Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-06-2008, 12:13
Verwijderd
Een van de cliënten van mijn stage kam tijdens de wedstrijd van gisteren (Duitsland tegen Kroatië geloof ik) naar onderen rennen: 'Caroline, Caroline! Het is zes-nul voor de witten. Ik hoop dat ze winnen want ik vind de kleur van hun shirts zo mooi!'
Toen kwam ik op de andere locatie aan en bleek het twee-een (ofzo) te zijn geworden.

Maar waarschijnlijk zit ik vanavond op de bank met zusje, ouders, vriendje (al valt hij pas na de eerste helft in), een fles bier en chips. We zijn normaal helemaal niet van het voetballen, maar tijdens het EK/WK wel.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-06-2008, 12:37
Verwijderd
Ik mis sowieso de eerste helft vanwege m'n werk, tenzij ik eerder weg kan, maar ik vermoed dat ongeveer 80% van alle collega's dat wil, dus veel kans is er niet.

Misschien kan ik weer de rugpijn-kaart spelen.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2008, 12:42
***ailá***
***ailá*** is offline
oew, Nederland tegen Italie.. toen hebben we flink lawaai gemaakt, ik was helemaal schor. Het is gewoon gezellig. Veel eten, drinken, feesten en daarna uni skippen omdat we de nacht hebben doorgehaald. Ik was gewoon thuis, samen met de buren feestje gebouwd waarvan de hele flat mocht meegenieten. Tot we het vlees vergaten. Rookalarm af, goede vriend van mij wist niet wattie moest doen, rookalarm gesloopt, iedereen gang oprennen, andere studentjes komen ook gang oprennen en toen werd het 3e doelpunt gescoord en was het weer feest
Oud 13-06-2008, 12:46
Verwijderd
hihi er komt volluk foebel kijken hier vanavond, dus ik ga ook weer kijken
Met citaat reageren
Oud 13-06-2008, 12:56
Missy
Missy is offline
Ik heb er niet zo'n vetrouwen in vanavond. Ik denk niet dat ze gaan winnen. Misschien, maar dan met een puntje voorsprong.
Oud 13-06-2008, 12:57
Verwijderd
Die Fransen pakken ze ook nog wel even, .

KAMPIOENUH.
Met citaat reageren
Verwijderd
GODUHZONUUUUUUUHh
Met citaat reageren
Verwijderd
Ajax?
Met citaat reageren
Oud 13-06-2008, 12:58
Verwijderd
weet ik veel
Met citaat reageren
Oud 13-06-2008, 13:04
***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Ik heb er niet zo'n vetrouwen in vanavond. Ik denk niet dat ze gaan winnen. Misschien, maar dan met een puntje voorsprong.
zelfde gedachten hier. Ik kan toch niet kijken vanavond, moet werken.
Oud 13-06-2008, 14:04
Verwijderd
Frankrijk en Nederland, allebei aanvallende ploegen, wordt zeker een leuke wedstrijd!
Met citaat reageren
Oud 13-06-2008, 15:00
Verwijderd
Nu moeten we de titel veranderen naar: "In welke situatie bevond jij je tijdens Nederland - Frankrijk? - EK 2008"

ik ga kijken bij een vriendinnetje thuis, die geen examenfeestje wilde geven en dus een voetbalkijkverzameling geeft!
Met citaat reageren
Oud 13-06-2008, 15:03
Verwijderd
we hebben vanavond héél héél toevallig een familiefeestje bij de familielid met de mooiste televisie
Met citaat reageren
Oud 13-06-2008, 15:05
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Nu moeten we de titel veranderen naar: "In welke situatie bevond jij je tijdens Nederland - Frankrijk? - EK 2008"
Nee, want Nederland - Frankrijk is nog niet geweest en dan klopt 'bevond' niet.
Oud 13-06-2008, 15:07
Verwijderd
Wat een toeval ecnelis!!

Ik heb een voetbalpoule ingevuld en heb nu 5 punten (degene met de meeste punten heeft er al 11) en ik sta op één na het slechtste. Het slechtste staat mijn vader met 4 punten

Ik heb een krantenartikel gelezen met de naam 'tips voor het invullen van een EK poule!' en er stond in dat outsiders altijd het EK winnen, dus heb ik alle outsiders laten winnen
Met citaat reageren
Oud 13-06-2008, 23:02
Verwijderd
Op de bank bij mn zus met nog meer mensen bij NL-F anyway
Met citaat reageren
Oud 13-06-2008, 23:06
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Prima
Oud 13-06-2008, 23:08
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Wat een topic

Een stukje op m'n werk, verder wederom achter de computer!
Oud 13-06-2008, 23:18
Verwijderd
Vier éééén, vier éééhéééén, vier ééééééééén. Vier één. 4-1. Etc.

