Advertentie | |
|
![]() |
|
Kijken of het een publieke/rtl - zender is en dan op uitzendinggemist nog eens kijken. En anders proberen op te nemen. Of als het erg was hopen dat niemand het gezien heeft, man dat lijkt me erg!
... als je de dure PSPportable van je zusje denkt te hebben kwijtgemaakt, je hele kamer overhoop hebt gegooid en ze dan er opeens mee komt van 'o hij lag toch bij mij.' |
![]() |
|
Niks zeggen en blijven zoeken als ik geen nieuwe vind dan zelf 1 kopen en dan zeggen dat ik die andere heb kwijt geraakt maar wel een nieuwe heb gekocht.
Als je serieuze relatie hebt en je vader flirt met de schoonmoeder van je? En achteraf blijk dat ze wat krijgen en trouwplannen hebben. Wat doe je dan ![]()
|
Het onwijs grappig vinden, hoewel ik het wel een raar idee zou vinden, dat mijn man mijn stiefbroertje is dan.
Het helpt wel dat mijn vader gescheiden is, als hij nog met mijn moeder was zou ik het wat raar vinden. Wat als de zanger(es) van de favoriete band ofzo het publiek inspringt tijdens een optreden maar vlak voor je neus terecht komt op zijn/haar hoofd en niet meer reageert als je wat zegt ofzo?
|
Waarschijnlijk word ik dan omver gelopen door de bodyguards dus ik voorkom 2 slachtoffers en zet netjes een stapje aan de kant. Tenzij dus niemand reageert dan ga ik wel ff basic life support toepassen.
WZJA een goede vriend(in) zegt dat de door jouw gekookte maaltijd heerlijk is maar je duidelijk ziet dat hij/zij het niet te eten vind?
|
Op de deur kloppen en roepen om hulp. Wel heel genant is dat natuurlijk. Ik was op school eens over een van die hokjes heengeklommen. Als het een dichte toilet is gaat dat wat moeilijker natuurlijk.
Als je 40 euro hebt betaald voor een concertkaartje maar het op het laatste moment afgelast wordt, en ze je geen geld terug willen geven?
||
Citaat:
Ik zou het denk in eerste instantie niet willen geloven. Als ik het eenmaal besef zou ik heel kwaad worden. In eerste instantie op die dronken bestuurder, maar uiteraard ook omdat het allemaal heel oneerlijk voelt (ik denk dat het zo zou voelen). ik zou geen behoefte hebben die persoon die het heeft gedaan te zien/ontmoeten of excuses aanvaarden. Ik zou enerzijds heel boos zijn en alles eraan doen dat hij zijn straf ontloopt, maar aan de andere kant heb ik (denk ik) ook teveel medelijden met de dader. kan me voorstellen dat die ook wel met een schuldgevoel loopt. Ik zou me heel machteloos voelen verder. WZJDA je oma dingen zegt die jou kwetsen, maar je weet dat wanneer je er wat van zegt, dit op ruzie uitloopt?
|
![]() |
Als ze me echt heel erg kwetst zou ik er subtiel wat van zeggen of anderszins laten merken dat ik haar opmerkingen niet fijn vind. Ik kan het me wel moeilijk voorstellen, want mijn oma's zouden me nooit kwetsen.
Wat zou je doen als je heel erg verliefd wordt op een 20 jaar oudere getrouwde man (of vrouw) en je merkt dat diegene jou ook wel ziet zitten?
|
Dan zou ik kijken hoe serieus die gevoelens zijn en eigenlijk het vooral in het begin negeren. WZJDA je familie boos op je is omdat je niet meer zo vaak thuis bent terwijl jij al hebt uitgelegd dat je leven nu in een andere stad is?
|
Uitleggen waar ik mee bezig ben, dat reizen te veel tijd kost. Laten zien hoe mijn rooster er uit ziet en uitleggen dat ik dan niet altijd thuis kan zijn.
Wat zou je doen als er morgenochtend een olifant in je tuin staat?
|
![]() |
Ervoor zorgen dat hij mij niet ziet en dat niemand er achter komt dat het mijn vader is. En dan zo snel mogelijk wegwezen.
![]() Wat zou je doen als je gratis met een vriend(in) een week naar een land naar keuze mag, maar die week wel net in een tentamenweek valt?
|
Allure, je verzint ze wel he!!
ik zou het heel erg vinden, verdrietig zijn, hem laten merken dat ik hem steun (want dat hij niet in staat is te communiceren, wil toch niet zeggen dat hij mij niet begrijpt) en zo goed mogelijk proberen met hem (en met prof. hulp waarsch.) naar methoden te zoeken om toch te communiceren (gebarentaal ofzo). Als gebarentaal mogelijk is zou ik dat zelf ook willen leren. Ow en. idd. ik zou mijn vriend er zeker niet om verlaten! Als het uiteindelijk leidt tot een zeer moeilijke relatie die niet meer leuk is, zou ik proberen daar (met hem) wat aan te doen en anders wel uit elkaar gaan, maar zeker niet in eerste instantie! dat moet dan echt komen doordat het niet-goed-communiceren voor zoveel andere (relatie)problemen zorgt dat... naja, je snapt het wel denk ![]() WZJDA: je aan het werk bent en een klant slaat je? (niet wat je zou moeten doen, maar hoe je zou reageren)
|
Zijn hand pakken en terug duwen. Terug slaan waarschijnlijk niet, want dan ben ik mijn baan kwijt. Ik zou reageren in de trant van: 'Kan je niet normaal doen?' Dan de bedrijfsleider er bij roepen.
Wat zou je doen als je in een winkel werkt en de winkel wordt overvallen door je ex?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Een kijk op de westerse wereld Toerkoe | 372 | 25-10-2012 23:51 | |
Studeren |
Verloskunde Laura220 | 169 | 23-01-2012 18:08 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Staat de toekomst vast? dirk-janusIV | 63 | 23-06-2011 20:54 | |
Psychologie |
Pdd-nos Verwijderd | 44 | 27-12-2009 10:34 | |
Liefde & Relatie |
Wat zou je doen... Shitonya | 40 | 10-06-2005 15:58 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] In de ruimte kan niemand je horen nadenken... Verwijderd | 20 | 30-01-2003 11:22 |