15:08
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Jij zit in een hele andere situatie... ik ben al bijna 3 jaar vrijgezel. Waarin ik misschien 4 mannen heb 'gehad/gezoend', maar waarin ik 2x echt heel verliefd ben geweest. En nog steeds. Maar nooit iets geworden. Jij komt net uit een lange relatie... ik heb na m'n relatie bijna 2,5 jaar niets gedaan met niemand en ook niet verliefd geweest. Dus die periode heb ik al gehad
Haha, oke, dat wist ik dan weer niet
Maar schrap die vier mannen maar hoor, volgens mij waren het er al vijf, als ik jullie clubblad mag geloven (a)
Citaat:
Dat kan ik snappen... Voor mijzelf geld dat het wel een tijdje duurt voor ik echt helemaal over iemand heen ben. En dit was toch wel mijn grote liefde denk ik....maar ik denk ook dat ik de afgelopen paar maand al goodbye heb lopen zeggen... in mijn hoofd zeg maar. (Hoelang was jou relatie?)
Oh, bij mij duurt het ook heel erg lang hoor, hij was ook mijn eerste grote liefde. Uiteindelijk 3,5 jaar relatie gehad, en dus nog 8 maanden wat met elkaar gedaan, wat geen relatie mag heten Daartussen zaten vijf maanden vol verdriet

Haha, ik ging vanmiddag klussen voor school met een lieve jongen en toen gingen we met elkaar flirten en elkaar half insmeren met behanglijm enzo Het was wel echt leuk en gezellig, maar ik merkte wel dat ik nog lang niet over mijn ex heen ben. Plus, zo leuk was die jongen nou ook weer niet, wel heel lief
Oud 07-03-2008, 15:44
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat was mij bij ook zo Maar ik weet hoe moeilijk het is! Want jij houdt wel van die persoon en jij ziet ook zijn positieve eigenschappen. Wat het nu is, is dat zijn negatieve eigenschappen de overhand nemen. Soms moet je gewoon accepteren dat iets niet kan werken, en daar hoef je geen slecht persoon voor te zijn (hij ook niet). Maar blugh! Ik ben het met je eens hoe moeilijk het is

Met mij gaat het redelijk. Ik ben blij dat ik het nu echt duidelijk heb, dat ik niet meer met hem verder wil. Vorige keer was het ook uit, en toen vroeg ik me steeds af waarom en had ik geen problemen om naar hem terug te gaan. Maar nu heb ik die redenen zoo duidelijk in mijn hoofd, heel apart. Dat maakt het dealen ermee wel een stuk makkelijker. Al heb ik nog steeds mijn verdrietige momentjes.
Duurt zo'n twee maanden en dan heb je die rust ook wel weer gehad, hoor Of tenminste, zo werk ik Niet dat ik dan al klaar ben voor een nieuwe relatie, maar als er helemaal niks gebeurt, is het ook zo saai...

Gisteravond was tof, trouwens Veel lol met vriendinnetjes, jammer dat de Duitser er niet was maar die zie ik zometeen, heel veel bekenden tegengekomen en heel veel gezellig gekletst. Oh en thee drinken met de gekke sportcentrummedewerker Geheel platonisch trouwens.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2008, 16:15
Verwijderd
Citaat:
Duurt zo'n twee maanden en dan heb je die rust ook wel weer gehad, hoor Of tenminste, zo werk ik Niet dat ik dan al klaar ben voor een nieuwe relatie, maar als er helemaal niks gebeurt, is het ook zo saai...
Dat ja.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2008, 16:15
Verwijderd
Citaat:
Haha, ik ging vanmiddag klussen voor school met een lieve jongen en toen gingen we met elkaar flirten en elkaar half insmeren met behanglijm enzo Het was wel echt leuk en gezellig, maar ik merkte wel dat ik nog lang niet over mijn ex heen ben. Plus, zo leuk was die jongen nou ook weer niet, wel heel lief
Klinkt wel gezellig
Met citaat reageren
Oud 07-03-2008, 17:56
Pluis
Pluis is offline
Pf, nou laat dan ook maar.
Oud 07-03-2008, 19:36
Rob
Rob is offline
Af en toe, hè, zijn er wel 's van die momenten dat ik gewoon tegen iemand aan wil hangen zonder enige bijbedoeling. Alas, die momenten zijn er niet altijd.