En vlak voor het doelpunt van van Persie viel de beamer in de kroeg uit
Met citaat reageren
Oud 13-06-2008, 23:22
Verwijderd
Ik was TV aan het kijken.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2008, 23:26
Verwijderd
Goede zaken, . Ze zijn in ieder geval door naar de volgende ronde. Roemenië is ook wel te doen, maar het is natuurlijk grappig om van ze te verliezen. Dan werken we Frankrijk en Italië, resp. de nummer één en de nummer twee tijdens het vorig WK, er uit.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2008, 00:00
Verwijderd
Ik was trouwens keihard in thema, ondanks de zwart-witte kledij, want ik had een A Clockwork Orange button.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2008, 00:02
Verwijderd
Ik heb zo'n schuimrubberen oranje hoed, inclusief biervlekken en voetstappen (want Koninginnedag), die mij door de wedstrijden helpt, .
Met citaat reageren
Oud 14-06-2008, 00:04
Verwijderd
Wat me trouwens opviel (ik keek op de BBC) is dat de Engelsen Ooijer als "Oeh Yeah!" uitspreken.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2008, 00:08
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik moest tot 9 uur werken, was iets voor 10en pas in Leiden en ben toen langs m'n ouders geweest die in het centrum bij de haven lagen. Dus ik heb een gedeelte van de 2e helft gezien op een bootje, met een bak thee, een koekie en aardbeien. Want m'n moeder propt me altijd vol met vanalles.
Daarna naar huis moeten fietsen door een menigte van enge dronken mensen.
Oud 14-06-2008, 00:08
Verwijderd
En de Duitsers bijna als uier.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2008, 03:38
Verwijderd
Citaat:
Ik was TV aan het kijken.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2008, 06:41
Missy
Missy is offline
4-1. Netjes.
Oud 14-06-2008, 09:24
Lethe
Lethe is offline
Ze hebben de overwinning op Italië zelfs weten te evenaren.
Oud 14-06-2008, 09:30
Verwijderd
Ik keek beneden met mijn ouders, dat doe ik dus niet meer, mijn vader is een beetje doof en dan zet hij de tv heel hard, (wat mijn moeder ook niet fijn vindt) en dan zet ik 'm weer zachter en dan wordt mijn vader boos op mij, en hij zette 'm steeds op Duitsland waar ik gek van wordt omdat ik het niet zo goed versta, en dan wordt hij weer boos op mij en toen vroeg ik of hij 'm op bbc ofzo wilde zetten en toen werd hij weer boos enzo
Maar we zijn door
Met citaat reageren
Oud 14-06-2008, 09:33
Lethe
Lethe is offline
Als Nederland van Roemenië verliest zijn Frankrijk en Italië allebei niet door, dat zou fijn zijn. Maar ja, verliezen is wel kut.
Oud 14-06-2008, 09:35
Verwijderd
Er is een hele grote kans dat we in de halve finale weer tegen een ploeg uit deze poule spelen, dus het is beter dan Roemenië wint.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2008, 09:37
Lethe
Lethe is offline
Ik hoop in ieder geval dat er spelers opgesteld worden die normaal gesproken niet of weinig aan spelen toekomen.
Oud 14-06-2008, 09:58
DanielC
DanielC is offline
Met vier vrienden en kaasfondue.

Bij de 2-0 viel ik op m'n knien met de armen in de lucht.
Oud 14-06-2008, 09:59
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Wat me trouwens opviel (ik keek op de BBC) is dat de Engelsen Ooijer als "Oeh Yeah!" uitspreken.

(van Engelsen verwácht ik niet eens dat ze ook maar één naam goed uitspreken)

Ik ging het kijken en het was leuk, we waren goed bezig. En verder was ik vooral erg gecharmeerd van de ambulance die ze bij Italië-Roemenië gebruikten, waar ze zo'n brancard aan de zijkant konden hangen, wat een gaaf ding zeg.
Oud 14-06-2008, 14:18
Verwijderd
Thuis voor de buis. Mooie wedstrijd.
Offtopic:
Citaat:
Ik zeg niet 'mieh-ga-el jak-son' maar gewoon Michael Jackson
Het gaat er niet om dat je bepaalde namen wel juist uitspreekt, maar juist dat je zelf bepaalde namen op z'n Hollands uitspreekt. Dat is het hele punt hier he.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2008, 14:36
Lethe
Lethe is offline
Als Nederland met 1-0 van Roemenië wint en Italië en Frankrijk spelen gelijk, dan hebben Italië, Frankrijk en Roemenië allemaal twee punten, maar dan gaat Roemenië door, vanwege een beter doelsaldo. Dat vind ik wel een mooi scenario want dan heeft Nederland alles gewonnen en zijn Italië en Frankrijk toch uitgeschakeld.
Oud 14-06-2008, 15:39
Verwijderd
Was dat gisteren? Ik denk dat ik toen voor de tv hing (en uiteraard geen voetbal keek).
Met citaat reageren
Oud 14-06-2008, 16:34
Verwijderd
Citaat:
Als Nederland met 1-0 van Roemenië wint en Italië en Frankrijk spelen gelijk, dan hebben Italië, Frankrijk en Roemenië allemaal twee punten, maar dan gaat Roemenië door, vanwege een beter doelsaldo. Dat vind ik wel een mooi scenario want dan heeft Nederland alles gewonnen en zijn Italië en Frankrijk toch uitgeschakeld.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2008, 17:39
arPos
arPos is offline
werk -> start -> 1 - 0 -> snel naar huis -> genieten
Oud 14-06-2008, 17:41
Cosey
Cosey is offline
op de scouts
Oud 14-06-2008, 18:05
Verwijderd
Nederland in buitenland favoriet voor EK-winst
zaterdag 14 juni 2008 10:08

