| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Gisteren super lekker en leuk uit eten geweest: stokbrood met kruidenboter vooraf, vispannetje als hoofdgerecht en Bruselse wafel met straciatella ijs en koffie na
![]() Vandaag: vanmiddag al noodles met kip en roerbakgroente gegeten want vriendje moet werken van vijf tot acht en vanavond een broodje met kaas en komkommer en een cup a soupje
|
|
|
|
Vandaag was het pasta met pesto-saus (melk, kaas en groenepesto), champgnons, ui, mais en garnalen.
Probeersel maar beviel prima
|
|
|
Verwijderd
|
Roerbakmie met roerbakmie mix van Honig, bakje van 450 gr macaroni/spaghetti groente en hamblokjes.
Hoop dat het lekker is met hamblokjes. Met tofu oid was het heel lekker, maar met vegaballetjes niet. Nu maar met hamblokjes uitproberen. Ben dus geen vega he. En het is voor 2 dagen, eet samen met mijn vriend.
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar 450 gram groente, voor 2 dagen en 2 personen... dat is 112,5 gram per persoon per dag. Vind je dat niet een beetje weinig? ![]() OT. Spinaziesouffle (hopen dat het lukt...) met aardappelbolletjes en een hamburger |
|
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Seksualiteit |
Fantasie met een Marokkaan Kev25 | 48 | 19-11-2015 21:12 | |
| Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 07:41 | |
| De Kantine |
Wat heb jij vandaag te klagen? Poor twisted me | 4 | 11-09-2008 14:50 | |
| De Kantine |
Stel hier je brandende vraag van vandaag Verwijderd | 197 | 14-09-2003 20:16 | |