![]() |
![]() |
Verwijderd
En nu inhoudelijk?
|
![]() |
Verwijderd
Kijk die dumpert film nou maar. Er is geen woord ongelogen van wat die man zegt.
|
![]() |
Verwijderd
Is het niet zo'n kerel van de UK Independence Party of een dergelijke flutpartij?
Edit: inderdaad, http://en.wikipedia.org/wiki/Nigel_Farage |
![]() |
Verwijderd
Klopt! Maar die grondwet is gewoon simpelweg evil!
![]() |
![]() |
Maakt het wat uit van welke partij hij is, deze man zegt toch precies waar het op staat. Het is gewoon een grote vriendjespolitiek.
Over dat gedrocht van een grondwet hier een ander filmpje van Farage: http://www.dumpert.nl/mediabase/1243...los_op_eu.html |
![]() |
Derde generatie allochtonen worden door het justitie-apparaat nog steeds als autochtonen bestempeld. Dit geeft een vertekend beeld van de verhoudingen van vonnissen die worden uitgesproken. Zo heb je enig idee wat het immense aandeel van allochtonen is in de criminaliteit. En probeer je te suggereren dat witteboordcriminaliteit vooral gebezigd wordt door autochtonen? Ik geloof dat die onderwereld ongeveer helemaal overgenomen is door Marokko.
ik kan je melden dat je verkeerd voorgelicht bent.
|
![]() |
Laat ik dan eens twee concrete nadelen van de EU noemen, en kom dan straks niet aanzetten dat ik er niet meer dan twee weet. Vooropgesteld, ik ben echt niet voor een volkomen autonoom Nederland, maar de EU wordt te groot mijnsinziens.
*Het eventuele Turkse lidmaatschap: De EU bestaat nu uit landen die een voornamelijk christelijke grondslag/cultuur hebben, een Turks lidmaatschap, wat toch een Islamitisch land is(ja er is een scheiding tussen kerk en staat maar toch) past hier dus helemaal niet tussen. Bij een lidmaatschap van Turkije zal er een veel grotere immigratiegolf naar Nederland komen, vooral vertegenwoordigd door goudzoekers.
NL, im, em, tot 2006, 34 492, 37 636, -3 144 al een tijd vertrekken er meer mensen uit nederland dan dat er mensen naartoe komen. dit ontkracht overigens niet direct je argument, maar de algemene tendens spreekt hem wel tegen. Verder moet je zien dat een Turkije helemaal niet past in een zone met welvarende westerse landen. Hoe hoog is het percentage analfabeten daar wel niet? Ook het het structureel blijven ontkennen van de Armeense genocide leverd Turkije geen bonuspunten op. Wat is dus de toegevoegde waarde van Turkije?
*De euro, ook een onderdeel van de vergaande europese samenwerking. Is er ooit aan ons gevraagd of wij dat wel wilden? Nee, de Euro is ons ondermeer door jouw grote voorbeeld T_ID door de strot gedrukt. Het valt niet te ontkennen dat door de Euro de prijzen ontzettend zijn gestegen. Hoe krampachtig het ook wordt ontkend.
Hoop dat er nou eens op die punten kan worden ingegaan, ipv alles wegschrijven onder de noemer 'populisme'.dat is gewoon een term om snel van mensen die iets zeggen wat de heersende elite niet leuk af te zijn.
Verder ben ik helemaal niet geirriteerd en vind ik niemand hier dom MH ![]() ![]()
*Het eventuele Turkse lidmaatschap: De EU bestaat nu uit landen die een voornamelijk christelijke grondslag/cultuur hebben, een Turks lidmaatschap, wat toch een Islamitisch land is(ja er is een scheiding tussen kerk en staat maar toch) past hier dus helemaal niet tussen.
Tel daarbij op dat ondanks de opkomst van de AK partij Turkije een vrij seculier land is. Seculier op een manier waar we in Nederland nog iets van kunnen leren zelfs. Dat is dus een argument voor toetreding als je religie er al bij wilt betrekken. Bij een lidmaatschap van Turkije zal er een veel grotere immigratiegolf naar Nederland komen, vooral vertegenwoordigd door goudzoekers.
Verder moet je zien dat een Turkije helemaal niet past in een zone met welvarende westerse landen.
Hoe hoog is het percentage analfabeten daar wel niet?
Geen gekke score voor een dermate bergachtig land met allerlei bergstammetjes binnen hun grondgebied. Ook het het structureel blijven ontkennen van de Armeense genocide leverd Turkije geen bonuspunten op. Wat is dus de toegevoegde waarde van Turkije?
Het zijn dergelijke zaken, samen met het blijven ontkennen van de rechten van Cyprus dat ze half bezet hebben, die het EU lidmaatschap van Turkije (naar verwacht permanent) in de vriezer hebben doen belanden. Het valt niet te ontkennen dat door de Euro de prijzen ontzettend zijn gestegen. Hoe krampachtig het ook wordt ontkend.
Net als de gemiddelde SP politicus die door oppositie gedwongen wordt voor het eerst in zijn politieke leven feitenmateriaal te zoeken voor zijn uitroepen zul je er echter achter komen dat de euro de prijzen helemaal niet deed stijgen, en naar verwachting stilvallen. Overigens ga ik de negende naar Duitsland toe voor een excursie. Ik ga daarvoor geen visum regelen. Ik neem geen paspoort mee, maar alleen een rijbewijs. Ik ga geen geld wisselen. Met dank aan de EU die dat mogelijk maakte. ![]() Hoop dat er nou eens op die punten kan worden ingegaan, ipv alles wegschrijven onder de noemer 'populisme'.dat is gewoon een term om snel van mensen die iets zeggen wat de heersende elite niet leuk af te zijn.
No offence, maar het niveau van de gemiddelde EU criticus is bedroevend laag. Het is gebruikelijk dat dergelijke figuren zich nooit hebben ingelezen over de EU, en helemaal niet op de hoogte zijn van het bestuur en de effecten van dat bestuur. Daarmee debateren is inderdaad vrij lastig, zodat (terecht) wegwuiven van hun nooit onderbouwde argumenten heel aanlokkelijk is.
Verder ben ik helemaal niet geirriteerd en vind ik niemand hier dom MH
![]() ![]() |
![]() |
Verwijderd
Die grondwet was een lachertje. Ik heb mensen kratten bier gegeven om nee te gaan stemmen.
|
![]() |
Verwijderd
Die grondwet was een lachertje. Ik heb mensen kratten bier gegeven om nee te gaan stemmen.
|
![]() |
Verwijderd
Heb je hem gelezen?
|
![]() |
Verwijderd
Ja. En het is geen grondwet, maar een verdrag. Waarin de rechten van de bedrijven beschermd werden.
![]() |
![]() |
Verwijderd
Nein. Daar heb ik mensen voor. Een collega van me heeft hem wel van voor tot achter doorgelezen.
|
![]() |
Ja. En het is geen grondwet, maar een verdrag. Waarin de rechten van de bedrijven beschermd werden.
|
![]() |
Dit is een kulargument...
87.4 % van de totale populatie kan lezen en schrijven.* ... Met dank aan de EU die dat mogelijk maakte. ![]() ...dat dergelijke figuren zich nooit hebben ingelezen over de EU, en helemaal niet op de hoogte zijn van het bestuur en de effecten van dat bestuur. ... enfin, mooi stuk.
Nein. Daar heb ik mensen voor. Een collega van me heeft hem wel van voor tot achter doorgelezen.
|
![]() |
![]() |
Ontopic maar weer?
|
![]() |
gaat de verkeerde kant op
![]()
Verwijderd
|