Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Uhm, ik ga een poging doen.
Er waren een paar nieuwe co-assistenten. Die lopen met dr Gates mee Zij behandelen een patient, en dan blijkt die patient een gif bij zich te dragen voor een chemische aanval. De ER moet direct geevacueerd worden, en Gates en zijn co's moeten bij de patient blijven, in quarantaine. Uiteindelijk worden ze er uit gehaald en ontsmet, en dan mogen ze naar huis. Sam natuurlijk heel blij. Er is een nieuwe baas van de ER: een vrouw die iedereen meteen op de lip zit en super kritisch is. Met name Morris heeft daar problemen mee, hij reageert uiteindelijk behoorlijk fel. Die vrouw blijkt wel een verleden te hebben: Hailey herkent haar, maar kan haar niet plaatsen. Aan het einde zie je hoe ze droevig op de bank zit thuis, terwijl er een vrolijke gezinsfoto naast de bank staat. Die vrouw heeft in Thailand gewerkt ten tijde van de tsunami. Neela wordt uitgevraagd door die ene pipo waar ze seks mee heeft gehad, maar ze wimpelt hem af. Die pipo is tegelijkertijd een actie aan het voeren om dr Dubenko in het ziekenhuis te houden. Is het een beetje te volgen? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Was best heftig ja. Wat een eng meisje ook
![]() En de moeder van de meisjes was vroeger politieagent in een serie (geen idee wat de titel is) die toen een keer een samenwerking aanging met ER. De aflevering waarin Chloe en Susie (zus en nichtje van Lewis) vermist zijn. Best gek dat ze nu als iemand anders in ER kwam. Ja, of niet natuurlijk. Was ze nog steeds die agent ![]() |
![]() |
|
Sam! Hoe kon je dat nou doen
![]() @Mali: Ja, ik vind het ook irritant. Heb het dus best een aantal keer gewoon op laten nemen omdat het echt een rottijd is. Zeker zo'n zondagavond waarbij je nog de hele week moet.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Heb ik nog een goede kans om dit jaar over te gaan van 3 Havo naar 4 Havo? Saranghaeyo | 5 | 10-04-2007 15:35 | |
Werk, Geld & Recht |
Geld verdienen!!!! VEEL GELD in 4 - 6 WEKEN $$$$$ yosji | 1 | 14-05-2005 11:37 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Israël-Palestina Topic [2] naam onbekend | 193 | 05-03-2004 16:14 | |
Liefde & Relatie |
vakantieliefde 6 jaar ouder dan ik Komkommertje | 18 | 13-08-2003 21:58 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[raadsel] hoek .Mpje Dual | 5 | 27-12-2002 09:48 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Een paar moeilijke kansreken-vragen John Sickbock | 41 | 19-05-2002 15:47 |