Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-03-2009, 21:18
Verwijderd
Advertentie
Oud 26-03-2009, 22:28
metallica
metallica is offline
Hihi, stiekem is het best wel leuk om naar hem te kijken terwijl hij aan het gamen is met zijn vrienden. Maar hij is zo lief, ik moet alleen oppassen dat ik hem niet te veel verwen. En verder <3
Oud 27-03-2009, 00:10
Verwijderd
wat gaan die topics snel vol

ennn JA het gaat goed
Oud 27-03-2009, 07:54
stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Vanmiddag!

Jeejheid
Oud 27-03-2009, 09:23
ons Mennuz
ons Mennuz is offline
Prima .
JAHA!
Oud 27-03-2009, 09:29
Verwijderd
Jaa vanavond zie ik hem weer <3 En dan gaat ons laatste weekend bij mijn ouders in! Oh fuck yes
Oud 27-03-2009, 09:42
Verwijderd
@Uuuf: Hoe is t nu? Hoop dat het wel nog goed komt, het ging zo goed de laatste tijd!

@Sidhe: Oh, spannend! Waar gaan jullie ergens wonen?

ot: Ik mis m
En ik maak me fakking zorgen om een vriendinnetje, ben erover aan het twijfelen om een officieele melding te maken bij de pliesie. Iemand die ik even mag pm'en en raad/advies/mening kan geven? Ik spreek met zoveel mogelijk mensen, dan kan ik daar uit halen wat ik zelf vind.
Oud 27-03-2009, 10:21
Dvine
Dvine is offline
SA, je mag mij wel pm'en hoor

ontopic: eh, ja. Apart I guess
Oud 27-03-2009, 10:27
Yana
Yana is offline
Niet zo goed. We hebben te weinig tijd voor elkaar. Op deze manier vind ik "ons" niet leuk, en hij volgens mij ook niet. Het zijn vervelende tijden, en het rotte is dat er geen garantie is dat er op korte termijn verandering in komt.
Oud 27-03-2009, 10:40
Verwijderd
Bleeeeeegh gisteren een hele leuke jongen gezien tijdens uitgaan, zowaar oogcontact maar toen wilden mijn huisgenoten ineens naar huis en nu ben ik er ernstig over na aan het denken om volgende week er weer heen te gaan in de hoop dat hij er ook is
Oud 27-03-2009, 12:28
Verwijderd
Ik geloof dat ik vanavond maar eens ernstig met m'n ene beste vriendinnetje moet praten (als we daar aan toekomen, want ik zie d'r op een feestje), maar ik zie daar enórm tegenop. Word er een beetje moe van dat ik altijd op jongens val die van mijn beste vriendinnetjes zijn (geweest), hetzij exen, hetzij vrienden... Het lijkt wel of ik het erom doe Maar dat is echt niet zo! Het is volgens alleen zo dat ik gewoon nauwelijks mannelijke vrienden of zelfs kennissen heb - die leer ik dus alleen maar via vriendinnen kennen. En pfff als je ondertussen al bijna een jaar elke week optrekt met iemand die je vijf jaar geleden al interessant vond (vóór zij überhaupt echt bevriend waren!)... Wat dus precíes de reden is waarom zij in de eerste plaats niet wou dat hij en ik samen gingen sporten, maar okee. Het niet doen daarom is óók weer stom.

Grmm. Als het nu één keertje was, dan zou ik zeggen, ze kan de boom in. Maar het is niet de eerste keer, ik heb het vaker geflikt, en hij heeft óók moreel al geen poot meer om op te staan wat dit betreft, enenen. Er zijn nog honderd andere redenen waarom ik niet wat met 'm zou willen. Maar dan moet ik echt wél ophouden met aan hem te denken, want dit wordt irritant

