Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Dus als je van zone A naar zone B reist, moet je 3 strippen stempelen. Citaat:
![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik heb hem al gevonden; klik!
|
Verwijderd
|
Hee, ik heb even hulp/advies van jullie nodig.
Zoals jullie weten woon ik niet echt in een geweldig huis nu. Ik ben getuige van vreselijke ruzies tussen de zolderbewoners (schreeuwen, agressie, slaan(?)) en daarnaast is het financieel gezien niet echt optimaal geregeld, en had ik nogal wat conflicten met mijn huisgenotes. Op zich is het huis zelf prima (het heeft een piano <3, en de buurt is supergoed), alleen is de kamer wat klein, en zorgen bovenstaande dingen voor heel veel stress. Ik ben nogal een labiel persoon, dus het komt m'n geestelijke gezondheid allemaal niet echt ten goede. Nu kan ik vanaf augustus bij LL in Delft gaan wonen omdat zijn huisgenoot voor een half jaar naar het buitenland gaat. Dit heeft wel wat nadelen. Ik ben nogal bang dat Christiaan en ik dan teveel op elkaars lip zitten (ook al is hij vrij vaak weg) en ook is het huis kleiner, viezer, en in een slechtere buurt dan waar ik nu woon, ook is er geen wasmachine, en vind ik Utrecht een veel leukere stad dan Delft. Wel heb ik daar een grotere kamer, en heb ik (hopelijk) geen stress meer, en last van andere huisgenoten. Wel is het natuurlijk voor een half jaar. Voor m'n werk maakt het niet uit dat ik naar een andere stad verhuis, want dat kan ik gewoon doen vanuit huis. Na een half jaar moet ik natuurlijk wel iets anders gaan zoeken, maar dat moet in die tijd wel lukken toch? Nu weet ik dat ik natuurlijk zelf moet beslissen, maar wat zouden jullie in dit geval doen? |
![]() |
|
|