Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-06-2008, 15:53
vedetje
vedetje is offline
Citaat:
Ja, ik ken dit.
Vijf jaar geleden heb ik ook zoiets meegemaakt met mijn vriend; we waren anderhalf jaar samen, en ik hield zo ontzettend veel van hem, maar hij dumpte me, omdat we te veel ruzie hadden en ik hem benauwde.
Nou, ik dacht dat ik het zou begeven, echt. Ben zelfs naar het ziekenhuis gegaan onder het mom van 'neem me nú op!'. En ik ging op mijn fietsje naar zijn werk om hem allerlei liefdesverklaringen te overhandigen enz. enz.
Hij was er echter totaal niet van gediend, ik benauwde hem nu nog meer.

Om een lang verhaal kort te maken: ik kreeg ineens een nieuw vriendje (die ik eigenlijk meer gebruikte om minder verdrietig te zijn) en begon mijn eigen leven weer te leiden. We spraken ook regelmatig af in het weekend om samen iets leuks te doen (als 'vrienden').
Vaak kwam ik hem tegen tijdens het uitgaan en dan barstte hij van jaloezie als er een man binnen een straal van 1 meter bij me stond.
Gevolg: het is een half jaar uitgeweest, en pas toen ik weer 'mezelf' was en lekker m'n eigen dingen deed zonder hem lastig te vallen, werd hij weer verliefd op me.
We zijn nu nog steeds bij elkaar (vraag niet hoe, maar dat doet er ook even niet toe).

Mijn advies: probeer haar los te laten, vind jezelf, doe je eigen dingen, en als het echte liefde is/was, komt ze wel bij je terug.
Zo niet, dan is dat vreselijk en mag je best verdriet hebben, maar dan heeft het niet zo mogen zijn, en kom je in de toekomst wel een andere vrouw tegen die wél van je houdt en van wie jij ook veel houdt, ook al kun je je dat nu nog niet voorstellen.
en jou relatie is nu de van het?

daar zou ik toch geen voorbeeld aannemen
Oud 12-06-2008, 16:21
OnderkofferMe
OnderkofferMe is offline
Mijn relatie is momenteel niet 'de van het' (?), en wat je verder zegt is ook de grootste bullshit.
Mijn vriend en ik hebben het na onze break nog jaren leuk gehad samen, en het feit dat het nu enifszins is doodgebloed heeft er echt geen ene fuck mee te maken.
Oud 12-06-2008, 18:22
vedetje
vedetje is offline
Citaat:
Mijn relatie is momenteel niet 'de van het' (?), en wat je verder zegt is ook de grootste bullshit.
Mijn vriend en ik hebben het na onze break nog jaren leuk gehad samen, en het feit dat het nu enifszins is doodgebloed heeft er echt geen ene fuck mee te maken.
leuke woordenschat heb je, maar ik zoek geen ruzie,

ik doel gewoon op je andere post: je vriend behandelt je nu slecht (in de zin van niet als vriendin) en vroeger heeft hij je ook slecht behandelt...
Oud 12-06-2008, 18:49
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
de van het?
Citaat:
heeft slecht behandelt...
Ga maar even lekker 10 voor taal kijken, voordat je ervoor zorgt dat dit topic dichtgaat voordat onze topicstarter geantwoord heeft
Oud 13-06-2008, 04:12
vedetje
vedetje is offline
Citaat:
Ga maar even lekker 10 voor taal kijken, voordat je ervoor zorgt dat dit topic dichtgaat voordat onze topicstarter geantwoord heeft
Wat is er mis met 'de van het'?

en bedankt om me op mijn spelfout te wijzen, internet is de enige manier om nog in contact te komen met het Nederlands en ik zou het wel graag goed blijven kennen... (na een paar jaar in het buitenland, en voortdurend te schrijven, lezen en spreken in het Spaans gaat dat er rap op achteruit)

Verder wil ik nog mijn excuse's aan bieden aan OnderKofferMe: ik ging wat te kort door de bocht

En om maar on-topic te gaan:

Ik denk dat je best niet te hoge verwachten zou koesteren, als ze je niet terug wil, dan zal de slag wat minder hard aankomen
Oud 13-06-2008, 07:12
OnderkofferMe
OnderkofferMe is offline
Citaat:

Wat is er mis met 'de van het'?
Het is 'je van het'.

Citaat:
Verder wil ik nog mijn excuse's aan bieden aan OnderKofferMe: ik ging wat te kort door de bocht
En terecht. Ik vind het een beetje onbeschoft om te zeggen dat mijn vriend me slecht behandelt (is niet waar), en dat hij me vroeger ook slecht behandeld heeft (is al helemáál niet waar, een lievere man zou moeilijk te vinden zijn geweest).

Maar goed, excuses aanvaard.

Laatst gewijzigd op 13-06-2008 om 08:19.
Oud 14-06-2008, 13:21
I C U
I C U is offline
@ Lilything: heel lief van je, maar regel dat via pm.

En ik geloof dat dit niets meer wordt behalve een hoop offtopic gezeur, dus...

Regels voor berichten