/rant, jezus
Oud 27-03-2009, 12:55
duivelaartje
duivelaartje is offline
Qua vriendschappen hier in Utrecht gaat 't echt goed. Hele avonden kletsen, samen eten, samen op vakantie, jaaa. <3 Die in Ede verwaarloos ik een beetje, wat ik eigenlijk wel kut vind. Ik ben bijna nooit meer lang thuis en als ik thuis ben wil ik gewoon even bij m'n ouders zitten en een avond lekker niets doen. Maar volgens mij nemen sommigen het me nu wel een beetje kwalijk. Dan willen ze weer doordeweeks overdag afspreken, maar ze weten ook wel dat ik gewoon een drukke studie heb en veel activiteiten heb, dat kunnen ze dan toch ook niet echt van me verwachten. Als ze nou eens 's avonds wat willen doen kan het wel, maar dat vinden zij dan weer niet zo tof ofzo.
Oud 27-03-2009, 13:08
Rob
Rob is offline
Gaat erg goed! Dit weekend haar verjaardag vieren en ik heb er zin in.
Oud 27-03-2009, 14:01
wup
wup is offline
hihi, ik moet niet in stomme buien stomme mailtjes gaan sturen En hij heeft niet eens door wat er is...
@ SA : je mag uiteraard PMen als je nog een mening wilt
Oud 27-03-2009, 14:24
Lorelei
Lorelei is offline
wup: dan moet je dat tegen 'm zeggen!

Ontopic: nou ja, we zijn de 10 dagen samen beter uitgekomen dan we er in zijn gegaan. Hopelijk houdt het stand.
Oud 27-03-2009, 15:20
Lilium
Lilium is offline
Vanavond, vanavond, vanavond zie ik mijn vriendje weer!
Op overig relationeel gebied gaat het prima: heb fijne bestuursgenoten en leuke collega's bij de post.
Oud 27-03-2009, 15:32
Miekje*
Miekje* is offline
Helemaal prima
Oud 27-03-2009, 15:56
Verwijderd
Sinds ik meisjes ontdekt heb, een jaar of 8 geleden, is het op amoureus gebied nog nooit zo rustig geweest.. Ik heb het verschrikkelijk druk, weinig tijd voor stappen/ social shit en kom geen dame tegen die ik de moeite waard vind om er tijd in te investeren

Het vreemdste is dat het me over het algemeen ook barweinig kan schelen
Oud 27-03-2009, 16:24
Verwijderd
Citaat:
@Uuuf: Hoe is t nu? Hoop dat het wel nog goed komt, het ging zo goed de laatste tijd!

@Sidhe: Oh, spannend! Waar gaan jullie ergens wonen?

ot: Ik mis m
En ik maak me fakking zorgen om een vriendinnetje, ben erover aan het twijfelen om een officieele melding te maken bij de pliesie. Iemand die ik even mag pm'en en raad/advies/mening kan geven? Ik spreek met zoveel mogelijk mensen, dan kan ik daar uit halen wat ik zelf vind.
Hilversum en je mag mij ook altijd pmmen he!
Oud 27-03-2009, 17:45
Briseïs
Briseïs is offline
Jezus Christus, mannen zijn echt de meest achterlijke wezens die ooit op deze aarde rondgehobbeld hebben.
Mijn avonturen van de afgelopen twee weken: twee weken op vrijdag met uitgaan een Nederlander tegengekomen waarvan ik achteraf dacht dat ie me misschien wel zag zitten. Toen zaterdag een feestje waar hij ook was, maar toen allebei niks gedaan. Hij met een ander gezoend, en ik de hele avond arm in arm gestaan met een Fransman waar verdomme gewoon niks mee is gebeurd. Volgens een gemeenschappelijke vriendin is ie verlegen, ja nou dan wordt het dus nooit wat want dat ben ik ook. Vorige week vrijdag met uitgaan weer die Nederlander tegengekomen, en toen was het best wel duidelijk eigenlijk dacht ik. Er was een vriendin bij mij op bezoek, en hij zei zo 'dus die vriendin slaapt bij jou?' op zo'n toon waarvan je denkt goh, eigenlijk wil jij dus bij mij slapen. Maar hij heeft me niet gezoend, terwijl ik m toch alle mogelijkheid daartoe heb gegeven.
En gisteren begon mn huisgenoot weer, jeeeeeeeeezus wat moet ik daar nou mee. We waren aan het stoeien, nogal lang, ik was het na een tijdje wel een beetje zat maar ik had honger en ik mocht van hem de keuken niet in dus ik had niet veel keus. En eigenlijk dacht/hoopte ik dat er nog wel wat zou gebeuren. Hij heeft een aantal keer naar mn tieten gegrepen
Spoiler
maar dus niks gebeurd. Uiteindelijk kon ik mn eten te pakken krijgen en ben ik op mn kamer gaan eten want ik was m zat. Toen zag ik m daarna weer toen ie net weg ging en toen was ie heel aardig en ging ie over mn hoofd aaien enzo. En toen kwam ik weer mn kamer uit en heb ik bijna zn vriendin omver gelopen en toen ging ie weer achter me aan rennen . Echt jongen WHAT THE FUCK
En toen had ik vandaag bedacht dat ik vanavond die Nederlander maar mee in bed ging sleuren kwam ik m net tegen in de stad is ie vet verkouden gaat ie vanavond niet uit

