Advertentie | |
|
![]() |
|
http://neko.fileave.com/geblaat!.wma
Hij hapert af en toe, maar dat ligt aan de microfoon. Have fun. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Leuk accent ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder heb je echt zo'n voorleesstem voor kinderboeken |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb ook wel echt een harde 'g', maar niet zó hard ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn Nederlands was voorheen vrij normaal en beschaafd, maar sinds ik geemigreerd ben spreek ik meestal plat-gronings met mijn ouders.
Voor de rest immiteer ik nogal dus het ligt er maar net aan waar ik woon en hoe lang ik daar al woon, hoe ik precies spreek. Mijn Engels is meestal normaal-amerikaans zonder een bepaald accent, maar ik kan nog wel eens een hele platte of kromme zin er uit gooien die beter bij mijn Canadeze omgeving past. Eh! ![]() |
![]() |
|
Ik vind zelf niet dat ik een accent heb. Light Fighter zei eerst van wel, maar de laatste keer dat ik haar sprak, kwam ze daar lichtelijk op terug. Ik heb volgens mij wel een vrij duidelijke R maar dat is dan meer een harde R dan een bekakte R. Heldenaren zijn een ster in kunnen/kennen door elkaar gooien en werkwoorden meesterlijk fout vervoegen. Volgens mij doe ik dat over het algemeen niet.
Als ik Engels praat heb ik een Amerikaans accent.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
http://audacity.sourceforge.net/ Zegt google.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Haha, Neko's verhaaltje
![]() OT: Oja, ik praat ABN (toch?) en ik vind de meeste accenten/dialecten een beetje dom/boers/lomp klinken, als ze te zwaar zijn. Ik snap vaak ook niet echt waarom die mensen niet gewoon eens normaal kunnen praten ![]() Ik zou best mijn stem willen opnemen voor jullie fervente topiclezers. Ik ga eens kijken of ik mn record-functie op mn mp3-speler nog weet te vinden... Hoe klinkt Gronings eigenlijk? En Zeeuws? |
![]() |
||
Citaat:
|
ik heb geen accent terwijl ik in een dorp waar iedereen plat praat ben opgegroeid. Kudo's to my parents
![]() ik spreek redelijk ABN geloof ik, het enige is dat ik teveel stopwoordjes heb en af en toe lijd aan woordarmoede.
|
Mijn algemene Nederlands
![]() http://miekjuh.fileave.com/doelloos.wav oh, en het is doelloos xD
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
[afgesplitst] Verkrachting - slachtoffer of eigen schuld? JustTalk | 324 | 24-05-2014 14:55 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Verhalen & Gedichten |
Geef je mening over deze tekst lestat080 | 31 | 29-03-2004 16:23 | |
Verhalen & Gedichten |
stem hier op je favoriete gedicht! lovetear | 25 | 22-02-2004 15:23 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn verhaal: Afscheid tiram | 71 | 20-12-2003 13:30 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |