Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Osirisjes (as usual)
Grijze eigenlijk te grote skate achtige broek.. zou geloof ik vrij hip (en niet al te wijd) ding moeten zijn maar ik heb em in de aanbieding tig maten tegroot gekocht en nu vind ik em best leuk en wijd en lalala zit goed ![]() Grijs satanic surfers shirt |
![]() |
|
![]() |
Driekwart skatebroek
Lichtroze polo kralenketting Heupriem met spiegeltjes en steentjes etc. paar roze en blauwe armbandjes om Donkerblauwe vans,roze hielsokjes Ik ben netjes vandaag....ik moet de was doen maar ik heb geen zin,en mn mama komt toch vrijdag thuis dus kan ze dan mooi mijn was van 4 weken doen ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik draag: - lichtroze rokje Esprit - felroze mouwloos shirtje Benetton - slippers Haar losjes opgestoken, geen make-up
|
zwart topje met: only you can kill my fucking brain
zwarte lange satijnen / tule rok met paars kruis kisten sieraden: spike halsband pyramids halsband chronicles halsband pentagram ketting heeeeeeeeel veel armbandjess (ook van pinkpop!!!) pentagram ring
|
![]() |
vanmorgen:
- oranje shirtje - groene bh - roze rok - paarse string - witte sokjes - witte nepallstars met bloemetjes daarna oranje shirtje omgewisseld voor wit topje met spaghettibandjes... en daarna wit topje + groene bh omgewisseld voor bovenstukje van NIEUWE bikini, gestreept, alle kleurtjes ![]()
|
wit rokje Donaldson
wit hempje armani jeans (zie je nauwelijks) donkerblauw boothals truitje rl donkerblauwe lak instappertjes marc 'o polo donkerblauw/wit gestreepte klik-riem rl sieraden: - zilver horloge + bijpassend armbandje en dun kettinkje gucci - dun zilver armbandje pilgrim -donkerblauw armbandje ck haar: slordig opgestoken luchtje: tommy coolspray ..zo dat was het wel weer.. ![]() |
![]() |
|
azuro blauwe polo rl
wit/beige broek dockers bruin/beige riem met een ster van strass-steentjes van ??? blauw/witte enkelsokken hema lichtroze ondergoed h&m donkerblauwe allstars mooi opgemaakt (feline weet wel waarom ![]() horloge dkny gouden kettinkje van ?? (gekocht bij schaap citroen in a'dam) Armani white bodylotion op armani white luchtje op ben redelijk volledig in m'n beschrijving vandaag ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Het evangelie van Judas Verwijderd | 24 | 02-05-2005 19:55 | |
Verhalen & Gedichten |
-Nog titelloos- I C U | 180 | 10-04-2005 17:33 | |