Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-04-2009, 09:41
Verwijderd
Danke allemaal
@Sidhe: Waarom kunnen jullie nog niet blijven slapen enzo? Moet er nog veel gebeuren in t huisje? Spannend hoor!

ot: Jaaa gisteren samen geklust en t was gezellig Gisteravond nog even bij vriendinnetje in kwestie geweest en ik maak me zorgen. Maar samen komen we er wel, ik hoop dat ze H. A. durft te laten zien, ze is het meer dan waard.

En nu zijn we heel burgerlijk want hij staat in de keuken de was te vouwen en ik zit braaf aan mijn toetsen te werken. 'Ik mis een sok, maar de andere heb ik wel, wat nu?' <3
Advertentie
Oud 02-04-2009, 10:13
Verwijderd
Citaat:
je post in een l&r topic, WHUT HAPPENED!!!???
Oud 02-04-2009, 10:44
groovy
groovy is offline
Citaat:
*verhaal
Oh meid dat is wel heel heftig . Ik voel me nu echt een aansteller met mijn "mijn vriend woont 150 km verderop en ik kom aandacht tekort boehoe". Ik kan begrijpen dat je nu niet weet wat je van de relatie moet verwachten en hoe hij er inderdaad uit komt en welke kanten dan wel of juist niet bij hem blijken te horen. Heeft hij wel al enige 'dankbaarheid' getoond voor het feit dat je toch altijd hem bent blijven steunen? Want ik vind wel dat je het lang hebt volgehouden en dat vind ik echt knap. Dat moet voor jou ook niet makkelijk zijn geweest. Het is misschien niet mijn verhaal, maar het doet me wel relativeren dat ik niet moet verdrinken in mijn zelfmedelijden. Als je er over wilt PM-en (dus ook over jouw verhaal), zou ik dat leuk vinden. Maar zo niet, geen probleem . Ik wens jou in ieder geval ook heel veel sterkte, en blijf altijd je jezelf en je eigen gevoel volgen. Je bent nog te jong om in allerlei negatieve gevoelens mee gesleurd te worden, en als de liefde weg is, moet je voor jezelf kiezen en genieten van het leven hier. Want ook hier kun je heel gelukkig zijn in de liefde .
Oud 02-04-2009, 12:00
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Oh meid dat is wel heel heftig . Ik voel me nu echt een aansteller met mijn "mijn vriend woont 150 km verderop en ik kom aandacht tekort boehoe". Ik kan begrijpen dat je nu niet weet wat je van de relatie moet verwachten en hoe hij er inderdaad uit komt en welke kanten dan wel of juist niet bij hem blijken te horen. Heeft hij wel al enige 'dankbaarheid' getoond voor het feit dat je toch altijd hem bent blijven steunen? Want ik vind wel dat je het lang hebt volgehouden en dat vind ik echt knap. Dat moet voor jou ook niet makkelijk zijn geweest. Het is misschien niet mijn verhaal, maar het doet me wel relativeren dat ik niet moet verdrinken in mijn zelfmedelijden. Als je er over wilt PM-en (dus ook over jouw verhaal), zou ik dat leuk vinden. Maar zo niet, geen probleem . Ik wens jou in ieder geval ook heel veel sterkte, en blijf altijd je jezelf en je eigen gevoel volgen. Je bent nog te jong om in allerlei negatieve gevoelens mee gesleurd te worden, en als de liefde weg is, moet je voor jezelf kiezen en genieten van het leven hier. Want ook hier kun je heel gelukkig zijn in de liefde .
Heh, zo bedoelde ik het niet hoor. Jij hebt recht op je eigen zelfmedelijden! Ik zag het helemaal niet als aanstellen. Als jij je niet gelukkig voelt over iets wat hij doet of niet doet, dan is dat een probleem, wat het verhaal van een ander ook is.
En ja, hij heeft zeker dankbaarheid getoond. Hij voelt het ook alsof hij dichter naar mij toe is gegroeid, ik voel dat alleen maar gedeeltelijk op die manier.

