Advertentie | |
|
![]() |
|
Jezus Christus, mannen zijn echt de meest achterlijke wezens die ooit op deze aarde rondgehobbeld hebben.
Mijn avonturen van de afgelopen twee weken: twee weken op vrijdag met uitgaan een Nederlander tegengekomen waarvan ik achteraf dacht dat ie me misschien wel zag zitten. Toen zaterdag een feestje waar hij ook was, maar toen allebei niks gedaan. Hij met een ander gezoend, en ik de hele avond arm in arm gestaan met een Fransman waar verdomme gewoon niks mee is gebeurd. Volgens een gemeenschappelijke vriendin is ie verlegen, ja nou dan wordt het dus nooit wat want dat ben ik ook. Vorige week vrijdag met uitgaan weer die Nederlander tegengekomen, en toen was het best wel duidelijk eigenlijk dacht ik. Er was een vriendin bij mij op bezoek, en hij zei zo 'dus die vriendin slaapt bij jou?' op zo'n toon waarvan je denkt goh, eigenlijk wil jij dus bij mij slapen. Maar hij heeft me niet gezoend, terwijl ik m toch alle mogelijkheid daartoe heb gegeven. En gisteren begon mn huisgenoot weer, jeeeeeeeeezus wat moet ik daar nou mee. We waren aan het stoeien, nogal lang, ik was het na een tijdje wel een beetje zat maar ik had honger en ik mocht van hem de keuken niet in dus ik had niet veel keus. En eigenlijk dacht/hoopte ik dat er nog wel wat zou gebeuren. Hij heeft een aantal keer naar mn tieten gegrepen ![]()
Spoiler
![]() En toen had ik vandaag bedacht dat ik vanavond die Nederlander maar mee in bed ging sleuren kwam ik m net tegen in de stad is ie vet verkouden gaat ie vanavond niet uit ![]() Haha heel verhaal maar ik moest het even kwijt ![]() ![]()
|
Hij is lief
![]() ![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Pff dubbelheid is dubbel. Ik kan niet wachten tot ik ga verhuizen, maar ergens vind ik het ook lastiger dan ik dacht met mijn familie
![]() Maar goed, relationeel gebied is stabiel, heerlijk verliefd en qua familie gaat het ook niet onaardig ![]() |
![]() |
|
@Freyja: hmm, dat is wel lastig zeg, maar vindt je vriendin het zelf ook zo naar? En het geeft natuurlijk wel goed aan dat jullie dezelfde dingen leuk vinden/ niet voor niets vriendinnen zijn
![]() OT: dit was een fijne fijne week. Maandag was K. te eten, heel gezellig. Dinsdag verjaardagsfeestje en ook veel lol gehad. Dinsdagavond wilde ik al bijna gaan slapen toen vriendje in eens m'n kamer in kwam. Tja, dat krijg je als hij een sleutel heeft ![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
gatver ik weet het allemaal niet meer. de ene keer denk ik "je hebt genoeg kansen gehad en ze steeds WEER verneukt en ik wil verder met m'n leven", en de andere keer denk ik "JE BENT ZO LEEEEUUUK". ik weet dat het verstandiger is om het uit te maken omdat het nu al zo vaak is gebeurd dat hij ging twijfelen. en ik ben er eigenlijk ook gewoon echt wel klaar mee, want dit is voor mij iedere keer weer een hel en ik weet niet hoe lang ik dat nog ga trekken. als we dinsdagavond besluiten om er mee door te gaan gebeurt precies dit over +- 2 maanden weer, en dan weer en dan weer and so on. ik heb het gevoel dat ik m'n tijd gewoon een beetje verneuk door bij hem te blijven. ik weet wel dat ik er gewoon mee moet stoppen, maar ik vind hem gewoon zo ontzettend leuk meh
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Oh en nou heb ik opeens een msn-gesprek met zo'n vriend van m'n broertje die ronduit toegeeft dat ie me leuk vindt en nu zitten we te praten over wat voor soort dates we op zouden moeten als we dat ooit zouden doen ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Okee laatste post voor deze pagina (denk ik dan zo
![]() ![]() En ik moet geloof ik met die vriend van m'n broertje op een zondagochtend naar de pinkstergemeente ![]() Okee. Laat het topic weer over aan de pro's ![]() |
![]() |
|
Nou hier ook weer lekker verwarrend. Heb weer contact met die ene (had voor het eerst het gevoel dat ik heel lang bij iemand wilde blijven, hij vond me helaas toch niet leuk genoeg), en ik weet echt niet wat ik nog voor hem voel.. en wil eigenlijk heel graag afspreken (oa om daar achter te komen) maar heb geen zin om het zelf voor te stellen en hij doet het tot nu toe nog niet. Binnenkort wel weer date met de lekkere jongen, maar ik heb geen idee wat we nou van elkaar vinden. Owja en komende week ook nog afspreken met die ene ex.
