Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik doel gewoon op je andere post: je vriend behandelt je nu slecht (in de zin van niet als vriendin) en vroeger heeft hij je ook slecht behandelt...
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
en bedankt om me op mijn spelfout te wijzen, internet is de enige manier om nog in contact te komen met het Nederlands en ik zou het wel graag goed blijven kennen... (na een paar jaar in het buitenland, en voortdurend te schrijven, lezen en spreken in het Spaans gaat dat er rap op achteruit) Verder wil ik nog mijn excuse's aan bieden aan OnderKofferMe: ik ging wat te kort door de bocht En om maar on-topic te gaan: Ik denk dat je best niet te hoge verwachten zou koesteren, als ze je niet terug wil, dan zal de slag wat minder hard aankomen
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
Maar goed, excuses aanvaard. Laatst gewijzigd op 13-06-2008 om 08:19. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
ze heeft de neiging me te negeren... KnuffelLand | 9 | 29-02-2012 08:11 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] Elk eind is een begin flyaway | 0 | 13-11-2008 11:03 | |
Liefde & Relatie |
Vriendin is gevoel kwijt, wat te doen FW | 29 | 30-11-2007 14:59 | |
Psychologie |
Lucht je hart topic #7 :p (Lucht je blaas maar op het toilet) Fade of Light | 500 | 27-06-2004 19:58 | |
Psychologie |
het gevoel hebben dat je iedereen kwijtraakt.. ~~dolce~~ | 11 | 06-06-2003 15:43 | |
Psychologie |
het gevoel hebben dat je alleen bent??? *leintje* | 29 | 11-04-2003 15:13 |