Oh en Nederlandse jongens zijn stom!
Oud 02-04-2009, 12:42
metallica
metallica is offline
Pff, ik vraag me af hoe we echt kunnen gaan samenwonen in de buurt van Utrecht. De huur van een studentenkamer ligt particulier al tegen de 500 euro, een appartementje rond de 1000 euro. En dat gaat gewoon niet lukken voor zolang ik studeer... Dusja, of we moeten wachten totdat weer een andere huisgenoot een half jaar weg gaat, of we nemen allebei een studentenkamer, of we moeten even uitzoeken hoe het zit met anti-kraak al is het allemaal niet ideaal. *zucht* Ik wil gewoon echt samen blijven wonen, het is echt veel te fijn nu <3
Oud 02-04-2009, 15:41
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Oud 02-04-2009, 18:46
wup
wup is offline
Hmm, volgens mij gaat het niet goed. Hij is de laatste tijd niet echt vrolijk ofzo en volgens mij was het drama van vorige week hem net wat te veel ofzo. Vind het vervelend dat hij zich niet gelukkig voelt en ik weet dat het deels door mij komt.

Hij gaat vanavond uit en ik ga maar mee.. alleen omdat ik hem even wil zien. Misschien dat ik het dan wat beter kan polsen. Morgen laatste dag stage en belachelijk vroeg uit bed, maar dat moet dan maar.
Oud 02-04-2009, 18:48
luchtballon
luchtballon is offline
bij het tankstation werkt een ontzettend leuk meisje waar ik bijna spontaan verliefd op zou worden, en het tweede meisje in mijn leven is waar ik op die manier zo van onder de indruk ben.
En stom vriendje dat niet meer kan bellen!
Oud 02-04-2009, 19:12
Verwijderd
Citaat:
Danke allemaal
@Sidhe: Waarom kunnen jullie nog niet blijven slapen enzo? Moet er nog veel gebeuren in t huisje? Spannend hoor!
[/SIZE]
nee weinig, eigenlijk geen idee waarom ik naar mn ouders zou gaan, dus ik ga er nu ook lekker slapen zelf vriendje komt zaterdagochtend, hij moet nog werken.. Maar komt goed! Alles weer een beetje goed met je vriendin?
Oud 02-04-2009, 20:37
Verwijderd
Citaat:
gooood over 14 dagen krijgen we de sleutel en we zijn allebei super blij en vrolijk en ik vind het zoo leuk dat hij er ook zo enthousiast over is en betrokken
super voor je
Oud 02-04-2009, 22:31
Verwijderd
Wah okee misschien wil ik toch wel iets te graag aan 'm likken als ie z'n shirt uittrekt maar agrhgrghhff tering hij heeft zo'n mooi figuur.
...ahem. Het is duidelijk lente.
Oud 02-04-2009, 22:32
ST*R
ST*R is offline
Gister weer date met lekkere jongen en het was leuk! Hij heeft alleen beetje moeite met serieuze gesprekken ofzo maar hij is lief en lekker en grappig en ik ga m steeds leuker vinden moet wel stoppen met hem vergelijken met hém
Oud 02-04-2009, 22:52
Neko*
Neko* is offline
Wie weet dat het met mij toch nog goed komt op sociaal gebied. Is het forum toch nog ergens goed voor.
Oud 03-04-2009, 00:39
Lorelei
Lorelei is offline
Beetje eenzaam. Is het normaal dat je je altijd slechter voelt na het zien van een romantische film? Het is een complot, echt!
Oud 03-04-2009, 07:19
I C U
I C U is offline
Dus... Zit je dan. Maar goed, allesch gaat goed, actief sporten en gezellig en 't vriendje is leuk
Oud 03-04-2009, 07:59
Verwijderd
@Sidhe: Ik pm je vanavond ofzo even, goed? Ik moet mijn verhaal toch even kwijt, want het gaat niet zo goed met haar en ik maak me zorgen...

