Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-06-2008, 10:36
Ieke
Ieke is offline
Ik vond juist de besturing bij zelda erg prettig, eigenlijk fijner dan de gewone dus wat mij betreft mag het blijven. Ik moet wel zeggen dat ik het liefst met dat soort spellen in de stoel oid wil blijven zitten, maar dat ging met Zelda en Mario prima.
Mariokart en SSB wil ik nog graag hebben, maar idd, verder blijft er op het moment niet enorm veel over. Ik heb niet echt spijt van de wii, ninendo's eigen spellen zijn heel fijn, maar het zou idd veel beter kunnen zijn.

Het scheelt misschien ook dat ik niet super veel tijd heb om te gamen en ik gewoon graag bepaalde spellen van nintendo zelf wil spelen en je dan toch aan de wii (en DS) zit. Dus heel erg vind ik het niet dat het niet super veel heeft, maar toch zou meer wel leuker zijn natuurlijk (hoewel ik dan weer de helft van wat ik zou willen niet zou kunnen spelen)
Oud 16-06-2008, 13:11
tonio
tonio is offline
Wil Mario Kart!!
Echt jammer dat ze die niet hebben, nog ff wachten voor super smash bros
Met citaat reageren
Oud 16-06-2008, 13:50
Verwijderd
Ik vind de Wii wel prima eigenlijk. Kijk, gamen kun je toch alleen maar doen op een PC, maar toch is het wel leuk om Resident Evil IV op de Wii te spelen en ook Mario Galaxy is leuk. Voor de rest zijn er inderdaad meer crappy kiddy games dan games voor mensen van rond mijn leeftijd. Maar goed, ik ben weer zo'n ouwe zak die een harde plasser krijgt als hij ziet dat Nebulus op de Virtual Console gereleased is.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2008, 14:57
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Ach ja, ik snap precies wat je bedoelt maar ik heb er zelf nauwlijks last van. Waar de ds en wii wel last van hebben naar mijn mening is het gebrek aan middelmaal waar vooral de ps goed in is geweest. Op de wii (en ds) heb je een paar echte toppers, maar daaronder echt extreem veel troep. Ik ben meer dan blij met de toppers die er zijn, als je meer wilt heb je echter wel een probleem (of 'gewoon' nog een console nodig). Que besturing vind ik het bij de groote games wel goed zitten, en in potentie is de wii controller de beste die er is (en niet eens het richten enzo, maar in elke hand een deel), alleen super jammer dat bijna elke game er idd geforceerd gebruik van maakt.
Maja, de potentie is er, maar als je er niet op gamed kun je em natuurlijk beter weg doen
Met citaat reageren
Oud 21-06-2008, 13:41
Bruut
Bruut is offline
Heeft iemand top spin tennis al? en zoja is het wat?
Oud 26-06-2008, 12:17
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Nou, ik heb brawl binnen. Nette bezorgtijd van de Bart Smit

Net eventjes gespeeld, wel gaaf, mooiere graphics etc. Wat me wel opvalt is dat ze heel veel schaamteloos hebben gekopierd (zelfs hele levels ) maar dan met mooiere graphics. Ook qua arcade hebben ze weinig veranderd, praktisch identiek dezelfde structuur als eerst.

Nja.

Ik vind het wel gaaf, iig.
Oud 26-06-2008, 22:31
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Even mijn mening een beetje bijstellen: adventure is gaaaaf.
Oud 30-06-2008, 23:26
Ieke
Ieke is offline
Ik had wat van mijn sterren omgeruilt voor wiipunten (omdat ze zouden verlopen) en nu hebben ze ze dubbel afgetrokken
Meer mensen met problemen?
Oud 30-06-2008, 23:31
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Verlopen sterren?
Oud 30-06-2008, 23:39
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Ik had laatst wel ineens 4000 sterren extra .
Oud 01-07-2008, 09:20
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Verlopen sterren?
Ja, in die nieuwe regels staat dat ze maar beperkt houdbaar zijn en eind juni gingen de eerste verlopen.
Oud 02-07-2008, 10:34
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
4500 sterren die ineens vervallen zijn, zonder dat ik daar van op de hoogte ben gesteld. :/ Ja, sterf dan ook maar bij Nintendo. NOOIT staat er wat in die kutcatalogus van ze, en nu ineens zijn de helft van m'n sterren (ruim) verdwenen. Pffff.
Oud 02-07-2008, 10:36
Verwijderd
Citaat:
4500 sterren die ineens vervallen zijn, zonder dat ik daar van op de hoogte ben gesteld. :/ Ja, sterf dan ook maar bij Nintendo. NOOIT staat er wat in die kutcatalogus van ze, en nu ineens zijn de helft van m'n sterren (ruim) verdwenen. Pffff.
Belachelijk he? Ik was ook al pissig
Met citaat reageren
Oud 02-07-2008, 10:37
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Maar het stond ook écht niet in de nieuwsbrief, volgens mij. En het is ook niet een klein bedrag ofzo. Mjaaaaa.

Die nieuwe site is trouwens ook kut, ik krijg steeds dat het aanmelden mislukt is, maar blijk dan ineens daarna wel ingelogd te zijn. Wtf.
Oud 02-07-2008, 10:48
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Klacht ingediend. Totaal zinloos probably, maar goed.
Oud 02-07-2008, 13:41
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Bij mij stond er in mijn profiel wel duidelijk aangegeven welke zouden vervallen, daarom ging ik dus wiipunten kopen. Verder is er gelukkig niks afgetrokken, alleen die gene die ze er dus dubbel vanaf hebben getrokken.
Maar het is wel een zooitje. Ik heb er van het weekend dus ook over geklaagd, maar heb er vooralsnog niks van gehoord. Zal wel even duren dus.
Oud 02-07-2008, 20:53
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Bij mij stond er in mijn profiel wel duidelijk aangegeven welke zouden vervallen, daarom ging ik dus wiipunten kopen. Verder is er gelukkig niks afgetrokken, alleen die gene die ze er dus dubbel vanaf hebben getrokken.
Maar het is wel een zooitje. Ik heb er van het weekend dus ook over geklaagd, maar heb er vooralsnog niks van gehoord. Zal wel even duren dus.
Ja, in je profiel, ja. Moet je daar wel net toevallig inloggen. Iets wat ik dus niet dagelijks doe. Enzo.
Oud 09-07-2008, 21:36
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Beste Nintendo-fan,

Bedankt voor je e-mail. Op 1 juli 2008 zijn alle oude sterren vervallen. Een jaar geleden hebben we dit bekend gemaakt en een maand geleden is dit nogmaals op onze site kenbaar gemaakt. Algemene voorwaarden: "Vierentwintig maanden nadat de sterren verdiend zijn, vervalt hun geldigheid. Niet-ingeruilde sterren die ouder zijn dan vierentwintig maanden worden van je rekening weggestreept. Sterren die je verdiend hebt in de periode voor de introductie van nieuwe Algemene Voorwaarden, vervallen twaalf maanden na de introductie van de nieuwe Algemene Voorwaarden; dat zal dus niet gebeuren voor 1 juni 2008." We hebben er alles aan gedaan om iedereen hiervan op de hoogte te stellen. De hele maand juni kon je in je account bij sterrensaldo zien wanneer je sterren zouden vervallen.We hebben afgelopen weekend de sterrencatalogus nog exta aangevuld om iedereen de kans te geven om iets te bestellen. Het is helaas niet meer mogelijk om de vervallen sterren terug te boeken.

Met vriendelijke groet,

Het Nintendo Team

Oud 09-07-2008, 21:39
Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Eerlijk is eerlijk, ik kan me wel herinneren een hele zooi maanden geleden er een mail over gehad te hebben.
Daarom ging ik Wii Points ermee inslaan toen dat kon
Oud 09-07-2008, 21:42
Verwijderd
Zeg, dat idee van 'iedere vrijdag nieuwe VC-games' doet het niet echt meer, rite? Of moeten we nu die WiiWare-poepzooi als zoethoudertje zien?
Met citaat reageren
Oud 09-07-2008, 21:49
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Eerlijk is eerlijk, ik kan me wel herinneren een hele zooi maanden geleden er een mail over gehad te hebben.
Oh, ze hebben ongetwijfeld gelijk, ik log me alleen niet echt regelmatig in en wist van niks. Maar ach, boeiend ook. Ik voel me even genaaid, maar ach.
Oud 11-07-2008, 11:51
Verwijderd
Citaat:
Ik wist het doordat ik op de website ineens zag staan dat er sterren zouden gaan verlopen, ik heb nooit een nieuwsbrief erover gehad
Met citaat reageren
Oud 11-07-2008, 16:17
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
damn mensen, laat die site lekker links liggen, jaren sparen voor een beetje troep, als je alle tijd die je in hebt gestoken site had gestoken in bijles geven of weet ik veel wat had je hele bergen wii points kunnen kopen

Citaat:
Of moeten we nu die WiiWare-poepzooi als zoethoudertje zien?
ouwe saaie man dat je de bent
Met citaat reageren
Oud 11-07-2008, 16:56
Verwijderd
I know, maar ik zit niet echt te wachten op tien euro betalen voor flash-games, terwijl die eikels nog steeds niet Montezuma's Revenge van de C64 hebben uitgegeven.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2008, 18:28
Young Predator
Young Predator is offline
Dat vervallen van de sterren op de nintendosite was bij mij bekend gemaakt via email.

Ik had er 13000, waarvan er 8000 ouder waren dat 2 jaar. Heb maar allemaal wii-points gekocht. Wel jammer, maar niet verspild gelukkig.
Oud 11-07-2008, 20:42
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Dat vervallen van de sterren op de nintendosite was bij mij bekend gemaakt via email.

Ik had er 13000, waarvan er 8000 ouder waren dat 2 jaar. Heb maar allemaal wii-points gekocht. Wel jammer, maar niet verspild gelukkig.
Nou, mij niet.
Oud 16-07-2008, 23:20
Young Predator
Young Predator is offline
laten we voor de mensen die volgens hunzelf geen mededeling hebben gehad eea duidelijk maken.

Als je lid was van Nintendo.nl en dus sterren verzamelde, kreeg je standaard maandelijkse nieuwsitems via de mail toegestuurd. In één van deze mails stond aangegeven van het vervallen van de sterren. Indirect is het mij bekend gemaakt, maar ik heb geen mail gehad die specifiek hierover ging.

Als je dus die nieuwsmailtjes krijgt maar niet op de hoogte was van het vervallen, dan had je meer aandacht moeten geven aan het lezen van de nintendo info.
Oud 17-07-2008, 10:26
Verwijderd
Citaat:
laten we voor de mensen die volgens hunzelf geen mededeling hebben gehad eea duidelijk maken.

Als je lid was van Nintendo.nl en dus sterren verzamelde, kreeg je standaard maandelijkse nieuwsitems via de mail toegestuurd. In één van deze mails stond aangegeven van het vervallen van de sterren. Indirect is het mij bekend gemaakt, maar ik heb geen mail gehad die specifiek hierover ging.

Als je dus die nieuwsmailtjes krijgt maar niet op de hoogte was van het vervallen, dan had je meer aandacht moeten geven aan het lezen van de nintendo info.
Ik lees die mailtjes maar 't stond er toch echt niet in, alleen m'n huidige aantal sterren stond telkens vermeld, niets over vervallen Pas toen ik op de site keek zag ik dat er naast m'n sterrensaldo ook stond hoeveel sterren er zouden gaan vervallen.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2008, 10:32
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik lees die mailtjes maar 't stond er toch echt niet in, alleen m'n huidige aantal sterren stond telkens vermeld, niets over vervallen Pas toen ik op de site keek zag ik dat er naast m'n sterrensaldo ook stond hoeveel sterren er zouden gaan vervallen.
Dit.
Oud 18-07-2008, 08:05
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
jullie zitten er wel allemaal mee he?
Met citaat reageren
Oud 18-07-2008, 10:21
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
jullie zitten er wel allemaal mee he?
Niet echt, er waren toch bijna nooit leuke dingen voor te koop. Het stoort me gewoon, aangezien ik er al een paar jaar voor spaar.
Oud 18-07-2008, 16:03
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Miyamoto meldde dat het team dat gewerkt heeft aan Phantom Hourglass voor de DS overgeschakeld is om te werken aan de nieuwe Zelda-game voor de Wii. Hint naar een nieuwe cell-shaded game? Wie weet...
en een nieuwe mario en pikmin voor de wii, zal nog wel 2 jaar duren allemaal, maar in ieder geval ziet het er beter uit dan op de cube
Met citaat reageren
Oud 19-07-2008, 11:00
Big Boi
Big Boi is offline
Sinds gister ook een Wii. Toch best wel een heel gaaf ding. Ik merk alleen wel dat het nog best een lawaaierig beestje is. Vooral bij SSBB, bij het lezen van de disc.

Ik ga straks nog even een stel b-merk gamecube controllers halen voor 12,- p/stuk bij de Mediamarkt voor weer wat old school smashen.
Oud 26-07-2008, 17:43
Balance
Balance is offline
Ik heb sinds vandaag een Wii. Nou vraag ik me af wat dat uitwisselen van Mii characters nou precies inhoudt. Kun je dan ook elkaars resultaten zien, bijvoorbeeld in Big Brain Academy? Dat je dus uiteindelijk een soort wedstrijd krijgt van wie de hoogste topscore heeft?
Kun je online tegen elkaar spelen, als je allebei het spel hebt?
Of wat kun je er verder mee?
Oud 28-07-2008, 11:45
Verwijderd
Citaat:
Ik heb sinds vandaag een Wii. Nou vraag ik me af wat dat uitwisselen van Mii characters nou precies inhoudt. Kun je dan ook elkaars resultaten zien, bijvoorbeeld in Big Brain Academy? Dat je dus uiteindelijk een soort wedstrijd krijgt van wie de hoogste topscore heeft?
Kun je online tegen elkaar spelen, als je allebei het spel hebt?
Of wat kun je er verder mee?
Bij Big Brain Academy kun je inderdaad tegen elkaars resultaten spelen, maar dus niet echt tegen elkaar. Ik weet niet meer precies hoe je dat moet uitwisselen, maar dat staat in 't boekje. En verder kan je mii's uitwisselen via de Plaza, en via 't Wedstrijdkanaal kan je je mii's opgeven voor wedstrijden en mii's van anderen beoordelen. Wat je verder met die mii's kan verschilt per spel, geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2008, 20:16
Balance
Balance is offline
Tnx, ik heb dat inmiddels uitgeprobeerd. Wel een gedoe om er te komen, maar het is dan toch gelukt
Wel heel grappig op zo tegen iemand te kunnen spelen.
Jammer trouwens dat er niet een algemeen overzicht is van wie waar nummer 1 is. Nu moet je steeds rapporten met elkaar vergelijken of spellen uitspelen om te zien wie er 1 staat.
Maar goed, het blijft geweldig dat zoiets kan
Reageren

Regels voor berichten