Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Dat je iets decadent vindt, betekent natuurlijk niet dat je er niet aan mee wil doen
![]()
|
Verwijderd
|
Dat voorgepakte aardappeltjes blijkbaar decadent zijn heeft me nogal verbaasd maar nu zijn blijkbaar technologische ontwikkelingen dat ook? Televisie is gewoon een communicatiesysteem dat al voor de Tweede Wereldoorlog bestaat. Chick Rock heeft dan ook gelijk dat wanneer je iets decadent vindt dat niet betekent dat je er niet aan mee wil/kan doen. Ook bepaalde dingen die je niet relevant/saai/overbodig vindt heeft weinig met decadentie te maken. Ik hou bijvoorbeeld niet van voetbal maar ik vind een kaartje psv - ajax van 75 euro geen decadent bezit. Decadent heeft met luxe en chique te maken, hetgeen je niet echt veel van terug vindt in voetbalstadions. Neemt niet weg dat ik voor 75 euro liever een shirtje koop dan 90 minuten naar een bal kijken. Maar volgens mij wordt dat dan weer in het algemeen wel als decadent beschouwd.
|
![]() |
|
Ik ben decadent bezig, want ik heb zojuist een halve appeltaart weggegooid. Gewoon omdat ik even "uitgegeten" was en bovendien te lui om het af te dekken en in de koelkast te leggen. Ik zit namelijk op zolder en de koelkast staat beneden.
En ik ben heel blij dat ik me dat kan veroorloven ![]()
|
Verwijderd
|
Onder decadentie versta ik arrogante zakenmannen die 's avonds met een dikke sigaar aan de champagne zitten te lurken in een dure stripclub met privésessies van 20.000 dollar per uur.
Of rijke elitairen die een penthouse suite afhuren voor een feest met prostituees, daarbij lekker snuivend van de bergen cocaïne op glazen salontafels. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Het vreemde verhalen topic! Issun | 4 | 01-07-2010 23:21 | |
De Kantine |
Het Mooie Woorden-topic Verwijderd | 363 | 25-04-2006 14:01 | |