ot: Ik maak het mezelf soms zó moeilijk.
Oud 03-04-2009, 09:38
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Ken hem via internet. Heb 'm eerst een keer ontmoet toen hij in Nederland was maar toen eigenlijk nauwelijks gesproken. Toen ben ik een keer 10 dagen naar Zweden gegaan en hem toen wel veel gesproken maar was verder niet meteen liefde op het "eerste" (tweede) gezicht. Was toen ook nog samen met iemand anders en was niet echt open voor iemand anders. Daarna is hij nog een keer naar Nederland gekomen, toen sprong de vonk wel over en een paar maanden later was ik 3 maanden in Zweden en toen was het raak. Heeft toen nog 6 maanden geduurd voordat we het officieel hebben gemaakt omdat we allebei niet wisten of we het wel wilden met zo'n afstand. Hij is dus inderdaad een Zweed.
Lange termijn.. tja. Ik ben helemaal weg van Zweden dus op zich zou ik daar best willen wonen maar ik weet niet of ik ook m'n kinderen en zo zover weg van m'n familie zou willen krijgen. Op dit moment ben ik nog helemaal aan het begin van studie en hij ook dus we hebben ook allebei nog niet echt de gelegenheid om te verhuizen. Misschien dat hij een jaar uitwisselingsstudent zal worden hier in Nederland of zo. En verder zien we wel. Voordat we klaar zijn met studie (of iig Bachelor) zijn we zo weer 3 a 4 jaar verder.
Dit wordt een hele lompe post, so be warned

Ik heb het verhaal gelezen en ik zou zeggen: dumpen. De afstand Zweden/Nederland in combinatie met zijn depressie is daarbij mijn belangrijkste overweging. Mensen die depressief zijn geweest worden het vaak, na een aantal jaar, weer. Als je in Nederland zou wonen, zou dat misschien nog enigzins te behappen zijn (hoewel ook zeer lastig), maar als jij voor hem naar Zweden komt dan moet HIJ die stabiele factor zijn (die rots in de branding). Jij spreekt de taal niet zo goed als hem, hij moet gewoon stabiliteit kunnen bieden, klaar. Jij moet het daar doen zonder al jouw familie en steunpilaren die je hier in Nederland hebt, dus hij moet er voor jou zijn. Absoluut niet andersom.
Oud 03-04-2009, 10:21
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Dit wordt een hele lompe post, so be warned

Ik heb het verhaal gelezen en ik zou zeggen: dumpen. De afstand Zweden/Nederland in combinatie met zijn depressie is daarbij mijn belangrijkste overweging. Mensen die depressief zijn geweest worden het vaak, na een aantal jaar, weer. Als je in Nederland zou wonen, zou dat misschien nog enigzins te behappen zijn (hoewel ook zeer lastig), maar als jij voor hem naar Zweden komt dan moet HIJ die stabiele factor zijn (die rots in de branding). Jij spreekt de taal niet zo goed als hem, hij moet gewoon stabiliteit kunnen bieden, klaar. Jij moet het daar doen zonder al jouw familie en steunpilaren die je hier in Nederland hebt, dus hij moet er voor jou zijn. Absoluut niet andersom.
Lompe posts mogen hoor, ik verwacht toch niet dat iemand hier iets zegt wat ik niet al duizend keer heb overwogen

Ik ga voorlopig sowieso niet in Zweden wonen. Studie is daarbij de belangrijkste factor op dit moment maar nog niet zo lang geleden was het nog niet duidelijk hoe het met de studie zou gaan, en toen was jouw argument de belangrijkste. Nu maakt-ie een mooie tweede. Dat heeft ook te maken met dat hij wel vooruit gaat.
De depressie is voornamelijk gekomen door de burnout, maar goed, burnouts zijn ook dingen die zich in meer of mindere mate nog wel eens willen herhalen. Het zit in z'n karakter en hoewel hij zich daar nu van bewust is, hoeft dat nog niet te betekenen dat het altijd goed zal gaan. Dat weet ik..dat weet ik heel erg goed.

