Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Daar staat tegenover dat het wapen dat hij dropt geniaal is voor elke fighter, tot een héél stuk later in het spel.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Rogue - Zie traps en maak ze onschadelijk Sorcerer - Recharge staves Alle 3 zijn hun enige echte 'skill', kost geen mana, kan oneindig gebruikt worden, maar heeft als nadeel dat de max durability / max charges (behalve bij rogue) omlaag gaan. Het nadeel bij de rogue is dat het kan falen en je dan dus een trap naar je kop krijgt.
|
Verwijderd
|
Misschien ga ik wel overnieuw beginnen met een warrior. Of ik stop ermee en ga door met Diablo 2. De eerste is leuk, maar nu begint het een beetje saai te worden. Beetje shit spammen tot ze dood gaan. Of de hele tijd dat neurotische saven, laden, doodgaan, laden, één monster dood dus saven, doodgaan, laden. Ect.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ben sinds 3 dagen ook weer gestart op HC ladder dit keer!
Ben nu inmiddels 46 trap assa. Zijn er nog meer mensen van dit forum op HC ladder? En wat bedoelen jullie een paar posts hier boven precies met de pit hehe heb het altijd wel gespeel dmaar ben sommige dingen toch echt vergeten
||
Citaat:
|
![]() |
|
Je hoeft geen diehard te zijn om online te spelen.
![]() Het voegt echt veel toe aan het spel. Alleen al de mogelijkheid van het traden van items (wat het veel makkelijker maakt om aan echt goede items te komen) en het samen spelen met anderen (die jou kunnen helpen en andersom als je daar zin in hebt) maakt het al zoveel leuker.
|
Massaal genoeg om het leuk te maken.
![]()
|
Je kan in principe elk wapen gebruiken wat je wilt behalve class specific items zoals claws en sorc stafjes. Voor armor geld hetzelfde zolang je maar aan de requirements komt. Maar wat voor equip je gebruikt hangt helemaal af van wat voor build je gaat maken.
Even een paar linkjes zodat je al heel snel veel wijzer wordt: diabloiii.net Heel veel info Runewords Wapen dammage calculator weliswaar verouderd maar erg veel zal er niet veranderd zijn in de laatste patch dus het geeft een goede indicatie. Hier heb je voorlopig wel genoeg aan.
|
Het hoeft ook niet nu.
![]() ![]()
|
![]() |
|
|