All in all gaat het wel prima, eigenlijk.
Oud 07-03-2008, 20:12
Wammus
Wammus is offline
Mijn relationele leven heeft een tijdje op een laag pitje gestaan maar ik heb het vermoeden dat als ik een beetje m'n best ga doen volgende week woensdag en donderdag dat daar dan op niet al te lange termijn wel eens verandering in kan komen.
Oud 07-03-2008, 20:28
Promillage
Promillage is offline
Ik vind het stom dat mijn vriend hier niet is.Ik heb wel zin
Oud 07-03-2008, 21:16
snoopy
snoopy is offline
Een update hier. Dat mag vast wel na 4 weken

Het gaat geweldig. De afgelopen week heb ik fulltime bij hem gezeten omdat mijn stage veel te ver van het huis van m'n moeder af is. Vanaf komende maandag woon ik weer in Utrecht (in een kamer voor 3 maanden) dus dan 'hoeft' dat niet meer, maar het was erg fijn. Vorige week hebben we allemaal leuke dingen gedaan samen; Cirque du soleil, uit eten in het restuarant waar zijn beste vriend kok is en familieweekend bij zijn ouders in Frankrijk.

Het voelt alsof het al veel langer is dan 4 weken. Wel logisch natuurlijk omdat we elkaar al zo lang en goed kennen. Maar daardoor hebben we wel het verliefd zijn van een prille relatie, maar tegelijkertijd ook de rust en het vertrouwen van een lange(re) relatie. Ideaal dus
Oud 07-03-2008, 22:03
Verwijderd
@ Snoopy:

Joh, wat heerlijk voor je echt Fijn dat het zo heeft uitgepakt en dat je er zo gelukkig mee bent. Heb je nog contact met je ex en heeft hij het er erg moeilijk mee dat je nu met je beste vriend bent, of is dat allemaal erg meegevallen? Geniet ervan!

Ontopic:
Oooohwww.. nachtje efteling hotel en het was ZO heerlijk. Wat kunnen we elkaar toch goed vermaken. We lachen, praten etc. van alles.. Genoten van de kamer, van het bubbelbad, van elkaar, van een film, van het slapen en wakker worden, het eten.. alles.. en daarna nog heerlijk gewandeld door de duinen, lekker even door het zand gehold, elkaar constant uitgedaagd tot rare dingen en wedstrijdjes denneappels gooien gedaan Boodschappen gedaan, nog even bij zijn beste vriend geweest, heerlijk gekookt vanavond.. en de rest van de avond doorgebracht met het zoeken van een huisje voor een weekendje Ardennen.

Haaa.. en we waren naar Herman Finkers.. volgend weekend komt mijn beste vriendinnetje en gaan we een dagje naar Antwerpen met z'n drietjes.. eind april Ardennen.. eind maart is hij jarig en heb ik nog leuke plannetjes voor die dag.. van de zomer ws naar Rock Werchter.. etc. etc. We doen ZOveel leuke dingen, ha.. liefde en leven is leuk!!
Met citaat reageren
Oud 07-03-2008, 22:04
Dott
Dott is offline
Ik hoop echt dat ie het doet, al zei ie: ik zie nog wel even.
Het voelt gewoon fijn 's morgens.
En morgen voor het eerst sinds lang weer paardrijden heeft er niks mee te maken, maar wel leuk.
Nog geen mail weer terug, al wil ik dat stiekem wel graag.. en verder is er weinig veranderd sinds mn laatste posts.
Heb gewoon een baggerdag
Oud 07-03-2008, 22:08
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
@ Snoopy:

