Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik ga een weekje naar Kroatie (Rovinj) met op de heenreis een tussenstop in Oostenrijk van een dag of twee (Flachau) en op de terugweg een tussenstop in Munchen van een paar dagen
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Ik ga met een hoop homies surfen in Mimizan en misschien nog snel een kijkje nemen in spanje, als er nog tijd/geld over is.
Zon, zee, strand, hangmatten, uitgaan en goedkope booze ![]() Citaat:
Laatst gewijzigd op 03-05-2008 om 10:02. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
en bovendien vond ik de crew niet echt relaxt, beetje arrogant enzo. het breakloose kamp zag er iig relaxter uit qua indeling. mimizan vond ik wel leuk though ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maargoed, onthou het dan maar. Breakloose was echt heel chill. Aardige crew ook. |
![]() |
||
Citaat:
![]() daar heb ik me ook echt letterlijk jaren geleden voor ingeschreven
|
gevonden. Worst Case Scenario heet ie
http://www.gorehoundinc.com gaaf ze gaan filmen in 2008 dus dat zal deze zomer wel zijn. ik wil een mailtje met "hoi je bent zombie-extra kom daar en daar om dan en dan" zou briljant zijn ![]()
||
Citaat:
ik heb geen zombiepose dus ik heb maar geen foto ingestuud maar ik hoop dat ze een beetje warme gevoelens krijgen van mijn beschrijvingen. ik ben alleen benieuwd wat m'n moeder d'rvan vindt, nazi zombies vindt ze denk ik niet zo heel tof ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
http://www.mahal-idf-volunteers.org/ Voor mensen zonder directe familie in Israël zijn er extra voorzieningen: http://www.mahal-idf-volunteers.org/...2/lonesold.htm |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het gaat een geweldige zomer worden. Ik ga nergens heen maar een festival wat echt 1 block van mij is heeft net de band line-up bekend gemaakt en dat word dus 4 dagen FEEST. En het word als het goed is een mooie hete zomer, we hebben net een gratis barbeknoei verkregen en mijn huur is naar beneden gegaan.
![]() De kroeg hier vlakbij is weer open voor de zomer, ik heb een leuke vent ontmoet en mn beste vriend is tot September thuis. Ahhhhh fijn. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
hehehe een vriendin van me zit daar ook in
![]() ik heb me overigens niet voor die twee films ingeschreven om een rol maar om achter de schermen werkervaring bij rekwisieten en SFX op te doen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Misschien meer iets voor politiek of pm dit. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |