Advertentie | |
|
![]() |
|
Maar het stond ook écht niet in de nieuwsbrief, volgens mij. En het is ook niet een klein bedrag ofzo. Mjaaaaa.
Die nieuwe site is trouwens ook kut, ik krijg steeds dat het aanmelden mislukt is, maar blijk dan ineens daarna wel ingelogd te zijn. Wtf.
||
Citaat:
Maar het is wel een zooitje. Ik heb er van het weekend dus ook over geklaagd, maar heb er vooralsnog niks van gehoord. ![]()
||
Citaat:
|
Beste Nintendo-fan,
Bedankt voor je e-mail. Op 1 juli 2008 zijn alle oude sterren vervallen. Een jaar geleden hebben we dit bekend gemaakt en een maand geleden is dit nogmaals op onze site kenbaar gemaakt. Algemene voorwaarden: "Vierentwintig maanden nadat de sterren verdiend zijn, vervalt hun geldigheid. Niet-ingeruilde sterren die ouder zijn dan vierentwintig maanden worden van je rekening weggestreept. Sterren die je verdiend hebt in de periode voor de introductie van nieuwe Algemene Voorwaarden, vervallen twaalf maanden na de introductie van de nieuwe Algemene Voorwaarden; dat zal dus niet gebeuren voor 1 juni 2008." We hebben er alles aan gedaan om iedereen hiervan op de hoogte te stellen. De hele maand juni kon je in je account bij sterrensaldo zien wanneer je sterren zouden vervallen.We hebben afgelopen weekend de sterrencatalogus nog exta aangevuld om iedereen de kans te geven om iets te bestellen. Het is helaas niet meer mogelijk om de vervallen sterren terug te boeken. Met vriendelijke groet, Het Nintendo Team ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
damn mensen, laat die site lekker links liggen, jaren sparen voor een beetje troep, als je alle tijd die je in hebt gestoken site had gestoken in bijles geven of weet ik veel wat had je hele bergen wii points kunnen kopen
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
Dat vervallen van de sterren op de nintendosite was bij mij bekend gemaakt via email.
Ik had er 13000, waarvan er 8000 ouder waren dat 2 jaar. Heb maar allemaal wii-points gekocht. Wel jammer, maar niet verspild gelukkig.
||
Citaat:
|
laten we voor de mensen die volgens hunzelf geen mededeling hebben gehad eea duidelijk maken.
Als je lid was van Nintendo.nl en dus sterren verzamelde, kreeg je standaard maandelijkse nieuwsitems via de mail toegestuurd. In één van deze mails stond aangegeven van het vervallen van de sterren. Indirect is het mij bekend gemaakt, maar ik heb geen mail gehad die specifiek hierover ging. Als je dus die nieuwsmailtjes krijgt maar niet op de hoogte was van het vervallen, dan had je meer aandacht moeten geven aan het lezen van de nintendo info.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Sinds gister ook een Wii. Toch best wel een heel gaaf ding.
![]() ![]() Ik ga straks nog even een stel b-merk gamecube controllers halen voor 12,- p/stuk bij de Mediamarkt voor weer wat old school smashen. ![]()
|
Ik heb sinds vandaag een Wii. Nou vraag ik me af wat dat uitwisselen van Mii characters nou precies inhoudt. Kun je dan ook elkaars resultaten zien, bijvoorbeeld in Big Brain Academy? Dat je dus uiteindelijk een soort wedstrijd krijgt van wie de hoogste topscore heeft?
Kun je online tegen elkaar spelen, als je allebei het spel hebt? Of wat kun je er verder mee? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Tnx, ik heb dat inmiddels uitgeprobeerd. Wel een gedoe om er te komen, maar het is dan toch gelukt
![]() ![]() Wel heel grappig op zo tegen iemand te kunnen spelen. Jammer trouwens dat er niet een algemeen overzicht is van wie waar nummer 1 is. Nu moet je steeds rapporten met elkaar vergelijken of spellen uitspelen om te zien wie er 1 staat. Maar goed, het blijft geweldig dat zoiets kan ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Hoe moet ik mijn Nintendo Wii ombouwen? RozaRozax | 5 | 07-02-2014 06:44 | |
Games |
Onderzoek voor school, gameindustrie hedgy | 13 | 02-06-2012 13:24 | |
Games |