Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Wtf is er mis met een boerka? De meeste mensen zijn toch zo lelijk dat ik hun gezicht niet per se hoef te zien.
En dan hoofddoeken, wat boeit het mij nou wat iemand op d'r hoofd heeft gebonden. Stelletje achterlijke jankerds. Oja, en die domme koelkastmethode hier op DK waardoor (op zich leuke) topics niet nog een keer mogen, omdat het anders te eentonig zou worden. Fuck dat, eentonige topics sterven vanzelf wel af! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
dat één of andere kksukkel in berlijn ben zijn tas heeft gestolen met al zijn mooie nieuwe kleertjes erin die ik voor hem had gekocht en zijn kussen met mijn mooie roze-bloemetjes kussensloop. gelukkig niet mijn longboard, die hij ook meehad!
*snif* zn mooie zwarte strakke spijkerbroek en zn lucky13 overhemd van 50 euro ![]() hoe fucking brutaal ben je dan, als je een hele trekkersrugzak meeneemt!? |
![]() |
|
Zit ik achter een pc, trek ik als ik mn benen strek de stroomkabel uit omdat die zo onhandig onder de tafel zit.
![]() ![]() Oh, en de computers hier doen de ' niet automatisch bij een letter trekken. ![]()
|
Verwijderd
|
Waarom winnen kutpokerhanden altijd? Als ik AA heb, hoor ik gewoon te winnen van een J2, maar nee hoor, op miraculeuze wijze flopt er een J en een 2 waardoor ik weer eens 2e word. Het zal niet de eerste keer zijn. Ik begin zo stilaan een beetje te geloven dat die pokersoftware zelf allemaal van die 'leuke' dingen verzint waardoor slechte spelers onevenredig vaak winnen
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Die gare koelkastmethode waardoor leuke (vervolg)topics geen doorgang krijgen omdat anders 'de creativiteit' wordt aangetast. Flikker toch op. Als een topic saai of eentonig wordt gevonden, zakt het vanzelf wel weg. Als een bepaald soort topic populair is, blijft ie bovenaan staan. Creatieve topics zijn geen garantie voor een leuk en levendig forum, beleidmakers! Dit soort flutregeltjes zijn echt kinderlijk betuttelend.
En bovendien, ZES weken, dat is anderhalve maand, plusminus vijfenveertig dagen! Waarom zo achterlijk lang? En nee, ik wil geen discussie uitlokken want die win ik toch niet. En nee, ik heb momenteel niets beters te doen dan me hierom druk te maken. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hoe belachelijk veel werk het is om één inschrijfformulier de deur uit te krijgen. Pasfoto's laten maken, nooit leuk. Al vijf keer speciaal hiervoor op de uni geweest en ein-de-lijk de handtekening te pakken. Nu nog een lijst uittypen met al mijn vakken, vertaald in het Engels. Enzovoorts enzovoort. I hate it.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb sinds januarie een hondje, lief beestje. Heb ik heel lang gewild, op gewacht... naar toegewerkt... nu kon het eindelijk. Geweldig dus. Mijn allergieen worden sinds Januarie constant erger... ik kan niets hebben... ik neem elke dag histamine en het word er niet beter op. Ik was een ziekelijk babytje en peuter maar sindsdien kerngezond, er is nooit iets mis... en nu echt constant die allergien.
Zegt mijn moeder vandaag, "Ja de dokter zei al toen je klein was om nooit een hond in huis te nemen met jou." JA HAD DAT EERDER GEZEGD. Ik had het d'r gevraagd, ze zei nee je bent als het goed is niet allergisch, ik heb ook een lieve kat al een paar jaar end at gaat erg goed... en nu dit en echt. MOeders ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 10-04-2008 om 20:40. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Verhalen & Gedichten |
Is dit wat? Verwijderd | 17 | 16-04-2005 16:29 | |
Verhalen & Gedichten |
Spijt, een nieuw begin. Ingetjuhh | 13 | 16-07-2004 16:23 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 | |
ARTistiek |
Een verhaaltje van mij... Eend | 5 | 03-12-2001 14:58 | |
ARTistiek |
JOHN!!!!!!(deel 1,2,3 en 4!!!!!) An | 5 | 02-09-2001 16:35 |