Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Weer dat AstroTV met Edward het "medium", het ging ongeveer zo:
- "Ja hallo, met Piet." Edward: "Hallo, Piet. Hmm...*wrijft over naam*...Ik voel bij jou een zekere vastberadenheid, je neemt het heft graag in eigen handen en daarom--" - "Jaja, je bent een OPLICHTER! Loze woorden zijn het, allemaal LOZE WOORDEN! Edward: "Ehhh, dat is niet waar, ik--" - Jawel, ik heb dit allemaal opgenomen en nagetrokken en het is allemaal onzin!" Edward: "Ehhh...ik laat het hier maar bij, voor dit gesprek. Dag, Piet." *verbinding wordt verbroken* Presentatrice, beteuterd: "Ja, toch jammer dat er mensen zijn die hun mening zo kenbaar moeten maken..." Edward: "Sja, weet je, ik maak het vaker mee, en ik laat iedereen in hun waarde. Sommige mensen denken dat ik maar wat zit te vertellen maar dat is niet het geval. Ik ben me van geen kwaad bewust en blablabla." 2 minuten later wéér iemand (een vrouw deze keer) die keihard iets van "VUILE OPLICHTER!" roept na het advies van Edward ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Heerlijk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik weet niet meer waar ik het gezien heb, maar er was ergens een (zeer onprofessioneel grappig-bedoeld) onderzoekje naar liften. Dan zetten ze allemaal typetjes langs de weg om te kijken hoe lang het zou duren voor ze een lift kregen. Daar kwam serieus uit dat je 't beste kon liften als je een dikke metalhead bent en een aquarium onder je arm hebt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Huisgenoten 1 en 2 sjouwen mijn kamer in, ploffen neer op de bank (ik ben ondertussen nuttig scanwerk aan het verrichten), kijken een keertje rond... Huisgenoot 1: "Zo, gezellig!"
Ik: "Eh, ja?" Huisgenoot 2: "Ja eigenlijk hadden we een vraag." Ik: "...vertel?" Huisgenoot 1: "Ja we vroegen ons af of ik de lichtste persoon was in ons huis, met vijfenzestig kilo." Ik: "Hahaha, nee, dat win je niet." Huisgenoot 2: "Hoe zwaar ben jij dan?" Ik: "Eh... achtenvijftig kilo, denk ik." Ze kijken elkaar een keertje aan, ik kijk met grote vraagtekens hun kant op. Huisgenoot 1: "Ja eigenlijk hadden we een weddenschap... of je je gewicht aan ons zou zeggen of niet." Ik: *schiet in de lach* "Ja wat boeit mij dat nou? Maar goed, misschien is huisgenote 3 nog lichter dan ik?" Huisgenoot 1, aarzelende toon: "...huisgenote 3?" Ik: "Ja weet ik niet, die is toch kleiner dan ik, of niet? Ik weet het eigenlijk niet..." Huisgenoot 2: "...hmm weet ik niet." Huisgenoot 1: "Ik heb eigenlijk nog nooit zo naar huisgenote 3 gekeken." Pauze, huisgenoot 2: "...en naar Morgan wel?" Huisgenoot 1, besmuikt toontje: "En naar Morgan wel. Maar okee." En ze sjouwen weer weg om te bepalen wie wat gewonnen heeft. Oh en je moet je het voorstellen met een vet Duits accent natuurlijk ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Strijd van binnen (deel 1) Man of Chrome | 23 | 26-12-2004 14:12 | |