2 weken geleden was hij hier.. ik geloof dat we toen ons dieptepunt hebben bereikt.. allebei dachten we dat de conclusie aan het eind van de week zou zijn dat we niet meer verder konden. Toen hebben we veel gepraat en zijn uiteindelijk vooral tot de conclusie gekomen dat we er nog niet klaar voor zijn om het op te geven. Ik weet eerlijk gezegd echt niet of we hier uitkomen.. maar ik weet wel dat als we het uitmaken er absoluut geen manier meer zal zijn om ooit weer verder te gaan omdat je elkaar simpelweg niet meer zult zien en dus ook veranderingen niet zal meemaken. Die gedachte was voor ons allebei teveel dus nou kijken we het nog een tijdje aan. Maar het lijkt me duidelijk dat dat niet de meest stabiele relatie vormt

Hij is helemaal verliefd op me. Hij wil de rest van z'n leven bij me zijn. Ik weet het gewoon niet meer. Voordat dit alles gebeurde waren wij zo'n misselijkmakend schattig stel. Zo'n stel waar iedereen halfjaloers, halfgeirriteerd naar keek. Ik was zoooo ontzettend verliefd. En ik weet wel dat dat iig niet meer in die vorm terug zal komen, maar ik weet niet zo goed wat wel.
Oud 03-04-2009, 10:31
tuttebel
tuttebel is offline
HET IS ZO DUBBEL arrgh. we hebben niets meer door de afstand maar zijn nog verliefd op elkaar. maar als hij dan uitgaat zit ik mezelf wel op te vreten of hij niet met andere meisjes gaat zoenen. en hij heeft hetzelfde bij mij.
maar om een echte relatie op afstand te beginnen..tis ook nog zo 'pril' eigenlijk. hij komt naar nederland gelukkig, nog 19 dagen. ben wel een beetje nerveus voor als hij mn vrienden gaat ontmoeten enzo.

en met mn vrienden is het ook fijn..ik heb eindelijk weer een beetje t gevoel weer op de hoogte te zijn van alles sinds mn half-jarige afwezigheid.
Oud 03-04-2009, 12:13
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Gisteren maar gewoon lomp gezegd dat ik dat dubbele gedoe een beetje zat ben, me wel heel leuk vinden maar er geen moeite voor doen. Dat ik best snap dat ze nu geen zin heeft in een relatie maar dat het niet een alles-of-niet situatie is, dat er best tussenwegen zijn.
Kwam iig uit dat ze het snapte, ze zeker niet niets wil en dat ze idd bang was dat als ze me niet op afstand hield ik gelijk een relatie verwachtte. Dus het zal nu allemaal wel wat beter gaan denk ik .
Oud 03-04-2009, 15:57
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Wah okee misschien wil ik toch wel iets te graag aan 'm likken als ie z'n shirt uittrekt maar agrhgrghhff tering hij heeft zo'n mooi figuur.
...ahem. Het is duidelijk lente.
haha, geweldig. hoe vond je beste vriendin het eigenlijk of heb ik daar overheen gelezen?
Oud 03-04-2009, 16:48
Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Citaat:
HET IS ZO DUBBEL arrgh. we hebben niets meer door de afstand maar zijn nog verliefd op elkaar. maar als hij dan uitgaat zit ik mezelf wel op te vreten of hij niet met andere meisjes gaat zoenen. en hij heeft hetzelfde bij mij.
maar om een echte relatie op afstand te beginnen..tis ook nog zo 'pril' eigenlijk. hij komt naar nederland gelukkig, nog 19 dagen. ben wel een beetje nerveus voor als hij mn vrienden gaat ontmoeten enzo.