Gelukkig zijn mn vriendinnen en familie geweldig ![]() |
![]() |
|
Over 4 weken ga ik alweer naar huis! Ben nu 9 weken in Guatemala en het gaat goed, ik mis hem, verlang heel erg naar hem maar mijn tijd hier is ook heel speciaal. We bellen regelmatig en dat maakt me blij. Ik overleef dit wel
![]()
|
Hoop gedoe gehad, uit het niets moest ik toch maar ineens gaan beslissen of ik een relatie wilde of niet dus dan had ik maar gauw nee gezegd omdat ik daar eerst wat beter over na wilde denken. Maarnu is het zo dat het of alles of niets is en nu kan ik er niet meer neutraal over nadenken
![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik begrijp bij god niet waar ik mee bezig ben. Eerst drink ik me klem (wat ik nooit doe), gelukkig werd ik er wel gezellig van en niet vervelend. Vervolgens geef ik via via een jongen achter de bar een briefje met een heleboel onzin en mn nummber en de vraag of hij me wil contacteren (wat ik nooit doe). En net, bij salsa, was ik totáál niet assertief toen een jongen veel te opdringerig werd en te veel ''we zijn zo'n dikke vriendjes'' gedrag vertoonde. Toen hij er om vroeg/op aan drong, gaf ik hem zowaar mijn nummer (wat ik nooit doe). Nu verwacht hij geloof ik dat we donderdag samen naar de oefenavond gaan, wat ik helemaal niet zie zitten. En ik weet niet hoe dit op te lossen.
What's wrong with me? ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Optie 2: Ik was straalbezopen en ik zie het niet zitten om mee te gaan dansen. Probleem opgelost.
||
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 29-03-2009 om 17:29. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Allesch gaat goed hier, eigenlijk. Het was afgelopen weekend ook wel weer knijterfijn, het gaat goed tussen ons.
Gisteren vreemd, apart, verrassend verhaal van een vriendinnetje gehoord. Damn... Zo naar voor haar, echt te weird. Majah.
|
Hmm, raar..aan de ene kant was het een fijn weekend, zaterdag was echt heel erg leuk. En hij heeft werkelijk alles voor me over. Toch ben ik een beetje in de war..Bepaalde punten in onze relatie zitten mij niet helemaal lekker en daar lijkt ook niet echt verbetering in te komen. Hij is nog zo jong, maar is al zo serieus en gedraagt zich soms zo 'oud'. Het komt ook doordat hij zo jong is afgestudeerd en nu al in een baan zit waar normaal 30-ers pas in komen te zitten..
Ik begrijp dat zijn werk erg vermoeiend is, maar hij doet ook niets om zich daar tegen te verzetten en wil zo veel mogelijk slapen..Hij is zo ontzettend met zijn werk bezig, ook als ik naast hem lig in bed, hij zit met zijn gedachten heel ergens anders.. Ik erger me daar dan op. Ik wil gek doen, lachen, impulsieve acties. Maar ik zou zo graag willen dat hij met me mee zou doen. Maar misschien verschillen we daar wel teveel voor...en ik wil ook niet van hem verwachten dat hij verandert, want daar geloof ik niet in. Maar ik heb ook niet het lef om het op basis hiervan uit te maken, want hij is een geweldige vriend en ontzettend lief en voordat hij zo druk was met zijn werk was het helemaal super met hem. Maar op dit moment, is dit genoeg, word ik hier gelukkig van, zijn we samen beter dan alleen? Pffffft ![]() Laatst gewijzigd op 30-03-2009 om 08:53. Reden: spelfoutje :-) |
![]() |
|
ontzettende fijne dagen met hem gehad en ik ben nog steeds stapelverliefd..en dan stap je in de taxi naar het vliegveld en is natuurlijk NET snow patrol met run op de radio (nummer wat we op onze situatie vinden slaan, en heel mooi is
![]() ![]() over 3 weken komt hij hierheen though... ![]()
|
![]() |
|
|