Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ik toch maar de definitie; als de hersenen van de foetus dusdanig ontwikkeld zijn dat het 'in principe' de lichaamsfuncties zou kunnen ondersteunen. dat is ietsje voor hegel (ik meen dat hegel zo rond de 4 a 5 jaar ligt en zelfs dan krijg je nog een nature vs. nurture conflict) want valt aangeleerde meningen dan ook onder bewust? welk van de twee een mens ook verkiest voor de vroegste van de 2 is het individu de moeder bovendien schat ik zo in dat hoewel ik 6 a 7 maanden aanhou er geen vrouw of dokter is die dan nog een abortus zal plegen. het interessante van pro-lifers is dat wanneer je als ontwikkeling van het individu de 'conceptie' neemt dat je in feite vind dat god/natuur wezens 'vermoord' en dat wij onze technologische vooruitgang niet aan god/natuur te danken hebben, een fijn mentaal dillemma die de meeste pro-lifers dan ook enorm snel uit de weg gaan.
|
![]() |
|
|