Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Homopinguďns stelen eieren
Twee homopinguďns met een vaderwens proberen in een Chinese dierentuin eieren te stelen van hun heteroseksuele soortgenoten. Dat meldt De Telegraaf. Het koppel legt op de plek van de eieren een steen om zo hun slachtoffers voor de gek te houden. Niet stom De dieren zijn echter niet stom en houden de homo's in de gaten. Toen het homostel op heterdaad werd betrapt, werd het koppel verbannen uit de groep. Discriminatie Daarop voelde het stelletje zich gediscrimineerd vanwege hun geaardheid. Om verdere escalatie in de dierentuin te voorkomen, besloten de verzorgers de dieren op een andere plek onder de brengen. Verlangen Beide mannetjes hebben, ondanks hun geaardheid, een natuurlijke behoefte om vader te worden, meent een verzorger van Polar Land. "Een van de verantwoordelijkheden van een volwassen mannetje is op de eieren letten. Dat is voor dit koppel fysiek onmogelijk, maar het natuurlijke verlangen blijft bestaan." (lb) Het heeft even geduurd, maar het beste Belgische artikel van 2008 is bekend ![]() |
![]() |
|
Om een domme poepsnol die de bus miste omdat ze het nodig vond om vlak voor het instappen nog even haar vriendje mobiel af te blaffen. De chauffeur vond het al snel welletjes en reed weg, waarna mevrouw poepsnol woest op de zijkant van de bus begon te slaan
![]()
|
Om het gesprek met iemand op skype:
"Hello sexy, do you have cam?" Ik: -You don't even know wether I am sexy though "yes, your pic. Do you have cam?" Ik: -Where are you from? "Italia. You got cam?" Ik: -No. But I do sing opera. Maybe you can help me with the pronunciation of Sempre Libera, since you are Italian? "bye." |
![]() |
||
Citaat:
http://www.dumpert.nl/mediabase/3155...e_warrior.html ![]()
|
Om mijn mama. Want ze ging de dokter bellen, maar ze kreeg zo'n bandje (blijkbaar hadden ze weer eens pauze). En dat bandje is ingesproken door mijn huisarts aan wie ik een hekel heb, want ze is stom en neemt me niet serieus en praat ook nog eens heel vervelend. Dus dan ben je al ziek, krijg je háár te horen
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Liefde & Relatie |
Wraak Blondfun | 34 | 10-01-2005 20:37 | |