Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik stem random op n° 13: Vytan. Sorry! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Heeft er iemand bezwaar tegen als ik dit spel de stemlijstjes voor mijn rekening neem? Iémand moet het toch doen, aangezien Bas deze ronde niet meedoet en zodoende zich ook niet met het spel mag bemoeien.
![]() Hier is dan de voorlopige stemlijst (dikgedrukt is degene waar op gestemd is door de speler weergegeven in kleindruk): ● Archont (= Solero) arPos Mr. Soija ● Ghidorah Severus ● Mr. Soija Matige Muis Archont ● Vytan Sens. ● Matige Muis Katje ● Absinthe Biertank 52 ● Tink* kleinepierik ● Biertank 52 geen punt ![]() ● Light fighter Allure Waarschuwing: (Dit is vooral bedoeld voor de nieuwere spelers.) Omdat er heel wat afgelogen wordt in dit spel, is een stemlijstje nóóit helemaal representatief, dus neem nooit klakkeloos over wat er staat. Desondanks kan zo'n stemlijst toch zinvol zijn om te bekijken (bijvoorbeeld na een gelijkspel), want je kan - zeker na een paar rondes, als je wat meer vergelijkingsmateriaal hebt - er een ruwe schatting mee maken waar een wolf tussen zit. Dus, net als bij Wikipedia - gebruik het, maar vertrouw er niet blind op. ![]()
Laatst gewijzigd op 14-05-2009 om 12:51. Reden: Lijstje geupdate. :) |
![]() |
|
Vorige keer was er zo'n tabel - of is dat niet handig? Want dan blijft het van de vorige rondes staan.
Hmm die smiley had ik beter niet achter m'n nick kunnen zetten ![]()
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 15-05-2009 om 15:12. Reden: Spelling naam. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
hierover hoef je je bij mij geen zorgen te maken, als ik ergens aan begin, maak ik het af, tenzij er iets ernstigs gebeurt. Maar de kans dat dat gebeurt is klein, alhoewel, heb net mijn rijbewijs... |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #66 lid 2 Verwijderd | 500 | 18-02-2010 19:24 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #66 Verwijderd | 500 | 06-02-2010 10:20 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #60 Allure | 500 | 28-06-2009 22:16 | |