Haha heel verhaal maar ik moest het even kwijt . Mannen als je geïnteresseerd bent, doe er dan wat aan en als je dat niet bent doe dan niet alsof! Jezus.
Oud 27-03-2009, 18:35
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Hij is lief Vanmorgen is ie wezen klussen in m'n huisje (schuren, kan ik niet zelf doen ivm m'n astma) De buurvrouw kwam ook nog ff een praatje maken. Die vrouw kwam ik tegen toen ik de eerste keer ging kijken bij m'n huis. Toen zei ze dat ik wel ff in haar huis mocht kijken haha maar toen was het nog onzeker of ik m'n huisje zou krijgen en nu kwam ze dus 'ow, heeft dat meisje het toch gekregen dan'. Tis wel een tof straatje. Ik heb hem nog even gebeld maar het was gigantisch druk op het werk. Wel lekker dat hij dan gewoon aan het klussen is. Morgen ook weer klussen en dan komt ie 's avonds en gaan we zondag samen aan de slag.
Oud 27-03-2009, 19:17
Verwijderd
Hij moet maar weer eens full-time aan het werk lang genoeg op z'n luie gat gezeten en ik ben 'm zat, hoppa het huis uit!
Oud 27-03-2009, 19:58
Verwijderd
Pff dubbelheid is dubbel. Ik kan niet wachten tot ik ga verhuizen, maar ergens vind ik het ook lastiger dan ik dacht met mijn familie Ik ga de honden zó erg missen, en ergens vind ik het moeilijker om alles los te laten, op eigen benen te staan helemaal, me los te maken. Hmmm.

Maar goed, relationeel gebied is stabiel, heerlijk verliefd en qua familie gaat het ook niet onaardig
Oud 27-03-2009, 19:58
indigo
indigo is offline
@Freyja: hmm, dat is wel lastig zeg, maar vindt je vriendin het zelf ook zo naar? En het geeft natuurlijk wel goed aan dat jullie dezelfde dingen leuk vinden/ niet voor niets vriendinnen zijn .

OT: dit was een fijne fijne week. Maandag was K. te eten, heel gezellig. Dinsdag verjaardagsfeestje en ook veel lol gehad. Dinsdagavond wilde ik al bijna gaan slapen toen vriendje in eens m'n kamer in kwam. Tja, dat krijg je als hij een sleutel heeft . Woensdag was hij er weer (dat hadden we wél afgesproken) en toen ging ik goed leren en hij gamen. Gister had ik een erg gezellige vergadering en toen ging ik weer naar vriendje toe. Heerlijk om hem zoveel te zien, want we kunnen gewoon ons eigen ding doen en dan toch bij elkaar in slaap vallen . <33 En ook vriendschappelijk gebied gaat goed, tralaa .
Oud 27-03-2009, 20:30
Apocrypha
Apocrypha is offline
Verlaten en verraden...
Advertentie
Oud 27-03-2009, 20:50
Verwijderd
Ik voel me alleen. En dan hoor ik zo'n liedje en dan bah.
Oud 27-03-2009, 23:33
Verwijderd
gatver ik weet het allemaal niet meer. de ene keer denk ik "je hebt genoeg kansen gehad en ze steeds WEER verneukt en ik wil verder met m'n leven", en de andere keer denk ik "JE BENT ZO LEEEEUUUK". ik weet dat het verstandiger is om het uit te maken omdat het nu al zo vaak is gebeurd dat hij ging twijfelen. en ik ben er eigenlijk ook gewoon echt wel klaar mee, want dit is voor mij iedere keer weer een hel en ik weet niet hoe lang ik dat nog ga trekken. als we dinsdagavond besluiten om er mee door te gaan gebeurt precies dit over +- 2 maanden weer, en dan weer en dan weer and so on. ik heb het gevoel dat ik m'n tijd gewoon een beetje verneuk door bij hem te blijven. ik weet wel dat ik er gewoon mee moet stoppen, maar ik vind hem gewoon zo ontzettend leuk meh
Oud 28-03-2009, 01:34
justhanna
justhanna is offline
Nog steeds ontzettend dubbel. Het word er allemaal nog niet gemakkelijker op, eerder moeilijker. Hoop dat er binnenkort gewoon wat rust komt...
Oud 28-03-2009, 10:34
Verwijderd
Citaat:
@Freyja: hmm, dat is wel lastig zeg, maar vindt je vriendin het zelf ook zo naar? En het geeft natuurlijk wel goed aan dat jullie dezelfde dingen leuk vinden/ niet voor niets vriendinnen zijn .
Ja zij vindt het echt níet leuk, van mijn kant én van zijn kant (zijn ook redenen voor). Ik heb er nu dan ook écht geen zin in, en er zijn een hoop meer redenen waarom ik een relatie met hem echt niet zo handig zou vinden, dus in principe wil ik er ook niks mee doen. Sowieso is het mogelijk een bevlieging. Het is meer gewoon zo dat ik aan het eind van de avond nog steeds geen zin heb om afscheid te nemen (en hij blijkbaar ook niet, want het wordt telkens tyfuslaat), en dat we fysiek gaan klieren, en op een gegeven moment weet ik niet wie we er nog mee voor de gek kunnen houden. Maar ja, zal eens proberen of ik het nog een tijd platonisch kan houden.

