Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
U bent een rascist vind ik een beetje flauw en zo zorg je er alleen maar voor dat de mensen die al op hem stemmen dat met nog meer overuiging doen omdat de rest ze rascist of stompzinnig noemt en dat de mensen die het enigszins met hem eens zijn toch maar op hem stemmen omdat het lijkt alsof de rest een totaal andere mening is toegedaan. Allerzwakste was rutte, er niet op ingaan vind ik echt een zwaktebod en zo werk je vlaamsblok taferelen in de hand.
||
Citaat:
|
![]() |
|||||
Citaat:
Ik ontken niet dat er mensen met vergaande psychische problemen zijn, ik meen dat de meeste WaJongers daar niet ondervallen. Van de 6 WaJongers die ik persoonlijk ken is er niet 1 bij die niet zou kunnen leren of werken, het enige wat ze hoeven te doen is hun luie reet optillen. en eerlijk gezegd vind ik dat ze mij persoonlijk daar mee beledigen gezien ik 33 klokuren school heb en er nog eens zo'n 18-22 werk, voor een bedrag dat ongeveer zo hoog is als het bedrag wat zij gewoon krijgen. en ik mag daar al mijn schoolkosten nog van betalen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
de meeste WaJongers zijn aanstellers die gewoon niet willen.
|||
Citaat:
De vraag is, waarom stikt het tegenwoordig van de mensen die prima functioneren, maar een uitkering krijgen op basis van het waanidee dat ze dat niet kunnen? Citaat:
De enigen die stressen in een studie zijn studie- en bachelorcoördinatoren die vinden dat er meer druk op de ketel moet om de zesjesmentaliteit te bestrijden. ![]()
|
Hangt er van af hoeveel colleges je hebt. Ik heb roosters gezien waar mensen vier dagen vrijwel van 9 tot 5 bezig waren (zelf werken was dan wel wat minder). Als je daarnaast nog twee dagen moet werken, zit je aan 6 dagen de hele dag. Da's best zwaar.
Hoewel minima veel tegemoetkomingen krijgen die het een stuk makkelijker maken. De echte zware gevallen zitten bij mensen die door de regelgeving tussen wal en schip vallen. Wat als je vader bijvoorbeeld zelfstandig ondernemer is, en schulden of investeringen moet afbetalen? Veel inkomen, geen geld. Of als de zaak slecht gaat natuurlijk, en de peildatum lag op een moment dat het goed ging. Of mensen met onwillende ouders die onder Jeugdzorg vallen natuurlijk. Met de legendarische incompetentie van Jeugdzorg kan je het echt op je buik schrijven dat je zonder je eigen ouders een proces aan te doen geld kan beuren. Verder maakt het ook uit waar je zit. Studeer je met € 100-150 huur in een plaats als Enschede, of ben je gedwongen € 350+ per maand te betalen om ergens in Amsterdam of Utrecht te wonen?
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ideaal ![]()
|