en met mn vrienden is het ook fijn..ik heb eindelijk weer een beetje t gevoel weer op de hoogte te zijn van alles sinds mn half-jarige afwezigheid.
Mij lijkt als je allebei hetzelfde voelt, het juist een goed idee om een relatie over afstand te beginnen . Maar dan moet je natuurlijk wel geld/tijd/moeite erin willen steken.
Oud 03-04-2009, 17:02
wup
wup is offline
Gister toch nog even met hem mee uitgeweest. En dat was fijn. Ik kan gewoon zo moeilijk inschatten hoe het met hem is als ik hem niet zie. Nou ja, hij voelt zich niet zo goed, omdat hij steeds denkt dat hij mij niet kan geven wat ik verwacht,... Stom
Oud 03-04-2009, 18:30
Verwijderd
Nou uh er mag wel weer iemand in m'n leven komen opzich, off die ene jongen mag zich bedenken en zich toch wel als vriendje aanbieden!
Oud 03-04-2009, 19:05
Verwijderd
Vanmiddag J. weer gesmst en het is goed. Uitleggen is ingewikkeld en niet te doen, maar het is goed en ik ben blij En ik zie vriendje dit weekend waarschijnlijk niet, maar morgen ga ik met mijn mannen lekker vuurkorvennnnnn <3
Oud 03-04-2009, 19:05
Verwijderd
Citaat:
haha, geweldig. hoe vond je beste vriendin het eigenlijk of heb ik daar overheen gelezen?
Even een paar pagina's terug kijken Maar heuj ik had een smsje uit het niets van hem en dat is positief contacthouden en twee weken geleden was dat niks bijzonders want we doen dat al maanden, maar deze week wel even dus ik ben blij ja. Verder met voor de verandering es gezellig met een aantal gozers op het terras gehangen, stiekem vind ik jongens leuker dan meisjes maar toch heb ik altijd vriendinnen
Oud 04-04-2009, 13:22
wup
wup is offline
Zin in vanavond.. Vriend van hem moet spelen, dus daar gaan we even kijken. Hoop dat we ons gaan bezatten en dat het leuk wordt
Oud 04-04-2009, 19:23
Kitten
Kitten is offline
Ik heb heel erg zin om te vloeken, alles kapot te smijten en iets gaan doen waardoor ik de hele wereld vergreet... fucking klotezooi...
Oud 04-04-2009, 19:39
Verwijderd
Ow jezus Kitten wat is er?
Oud 04-04-2009, 19:41
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Ow jezus Kitten wat is er?
Uit, na bijna 4 jaar... En ik kan en wil geen van ons beide iets verwijten. Alsof de houdbaarheidsdatum afgelopen was...
Oud 04-04-2009, 19:45
Qimm
Qimm is offline
ouch dat is kut Sterkte
Oud 04-04-2009, 19:47
Verwijderd
Citaat:
Uit, na bijna 4 jaar... En ik kan en wil geen van ons beide iets verwijten. Alsof de houdbaarheidsdatum afgelopen was...
*aai* Zwaar kut. Wat jammer, jullie klonken altijd zo leuk.
Oud 04-04-2009, 19:51
Verwijderd
Citaat:
Ouch

HIer gaat het ook niet zo denderend, geen idee wat zijn 'deal' is de laatste tijd, ik heb het druk met werk en met ja... leven gewoon en hij zit (nog) heel veel thuis. Hij verwacht dat als hij tegen mij praat dat ik gewoon alles laat vallen en op hem focus, en als ik ff ergens mee bezig ben dan wil dat niet zo makkelijk... Ik weet het niet, hij is veel down en constant boos en het is allemaal mijn schuld. Hmpf.
Oud 04-04-2009, 20:04
Verwijderd
hier gaat het ook (alweer) niet lekker, maar nu van mijn kant. al dat twijfelen en gedoe maakt me onzeker over onze relatie. over een jaar gaat het waarschijnlijk nog steeds zoals nu, dusja. het schiet gewoon niet op.
Oud 04-04-2009, 21:26
Anna17J
Anna17J is offline
Hmm... na vet lang twijfelen heb ik het toch maar uitgemaakt met mijn vriendje, vorige week zondag. We hadden een Lange Afstand Relatie, maar zo groot was de afstand niet eens (Utrecht - Amersfoort), maar de laatste keer dat ik hem zag was in januari...
En nu mijn examens eraan zitten te komen kan ik hem ook niet zien omdat ik moet werken en leren en zo. En hij deed vrij weinig, had ik het idee. Nou ja . Ik heb wel bijna 2 jaar een vet lief vriendje gehad en zo... en het is heel raar om hem nu nog te spreken via MSN (wat we nog wel doen). Ik slaap slecht, maar ik ben niet aan het piekeren of zo, maar toch is het raar
Oud 04-04-2009, 22:37
wup
wup is offline
Ow, wat een narigheid allemaal? Sterkte allemaal...

