Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-05-2008, 23:26
DDM
DDM is offline
Citaat:
(en natuurlijk komt het doordat we alleen aan tekst zitten misschien wat moeilijker over, wat dat betreft heb ik liever een irl discussie)
Ja klopt. Dat realiseer ik me ook. Als ik in de buurt ben van het Erasmus zoek ik je op oke
Oud 16-05-2008, 23:31
DDM
DDM is offline
Citaat:
Goed punt maar dat geld niet voor aankomende artsen. Verder zijn er meer beroepen waarin nieuwe dingen ingevoerd moeten worden en als de werknemers dat niet willen worden ze ook gewoon ontslagen.

Ik heb je een PM gestuurd mbt bovenstaande post
Dat hoeft niet hoor. Mag je hier ook zeggen. Ik ga uiteraard niet iets pretenderen, terwijl ik niet weet wat ik zeg Zulke begrippen vallen onder triviale kennis. Plaats een van je woorden uit de gehele tekst waarvan ik een quote maakte en zet dat samen in een zin met een woord wat in je biografie staat en zie daar.... Klinkt mysterieus, maar je vraagt er zelf om. En ik ga me niet verantwoorden voor iemand anders.
Oud 17-05-2008, 11:32
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Ja klopt. Dat realiseer ik me ook. Als ik in de buurt ben van het Erasmus zoek ik je op oke
Prima. Op het moment ben ik alleen nog een poosje in het Sophia voor mijn onderzoek.
Oud 17-05-2008, 20:09
***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:

hey, ik wil ook meedoen jaa!! ik zit ook in Erasmus. Kom je mij ook opzoeken? En wat stond er in die pm? (verder ben ik het nog steeds met je eens DDM)
Oud 20-05-2008, 11:00
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Dat hoeft niet hoor. 1) Mag je hier ook zeggen. Ik ga uiteraard niet iets pretenderen, terwijl ik niet weet wat ik zeg Zulke begrippen vallen onder triviale kennis. Plaats een van je woorden uit de gehele tekst waarvan ik een quote maakte en zet dat samen in een zin met een woord wat in je biografie staat en zie daar.... Klinkt mysterieus, maar je vraagt er zelf om.3) En ik ga me niet verantwoorden voor iemand anders.
1) Ja maar offtopic gaan is niet zo netjes en dat ben ik uiteraard wel.

2) Punt blijft dat je dure woordje die je niet snapt gebruikt om onmogelijke zinsconstructies te maken.

3) O nee, wat doe je dan in bovenstaande post?

Oud 20-05-2008, 21:37
DDM
DDM is offline
Citaat:
hey, ik wil ook meedoen jaa!! ik zit ook in Erasmus. Kom je mij ook opzoeken? En wat stond er in die pm? (verder ben ik het nog steeds met je eens DDM)

Ja natuurlijk kom ik jou ook opzoeken Dat is toch standaard
Oud 20-05-2008, 21:38
DDM
DDM is offline
Citaat:
1) Ja maar offtopic gaan is niet zo netjes en dat ben ik uiteraard wel.

2) Punt blijft dat je dure woordje die je niet snapt gebruikt om onmogelijke zinsconstructies te maken.

3) O nee, wat doe je dan in bovenstaande post?

1) Gaap!

2) Gaap!

3) Gaap!

Regels voor berichten