Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
(En het plaatje op de voorkant was leuk. ![]() Ik heb nieuw - Fucking Åmål op DVD. En seizoen 1 van Red Dwarf, de 2-disc versie met allemaal bonusmateriaal. <3 |
![]() |
|
![]() |
Euhm... zo lastig is het niet om het een en ander van Red Dwarf te kopen: http://www.play.com/DVD/DVD/6-/Searc...searchsource=1
|
![]() |
|
Ja, like, duh. Leg mij een beetje uit dat je in de UK britse DVD's kan kopen. Vaak genoeg gedaan. Maar ik heb zelf geen creditcard en m'n ouders zijn er niet blij mee als ik 'm weer van ze leen. En ik ga voorlopig ook niet naar Engeland. Dus.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nieuwe uitgave ofzo. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() @Para: ok cool, zal er eens kijken als ik weer in A'dam ben. Vroegah had je ze alleen als import, maar steeds meer Beeb series krijgen nu Nederlandse uitgaves. ![]() ot: Melk eieren Appel/Perzik drinkspul Gekruide aardappeltjes Buikpijn. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
STATE X NEW FORMS FESTIVAL - Paard van Troje Den Haag - Vr. 12 / Za. 13 december Alvinio | 6 | 05-12-2008 11:27 | |
Muziek |
ANTILLECTUAL News August 2008: Tour and new tours antillectual | 0 | 30-08-2008 10:00 | |
Muziek |
new/nu-rave Help Valentijn | 14 | 26-11-2006 20:46 | |
Games |
!Nintendo New Device and 3 Games! Purgatori | 3 | 14-08-2003 10:49 | |
Games |
New Sony Console Revealed Verwijderd | 15 | 06-06-2003 15:56 | |
Muziek |
Tip: Brand New Sin Carn | 3 | 29-08-2002 11:32 |