En ik doe zelf ook even mee, want ben er voorlopig helemaal klaar mee. Ben net thuis en heb op mijn weg naar buiten mijn sleutel in zijn brievenbus gesmeten, hij flikkert maar op.
Je mag wel blijven.. Lief zeg, ik mag altijd blijven, Ik wil verdomme dat je wil dat ik blijf

Voor de zoveelste keer ben ik naar huis gegaan omdat meneer toch liever alleen is. Nou, dan blijf je maar alleen ook

sorry, moet even mijn frustratie kwijt
Oud 04-04-2009, 23:01
Verwijderd
Mwoaooaha het is echt WENNEN allemaal, meer dan ik dacht. Ik mis zowaar mijn familie, en de honden.. En vriendje was ook een beetje uit zn doen wat niet helpt. Maar goed, accepteer dat settlen tijd kost.
Oud 05-04-2009, 08:25
tuttebel
tuttebel is offline
Citaat:
Mij lijkt als je allebei hetzelfde voelt, het juist een goed idee om een relatie over afstand te beginnen . Maar dan moet je natuurlijk wel geld/tijd/moeite erin willen steken.
mja dat geld en tijd is het voornaamste probleem. mijn weekenden zijn voornamelijk gevuld door scouting, en door de week hebben we beide colleges. (hij elke dag wel)
en geld is het grootste probleem, dat hebben we allebei 0.
dus hoeveel leuke plannen we ook zouden hebben, we moeten wel reeel blijven. zouden we het echt gaan proberen, dan zou het nog moeilijker worden dan het nu is.
Oud 05-04-2009, 08:57
Verwijderd
Citaat:
Ow, wat een narigheid allemaal? Sterkte allemaal...

En ik doe zelf ook even mee, want ben er voorlopig helemaal klaar mee. Ben net thuis en heb op mijn weg naar buiten mijn sleutel in zijn brievenbus gesmeten, hij flikkert maar op.
Je mag wel blijven.. Lief zeg, ik mag altijd blijven, Ik wil verdomme dat je wil dat ik blijf

Voor de zoveelste keer ben ik naar huis gegaan omdat meneer toch liever alleen is. Nou, dan blijf je maar alleen ook

sorry, moet even mijn frustratie kwijt
sorry maar ik kan me niet voorstellen dat die jongen goed voor je is. het komt over dat hij je alleen wil zien als het hém uitkomt en verder weinig teruggeeft. ik zeg, dumpen die hap .
Oud 05-04-2009, 10:12
Verwijderd
Citaat:
Lange Afstand Relatie, maar zo groot was de afstand niet eens (Utrecht - Amersfoort)
Mijne waren Hoorn-Groningen en Nederland-Peru. Dus ik denk dat het bij jou niet echt door de 'grote afstand' kwam, als ik eerlijk ben. Maar wel rot dat het uit is!

ontopic:
Jups. Ik voel me terrible
Oud 05-04-2009, 10:24
wup
wup is offline
Nou.. dat is ook weer uit.

zoals ik al vermoedde, ik ben gewoon niet leuk genoeg. Beetje jammer dat meneer dat niet zelf tegen me kan zeggen maar dat ik die conclussie zelf maae moet trekken.
Bleek wel waar... Voel me ongelooflijk gekwetst. Echt, alsof ik maanden aan het lijntje ben gehoude. Schaam me dood
Oud 05-04-2009, 10:46
Qimm
Qimm is offline
shit hey, wat een luldebehanger
Oud 05-04-2009, 11:04
Verwijderd
@ wup: wat een enorme eikel zeg! Hij was toch een stuk ouder dan jij?.. Zo te horen gedraagt hij zich iig niet zo.. Sterkte! (ook @ de rest bij wie t uit is of niet goed gaat)

