Advertentie | |
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Oke even een willekeurig voorbeeld van het beleid op DK
![]() Mensen krijgen heel willekeurig waarschuwingen. Nu ging het over het homotopic waarbij ik aangaf dat er al zo'n topic was op seks, maar het bleef alsnog open. Na drie pagina's sluit CS het opeens: Citaat:
Citaat:
Citaat:
See? Dat forumbazen lievelingetjes hebben weten we allemaal (iedereen kent bloem en haar onzinmensen). Maar het gaat wel erg ver het op deze manier zo chaotisch aan te pakken dat forumbazen écht maar wat doen betreffende het beleid en dan ook nog elkaar half afkraken wanneer het om beslissingen gaat. |
![]() |
|
Ik verwees naar Missy omdat missy de waarschuwing verstuurde, niet ik. FB's gaan echt niet druk met elkaar in overleg voor ze een simpele waarschuwing sturen en we denken ook niet allemaal hetzelfde, dat de een sneller of voor andere dingen een waarschuwing geeft dan een ander is dus te verwachten. Jurisprudentie, als ik mij niet vergis. Dat was niet bedoeld om Missy af te kraken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
aha, dus op het moment dat die agent een bepaald beleid uitvoert (de wet handhaven), vind je dat hij niet functioneert. Ja dan snap ik dat fb's bij jou niet kunnen functioneren, als ze het beleid uitvoeren functioneren ze niet en als ze het niet uitvoeren functioneren ze ook niet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En nee dat heb ik niet gezegd, ik heb niks over heb beleid mbt de agent gezegd, wanneer iedereen maar wat doet werkt het niet. En ze voeren het beleid niet uit, ze lieten dit topic gewoon open terwijl ze een berg andere topics sloten omdat het ook wel ergens anders kon staan. Ze geven willekeurig waarschuwingen en sluiten willekeurig topics. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() En dat sluiten is weer jouw mening. Jij vindt dat het prima ergens anders kon, kennelijk wilde een fb dit topic een kans geven en dan heb je je dan maar bij neer te leggen. Nogmaals waren mensen beslissingen nemen bestaat er geen 1D booleaanse classifier. Als mensen een waarschuwing hebben gehad in dat topic is dat imo meer dan terecht, immers CS liet het open omdat ze hoopte op serieuzere reacties, de reden dat het gesloten is is dat niemand serieus postte. Dat soort topic derailing dient imo gewoon bestraft te worden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Ik denk dat jullie het idee hebben dat er niks met de offtopic posts wordt gedaan. Maar de offtopic posts worden opgeslagen in de banman en op een gegeven moment is diegene zoveel offtopic geweest dat er een waarschuwing volgt. Dan is dat dus niet alleen voor dat korte stukje offtopic, maar ook de eerdere opgeslagen posts.
||
Citaat:
Daarbij kon je bij mijn vorige waarschuwing niet eens echt met concrete voorbeelden komen, of gaf je voorbeelden van offtopic posts die ik had gemaakt nádat ik je waarschuwing had ontvangen.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
oorzaak-aanleiding. Dag ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Toch nieuwe grenzen voor het WSZ-topic op DK? Verwijderd | 70 | 17-06-2010 11:11 | |
Beleidszaken |
Het verplaatsen van de saai-topicreeks naar Onzin Verwijderd | 500 | 03-05-2010 09:54 | |
De Kantine |
Beheerders en forumbazen, dié moeten weg! Dark Phoenix | 14 | 24-06-2008 16:05 | |
De Kantine |
Koelkast-topics: Het overzicht. Nieuwe aanpassing! Mariekje* | 30 | 23-05-2008 06:40 | |
De Kantine |
Saaiers on the storm #211 Verwijderd | 500 | 21-05-2008 15:32 | |
Beleidszaken |
Nieuwe koelkastmethode DK Racing Dutch | 21 | 06-01-2008 20:32 |