Joh, wat heerlijk voor je echt Fijn dat het zo heeft uitgepakt en dat je er zo gelukkig mee bent. Heb je nog contact met je ex en heeft hij het er erg moeilijk mee dat je nu met je beste vriend bent, of is dat allemaal erg meegevallen? Geniet ervan!
Juh, ben wel blij Heb geen contact meer gehad met m'n ex. Hij wilde dat pertinent niet en ik respecteer dat hoewel ik graag zou weten hoe het met hem gaat. Over een maand of 2 wil ik hem een mail sturen om hem te laten weten dat ik absoluut geen spijt heb van wat we samen gehad hebben (want dat schijnt hij wel te hebben) en dat hij heel veel voor me betekend heeft, maar ik denk dat het daar nog te vroeg voor is. Hij heeft het er idd erg moeilijk mee dat ik nu met m'n beste vriend ben, maar de meeste mensen reageren vrij relaxed.
Oud 07-03-2008, 22:11
Verwijderd
@Snoopy: Fijn dat het zo gelopen is! Ik wilde je eigenlijk al een hele tijd pm'en om te vragen hoe t ging, maar het kwam er maar niet van. Tof dat het zo goed gaat en dat je nu weer lekker in je vel zit. Keep up the good work!

ot: Shit, ik begin steeds meer kriebels te krijgen als ik aan dinsdag denk. Dan zie ik hem weer. Tis raar, wantja, ik denk dat ik weer verliefd begin te worden en dat ben ik in lange tijd niet meer geweest. Tenminst,e niet op deze manier. Maar ik vind het wel leuk
denk ik.
En verder was de reactie van mam echt heel lief. Ze was er echt mee bezig dat ik het foonnummer van die jongen zomaar had gekregen. Ik kan het niet uitleggen, maar ze was heel emotioneel en het was overduidelijk. Echt heel lief en zorgzaam... Nouja, eignelijk gewoon heel mama-achtig.

Laatst gewijzigd op 07-03-2008 om 22:41.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2008, 22:42
Fea
Fea is offline
Kut. Hij moest vanaaf naar het ziekenhuis en ik mag niet mee van hem. En dat na anderhalf jaar.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2008, 08:47
Qimm
Qimm is offline
Beetje kriebelig... zenuwachtig? Maar wel ongemakkelijk... Ik vind het nog niet echt leuk allemaal...

@ Snoopy: Leuk om te horen dat het goed met je gaat
Oud 08-03-2008, 08:51
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Haha, ik ben ook eens uitgeweest. En ik moet toch even melden dat ik blij ben met mezelf en zo'n lol kan hebben in mijn eentje (of eigenlijk waren we met zijn tweeën). Gekke danspasjes, samen de salsa of merengue dansen, lekker swingen. Ik heb echt de hele avond op mijn voeten gestaan Weinig sjans gehad (de verkeerde mannen...), maar ik heb het zoo leuk gehad! (Wel erg trouwens hoe sommige mensen uitgaan, een topje met zo'n decollete dat ik haar tepels kon zien ) Nou ja, ik ben in ieder geval blij met mij
Oud 08-03-2008, 10:21
Dott
Dott is offline
straks op een paard klimmen, terwijl hij nog in mijn bed ligt te slapen.
Ach ja, wat wil je als je pas om half 7 en aangeschoten uit de stad komt.
Maar ja, is verder mijn zaak niet.

Ik ga vanavond denk ik ook wel uit, en dan kan ik ook zo lang blijven als ik wil, dus ach.
Maar ja, nog geen mail gekregen, denk dat ie weer terug is van wintersport.
Hoop dat ie komt morgen ^^ Lijkt me wel gezellig.

Nou ja, nog steeds weinig veranderd, en ik voel me raar.
Reageren

Regels voor berichten