Oh en nou heb ik opeens een msn-gesprek met zo'n vriend van m'n broertje die ronduit toegeeft dat ie me leuk vindt en nu zitten we te praten over wat voor soort dates we op zouden moeten als we dat ooit zouden doen (Nee dit komt ook niet uit het niets, ik ken hem al sinds de brugklas en we hebben uhm... *telt* zeven jaar geleden eens gezoend en sindsdien is het ook wel duidelijk dat hij me wel interessant vindt en ik kan het ook altijd goed met 'm vinden, maar we zijn sinds toen tot het laatst uitging met de Duitser en mij volgens mij nooit meer tegelijkertijd vrijgezel geweest. Maarrrr ik zit momenteel even met die ander in m'n hoofd hoor. En hij vertelde laatst nog over dat ie waanzinnige seks had gehad met een kennis enzo Maar dat maakt onze relatie dan ook wel weer leuk hahaha.)
Oud 28-03-2009, 10:49
Iduna
Iduna is offline
Heel prettig en ook wel verward. Gisteren samen geweest en dat was heel leuk, maar ook weer niet helemaal voor herhaling vatbaar. Snap ik het nog?
Oud 28-03-2009, 12:00
stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Hij is er weer en het is leuk en fijn zoals altijd <3.
Oud 28-03-2009, 14:14
Verwijderd
Okee laatste post voor deze pagina (denk ik dan zo ): heb d'r vandaag weer gezien en tussen ons is het nog steeds goed gelukkig *voorhoofd afveegt* Ze vindt het vervelend dat ze moet afwachten, maar ik ga echt niet nu zeggen dat ik het wel of niet doe. Niet in de laatste plaats omdat hij ook een belangrijke stem daarin heeft Maar in haar woorden: als dat gebeurt gaat het gewoon veranderen, tussen hem en mij, maar ook tussen haar en hem, en tussen haar en mij. En of dat goed of slecht is, weten we gewoon nu niet, maar het is nu wél goed dus daarom hoeft het van haar echt niet. En van mij deels ook niet, maar oke. Dus. Ik zie het wel allemaal. Ben in ieder geval blij dat zij en ik gewoon nog normaal doen. Vind haar echt te leuk om weer zoveel stress te hebben.

En ik moet geloof ik met die vriend van m'n broertje op een zondagochtend naar de pinkstergemeente