De lijst van internationale media die het Nederlands elftal de hemel in prijzen na de 4-1 zege van Oranje op Frankrijk, is eindeloos. Nederland is de favoriet geworden van het EK, bericht de Amerikaanse tv-zender CNN.

Nederland is de favoriet geworden van het EK, bericht CNN
Oranjelegioen
In de buitenlandse pers blijft ook het Oranjelegioen niet onvermeld. De sfeer in Bern met de ruim honderdduizend in oranje uitgedoste supporters is opperbest, berichtten Zwitserse media. 'Zelfs agenten nemen foto's,' meldt een ooggetuige op internet.

'Er waren zoveel Oranjefans in Bern,' berichtte de Britse krant The Daily Telegraph, 'dat het leek alsof er niemand meer in Amsterdam en Rotterdam achtergebleven was'.
Volgens het Britse persbureau Reuters is bijna elke speler in topvorm en heeft Nederland de 4-1 winst op Frankrijk van vrijdag te danken aan 'de snelheid en variatie van de counters'.

'Zo speelt alleen een topfavoriet,' opent het Oostenrijkse Die Presse. De voetbalwebsite Goal.com spreekt van een spectaculaire en verbluffende overwinning.

Tactische winst
'Dodelijke Nederlanders vernietigen Frankrijk' kopt de Britse website Sportinglife.

BBC Sport spreekt van een 'grootse overwinning' die te danken is aan 'de briljante stijl van counteren'. BBC noemt de wedstrijd 'de tactische winst van coach Marco van Basten'.

Sensationele stijl
CNN bericht: 'Briljant Nederland laat niets heel van Frankrijk'. Het Amerikaanse tv-station doopte de wedstrijd om tot de mooiste van het toernooi. 'De onstuitbare Nederlanders gaven een masterclass aanvallen,' aldus CNN. De zender sprak van een 'sensationele voetbalstijl'.

De Zwitserse newswebsite '20 Minuten' kopt 'Holland vernedert ook Frankrijk' en prijst het spel van de Nederlanders als pittiger en sneller.

Allen zijn het eens over het geweldige spel, de fantastische spelers en de goede coach. Het Amerikaanse persbureau AP meent dat Van Basten zijn beste keuzes maakte vóór het toernooi door 'zeurende oudere spelers thuis te laten'.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2008, 18:07
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 14-06-2008, 18:09
Verwijderd
Ik vond het echt een waanzinnig mooie en spannende wedstrijd
Met citaat reageren
Oud 14-06-2008, 18:26
Yana
Yana is offline
Ik was bij het concert van Alanis Morissette. En dinsdag ga ik weer gewoon kijken. Voetbal <3
Oud 14-06-2008, 18:27
Verwijderd
*Insert kutopmerking over Alanis Morissette*
Met citaat reageren
Oud 14-06-2008, 18:29
Yana
Yana is offline
Citaat:
*Insert kutopmerking over Alanis Morissette*
*delete insert kutopmerking over Alanis Morissette*

Zullen we het dan nu weer over voetbal gaan hebben?
Oud 14-06-2008, 18:30
Verwijderd
Citaat:
*delete insert kutopmerking over Alanis Morissette*

Zullen we het dan nu weer over voetbal gaan hebben?
Goed idee
Met citaat reageren
Oud 14-06-2008, 18:37
Verwijderd
Zweden - Spanje is niet zo spannend, .
Met citaat reageren
Oud 14-06-2008, 19:32
***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
'Er waren zoveel Oranjefans in Bern,' berichtte de Britse krant The Daily Telegraph, 'dat het leek alsof er niemand meer in Amsterdam en Rotterdam achtergebleven was'.
.
Alsof NL alleen uit Amsterdam en Rotterdam bestaat

SHIT SHIT SHIT ik baal dat ik het niet heb gezien ik moest werken.

Rotterdam was overigens niet leeg hoor. Ik reed rond 11 uur 's avonds in de auto van mn werk naar huis en iedereen zat continu te toeteren en te schreeuwen
Reageren

Regels voor berichten