|
|
Bekijk resultaten poll: Ben je wel is vreemdgegaan? | |||
Ja, gezoend |
![]() ![]() ![]() ![]() |
33 | 17.37% |
Ja, meer dan gezoend |
32 | 16.84% |
Nee |
114 | 60.00% |
Nee, nog nooit een relatie gehad |
11 | 5.79% |
Aantal stemmers: 190. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Als je vreemdgaat wil je het in de regel niet uitmaken, maar heb je behoefte aan of nieuwsgierigheid naar iets anders. Hoe je daarmee omgaat is dan een tweede.
|
Ja, meer dan gezoend.
Geen idee waarom ik me er niet schuldig over voelde of waarom ik het deed. We deden het allebei en het kon ons ook vrij weinig schelen. Na 3,5 jaar was het gewoon over en we hadden allebei behoefte aan iets nieuws, alleen hadden we het beter eerst uit kunnen maken. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik snap niet dat iemand die zo fel tegen vreemdgaan is, zo gemakkelijk doet over anderen die met hem/haar vreemdgaan. Feitelijk lig je dan gewoon te neuken met iemand die je moreel ontzettend verwerpelijk vindt, als ik het goed begrijp.
|||
Citaat:
Citaat:
Als iemand vreemdgaat overtreedt hij wel een regel, anders zou het in de eerste instantie geen vreemdgaan heten.
|
Verwijderd
|
Dus 'jouw regels' zijn qua vreemdgaan behoorlijk streng, als ik jou zo hoor, maar qua 'een ander laten vreemdgaan' ben je juist heel soepel. Eigenlijk pas je je eigen regels zodanig aan dat jij er het minst last van hebt, dan is het ook niet zo heel gek dat je zulk soort reacties krijgt, dat is gewoon ontzettend egoïstisch.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het niet gaan met iemand die al een relatie heeft is een zelf opgelegde regel. Je moet het natuurlijk allemaal helemaal zelf weten, maar ik vind het ook wel apart dat je zo ontzettend tegen vreemdgaan bent maar er wel aan mee wil werken als "de andere partij". Vind je buiten een relatie seks belangrijker dan principes of wat is de reden daarvoor? Waarom vervalt je afkeer ervoor zodra je er seks uit kunt halen? Of zie ik het nu helemaal verkeerd... |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Citaat:
Dan kan ik nooit mijn kwakkie kwijt als ik dat ook al moet gaan doen.
|
Verwijderd
|
Nou ja, zo zou ik ook niet willen batsen met een rascist, een homohater of een happy slapper, om maar iets te noemen. Iemands idealen en gedrag druisen dan dusdanig in tegen het mijne, dat ik dat een behoorlijke afknapper vind. Als ik Armoed goed begrijp, gaat vreemdgaan verschrikkelijk in tegen zijn principes en moralen, maar zodra hij de benadeelde niet is in het geheel wil hij het best mogelijk maken. Dat klinkt vreemd.. maar misschien is het dat dan helemaal niet zo. Seks is vast een uitstekende reden om principes en moralen overboord te gooien in sommige gevallen
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Vreemde vragen crazycrazer28 | 16 | 23-07-2014 16:13 | |
Liefde & Relatie |
Is cyberseks vreemdgaan? PCmuis | 56 | 16-02-2007 11:09 | |
De Kantine |
het Vragenvuur #3 Kitten | 500 | 08-02-2007 15:39 | |
Verhalen & Gedichten |
Humoristisch fantasy verhaal: meningen graag IlbertRood | 0 | 04-11-2005 16:01 | |
Drugs & Alcohol |
blow enquete...zou je willen invullen please? evanescence | 73 | 09-07-2005 22:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 |