Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Haar een goed gevoel geven, maakt mij gelukkig. Als zij gelukkig is, ben ik het ook. Bovendien, met haar wordt ik makkelijker gelukkig als zonder haar. Dus het doet er wel degelijk toe ![]() Citaat:
Punt is, dat ik niets fout heb gedaan, en zij het op basis van vage verhalen heeft uitgemaakt, en vervolgens 'tijd wil' om na te denken of ze 'wel de juiste beslissing heeft genomen...'. Ik snap zelf ook wel dat zoiets draait om gevoelens. Bovendien, het VOELT als verliezen, en dat is ook niet vreemd, ik ben haar toch verloren? En bovendien, er zijn altijd M(w)innaars & Verliezers.
Laatst gewijzigd op 03-04-2008 om 16:06. Reden: Verkeerde formulering |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En dan begin ik nog niet eens over het tal van relaties die voortkomen uit de drang/wil tot een verbeterde en of verzekerde status.
|
Misschien een verkeerde formulering gegeven van de situatie, waardoor jij nu zo reageerd.
Bovendien, jij hebt natuurlijk het gevoel er niet bij wat ik heb, dus het enige wat jij doet, is een politiek correcte mening geven. Ik zal nog eens proberen de situatie te omschrijven; Meer als driekwart jaar waren we hemel en aarde voor elkaar. Dan ga je om elkaar geven, meer dan dat je misschien zou willen. Dan loopt het stuk, omdat het de laatste tijd 'minder' ging, en krijgt ze vage verhalen te horen, welke de druppel is die de emmer doet overlopen. Dan voel je je kut, echt kut! Dan weet ik zelf ook wel, ik kom er wel weer bovenop, sterker dan ik was, dat is het probleem niet. Het probleem is, dat ik liever zie dat ik er SAMEN met haar weer bovenop kom, dan komen we er samen sterker uit, dus ik wil andere mensen meenemen in mijn toekomstige geluk zegmaar. Bovendien ben ik gewoon een doorzetter ja, die niet bij het minste of geringste de moed opgeeft ![]()
||
Citaat:
Ik weet niet wat je precies allemaal zegt in die post. Ik zou het ook wel een keer een poging wagen. Want niet geschoten is altijd mis. En je kan maar beter zelf het touw in handen nemen in plaats van dat je inderdaad maar op haar vertrouwt dat ze wel bij zal draaien. Maar vergeet 1 ding niet; als zo'n meisje het uitmaakt, om een of andere stomme reden, en ze komt er daarna achter dat ze je TOCH wel heel erg mist.. nou dan is ze zelf eigenlijk ook wel een beetje dom hoor. Dus je kan maar beter niet doorgaan met dat soort meisjes als je het mij vraagt. Nouja dat is mijn ervaring in ieder geval... Laatst gewijzigd op 03-04-2008 om 16:18. |
![]() |
|
Nee, ik heb flarden van dit topic gelezen. Had ik blijkbaar mijn oordeel te snel klaarstaan.
Meestal als het meisje vage redenen geeft (kan ik uit eigen ervaring zeggen) en je weet echt niet waar ze het over heeft, of dat ze daar zo verschrikkelijk zwaar aan heeft getild, dan kan het heel goed zijn dat er andere motivaties zijn die maken dat het zo is, maar die voor haar nog die duidelijk aanwijsbaar zijn. Door afstand te nemen ontdek je veel sneller waar het fout zit in een relatie en dat zie je niet zo een, twee, drie. Een meisje kan dan vage redenen aandragen, omdat ze het zelf ook niet heel goed weet. Ze kan conclusies trekken uit kleine voorvallen die jij wellicht allang vergeten bent. Wat het ook kan zijn is dat zij gewoon haar gevoel voor je verloren is en niet kan verklaren waarom dat zo is. Vind jij jullie, ondanks dat je je zo geweldig bij haar voelde, heel goed bij elkaar passen? Of zijn er veel verschillen tussen jullie twee die bij nader inzien misschien voor haar niet overbrugbaar zijn of waar ze zich aan is gaan irriteren? |
![]() |
||
Citaat:
Ook andere mensen zeiden toen het uit was; Jammer man, niet verwacht, jullie pasten zo goed bij elkaar! We vulden elkaar ook perfect aan. Door die kleine voorvallen raakte ze wel gevoel voor me kwijt, maar ik vraag me af of dat gevoel de oorzaak of het gevolg is geweest. Feit blijft, en dat heeft ze ook gezegd, dat haar gevoel stukje bij beetje afnam, zij zegt zelf dat het een gevolg is. Ik vraag me af hoe het zo ver heeft kunnen komen dan die kleine voorvallen voorvielen (hoe leuk geformuleerd...), en dus haar gevoel afnam... Misschien lag het ook wel aan mezelf, dat mijn gevoel ongemerkt afnam. Merk toch ook wel dat het bij mijzelf meer met vlagen komt. De ene keer smoorverliefd, en op de 'vermoeide' momenten dan kan ik er minder energie voor opbrengen.
||
Citaat:
hahaha, en nu even terugvallen op je handtekening. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
wil ik dit wel? deadlytown | 43 | 12-10-2012 22:48 | |
Liefde & Relatie |
tsja, wat moet je hier voor n titel bijverzinnen Vini-Vidi-Vici | 10 | 18-03-2004 19:03 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
anti rook beleid amiga | 69 | 19-12-2003 17:43 | |
Beleidszaken |
Limiet van het aantal PB verlegt? Verwijderd | 17 | 07-05-2003 21:11 | |
Lifestyle |
vlek in je mooie goeie broek.. ZHAzha | 22 | 29-10-2002 16:19 | |
Software & Hardware |
nieuwe filter declareren Günther | 8 | 13-03-2002 21:03 |