Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Cod4 speel ik liever op de pc, heb em daar ook voor gekocht, dus kga em niet voor de ps3 halen ![]() BadCompany lijkt me ook wel nice! Zag er iig goed uit van wat ik gezien heb ![]() Gewoon weer hetzelfde idee? Veel mensen en punten pakken? |
![]() |
|
Jup, ik vond de spawnopties ook wel erg leuk. Je kan er nu ook voor kiezen om te spawnen bij een teamgenoot die het dichtstbij een vijand is.
![]() Ik ben 1942 gewend dus misschien kan dit al lang.. ik vind het een welkome toevoeging. Ik heb trouwens net m'n salaris binnen dus ik ga er zo een bestellen. ![]()
|
Ik las op IGN dat de review van Haze een 4.5 kreeg. Ik denk dat dit voornamelijk door de singleplayer komt.. kopen jullie Haze voornamelijk voor de multiplayer?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Co-op lijkt me toch wel lache, dus eerst ff zelf zien voordat ik conclusies ga trekken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Haze: "That we're fifteen years on from Doom, and somehow regressing in terms of ideas and execution in a big-budget first-person shooter is slightly incredible."
ai! Maar goed, dan is UT3 dus een beter idee lijkt me.
|
Sjawel, net de PS3 met Uncharted en Ratchet & Clank besteld bij de Wehkamp. Als ik woensdag weer salaris krijg koop ik nog een BenQ G2400W en het HD-gamen kan beginnen.
![]()
|
Slechte reviews, en dan kan jij hem niet leuk vinden?
![]() Als ie zulke slechte reviews heeft, waarom speel ik m dan nog steeds? En echt, ik koop meestal ook me games obv reviews e.d, koop elke week wel n tijdschrift..
|
Verwijderd
|
Heb de demo ook gespeeld, maar die vond ik ook niet zo denderend, heb ik er vrijwel meteen weer afgegooid. hoopte dat de final version wel beter was.. maar zo te zien/lezen niet. Daarom doe ik em terug.. en het feit dat ik shooters op de ps3 niet al te fijn vind.
Zal wel dom klinken allemaal, magoed.. ik heb gewoon niet de behoefte em te spelen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Wat een graphics bij Uncharted en GTA 4. ![]() Ik had gisternacht nog wel geprobeerd om een PSN ID aan te maken, maar na 20 minuten nog geen goede nickname uitgezocht te hebben ben ik er maar mee gekapt, dat komt zondag wel. Nu zit ik op m'n werk en ben ik zondag pas weer thuis dus zit mezelf hier op te vreten dat ik niet m'n PS3 verder kan checken. Ik zal jullie PSN namen op zondag toevoegen. Tot nu toe heb ik Ratchet & Clank, Uncharted en GTA 4. ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() full hd is wel kickass ;o |
![]() |
|
|