Okee. Laat het topic weer over aan de pro's
Oud 28-03-2009, 17:57
ST*R
ST*R is offline
Nou hier ook weer lekker verwarrend. Heb weer contact met die ene (had voor het eerst het gevoel dat ik heel lang bij iemand wilde blijven, hij vond me helaas toch niet leuk genoeg), en ik weet echt niet wat ik nog voor hem voel.. en wil eigenlijk heel graag afspreken (oa om daar achter te komen) maar heb geen zin om het zelf voor te stellen en hij doet het tot nu toe nog niet. Binnenkort wel weer date met de lekkere jongen, maar ik heb geen idee wat we nou van elkaar vinden. Owja en komende week ook nog afspreken met die ene ex.
Gelukkig zijn mn vriendinnen en familie geweldig op die gebieden is het ook altijd lekker stabiel, niet zo wisselend als op liefdes gebied.
Oud 28-03-2009, 21:03
Luna
Luna is offline
Over 4 weken ga ik alweer naar huis! Ben nu 9 weken in Guatemala en het gaat goed, ik mis hem, verlang heel erg naar hem maar mijn tijd hier is ook heel speciaal. We bellen regelmatig en dat maakt me blij. Ik overleef dit wel
Oud 29-03-2009, 09:44
Miek
Miek is offline
Hoop gedoe gehad, uit het niets moest ik toch maar ineens gaan beslissen of ik een relatie wilde of niet dus dan had ik maar gauw nee gezegd omdat ik daar eerst wat beter over na wilde denken. Maarnu is het zo dat het of alles of niets is en nu kan ik er niet meer neutraal over nadenken het is nu zo verleidelijk voor mij om te zeggen dat ik wel iets wil omdat ik hem anders kwijtraak en na ons gesprek heb ik ook wel zoiets van ja waarom zou ik eigenlijk geen relatie beginnen.. pfpf stom gedoe en dat natuuurlijk weer in de tentamenperiode
Oud 29-03-2009, 11:16
justhanna
justhanna is offline
@ Miek: Hij kan toch ook niet verwachten dat je van het 1 op het andere moment weet of je een relatie wil of niet?
Oud 29-03-2009, 11:24
Verwijderd
Ik weet dat het gebeuren gaat. Al weet ik nog niet hoe goed dat gaat zijn.
Oud 29-03-2009, 13:47
Verwijderd
Tijd voor wat meer actie!
Oud 29-03-2009, 14:15
justhanna
justhanna is offline
boos, verdrietig... klootzak. bah.
Oud 29-03-2009, 14:37
Verwijderd
Ik begrijp bij god niet waar ik mee bezig ben. Eerst drink ik me klem (wat ik nooit doe), gelukkig werd ik er wel gezellig van en niet vervelend. Vervolgens geef ik via via een jongen achter de bar een briefje met een heleboel onzin en mn nummber en de vraag of hij me wil contacteren (wat ik nooit doe). En net, bij salsa, was ik totáál niet assertief toen een jongen veel te opdringerig werd en te veel ''we zijn zo'n dikke vriendjes'' gedrag vertoonde. Toen hij er om vroeg/op aan drong, gaf ik hem zowaar mijn nummer (wat ik nooit doe). Nu verwacht hij geloof ik dat we donderdag samen naar de oefenavond gaan, wat ik helemaal niet zie zitten. En ik weet niet hoe dit op te lossen.
What's wrong with me?
Oud 29-03-2009, 15:58
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Hoop gedoe gehad, uit het niets moest ik toch maar ineens gaan beslissen of ik een relatie wilde of niet dus dan had ik maar gauw nee gezegd omdat ik daar eerst wat beter over na wilde denken. Maarnu is het zo dat het of alles of niets is en nu kan ik er niet meer neutraal over nadenken het is nu zo verleidelijk voor mij om te zeggen dat ik wel iets wil omdat ik hem anders kwijtraak en na ons gesprek heb ik ook wel zoiets van ja waarom zou ik eigenlijk geen relatie beginnen.. pfpf stom gedoe en dat natuuurlijk weer in de tentamenperiode
Bij zo'n twijfel heeft een relatie volgens mij weinig kans van slagen. Maar ik snap dat 't lastig is als je hem (en zijn liefde) niet kwijt wil raken.
Oud 29-03-2009, 16:38
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
*vrouwenprobleem*. En ik weet niet hoe dit op te lossen.
What's wrong with me?
Optie 1: Ik kan niet.
Optie 2: Ik was straalbezopen en ik zie het niet zitten om mee te gaan dansen.

Probleem opgelost.
Oud 29-03-2009, 16:52
Verwijderd
Citaat:
Optie 1: Ik kan niet.
Optie 2: Ik was straalbezopen en ik zie het niet zitten om mee te gaan dansen.