OT:
Ja uh, niet zoveel bijzonders. Hij is lief en we zijn zo burgerlijk samen soms (zaterdagmiddag naar het tuincentrum enzo), maar who cares. Ik ben dol op mijn tuin met zon en houten tuinmeubilair. Ik kan niet wachten op de zomer, lekker vaak de bbq aan en vrienden die komen langswaaien en tot heel laat wijntjes drinken enzo

(en op vriendschaps (?) relationeel gebied zit iets me wel dwars, maar ik weet nog niet zo goed wat. iets met onvoorspelbaarheid, dingen niet menen, overal om heen draaien en het feit dat mijn humeur daar zo door wordt beïnvloed. Afstand nemen? Ik weet het niet. Maar dit doet pijn.)
Oud 05-04-2009, 11:16
ST*R
ST*R is offline
ahh sterkte @ wup!

raaaare avond vrijdag. eerst hém gezien en dat was raar, hij had ook echt een kut smsje gestuurd, ik wil gewoon leuk contact met hem! toen was de lekkere jongen er ook opeens en dat was ook raar en tja dacht dat hij mij ook leuk vond en uiteindelijk belde de sex jongen weer eens en daar toen blijven slapen
Oud 05-04-2009, 11:33
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Nou.. dat is ook weer uit.

zoals ik al vermoedde, ik ben gewoon niet leuk genoeg. Beetje jammer dat meneer dat niet zelf tegen me kan zeggen maar dat ik die conclussie zelf maae moet trekken.
Bleek wel waar... Voel me ongelooflijk gekwetst. Echt, alsof ik maanden aan het lijntje ben gehoude. Schaam me dood
Hmmm goed moment om mannen voor nu even af te zweren en je eigen kracht te ontdekken. <yes you can.
Oud 05-04-2009, 12:21
Verwijderd
Knuffel @ wup en de rest!

Hier gaat het ook echt niet goed. Ik ben heel boos op m'n beste vriendin, want ik voel me echt verraden. En nou weet ik echt niet meer wat ik moet
Oud 05-04-2009, 12:45
anoniem93
anoniem93 is offline
eenzaam... ik mis haar terwijl ik nog niet eens iets met haar heb!
Oud 05-04-2009, 12:56
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Eergisteren was kut, maar ik zie dr zo en dan moet t mooie weer en er in t echt goed over praten de boel fixen hoop ik.
Het make or break moment gok ik. Hoop ik eigenlijk .
Oud 05-04-2009, 14:06
Signy
Signy is offline
/seksualiteitpost
Aaaaaaaaarg, dit weekend was leuk en raar en geweldig en ongemakkelijk in één.
Eindelijk weer eens fysiek contact na ruim 6 maanden.
Eigenlijk nam ik al genoegen met zoenen, maar het is uiteindelijk meer geworden maar da's ook niet erg.
Hij is verdomme erg aantrekkelijk en wat Freyja al zei, aan zo iemand wil je likken ... da's dus gebeurd.
Ongemakkelijk omdat vriendinnetje in dezelfde ruimte verbleef
Ik ben af en toe echt erg.

Maargoed, nu is hij weer naar Londen en komt in aug weer terug. Aan de ene kant hoop ik dan leuk vriendje te hebben maar aan de andere kant nog steeds single te zijn zodat ik weer met hem kan aanklooien.
Hij smaakt gewoon naar meer!
Oud 05-04-2009, 14:50
Nalah
Nalah is offline
Ik ben echt helemaal hoteldebotel verliefd! Enige minpuntje is dat andere mensen zich er zo enorm mee bemoeien, maar eigenlijk kan zelfs dat me niets meer schelen... Hij is zo leuk!! <3
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten