Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Dan moet ik dat maar doen, hoe moeilijk het ook is. Ik zou het echt zonde vinden want het is zo mooi wat we hadden. Maargoed, ik denk dat ik even niets van me laat horen tot donderdag tegenover haar.
Wanneer iemand nog tips heeft of hier iets over te zeggen heeft, ik hoor het graag! En bedankt! |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Sorry ik dacht dat je bedoelde dat mijn jacht was afgelopen. Maar jongens, we gaan samen nog veel leuke dingen doen. Waarom zou ze het dan saai vinden?
En @Kazet Nagorra, Ik ga haar helemaal niet dumpen. Dan dumpt ze mij maar, maar ik geef niet op! Dit is geen scharrel maar een echte liefde voor mij. |
![]() |
|
![]() |
Ik hoop het maar Bartezz, ik hoop dat ze me gaat missen de komende tijd. Ik ga lang op haar wachten in ieder geval. En ik denk niet dat ik tegenval. Niet om op te scheppen, maar in het begin was ze onzeker of ze me wel kon krijgen.
Maar het kwam gewoon hard aan omdat we het nog zo leuk hadden laatst en echt een verliefd stel waren. Bij haar is dat in één klap anders. |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik denk dat je beter kan hopen dat ze het saai vindt, wanneer gevoelens veranderden is er zelden nog wat aan te doen.. maar laat haar rustig nadenken en ik denk dat je donderdag duidelijkheid krijgt (hoewel ik het stiekem een beetje eens ben met kazet over het niet durven uitmaken gedeelte)
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Nee Bartezz, want ze weet het nog niet zeker. Ze twijfelt namelijk nog. Ik ga er de komende dagen heel wat aan doen om er beter uit te zien. Misschien krijgt ze weer gevoelens voor me als ze me in m'n nette pakkie ziet op de bruiloft... Ik geef niet zo snel op... Ze heeft het niet voor niets nog niet uitgemaakt.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Als na drie maanden het gevoel al weg is, is het over het algemeen gedoemd om te mislukken. En ik ken het, want ik heb het op m'n 16e ook gedaan met m'n vriendje toen
![]() Edit: Ik was op m'n 16e trouwens überhaupt niet verliefd op dat vriendje, vond 'm alleen leuk, en na drie maanden was ik het toch écht zat en heb ik ook maar gemompeld dat "het gevoel weg was", maar dat gevoel was er sowieso al niet geweest eigenlijk. En we hadden ook een proefperiode en toen heb ik het alsnog uitgemaakt. Heel lullig ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Zoals al eerder gezegd... Drie maanden is kort en als er nu al twijfels zijn dan belooft dat niet veel goeds voor de toekomst. Hoe denk je hoe dat over een jaar zal zijn?
Verder zou ik me niet al te druk maken om de dingen die nog in de planning staan. Daar is altijd een oplossing voor te vinden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
@ rest: ook helemaal mee eens 'gevoelens' zijn bij een ernstige verliefdheid echt wel duidelijk genoeg om gewoon te wéten of ze er zijn of niet, daar moet je dan niet aan twijfelen of over nadenken (en al zeker niet als ze nog maar een klein half jaartje verliefd op je is), dus ik denk ook dat ze je gewoon niet 'in één klap' wilt dumpen. "she's letting you go gently". ik heb het ook gedaan, meermaals, ik wist hééééél goed dat de gevoelens al een jaar (of twee) gewoon wég waren, en toch kwamen er nog een heleboel ikweethetallemaalnietmeer's, gewoon omdat je die persoon nog wel aardig vindt en erom geeft en niemand wilt kwetsen. 't is eigenlijk niet helemaal eerlijk en oprecht, zeggen dat je het niet meer weet, maar misschien maakt het de klap wel minder hard aankomen als je weet dat de kans erin zit... |
![]() |
|
![]() |
Het heeft niets met jacht te maken want zij viel in de eerste instantie op mij en ik, absoluut zelfs, niet op haar.
Je schreef ergens dat het te maken had met hoe ze leefde.Hoe leefde ze dan? en is ze nu wel je type etc. m.a.w. nu wel de moeite waard? Als dat het geval is zou ik haar even d'r rust gunnen.Je weet het maar nooit he en als het echt de liefde van je leven is, zoals jij beschrijft, dan zou ik zeker een poging wagen. Komt vast goed. Zo weer ff positief...zo kan het ook aflopen he ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dus het had eigenlijk meer met haar manier van leven te maken dan met haar karakter als ik het goed begrijp? Maarja, als het daarna wel goed ging dan is dat niet meer zo'n probleem idd ja. |
![]() |
|
Dat ze zegt dat ze niet weet of ze nog gevoelens voor je heeft hoeft niet te betekenen dat ze niet meer van je houd. Er zijn ook nog andere gevoelens dat alleen die van verliefd zijn. Je kunt ook toch van iemand houden terwijl de verliefdheid weg is. Daar heeft mijn vriend mij ook voor gewaarschuwd en ik geef hem gelijk eigelijk. Jha oke ik ben dan nog wel verliefd op hem maar toch minder. En ik hou nog steeds van hem. Maar je hebt haar rozen gestuurd, dat is oke vind ik. Je laat zien dat ze veel voor je betekent. Maar koop haar niet om. Het klinkt hard mss sorry dan maar wat ik bedoel is dat je niet steeds dingen moet kopen voor haar dan o m haar terug te winnen voor je.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En in drie maanden groei je niet naar elkaar toe. En @sexysmile, na drie maanden is er ook écht nog geen houden van om de verliefdheid te vervangen. Jammer, maar helaas. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En voor de rest, tuurlijk wil ik graag horen wat ik graag wil. Maar reacties als "get a life" en dat ik m'n meisje "kansloos zijn" waardeer ik niet zo nee. Misschien moeten zij zelf maar eens een leven krijgen. En drie maanden, nee oké het is niet lang, maar ik ben erg gehecht aan haar en ook echt nog steeds verliefd. Maarja dat snap je denk ik alleen als je in mijn situatie zelf staat. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Echter heb ik in die tussentijd advies nodig hoe ik haar gevoelens voor mij weer kan versterken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, als je écht wil blijven hopen, dan nog kun jij niks doen - je moet haar de tijd laten, even alleen laten. Zij wil kijken of ze je gaat missen, en als jij bij haar bent, kan ze je natuurlijk onmogelijk missen! Dus gewoon afstand houden, geen contact zoeken. 't Is waarschijnlijk hopeloos, maar beter advies is er niet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
ze heeft de neiging me te negeren... KnuffelLand | 9 | 29-02-2012 08:11 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] Elk eind is een begin flyaway | 0 | 13-11-2008 11:03 | |
Liefde & Relatie |
Vriendin is gevoel kwijt, wat te doen FW | 29 | 30-11-2007 14:59 | |
Psychologie |
Lucht je hart topic #7 :p (Lucht je blaas maar op het toilet) Fade of Light | 500 | 27-06-2004 19:58 | |
Psychologie |
het gevoel hebben dat je iedereen kwijtraakt.. ~~dolce~~ | 11 | 06-06-2003 15:43 | |
Psychologie |
het gevoel hebben dat je alleen bent??? *leintje* | 29 | 11-04-2003 15:13 |