Probleem opgelost.
Het was niet op dezelfde avond, er zitten twee dagen tussen. En ik wil wel naar die oefenavond, maar niet met hem erbij!
Oud 29-03-2009, 17:18
Elle
Elle is offline
Citaat:
Ik begrijp bij god niet waar ik mee bezig ben. Eerst drink ik me klem (wat ik nooit doe), gelukkig werd ik er wel gezellig van en niet vervelend. Vervolgens geef ik via via een jongen achter de bar een briefje met een heleboel onzin en mn nummber en de vraag of hij me wil contacteren (wat ik nooit doe). En net, bij salsa, was ik totáál niet assertief toen een jongen veel te opdringerig werd en te veel ''we zijn zo'n dikke vriendjes'' gedrag vertoonde. Toen hij er om vroeg/op aan drong, gaf ik hem zowaar mijn nummer (wat ik nooit doe). Nu verwacht hij geloof ik dat we donderdag samen naar de oefenavond gaan, wat ik helemaal niet zie zitten. En ik weet niet hoe dit op te lossen.
What's wrong with me?
Maak er niet zo'n punt van voor jezelf en zeg/schrijf ongeveer wat hierboven staat gewoon aan hem. Hij zal het vast begrijpen

Laatst gewijzigd op 29-03-2009 om 17:29.
Oud 29-03-2009, 19:52
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Het was niet op dezelfde avond, er zitten twee dagen tussen. En ik wil wel naar die oefenavond, maar niet met hem erbij!
Nou, dan zeg je dat gewoon. Denk je dat hij gaat huilen?
Oud 29-03-2009, 20:03
wup
wup is offline
Wat een week. Het gaat wat moeizaam ofzo.. Ben wel blij dat we dingen goed uit kunnen praten en het wel snel weer fijn kunnen hebben.
Oud 29-03-2009, 20:44
Verwijderd
Citaat:
Nou, dan zeg je dat gewoon. Denk je dat hij gaat huilen?
Het ging me meer om mijn eigen reactie, niet zozeer om die jongen. Ik ga het hem inderdaad gewoon zeggen en nee, ik denk niet dat hij gaat huilen, maar ik heb wel het vermoeden dat het hier niet bij blijft, gezien zijn hoogst merkwaardige gedrag van vandaag. Maar goed, /random.
Oud 29-03-2009, 21:18
I C U
I C U is offline
Allesch gaat goed hier, eigenlijk. Het was afgelopen weekend ook wel weer knijterfijn, het gaat goed tussen ons.

Gisteren vreemd, apart, verrassend verhaal van een vriendinnetje gehoord. Damn... Zo naar voor haar, echt te weird. Majah.
Oud 29-03-2009, 21:43
groovy
groovy is offline
Hmm, raar..aan de ene kant was het een fijn weekend, zaterdag was echt heel erg leuk. En hij heeft werkelijk alles voor me over. Toch ben ik een beetje in de war..Bepaalde punten in onze relatie zitten mij niet helemaal lekker en daar lijkt ook niet echt verbetering in te komen. Hij is nog zo jong, maar is al zo serieus en gedraagt zich soms zo 'oud'. Het komt ook doordat hij zo jong is afgestudeerd en nu al in een baan zit waar normaal 30-ers pas in komen te zitten..
Ik begrijp dat zijn werk erg vermoeiend is, maar hij doet ook niets om zich daar tegen te verzetten en wil zo veel mogelijk slapen..Hij is zo ontzettend met zijn werk bezig, ook als ik naast hem lig in bed, hij zit met zijn gedachten heel ergens anders.. Ik erger me daar dan op. Ik wil gek doen, lachen, impulsieve acties. Maar ik zou zo graag willen dat hij met me mee zou doen. Maar misschien verschillen we daar wel teveel voor...en ik wil ook niet van hem verwachten dat hij verandert, want daar geloof ik niet in. Maar ik heb ook niet het lef om het op basis hiervan uit te maken, want hij is een geweldige vriend en ontzettend lief en voordat hij zo druk was met zijn werk was het helemaal super met hem. Maar op dit moment, is dit genoeg, word ik hier gelukkig van, zijn we samen beter dan alleen? Pffffft

Laatst gewijzigd op 30-03-2009 om 08:53. Reden: spelfoutje :-)
Oud 29-03-2009, 22:56
tuttebel
tuttebel is offline
ontzettende fijne dagen met hem gehad en ik ben nog steeds stapelverliefd..en dan stap je in de taxi naar het vliegveld en is natuurlijk NET snow patrol met run op de radio (nummer wat we op onze situatie vinden slaan, en heel mooi is), en dan moet je huilen. en oh verdomme wat is dit kut.
over 3 weken komt hij hierheen though...

Regels voor berichten