Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ik vond gister een erg leuke aflevering, vooral die zwerver, bekend gezicht. Volgens mij is dat die ene die een Nederlandse vrouw heeft ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Die Alexis speelt dus in Ugly Betty. ![]() Gisteren was wel leuk, denk ik. ![]() |
![]() |
|
maar hebben ze nou ooit gezoend die Todd en Samantha?
http://www.youtube.com/watch?v=PXjsd...rom=PL&index=5 vond dit filmpje op youtube. Een soort samenvatting van seizoen 1. Alleen moet ik er wel bijzeggen dat ik seizoen 1 niet helemaal heb gezien dus voor mij zaten er wat spoilers in. Bijv. van die miljonair enzo, is dat al uitgezonden geweest in NL?
Laatst gewijzigd op 09-04-2009 om 11:23. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Het was iets leuker dan de vorige keer, maar niet meer zoals in het begin hoor.. Moest alleen erg hard lachen toen je zag hoe Sam en haar moeder er écht uitzagen toen ze gingen dansen
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Algemeen topic voor televisieprogramma's zonder eigen topic Verwijderd | 284 | 26-09-2011 10:17 | |
Films, TV & Radio |
Being Erica Verwijderd | 46 | 15-06-2009 21:07 | |
De Kantine |
Coco avant Saainel #614 Chick Rock | 500 | 27-05-2009 18:33 | |
Films, TV & Radio |
S1NGLE [Net 5] Verwijderd | 58 | 15-04-2009 12:43 | |
Films, TV & Radio |
Fall season 2008 Verwijderd | 99 | 04-03-2009 10:43 | |
Films, TV & Radio |
(NL) Desperate Housewives #5 Femme-Fatale | 362 | 25-02-2009 21:47 |