Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
MEEEEEEEEEEEEEEN ik dacht even dat ik het gedroomd had net maar het is echt
![]() ![]() ![]() Ik had goed gegokt, ik zei 3-1 en toen het 3-1 was was ik er van overtuigd dat er nog een goal zou komen woohoo. http://www.lefigaro.fr/ whahahahahaaaaaa ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Heerlijke wedstrijd, en deze keer in een iets rustiger kroegje gekeken, waar naast ons alleen maar mensen waren van middelbare leeftijd.
![]() En die Fransen blijven altijd excuses zoeken, met hun 'vergeten penalty die de wedstrijd had doen keren', haha.
|
Och, ik zou dan meer in een 'Nederland speelt kut dus dan ben ik maar voor Spanje, oh nee, Spanje speelt ook kut, wat is het EK toch kut'-mode gaan. Maar in elk geval zou ik dan wel toe durven geven dat de tegenstander gewoon een stuk sterker speelde dan het team wat ik zelf aanhing. Dat gelinkte krantenstuk straalt echt een 'Nederland had hier geluk en daar geluk en daar geluk, dus in feite hebben ze puur op geluk gewonnen'-toon uit.
|
Verwijderd
|
Ah, ja dat had ik verder eigenlijk niet gelezen. Nederland zal hier en daar ongetwijfeld geluk gehad hebben maar daarnaast spelen ze gewoon geweldig. Frankrijk en Italie schaken met deze grote nummers spreekt boekdelen.
Verder ben ik eigenlijk ook maar een leek, dit is de eerste keer dat ik actief wedstrijden volg. Maar het is tot nu toe erg cool om te zien hoe Nederland speelt. Props ![]() En die van der sar is ook held. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en ik baal godverdomme dat ik niet met mensen in nl uit mn dak kan gaan maar dat ik naast chagerijnige fransen moet zitten kijken. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
http://uniquelog.blogspot.com/2008/0...vs-france.html hier filmpjes van alle doelpunten ![]() ![]() En idd Mala, ik had ook frans commentaar gehoord en ik was ook verbaasd over hoe positief ze waren over Nederland. Ik heb het idee dat de andere landen veel meer kijken ook naar hoe de ander speelt en niet bang zijn om daar dan ook complimenten over te geven. Dat doen de commentatoren in Nederland niet echt vind ik, of iig veel minder heb ik het idee..
||
Citaat:
|
Vond het wel moeilijk dit keer, of ik nou voor Frankrijk of NL moest gaan zijn (ben het beide). Ik vond het wel zielig voor de Fransen hoor
![]() ![]()
|
Opeens is iedereen ook voetbalexpert hè
![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Gezien ja, was met twee vrienden en we hoopten allen dat het gelijkspel zou worden zodat er penalty's zouden komen. Dus wij eerst Turkije aanmoedigen en toen ineens Tsjechië aanmoedigen en toen kreeg de Portugese keeper rood en toen dachten we "dit wordt 'm" maar het werd 'm niet.
![]() Overigens vond ik Turkije zo sterk terugkomen en Tsjechië zoveel kansen weggeven in de 2e helft dat ik het ze ook wel gun, ergens. Nu moet het bij Frankrijk - Italië maar penalty's worden.
||
![]() |
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 17-06-2008 om 09:46. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Het grote Albert Heijn Topic (deel 5) ikbenschipper1 | 500 | 04-02-2009 16:35 | |
Vrije tijd |
Voetbal? Football! Ananias | 18 | 08-10-2006 14:01 | |
Vrije tijd |
Minister Bot pleit voor NeBe-competitie. EmilioFCG | 67 | 08-10-2004 18:56 | |
Vrije tijd |
stadionliederen diamondvoodoo | 25 | 04-01-2004 15:59 | |
Vrije tijd |
Favo sport??? Mandy-ydnaM | 65 | 24-04-2003 09:17 | |
Lifestyle |
prijzen/onderscheidingen enzo Verwijderd | 77 | 28-03-2003 13:35 |