Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik weet nog dat we in groep 3 of 4 een zogenaamde 'honderdrol' moesten maken. Dat was dus een rol waar je alle getallen van 1 t/m 100 op moest schrijven en meer. Sommige klasgenootjes hadden enorme rollen en daar waren ze dan heel trots op. Maar ik dacht altijd dat het een 'hondendrol' was en ik begreep maar niet waarom het zo genoemd werd, want 'het had toch niks met poep te maken?' Het kwartje viel pas toen we ook een keer een 'duizendrol' moest maken.
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() We hadden twee michaels in de klas, Michael en Michaël. Dat spreek je misschien wel anders uit, maar dat deden ze in de klas niet. De tweede werd altijd Michaël met puntjes genoemd. Maar ik dacht dat ze dat zo noemde omdat hij stekeltjeshaar had, en toen ze alletwee stekeltjes haar hadden raakte ik helemaal in de war. |
![]() |
|
Ik ben toevallig vandaag op het spel Fury of the furries gestuit. Dat is een behoorlijk uitdagend platform spel met puzzel-elementen. In de wijk waar ik heb gewoond was het een bekend spel. Een hele tijd hebben we het allemaal geprobeerd uit te spelen en als er dan weer eens iemand voorbij een bepaald moeilijk punt in het spel kwam, was die gelijk helemaal de man. Zo hielpen we elkaar samen door het spel heen. Ik heb het spel zelf helaas nooit uit kunnen spelen maar ik ben wel het verste gekomen. Ik had het ongeveer 75% uitgespeeld.
Fury of the furries Het doet me trouwens ook een beetje denken aan starcraft. Ergens in de wijk konden we netwerken en in dat spel was er een soort van competitie ontstaan om te kijken wie steeds het beste was. Ook hebben we een tijdje samen een clan gehad.
|
Verwijderd
|
Ik ging vroegah opscheppen tegen mijn broertje dat ik tot honderd kon tellen, maar hij geloofde me niet. Toen ging ik heel plechtig in De Grote Rieten Stoel zitten ( pic ), mijn keel schrapen en tot honderd tellen :')
EN toen ik, like 6 was vond ik het gaaf om 'moeilijke' woorden te gebruiken, dus toen claimde ik dat mijn lievelingskleur 'zalmroze' was ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik heb ook ooit wel s een leuke van iemand anders gehoord.
Het was in de kleuterklas en hij was bezig met zo'n kralendoos, dat je figuren kan maken met gekleurde kralen. Op een gegeven moment liet hij het omvallen, maar hij had geen zin om het op te ruimen. De kleuterjuf en hij konden het maar niet eens worden en op een gegeven moment zei die dus "papa moet met de juf gaan vechten". ![]()
|
Verwijderd
|
Vandaag herinnerde ik me dat we op de lagere school een keer met de juf naar het stembureau zijn geweest om zogenaamd onze stem in te leveren. Daarna zei de juf dat we de rest van de dag niet mochten praten, en daar hielden we ons ook braaf aan.
![]() Leuk mens was dat, die juf. Met haar gingen we ook blauwbilgorgels knutselen en kregen we allemaal een cactus als we naar groep zes gingen en mochten we dan uit het raam springen (op begane grond hoor). ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Net als met de kathedraal en de sinaasappel in het midden, ter vergelijking van de atoom en de kern. |
![]() |
||
Citaat:
http://micro.magnet.fsu.edu/primer/j...su/powersof10/ Het geeft een plaatje van de melkweg en zoomt steeds in tot het uiteindelijk bij deeltjes uit komt die kleiner zijn dan atomen.
|
Vroeger dacht ik dat sommige mensen met een pony werden geboren en sommige niet, want ik snapte niet dat ik wel een pony had en mijn vriendinnetjes niet (in het haar, geen paard). En ik dacht dat de lieve heer een lieveheersbeestje was en dat vond ik wel leuk, maar God bestond dan weer niet.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Groei je niet sowieso sneller van gezonde voeding? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
en natuurlijk dacht ik na het zien van de film Jaws dat er haaien in het zwembad zwommen, vooral achter die roosters ![]() |
![]() |
|
Een vriendinnetje had me wijs gemaakt dat er krokodillen in de kelder bij hun thuis zouden zitten. Die kelder kon je ook van buiten bereiken, beetje wat je in films ook ziet zo'n van de muur wat schuin naar beneden lopende "deur". Met als gevolg dat ik er jarenlang bang voor geweest ben en er ook niet overheen durfde te lopen
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn vader heeft een hekel aan voetbal enzo, maar toen wij jonger waren wilde hij ons wel eens waarschuwen en tegelijkertijd hip zijn. Hij zei altijd.
Als je dat maar laat (of een andere variant), want anders krijg je een strafschop tegen! En nooit mee. Ik denk dat hij dacht dat we het daardoor cooler vonden en hem cooler vonden en daardoor braver waren. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Hoe laat ben jij gisteravond naar bed gegaan? Verwijderd | 500 | 21-08-2005 13:30 | |
Lichaam & Gezondheid |
Stoppen met roken...kijk ff... stefanietje | 13 | 21-12-2001 23:08 |