Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Thuis voor de buis.
![]() Offtopic: Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Als Nederland met 1-0 van Roemenië wint en Italië en Frankrijk spelen gelijk, dan hebben Italië, Frankrijk en Roemenië allemaal twee punten, maar dan gaat Roemenië door, vanwege een beter doelsaldo. Dat vind ik wel een mooi scenario want dan heeft Nederland alles gewonnen en zijn Italië en Frankrijk toch uitgeschakeld.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nederland in buitenland favoriet voor EK-winst
zaterdag 14 juni 2008 10:08 De lijst van internationale media die het Nederlands elftal de hemel in prijzen na de 4-1 zege van Oranje op Frankrijk, is eindeloos. Nederland is de favoriet geworden van het EK, bericht de Amerikaanse tv-zender CNN. Nederland is de favoriet geworden van het EK, bericht CNN Oranjelegioen In de buitenlandse pers blijft ook het Oranjelegioen niet onvermeld. De sfeer in Bern met de ruim honderdduizend in oranje uitgedoste supporters is opperbest, berichtten Zwitserse media. 'Zelfs agenten nemen foto's,' meldt een ooggetuige op internet. 'Er waren zoveel Oranjefans in Bern,' berichtte de Britse krant The Daily Telegraph, 'dat het leek alsof er niemand meer in Amsterdam en Rotterdam achtergebleven was'. Volgens het Britse persbureau Reuters is bijna elke speler in topvorm en heeft Nederland de 4-1 winst op Frankrijk van vrijdag te danken aan 'de snelheid en variatie van de counters'. 'Zo speelt alleen een topfavoriet,' opent het Oostenrijkse Die Presse. De voetbalwebsite Goal.com spreekt van een spectaculaire en verbluffende overwinning. Tactische winst 'Dodelijke Nederlanders vernietigen Frankrijk' kopt de Britse website Sportinglife. BBC Sport spreekt van een 'grootse overwinning' die te danken is aan 'de briljante stijl van counteren'. BBC noemt de wedstrijd 'de tactische winst van coach Marco van Basten'. Sensationele stijl CNN bericht: 'Briljant Nederland laat niets heel van Frankrijk'. Het Amerikaanse tv-station doopte de wedstrijd om tot de mooiste van het toernooi. 'De onstuitbare Nederlanders gaven een masterclass aanvallen,' aldus CNN. De zender sprak van een 'sensationele voetbalstijl'. De Zwitserse newswebsite '20 Minuten' kopt 'Holland vernedert ook Frankrijk' en prijst het spel van de Nederlanders als pittiger en sneller. Allen zijn het eens over het geweldige spel, de fantastische spelers en de goede coach. Het Amerikaanse persbureau AP meent dat Van Basten zijn beste keuzes maakte vóór het toernooi door 'zeurende oudere spelers thuis te laten'. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() SHIT SHIT SHIT ik baal dat ik het niet heb gezien ![]() ![]() Rotterdam was overigens niet leeg hoor. Ik reed rond 11 uur 's avonds in de auto van mn werk naar huis en iedereen zat continu te toeteren en te schreeuwen
|
![]() |
|
|